eitaa logo
درمان با سوپرفود NBS(اکسیر ناب)
1.8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
10.6هزار ویدیو
112 فایل
🌾سوپرفود NBS،ارمغان سلامتی وآرامش واقعی 💚درمان بیماری‌های جسمی وروحی بدون دارو 🙋‍♂️خداحافظی با بیماریها و داروهای شیمیایی 🇮🇷بانتایج درمانی دهها هزار نفری🍏 🚚ارسال رایگان،هدیه🎁 🤝پشتیبانی24ساعته،۰۹۹۱۲۹۳۱۱۴۸ -آیدی مشاور 👇 @ghazatop
مشاهده در ایتا
دانلود
. بعد از این همه سال بیماری و دکتر رفتن و استفاده از قرص و داروهای شیمیایی و نتیجه نگرفتن، 👇👇 هنوزم فکر می‌کنیم درمونمون توی داروهای شیمیایی هست؟؟😫😭 قدری تفکر لازمه.... 🧐😞 حالا فهمیدید چند چندیت با خودتون؟؟؟ 🤔😫 .
🌾💚 🛑 مهم مهم توجه توجه😳📣 💢دوستان عزیزم هر چقدر دیر اقدام کنید برای درمان بیماریهاتون پیشروی و آسیبی که به بدن میزنه بیشتر میشه پس نزارید دیر بشه و زودتر برای درمان اقدام کنید👌❤️👌🌾 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌸✨️ با افتخار تا زمان بهبودی و تکمیل دوره ی درمان در کنار شما خواهیم ماند.✨️🌸 👩‍⚕جهت مشاوره رایگان با مشاور طبیب 💚🌹👇 🆔 @ghazatop 📱 09912931148 ✅لینگ کانال اصلی 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥هشدار هشدار/ خیلی مهمه 😳👆تأثیر داروهای شیمیایی بر روی قلب در طب سنتی ✍در این ویدیو با حضور در مورد اینکه تأثیر منفی بر روی و مهم بدن دارند صحبت می کنیم. 💊حالا هی نقل و‌ نبات و بخور😕 لطفا این کلیپ رو انتشار دهید 🌺لینگ کانال اصلی 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
PTT-20231127-WA0008.opus
507.6K
👆صحبت‌های دانشمند دکتر خلخالی🌾 فاجعه سیستم پزشکی کشور😳 باندهای مافیای دارویی 😡 بفکر جان مردم نیستند😱 اگه سوپر فود nbs به بیماران کرونایی می دادند حدود ۹۵ درصد آنان درمان واز مرگ نجات پیدا می کردند😳 @ghazatop .
PTT-20240208-WA0025.opus
1.1M
سوال: سلام خدا قوت مامانم ۶۲ سالش هست تقریبا ۸۸ کیلو وزنشه ... سال ۸۳ بیماری کبد (خود ایمنی کبد) گرفتند و بعد از اون به فشارخون - دیابت و روماتیسم مبتلا شدند . دکتر کبدشون گفتند دارو های گیاهی نباید استفاده کنند. میخواستم نظر دکتر خلخالی را در مورد این پودر بپرسم که آیا این پودر براش خوب هست یا نه؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🎤پاسخ آقای دکتر را حتما بشنوید. خیلی با حوصله و دقیق توضیح دادند. https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
PTT-20240101-WA0038.opus
805.2K
خیلی مهمه/ حتما گوش کنید 😳👆 همه داروهای شیمیایی و گیاهی برای بدن و جسم زیان بار هست👆 تفاوت غذا با داروها سوپرفود گیاهی nbs کاملا وصددرصد ارگانیک و طبیعی ویک غذای کامل و جامع هست.🌾💚👑 🌾👇👇👇👇 .
