من شیفته ی طبیعتم،
اون حس طراوت که برگای سبز درخت ها بهم میدن،
شکل های مختلف ابر ها ، آسمون وسیع که در هر صورت قشنگه،
و ماه که توی دل آسمون تیره و تاریک میدرخشه،
حس آرامشی که بودن در بین این زیبایی ها داره،
و هزاران چیز دیگه که شاید بهشون دقت نکردم.
خدایا،
ممنونم بابت اینکه اینهمه زیبایی رو درون تک تک اجزای این دنیا خلق کردی.