هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
تورس ، شناختِ بقیه رو بیخیال. خودت اصلا خودتو میشناسی ؟
دریچه خیال
تورس ، شناختِ بقیه رو بیخیال. خودت اصلا خودتو میشناسی ؟
نه واقعا جدیدا دارم به این نتیجه میرسم که چون دارم دیگه خودمو نمیفهمم روابطم با آدمای اطرافم به جاهای دارکی میرسه