PTT-20231110-WA0004.opus
350.5K
. صحبت دانشمند مخترع خلخالی هرگز مکمل های شیمایی مصرف نکنید هرگز به هیچ وجه مکمل های شیمایی نخورید صد درصد ضرر و عوارض خطر ناکی دارد . 🌾پودر سوپرفود گیاهی nbs کاملا و صددرصدطبیعی وارگانیک سالم و از گندم و غلات هست وبرای همه سنین از جنین داخل شکم تا مرد و زن کهنسال ۱۲۵ ساله مفید و ضروری هست.🌾🏆💚💪🌍 خدایا شکرت شکر ت 🌹🙏🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌾💚 👑با مصرف پودر جادویی و همه کاره سوپرفود گیاهی و طبیعی و ارگانیک nbs( معجون سلامتی )بعنوان ابر مکمل غذایی و درمانی قرن و کامل انواع ویتامینها ومواد معدنی و املاح و ریز مغذی های مورد نیاز بدن وجسم و مغز و اعصاب و..نسبت به پیشگیری و درمان آنفلوانزا و کرونا و انواع ویروس ها و میکروب‌های خطرناک و پیشگیری ودرمان سکته های قلبی و مغزی ❤️🧠و انواع بیماریها ودردها ی جسمی وروحی اقدام نمایید تا همیشه سالم و شاداب وجوان بمانید 💚🌾💪👑 ✅لینگ کانال اصلی 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌾🍏🍃🍏 پودر جادویی سوپرفود گیاهی NBS معجزه شفابخش قرن و درمانگر کل بیماریهای جسمی و روحی وفکری...🌍🏆 راه سلامتی تو 💚 سوپرفود ان بی اسه(nbs) وقتت و تلف نکن پولتو هدر نـــــــده قرص و داروهای شیمیایی رو توی یخچال و گنجه انباشته نکن 👩‍⚕جهت مشاوره رایگان با مشاور طبیب 💚🌹👇 🆔 @ghazatop 📱 09912931148 ✅لینگ کانال اصلی سوپرفود 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏆🌾 🎥صحبت های آقای دکتر خلخالی 👆 ❌چرا مهمه که همه ی اعضای خانواده از پودر سوپر فود nbs استفاده کنند⁉️ 🌼کلیپ و حتما تماشا کنید👆 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 👨‍⚕جهت مشاوره رایگان با مشاور طبیب 💚🌹👇 🆔 @ghazatop ✅لینگ کانال اصلی سوپرفود 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
26.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌾🏆🌍 📌چطوری به سوپرفود nbs اعتماد کنیم🌹♥️ ♦️حتما این فیلمو تا آخر ببینید و برای بقیه ارسال کنید💐💥 ✅کانال مجوزهای شرکت NBS👇 https://eitaa.com/joinchat/3227189774C7ffc661d58 @ghazatop .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏆🌾💚 سوپر فود nbs چیست؟ 👆 👆 جهت تقویت سیستم ایمنی بدن💪 جهت پیشگیری و درمان بیماریها💚 سوپر فود nbs یک ابر مکمل مغذی غذایی است که از ریزدانه های مغذی غلات تهیه گردیده و دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد و بیش از 80 نوع بیماری ها را درمان می کند ✅لینگ کانال اصلی سوپرفود 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
