eitaa logo
سردار سلیمانی
434 دنبال‌کننده
19.4هزار عکس
17.7هزار ویدیو
303 فایل
این محبت سردارِ عزیزِ که ما را دورهم جمع کرده،لطفا شما هم بیاین تو دورهمی مون😊 استفاده از مطالب مانعی ندارد مدیر کانال @Atryas1360 @Abotorab213 ادمین ۱ ارتباط با مشاوره و پاسخگوی سوالات دینی @pasokhgo313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وطن یعنی همه آبــــ و همه خاکــ وطن يعني خليـج تا ابد فـارس وطن یعنی ، ایـــــران 🇮🇷 «دهم‌ اردیبهشت روز ملی‌ خلیج ‌فارس گرامی باد🌺»
⛔️💢⛔️ اقدام مسلحانه در سیستان و بلوچستان ▪️شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان 🔹تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان منجر به شهادت وی شد. 🔹همسر او نیز در جریان این حمله مجروح شد که گفته می شود حال ایشان نیز مساعد نمی باشد. 🔹شناسایی عامل یا عاملین این حادثه در دستور کار قرار گرفته است. 🍃🌹ـــــــــــــــــــــــــ صـــراط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍مطالعات نشان داده برای درمان هر ناراحتی در بدن ما ، یک میوه وجود دارد ! 👆این Gif شما را با این میوه‌ها آشنا میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بد حجابی یعنی، منِ بچه مذهبی اگر ببینم به خاطر نوع پوششت برات مزاحمت ایجاد بشه، دیگه جون خودم رو به خطر نمیندازم! بد حجابی یعنی وقتی می‌گی بَدن خودمه و دوست دارم هرجوری که دلم بخواد لباس بپوشم، اگر کسی بهت تجاوز یا تعرض کنه، چون گفته بودی بدن خودته، دیگه نباید از منِ غیرتی و ناموس‌شناس توقع داشته باشی بیام کمکت کنم! چون بدن توئه و هیچ ربطی به من نداره! وقتی بهت می‌گن روسریت رو سرت کن و می‌گی به تو چه، توقع نداشته باش وقتی بهت تجاوز می‌کنن، من اونجا بگم به من ربط داره! این فرد جون خودش رو فدای دو دختری کرد که پوشش مناسبی نداشتند؛ در حالی که خودشون به واسطه‌ی پوشششون، هر متجاوزی رو برای تجاوز کردن بهشون، جسور کردند.
شهادت شهروند سبزواری در دفاع از دختران جوان‌ ‌ 🔹 درشامگاه ۸ اردیبهشت یکی از شهروندان سبزواری که در انتظار بازگشت دختر خود بود متوجه ایجاد مزاحمت دوتن از اراذل و اوباش برای چند دختر جوان و کشاندن یکی از ایشان در خیابان می شود که بلافاصله در حمایت از او وارد عمل شده و با اراذل و اوباش مذکور درگیر می شود که در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می نمایند. 🔹لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. اراذل و اوباش مذکور بلافاصله پس از واقعه توسط نیروهای انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔊🔊 📢 📢 ♦️سلام همراهان عزیز کانال ✋ به مناسبت هفته معلم💐، شما همراهان گرامی می تونید عکسهای یادگاری خودتون از مدرسه، کلاس درس، معلم های دوست داشتنی، اردو،... و هر خاطره زیبایی که از دوران تحصیلتون دارید را برامون به آیدی 👇👇 @Atryas1360 بفرستید تا در کانال منتشر بشه. به ۱۰عکسی که بیشترین تعداد بازدید را در کانال داشته باشه، جایزه ارزنده ای اهدا خواهد شد . برای بالا بردن تعداد بازدید عکس ارسالیتون ، می تونید پست کانال را با سربرگ کانال برای دوستانتون و توی گروه هاتون فوروارد کنید. نتایج مسابقه سه شنبه شب ۱۲ اردیبهشت ماه، همزمان با روز معلم، اعلام میشه. ❌ توجه داشته باشید که حتما باید عضو کانال باشید تا در مسابقه شرکت داده بشید. 