eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
536 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
نغمه های مدرسه 1 - www.mplib.ir.mp3
825.3K
‏🇮🇷 سرود «بوی گل سوسن و یاسمن آمد»✌️ . ‏💠🌸🍃🌺🍃🌸💠 ‏💠انقلاب عظیم اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد. ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ☀️⁦⁦⁦⁦ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با تبیین حقایق، اطرافتان را مانند چراغ روشن کنید. . ‏💠🌸🍃🌺🍃🌸💠 ‏💠انقلاب عظیم اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد. ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ☀️⁦⁦⁦⁦ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا ایران را در جنگ نمی‌توان شکست داد؟ استاد پورازغدی . ‏💠🌸🍃🌺🍃🌸💠 ‏💠انقلاب عظیم اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد. ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ☀️⁦⁦⁦⁦ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️ سخنرانی دیدنی رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی درباره جنایات علیه مردم یمن (همراه با زیرنویس عربی) 🌷 : سعودی و امارات مثل دو وزنه به آمریکا آویزان هستند 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠مغز و معنای هیئت همان تبیین مکتب است و هیئت، مرکز مهم تبیین مفاهیم و معارف اسلامی و پاسخ به سؤالهای گوناگون جوانان درباره مسائل اصولی و سبک زندگی است. ‏۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
az zabane darbar_1398126184923.zip
23.21M
🗞 مجموعه نمایشگاهی خاندان ویرانی «از زبان درباریان» حقایقی درباره رژیم پهلوی ▫️«از زبان درباریان» ماجراهایی از زبان افراد دربار پهلوی است که خودشان به غارت اموال کشور و فساد پهلوی اعتراف کرده‌اند؛ آن‌هم در کتاب‌هایی که خودشان نوشته‌اند. . ‏💠🌸🍃🌺🍃🌸💠 ‏💠انقلاب عظیم اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد. ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ☀️⁦⁦⁦⁦ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
🔹تحوّل صحیح احتیاج دارد به پشتوانه‌ی فکری؛ یعنی هر حرکت بی‌پشتوانه‌ی فکری را نمی‌شود تحوّل دانست. بعضی از حرکت‌های سبُک و سطحی را نمی‌شود به حساب تحوّل گذاشت؛ تحوّل پشتوانه‌ی فکری می‌خواهد. ۱۳۹۹/۳/۱۴ ‏💠🌸🍃🌺🍃🌸💠 ‏💠انقلاب عظیم اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد. ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ☀️⁦⁦⁦⁦ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
🔸 هدف پیغمبر از هجرت به مدینه این بود که با محیط ظالمانه و طاغوتی و فاسد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی‌ای که آن روز در سرتاسر دنیا حاکم بود، مبارزه کند و هدف، فقط مبارزه با کفّار مکه نبود؛ مسأله، مسأله جهانی بود. پیامبر اکرم این هدف را دنبال می‌کرد که هرجا زمینه مساعد بود، بذر اندیشه و عقیده را بپاشد؛ با این امید که در زمان مساعد، این بذر سبز خواهد شد. هدف این بود که پیام آزادی و بیداری و خوشبختی انسان به همه دل‌ها برسد. این جز با ایجاد یک نظام نمونه و الگو امکانپذیر نبود؛ لذا پیغمبر به مدینه آمد تا این نظام نمونه را به وجود آورد. ۱۳۸۰/۲/۲۸ @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏🛑 تحقیر منافقین و حامیانش توسط حاج قاسم ‏📛شما به این زباله‌های بیرون ریخته ملت ایران و به این زن ولگرد دل بسته‌اید و در تلویزیونها میچرخانید؟ . ‏💠🌸🍃🌺🍃🌸💠 ‏💠انقلاب عظیم اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد. ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ☀️⁦⁦⁦⁦ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴موشک جواب موشک 🔺با«عصای موسی» دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی هک شد ▪️گروه هکری «عصای موسی»، بامداد امروز دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی را هک کرد. ▪️این گروه هکری نوشت: ما سال‌ها، در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت‌های شما است. درحالی‌که تصورش را هم نمی کردید. http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc060 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ♦️موشک جواب موشک 🔺دومین ضربه عصای موسی به رژیم صهیونسیتی در یک روز! ▪️ عصای موسی تصاویر دوربینهای مداربسته مشرف به صنایع نظامی رافائل یکی از مهمترین مراکز ساخت تسلیحات اسقاطیل را منتشر و اعلام کرد در آینده تصاویر داخل مرکز اصلی را نیز منتشر خواهد کرد. # مقاومت http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc060 