💎سوال‌های واجب💎 👇لطفا حتما بخونید / خیلی مهمه 😳👇 مدافعان داروهای شیمیائی این سوالها را با خودشان مطرح کنند و سعی کنند جوابی برای آنها پیدا کنند.😳😱👇 ۱. چرا طی پنجاه و شصت سال اخیر آمار سرطان از صفر به حدود 50 درصد مردم در بعضی کشورهای جهان رسیده و ایران بزودی به این امار خواهد رسید? میشود این سوال را مطرح کنند که چرا از هر دو نفر یکی در عمرش به سرطان مبتلا میشوند؟ جواب چیست? ۲. چرا ام اس به این میزان زیاد شده وطی سی چهل سال به این میزان ابتلا رسیده است? ۳. آمار دیابت به طرز وحشتناک در حال گسترش است. چه عاملی سبب شده که بیست تا بیست و پنج درصد جمعیت کشور به دیابت مبتلا شوند? ۴. چرا بیماریهای قلبی عروقی و فشار خون بیشترین علت مرگ و میر بشر شده است? ۵. چرا نزدیک به یک سوم کودکان به انواع معلولیتها مبتلا هستند مانند اوتیسم, سیپی و فلج مغزی, تشنج و صرع وانواع عقب ماندگی و تاخیر... ۶. چرا این همه سکته مغزی, ام اس, ای ال اس, دیستروفی, اتروفی و تحلیل عضلات, میاستنی و مانند آنها? ۷. چرا این همه بیماری ژنتیکی?😱 ۸. چطور شده که سیستم دفاعی بدن به خود بدن حمله میکند طوری که در گذشته نبوده? ۹. علت شیوع این همه حساسیت, اگزما, داء الصدف و پیسی چیست? ۱۰. چرا هر روز بیماریهای جدید, سی اف شارکاماتوز, دوشن و گیلانباره? ۱۱. چرا پزشکی جدید قدرت درمان بیماریهای ساده مانند بیماریهای معده, زانو درد, کمر درد, سر درد پ, و حتی سرما خوردگی را ندارد?😳 ۱۲. این کلمه کنترل بیماری از کجا پیدا شده و بجای درمان بیماری فقط بیماری را کنترل میکنند? ۱۳. چرا بیمارستانها, درمانگاها, مطبها, داروخانه ها, دانشگاه ها, موسسات آموزشی در حال افزایش است?؟!😳😱 چرا تعداد بیماران کم نمیشوند و فقط زیاد میشوند? ۱۴. چرا آن روزی که پزشک در کشور کم بود بیمار هم کم بود? ۱۵. چرا عمده درآمد و سود بیماری برای شرکتها و ما فیای داروئی, وارد کنندگان دارو ست? وچراهای دیگر؟؟؟!.... @ghazatop. ✍🏻
👨‍⚕عمل پیوند کبد چند؟/ دو میلیارد تومان بله😳2/000/000/000 تومان😭😫 قیمت سلامتی شما چند؟ قیمت اعضای بدن سالم چند؟ قیمت قلب و کلیه سالم چند؟ قیمت دست و پای سالم چند؟ قیمت کمر و گردن و زانوی سالم چند؟ قیمت کبد و معده سالم چند؟ قیمت چشم و گوش سالم چند؟ قیمت قیمت قیمت ؟؟!!😳چند؟ ✅هزینه عمل سکته قلبی ومغزی چند؟ هزینه عمل چشم و گوش وبینی؟ هزینه عمل انواع کیست ها و تومورها وسرطانها داخل بدن چند؟ هزینه های؟ هزینه های؟؟ چند چند؟😳 😱آیا تا حالا به آنها فکر کردین؟ در ماه یا در سال چقدر پول دکتر و دارو ودرمان میدی؟ چقدر درد سر و زحمت و اتلاف وقت و جنگ اعصاب در درمانگاه ها وبیمارستاتها داره؟😢😩 🤔وحالا آیا نمی ارزد که برای اینهمه مشکلات و مسائل بالا و جهت سلامتی وآرامش خودتون سرمایه گذاری کنید ؟؟🤔 @ghazatop .