😍 🔮 لطفا نام مدرسه و نام شهر و استان تون را هم برامون بفرستید. منتظر عکسهای قشنگتون هستیم.😍 👇👇👇 https://eitaa.com/soleimanytalkhoncheh لطفا به کانال سردارسلیمانی بپيونديد👆👆
✨🔮✨🔮✨🔮✨🔮✨ یاد حضرت در دقایق زندگی ✨🔮✨🔮✨🔮✨🔮✨ 🔴 تا دیر نشده، هر کاری می‌توانید برای ظهور بکنید 🔹 آیت الله حائری شیرازی: 🌕 هر کاری که به ذهنتان می‌آید در این دوره و زمانه، تا ظهور نشده بکنید. جلوترها نگران این بودیم که بمیریم [درحالیکه] ظهور نشده؛ حالا نگرانیم بمانیم [درحالیکه] ظهور شده [باشد] ! چون بعد، [امام زمان علیه السلام] از ما می‌پرسد که وقتی من نبودم شما چکار کردید؟ چه چیزی به ایشان بگویم؟
یکی از کارهای مهم ... قشر [معلمان]، مبارزه با کسانی بود که میخواستند یا مدارس و کلاسها را تعطیل کنند، ... خواستند مدارس را تعطیل کنند؛ چه کسی در مقابلشان ایستاد؟ خود معلمان. اینها پیش خدا بسیار اجر و قیمت دارد.۱۳۷۹/۰۲/۱۴ 🔮 مرجع گفتمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌟مدال افتخار🏅 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «کارگری افتخار است. آن بازوها و پنجه‌های توانا که چرخ کارخانه‌ها را به کارمی‌اندازند؛ اگر نباشند، آن چرخها به کار نخواهد افتاد.» ۱۳۷۲/۰۲/۱۵
Scan ۲۸ آوریل ۲۳ · ۰۹·۱۲·۰۶.pdf
1.38M
🌿🌹🌿 مجموعه نظر اندیشمندان غربی در مورد و عفاف
ترامپ: دلار و بانک‌های آمریکایی در حال فروپاشی هستند تورمی که خانوارهای آمریکایی با آن مواجه هستند بدترین تورم نیم قرن گذشته است. بانک‌های آمریکایی در حال فروپاشی هستند و به‌زودی دیگر دلار ارز معیار جهان نخواهد بود و این بزرگترین شکست ما در ۲۰۰ سال گذشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادعای علیرضابیگی کذب تشخیص داده شد سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان: 🔹سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با رد ادعای اعطای خودروی شاسی بلند به ۷۵ نماینده مجلس گفت که در جلسه فوق العاده امروز هیئت، ادعای علیرضابیگی مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت از سوی ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو، کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات او در دستگاه قضایی بررسی می‌شود. 🔹نماینده تبریز مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرده همچنین فهرستی را ارائه داده  که فاقد ارزش حقوقی بوده و ارتباطی هم بین ادعای مطرح شده و استیضاح وزیر صمت ندارد.
🔺 حمیدرضا الداغی، شهید عفت و امنیت در سبزوار. کسی که برای رفع مزاحمت از دختران پیش‌قدم شد و اراذلِ آزادی‌خواه خون پاکش را ریختند. 🔹 می‌گویند نه بسیجی بود نه طلبه نه انقلابی، اما غیرت داشت و نتوانست مزاحمت علنی و کشمکش برای روابط جنسی را تماشا کند. خدایش بیامرزد.
