eitaa logo
کانال ویژه
1.1هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
3هزار ویدیو
53 فایل
ما برای چشم و گوش شما احترام قائلیم تبادل و تبلیغات و ارتباط با ادمین: @noorolmahdy
مشاهده در ایتا
دانلود
دختر نور خدا امشب سه جا دارد عزا گاه میگوید پدر ؛ گاهی حسن؛ گاهی رضا 😔 علیه السلام علیه‌السلام تسلیت @special2014
«امام رضا علیه‌السلام با قبول ولیعهدی، دست به حرکتی می‌زند که در تاریخ زندگی ائمه پس از پایان خلافت اهل‌بیت در سال چهلم هجری تا آن روز و تا آخر دوران خلافت بی‌نظیر بوده است و آن برملا کردن داعیهٔ امامت شیعی در سطح عظیم اسلام و دریدن پرده غلیظ تقیه و رساندن پیام تشیع به گوش همه مسلمان‌هاست.» «رهبر معظم انقلاب/انسان ۲۵۰ ساله» ماه علیه السلام علیه السلام @special2014
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین خواسته قدیمی ترین موکب دار‌ مسیر نیشابور به مشهد تنها شفاعت پس از مرگ علیه السلام تسلیت @special2014
رونمایی از اثر استاد حسن روح الامین با نام مناظره 🔹️هم زمان با روز علیه السلام ، از این اثر فاخر در حرم مطهر رضوی رونمایی شد. علیه السلام @special2014
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 لحظه دریافت حکم و نشان خادمی به سردار دلها توسط شهید رئیسی در تیرماه سال ۹۷ 🏴 به مناسبت سالروز 🌱 @special2014
ماه ربیع الاول، بهار زندگی است❤️✨ @special2014
8.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ‌ هوشنگ امیراحمدی به سلطنت‌طلب‌ها: 🎥 یک عده شارلاتان نشسته‌اند و ایران را از آمریکا و اسرائیل می‌ترسانند! 🔹۳۵ سال از عمرم را شبانه‌روز صرف رابطه ایران و آمریکا کرده‌ام؛ با این تجربه می‌گویم اگر قرار بود رابطه با آمریکا، باعث حیات کشوری شود، الان حکومت پهلوی زنده بود! رونوشت به دولت @special2014
پسرخاله ۷ ساله ام موقع عوض کردن شلوار رفت پشت در گفتم دوتامون مردیم گفت زشته گفتم مگه استخر نمیری؟ گفت پس شانیت مکان چی میشه؟! میدونم این توییت رو میکنید دستاویز عقده گشایی ولی خواستم بگم شعور بچه هفت ساله از شماهایی که خیابون رو با اتاق خوابتون اشتباه گرفتید بیشتره ✍ محمد شاهی @special2014
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️دوستان میگن پاسخ خزعبلات این یاوه گو رو بده! حرفهای یک ناقص العقل که پاسخ نداره! فقط کودن ها، خودفروخته ها و بی وجودها درخواست میکنن با دشمنی که در مقابلت سلاح به دست گرفته، با فضل و رحمت برخورد کن. سوال از آقا میری! اگر دزدی به خانه ات زد به همسرت در مقابل چشمانت تعدی کرد و به فرزندانت آسیب رسوند و اموالت رو بُرد باز هم در مواجه با اون فرد توصیه به فضل و رحمت میکنی؟!! صهیونیست ها سرزمین مسلمونها رو غصب کردند! زنان و کودکانشون رو کشتند و در زندان ها به ناموس مسلمان تجاوز کردند! دانشمندان هسته ای ما رو کشتند! مهمانمون رو در خانه ما کشتند! میفرمایید با فضل و رحمت برخورد کنیم؟ اهانت به گوسفند هست اگه به این نادانها بگیم اندازه گوسفند هم نمیفهمند! دیگه کار به مثال زدن های علمی و تاریخی و روایی و یادآوری جنگهای پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) نمیرسه... 🔗😂میگه خطاب به این رئیس جمهوری که زیاد نهج البلاغه میخونه... آقای @special2014
