_ ساعتصفر .
دیگه پیامی نیس؟ آخه جوابی برا اینا نداریییممم 😁
اره ولی وقت ندارم بعدا میزارمم🤣😭
_ ساعتصفر .
اي جان ممبر خوب الهی به رقیه هارو میگیم ولی یا دعای توسل یا زیارت عاشورام بخون آرومت میکنه!