🔖 میگفت: ما اومدیم خدمت کنیم، حالا این وسط شهید هم شدیم فدا سر اسلام 🍃🌹🍃 ┄┄┅┅❅❁❅┅┅┅┄
🏴🕊 💢خبر تکمیلی 📌شهادت همسر رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان 🔻فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد. 🔻سردار دوستعلی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی ، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔻وی افزود: رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همراه با همسرش در یک اقدام کور مسلحانه در یکی از خیابان های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار می‌گیرد که هر دو به فیض شهادت می رسند از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است. 🔻سردار جلیلیان شهادت این دو عزیز از خانواده بزرگ فراجا را مجدد خدمت مردم شریف و کارکنان جان برکف پلیس و خانواده های محترم این شهیدان و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهیدان گرانقدر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👆جولان آزادانه هنجارشکنان/ دهن کجی یکی از فروشگاه های مجتمع تجاری اپال پس از رفع پلمپ! ♦️مجتمع تجاری اپال تهران که پس از تذکرات متعدد نسبت به پوشش فروشندگان و مشتریان خود و عدم اعتنا به قانون، پلمب شده بود، یکی از فروشندگان این مجتمع پس از فک پلمب، در اقدامی غرض‌ورزانه و وقیحانه، در صفحه فروشگاه از ارائه تخفیف به بانوان بی‌حجاب خبر داد!
🔴فروشگاهی که برای کشف حجاب تخفیف می‌داد پلمب شد ♦️امروز مجتمع تجاری اپال در تهران بعد از پلمب به‌علت کشف حجاب بازگشایی شد اما دو واحد تجاری گرند‌کیدز و مک‌استور در این مجتمع که با درج استوری و ارائه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کردند پلمب شدند. برای صاحبان فروشگاه هم پرونده قضایی تشکیل شد. ♦️البته این واحدهای تجاری ساعاتی بعد تلاش کردند با استوری جدید عذرخواهی کنند اما فایده نداشت. ♦️همچنین زرگری سنجاق متعلق به شاهرخ استخری در اپال در پی بی‌توجهی به اخطارها و تعهدات قبلی، به‌علت کشف حجاب فروشنده صبح امروز پلمب شد.
در ۱۰ اردیبهشت شاه عباس صفوی موفق به اخراج پرتغالی‌ها از هرمز و خلیج فارس شد و به همین مناسبت در سال ۱۳۸۴ این روز به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شد.
💢پاسخ متقابل بر روی دریا 🖋عبدالباری عطوان تحلیلگر معروف عرب در روزنامه رأی‌الیوم نوشت: 🔸قایق‌های ایرانی دو روز گذشته در پاسخ به ربایش یک نفتکش ایرانی توسط آمریکا، یک نفتکش این کشور را در خلیج عمان توقیف و وادار به حرکت به سمت یکی از بنادر ایرانی کردند. 🔹ایران هیچ‌گونه تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای تهدید کشتی‌ها و نفتکش‌هایش در هیچ کجا علی‌الخصوص در نزدیکی مرزهایش برنمی‌تابد. 🔸مثال‌های زیادی وجود دارد که این حقیقت را تأیید می‌کند که مهم‌ترین آنها در سال ۲۰۱۹ میلادی رخ داد؛ جایی که ایران در واکنش به رهگیری نفتکش خود در مسیر سوریه توسط یک نفتکش انگلیسی در تنگه جبل‌الطارق، دو نفتکش انگلیسی را در تنگه هرمز توقیف کرد و تنها پس از آزادی توفتکش بازداشت شده خود، آنها را رها کرد. 🔹آمریکا این دزدی دریایی را علیه نفتکش‌ها و کشتی‌های ایرانی تحت بهانه اجرای تحریم‌های تحمیلی خود علیه ایران اعمال می‌کند در حالی که دولتش فراموش می‌کند که این آنها بودند که از توافق هسته‌ای با ایران خارج شدند. ┄┅┅┅┅
💢 خداحافظی وزیر صمت با کابینه 🔹نمایندگان مجلس با ۱۶۲ رای موافق و ۱۰۲ رای مخالف با استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت موافقت کردند. تعداد آرا نمایندگان ۲۷۲ رای بود که ۲ رای ممتنع و ۶ رای باطله نیز در میان آرا وجود داشت. ┄┅┅┅┅♦️BASIRAT♦️┅┅┅┅┄ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔸تنها آرزویمان باید فرج علیه‌السلام باشد نه بهترین آرزویمان 👌کوتاه و شنیدنی 👈ببینید و نشردهید.