🔰مطالبه‌گری؛ دوقطبی‌سازی نیست. 🔸ملّت باید با دولت همراه باشد، اتّحاد را حفظ کند؛ این منافات ندارد با انتقاد کردن یا حرف زدن یا مطالبه کردن؛ اینها اشکالی ندارد… قوای سه‌گانه هم باید با هم متّحد باشند -دولت، مجلس، قوّه‌ی قضائیّه- باز این منافات ندارد با اینکه مجلس در قبال دولت به وظایف خودش عمل کند؛ به وظایف قانون اساسی عمل بکند؛ سؤال کند، مطالبه کند، بخواهد، قانونگذاری کند، استیضاح کند و امثال اینها. رهبر انقلاب؛ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ « کیهان آنلاین » 🔺🔺 رونوشت به حجة الاسلام که در سخنرانیش در مشهد به انتقادات سازنده بعضی روزنامه ها نسبت به دولت با برچسب دوقطبی سازی حمله کرد. @special2014
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد رحیم‌پور ازغدی: 🔺همه خوبند، دوقطبی نکنید! 🔻این خطّی است که معاویه ترویج می‌کرد... پی نوشت: 🔺توجه توجه 🔻 جریان مُرجئه در حال رشد است... لیبرال های مذهبی بی تفاوتی که با انکار خطوط قرمز تنها بر شعار پرهیز از دوقطبی تکیه میکنند... آقای باید حدومرز تفاوت انتقاد سازنده به دولت را با ایجاد دوقطبی مورد نظرش به طور واضح مشخص گرداند. «کانال ویژه» با ما همراه باشید🔻 @special2014
🔻 انقلابی‌هایی که استحاله شدند: تحجر ما، یا تجدد آنها؟! ۱. برخی می‌گویند نباید «برچسب» زد و مقصودشان این است که از جمله نباید تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را به کار برد. من تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را از استاد مطهری آموخته‌ام و می‌دانم که تحلیل جهان انسانی و اجتماعی، مبتنی بر «مفاهیم» است. ما با مفاهیم سخن می‌گوییم. این «مفاهیم» را نمی‌توان با تعبیرِ منفیِ «برچسب»، کنار زد. این مفاهیم - یا به بیان منتقدان، برچسب‌ها - اگر تطبیق بر مصداق دارند، خطا نیستند. نباید گفت مفهوم به کار نبرید، بلکه باید دلیل بر «انطباق مفهوم بر مصداق» طلبید. برخی به جای اینکه در مقام اثبات و ابطال «کیفیّت انطباق» باشند، بی‌درنگ تعبیر برچسب را به کار می‌برند تا «سنخ‌بندی» نشوند و در «بی‌مکانی» و «بی‌موقعیّتی»، حس آرامش داشته باشند. می‌خواهند تولید گفتار کنند اما در «جا»یی قرار نداشته باشند و فقط بتوانند به دیگری‌های ثابت‌شده و مستقر، حمله کنند. در این روش گفتگو، ما با حریفی مواجه خواهیم بود که سیّال و ژله‌ای است و در سایۀ ابهام و تاریکی نشسته است. ازاین‌رو، او می‌تواند به نقد ما بپردازد، ولی ما باید نظاره‌گر و منفعل باشیم؛ چون طرف مقابل، «تعیّن» و «استقرار»ی ندارد که بتوان آن را به چالش کشید. به‌هرحال، تردیدی در میان نیست که تبیین‌های علوم انسانی، خواه‌نا‌خواه، برآمده از مفهوم‌سازی‌ها هستند و اگر علوم انسانی با معرفت عامیانه، دو تفاوت داشته باشد، یکی از آنها، همین مفهوم‌سازی‌هاست. ۲. من با بخش‌های