هدایت شده از اُتاقَکِ مَخفی୨୧
برای شهریار عزیز!🌀👤
شما اگه یه دایناسور بودید:سیتاکوسوروس(Psittacosaurus)
از طرف اسکارلت اتاقک مخفی🧡✨️
گفتا ز چه درد خواب را مهمان چَشمانت نمیکنی؟
گفتَمَش از چه بگویم؟
از درد های بیشماری که روح و جسمم را میآزارند؟
از بیخوابی های نامعلومم؟
از تفکر های بیشمارم در گذشته؟
از خاطراتی که همچنان آزارم میدهد؟
از احساس تنهایی عمیقی که تجربه میکنم؟
از کابوس هایی که خواب را همچو حیوانی درنده از چَشمانم میدردند؟
از زندگی نامعلومم؟
از آیندهای که در هر روزی نو بیشتر از روز قبل از آن هراس دارم؟
از نداشتن زندگی به حق های طبیعی خود به عنوان یک نوجوان؟
از دردی که مردمم تحمل میکنند؟
از خستگی های بیشمار و بیدلیل؟
از نا امیدی های فراوانم؟
از احساس دوری از آرزوهایم؟
نمیدانم ...
با این حال لبخند را نقش بر صورت میکنیم و بقا را هرطور شده ادامه میدهیم .
اما خودَت چه فکری راجب چهرهی واقعیِ زیر نقاب ها میکنی؟
چه حالی را مناسب میدانی؟
من هم نمیدانم ..
اما خوب میدانم که تمام اینها دلیل محکمیست برای نفرت عمیقی که خود و اطرافیانم نسبت به من دارند .
اما سوال اصلی آن است که -من- دقیقا چه کسیست؟
آن را هم نمیدانم ...
# 𝗦𝗵
پریشوننبودیکهنگذشتنلحظههاروبفهمی