🏆🌾🦈 ❌خاویار یا سوپرفود NBS ⁉️مسئله این است خاویار ،الماس ایرانی که هر باکس ۲۵۰۰۰ دلار فروش میرود گرانترین خاویار جهان میباشد یعنی حدود سیصد میلیون تومان😱😥 💥بی شک یک دلیل قیمت بالای آن طبیعی بودن و مقوی بودن آن میباشد، در حالی که برای افراد باردار و یا دارای فشار خون بالا ممنوع است 😳❌ همچنین خاویار حاوی چربی اشباع بالایی است که میتواند باعث افزایش سطح کلسترول در خون شود😱 ❌ و از آنجایی که میزان و بالانس نبودن ویتامینها و املاح معدنی در بدن باعث بر هم خوردن تعادل سلولی و ضعف عملکرد سلولها خواهد شد،پس خاویار حتی با ارزش غذایی بسیار بالا هم باز قادر به تغذیه ی درست سلولها نخواهد شد 😱و در نتیجه میزان بالای امگا 3 و برخی ویتامین ها در خاویار عملا تأثیر زیادی در بهبود بیماریها و تقویت سیستم ایمنی به طور کامل ندارد.....😳 ⭕️اما سوپر فود NBS بی شک وقطعا بسیار غنی تر و مقوی تر وبا ارزش تر از خاویار و هر غذای دیگری میباشد 🌾👌 چرا که سوپر فود با تنظیم متابولیسم سلولها ی بدن و تغذیه ی سلولها به صورت بالانس قادر است تمام نیازهای سلولی بدن را برطرف کند و باعث افزایش عملکرد سیستم ایمنی در مقابله با انواع بیماریها شود☺️🌹 💵سرمایه گذاری برای‌ سلامتی ، هرگز هزینه کردن نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری با ارزش💎 برای سلامتی و آرامش جسم و روح و روان ماست ❤️💚 👌 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @ghazatop .
⭕️چرا باید سوپر فود nbs بخورم ⁉️ 🔻به چند دلیل سوپر فود میتونه آخرین انتخاب شما باشه👇 🔻 بر خلاف بسیاری از داروهای گیاهی و برخی داروهای شیمیایی💊 ،مصرف پودر سوپر فود بسیاررر راحته،شما با یکبار حل کردن مقدار خیلی کمی از پودر سوپر فود در آب،تمام نیازهای روزانه تون به انواع ویتامین ها ،املاح معدنی و.......رو به دست میارید👌 🔻مزه و طعم سوپر فود شبیه آرد گندمه و اصلا بدمزه و غیر قابل تحمل نیست🤤 🔻سوپر فود یک پزشک🩺 خونگی و همیشه در دسترس و مراقب همیشگی وضعیت سلامتی شماست😃 🔻دیگه نیاز نیست ساعت های طولانی در صف بیماران منتظر ویزیت دکتری باشید😌 🔻دیگه از شر هر چی قرص و مکمل شیمیایی و گیاهی برای همیشه خلاص میشی😱 🔻سوپر فود یک پزشک برای درمان نود درصد بیماریهاست👌 🔻 کلی هزینه بابت دکتر و دوا دادی ولی نتیجه نگرفتی😔 اما سوپر فود *nbs* فرق میکنه‼️ چون محصولی منحصر به فرد و بینظیر👌 در تمام دنیاست و رو دست نداره 😳و با تنظیم متابولیسم سلولها ،بدن شمارو از نو ریکاوری میکنه و سموم هوا،غذا،آب،و هرچی سم که از داروهای شیمیایی و از حرص خوردن ها و استرس داشتن ها درون سلولهای بدنتون انباشته شده رو پاکسازی میکنه،و باعث رشد سلولهای بنیادی و تکثیرشون در بدن میشه،و روند پیری و در بدن کند میکنه✌️ 🔻سوپر فود علاوه بر درمانگر بودن،پیشگیری هم میکنه،و برای افزایش سیستم ایمنی بدن کودکان و همه ی سنین به شدت توصیه میشه 🔻هزینه ای که قراره برای سلامتی و شادی خودتون و اطرافیانتون پرداخت کنید به اندازه ی یک وعده یا دو وعده رستوران رفتنه ،در حالی که روی سلامتی قیمتی نمیشه گذاشت 🔻کــــلام آخـــر.......