دگرگون‌شدۀ جریان انقلابی، گفتگو کردم و به نتیجه نرسیدم؛ چون مسأله، «سلیقه» نیست و به واقع، به «دو نظام فکریِ مختلف» تبدیل شده‌ایم. جریان انقلابی، دو لایه شده است و این یک واقعیّت است. هیچ‌یک از دو طرف، همدیگر را قبول ندارند و برنمی‌تابند. این شکاف فکری، یک حقیقت است و قابل تقلیل‌دادن به سلیقه نیست. وضعی که پدید آمده بدین صورت است که پاره‌ای از جریان انقلابی در طول دو دهۀ اخیر، به سوی فضای فکریِ اصلاح‌طلبی، گذار تدریجی داشته و هویّت جدیدی به دست آورده است. ازاین‌رو، ما اکنون در مواجهه با این بخش از جریان انقلابی، باید به همان اشکال‌ها و مناقشه‌هایی پاسخ بدهیم که جریان اصلاح‌طلبی از دهۀ هفتاد به این سو، مطرح کرده است. براین‌اساس، مشاهده می‌کنید که مناظره‌ها و مواجهه‌های این بخش استحاله‌شده از جریان انقلابی با جریان اصلاح‌طلبی، به تضارب و تقابل جدّی نمی‌انجامد و این دو در بسیاری از زمینه‌ها، توافق فکری دارند. روشن است که جریان اصلاح‌طلبی، همچنان بر بنیان‌های فکریِ آغازین خویش، وفادار است و تعدیل نشده، پس این بخش از نیروهای انقلابی هستند که به آنها نزدیک شده‌‌اند. ۳. بزرگ‌ترین مسأله‌ای که در دو سال اخیر، به گسست درونیِ فزاینده در جریان انقلابی انجامید، اغتشاش ۱۴۰۱ بود. درحالی‌که بخش اصیلِ جریان انقلابی، این اغتشاش را یک توطئۀ بیرونی و طراحی‌شده قلمداد کرد که معطوف به سبک زندگی است و می‌خواهد از این طریق، جامعه را در برابر حاکمیّت قرار بدهد، اما جریان اصلاح‌طلبی که از مدّت‌ها قبل، تحرّکات رسانه‌ای و تخریبی خویش را آغاز کرده بود، ادّعا کرد که از لحاظ عملی، مواجهۀ نظام در قالب گشت ارشاد، علّت این اغتشاش بود؛ و از لحاظ نظری نیز، دیگر باید تکثّر هویّتی و ارزشی را در جامعه پذیرفت و دین‌داری را اصل و الگو تصوّر نکرد. برای جریان انقلابیِ اصیل، روشن بود که گشت ارشاد، یک بهانه و دستاویز است و نه علّت و ریشه، و مسأله این است که نیروهای تجدّدی، در پی لیبرالیسمِ فرهنگی هستند و منطق «نه به حجاب اجباری»، منطق مخالفت با نحوۀ برخورد و راهکار حل مسأله نیست، بلکه منطقی است که می‌خواهد با ذهن‌شوییِ رسانه‌ای، دست تصرّف به سبک زندگی دراز کند. طبق آمار یکی از نهادهای فرهنگی، چهل درصد از کشف حجاب، پیش از واقعۀ ۱۴۰۱ بوده است. این یعنی یک «روند» در طول دهۀ نود در جریان بوده که ارتباطی هم با گشت ارشاد نداشته است. زمانی که گشت ارشاد بود، باز هم کشف حجاب بود و اینک هم هست. کشف حجاب، واکنش به گشت ارشاد نیست، بلکه یک «چالش تحمیلی» است؛ یعنی از بیرون، القا و تلقین می‌شود. در هر زمینه‌ای می‌توان با ارجاع به چند خطای موردی، واکنشی در حد کشف حجاب را مستند به آن کرد و گفت چون چنین کردیم، چنان شد. کسانی در درون جبهۀ انقلاب که کشف حجاب را حاصل گشت ارشاد می‌انگارند، تصوّری از واقعیّت‌های جنگ شناختی و روایتی و رسانه‌ای در دهۀ نود که مستقل از گشت ارشاد به جریان افتاد، ندارند و بی‌پروا، همان سخنِ جریان سکولار را تکرار می‌کنند. ✍دکتر مهدی جمشیدی خاکریز اول عفاف خطر فکری دولت @special2014