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌟 پویش پرچم افتخار به نام شهید اقتدار 🔻 در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پویش پرچم افتخار KHAMENEI.IR آغاز به کار کرد 🔹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۹، درباره گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط همه اقشار ملت و «نصب و اهتزاز پرچم» فرمودند: «در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌اى پرچم بزنید، پرچم جمهورى اسلامى را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامى مى‌دارد.» ۵۹/۱۱/۱۷ 🔹 «پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار» عنوان پویش‌ جدید بخش تعامل با مخاطب «همگام» است. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، همگام با ملت ایران برای برگزاری هرچه با شکوه تر ایام دهه فجر ۱۴۰۰ ضمن اعلام پویش ، از مردم ایران بخصوص کاربران شبکه های اجتماعی دعوت میکند که از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ و نام آن شهید عزیز منتشر کنند. 🏷 شیوه مشارکت در پویش: 👈 انتشار تصاویر نصب پرچم بر سر در خانه‌ها، مغازه‌ها، مدارس، محل کار یا معابر عمومی در شبکه‌های اجتماعی و تقدیم آن به یکی از شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی با هشتگ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📱 تصاویر حساب کاربری(پروفایل) پویش 👈 از نصب پرچم ایران بر سر در خانه‌ها، مغازه‌ها، مدارس، محل کار یا معابر عمومی عکس بگیرید و به یکی از شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی تقدیم و با هشتگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. 📥 دریافت کیفیت اصلی تصاویر👇
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 خط حزب‌الله ۳۲۵ | خنجر یمنی در قلب نقشه استکبار 🔻 شماره سیصد و بیست و پنجم هفته نامه‌ی خط حزب الله با عنوان «خنجر یمنی در قلب نقشه استکبار» منتشر شد. 👈 چرا امروز مقاومت یمن، مدافع تمامی ملتهای مستقل غرب آسیا و مستضعفان جهان است؟ «گزارش هفته» این شماره حزب‌الله با عنوان «خنجر یمنی در قلب نقشه استکبار» ضمن پاسخ به این سؤال، مروری بر هفت سال ایستادگی ملت یمن و مقاومت رزمندگان یمنی در برابر ائتلاف آمریکایی-سعودی داشته است. 🔍 «یادداشت هفته» خط حزب‌الله به مناسبت بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مداحان اهل بیت علیهم‌السلام و تأکید ایشان بر موضوع «جهاد تبیین»، نقش تبیین و روشنگری در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را بررسی کرده است. 🌷 شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور تقدیم می‌شود. 📥 نسخه PDF👇
✅دقایقی قبل سایت آموزشکده توانا (وابسته به تروریست‌های منافقین) هک شد و این پیام در آن به نمایش گذاشته شد. 🔸 آموزشکده توانا به‌عنوان مرکز فنی و عملیاتی سایبری منافقین و تحت حمایت مستقیم وزارت خارجه آمریکا فعالیت می‌کند. http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc060 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
آنی❗️📺 مجموعه 🖋 تهیه کننده و کارگردان محسن خندستان ⭕️ موضوع: آیین‌ها و سنت‌های مراسم عروسی در مناطق مختلف کشور ✅ جمعه ٨ بهمن ساعت ٢٣:٠٠ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏ 🆔 @mostanadofoghtv مورد حمایت کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ http://sapp.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.im/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده های با موضوع ازدواج به سبک ایرانی در سرزمین بزرگ پارسیان عاشورایی https://eitaa.com/FilmnameNevisi/ لطفا متن این پیام را در همه پیام رسانها کپی و ارسال بفرمایید
⭕ژنرال صهیونیستی: ایران توانایی نظامی و پهپادی بالایی دارد 🔸️گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با معاریو: 🔹️ایران کشوری بسیار پیشرفته از نظر علم و فناوری است و توانایی نظامی و پهپادی بالایی دارد. 🔹️ایرانی‌ها توانستند چند سال پیش یکی از پیشرفته‌ترین پهپاد‌های آمریکایی را سرنگون کنند، بعد از یک سال ما شاهد پهپادهایی ساخت ایران مشابه پهپاد آمریکایی بودیم. 🔹️حمله به تأسیاست هسته‌ای ایران دشوار است. زیرا آن‌ها تمام زیرساخت‌های هسته‌ای خود را در سراسر ایران پراکنده و در اعماق زمین پنهان کرده‌اند. سانترفیوژ‌های ایران پیشرفته هستند و با درصد بالایی غنی‌سازی می‌کنند. 🔹️همه نخست‌وزیران رژیم صهیونیستی معتقدند که باید مانع از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران شد. اما ایران غزه نیست و یک قدرت منطقه‌ای است. 🆔 @YjcNewsChannel