همه ی ما با شرایط جامعه ی امروز و سموم دریافتی هر روزه از انواع غذاها و میوه ها و سبزیجات با کلی کودهای شیمیایی و آب های آلوده و سرشار از گچ و کلر و هوای پر از سرب و آلاینده های زیاد صنعتی به خوبی آشنایی داریم .....پس برای سلامتی خودتون و اطرافیانتون تردید نکنید و با آگاهی کامل از خواص سوپر فود،این 💎الماس سلامتی رو برای همیشه به سبد غذاییتون اضــــافه کنیــــد🌺🌺🌺🌺 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
❗️7 نشانه بیماری سرطان خون در کودکان:😳 🔸کبودی و خونریزی 🔸دل درد و کم اشتهایی 🔸مشکلات تنفسی 🔸عفونت های مکرر 🔸ورم در بعضی نواحی بدن 🔸دردهای مفصلی و استخوانی 🔸کم خونی 🌾با استفاده از پودر جادویی سوپرفود گیاهی معجزه nbs علاوه بر تامین کلیه نیازهای غذایی کودکان، از ابتلا به انواع بیماریها خاصا بیماریهای خود ایمنی و دیابت و چاقی و سرطان و ...جلوگیری بعمل آورید.👌 @ghazatop .
23.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌾 🌾سوپرفود nbs ناجی مشکلات جسمانی و روحی کودکان شما😍💚👊 💚درمان انواع بیماری‌های کودک عزیز که اختلال رفتاری و عدم تمرکز داشته👇 😊تنظیم خواب .کودک تا دیر وقت بیدار بوده ومانع خواب مادر میشده 👌هوش بچه افزایش یافته هست .خدارو شکر 😊🌹 این محصول علاوه بر ویتامینها حاوی بسیاری از مواد فرازیستی مهم برای بدن میباشد 😊🌹 💛🩸سلامتی را به خود و خانوادت هدیه بده _ رضایتمندی از سراسر کشور _ 🩸💛 🌸✨️ با افتخار تا زمان بهبودی و تکمیل دوره ی درمان در کنار شما خواهیم ماند.✨️🌸 👩‍⚕جهت مشاوره رایگان با مشاور طبیب 💚🌹👇 🆔 @ghazatop 📱 09912931148 ✅لینگ کانال اصلی 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌾💚 ورووجک رفته بیرون، خسته شده... اگر سوپرفودnbs بخوره، مشکلش حله.. 🤩 👩‍⚕جهت مشاوره رایگان با مشاور طبیب 💚🌹👇 🆔 @ghazatop ✅لینگ کانال اصلی سوپرفود 🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/4193911149C71a78905b6 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌾با سوپرفود nbs سلامتی جسمی وروحی جنین و نوزادان و کودکان خود رو تضمین کنید 🎥توضیحات ارزنده دانشمند ومخترع جناب دکتر عارف خلخالی 😍👆 🌾با سوپرفود nbs آینده فرزندان رو زیباتر کنید😊💚🍃 ♦چرا باید نوزادان و کودکان و ...سوپرفود nbs بخورند؟ 🤔 👆💚این کلیپ رو حتما حتما ببین💚 🟢جهت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت غذایی NBS👇👇 @ghazatop ✅حتما عضو کانال رشد و درمان کودکان ونوجوان شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1245577659Cce64d8b654 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😊کیا بچه های بیماری دارند 💚🌾 🎥گزارش بهبودی بچّه های هموطن محترم بامصرف پودر معجزه آسای،سوپرفودnbs ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✨ رفع بیخوابی ✨ رفع حرارت بدن ✨ رفع بیقراری ✨ افزایش انرژی ✨ بهبود بیماری اوتیسم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 👆🌾کلیپ رو حتما ببینید 💚👆 👩‍⚕جهت مشاوره رایگان آنلاین با کارشناس طبیب 💚🌹🤝👇 🆔 @ghazatop .