من تورو با اسمم صدا میزنم توهم منو با اسمت صدا میزنی، ولی تو انقدر نرد نیستی که بفهمی.
میتونم با تک تک صحنههاش هقهق گریه کنم، با اینکه احساساتی نیستم.
اما این فیلم خیلی روم تاثیر داره.
https://eitaa.com/stormofthought/2593
مرا با اسمت صدا بزن
-
وااااااای دیدیش؟
واقعا در بی حوصله ترین حالا خودم توی ارتباط گرفتن با انسان هام و وقتی با دوستی چیزی صحبت میکنم حس میکنم همش دارم دلش و میشکنم.