میتونم با تک تک صحنههاش هقهق گریه کنم، با اینکه احساساتی نیستم.
اما این فیلم خیلی روم تاثیر داره.
https://eitaa.com/stormofthought/2593
مرا با اسمت صدا بزن
-
وااااااای دیدیش؟
واقعا در بی حوصله ترین حالا خودم توی ارتباط گرفتن با انسان هام و وقتی با دوستی چیزی صحبت میکنم حس میکنم همش دارم دلش و میشکنم.