هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید میای ناشناس آرمااااان؟!🥲 #دایگو
آنتنم اصن خوب نیست تا چهار روز دیگه
هیامـ🇵🇸ــ
بجای متشنج کردن جو فقط دعا کنید.
بیخیال اخبار و چرت و پرت گفتن ، فقط دعا کنید...
اونایی که باور داشتین اسرائیل با مردم ایران کار نداره و با دولت مشکل داره ، از ته دلم آرزو میکنم که تو این حمله برا خانواده هاتون اتفاقی نیفتاده باشه..
هدایت شده از دفتر خاطرات خانوم علیا -
به اونایی هم که میگن چرا ما باید تو سوریه و لبنان و غزه بجنگیم، برای این که صبح پا نشی ساختمون بغلیت رو زده باشن.