eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
538 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨رسانه های اسرائیلی: جنگ ایران با "اسرائیل" به مسیرهای باز و خشونت آمیز رفته است 🔹رسانه های اسرائیل امروز دوشنبه گزارش دادند که جنگ ایران با "اسرائیل" به مسیرهای باز و خشونت آمیز رفته است. 🔹روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: ایران را باید جدی بگیریم که می گوید موشک هایی که دیروز در سحرگاه شلیک کرد، تأسیسات مخفی اسرائیل را در اقلیم کردستان شمال عراق هدف قرار داده است. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
📍ناحقی به نام @secret_file 🔹 مدتی‌ست که سر خط همه خبرهای جهان، حمله روسیه به اوکراین است. حمله‌ای که چند روز پس از آن، اعضای سازمان ملل دور هم جمع شدند تا قطع‌نامه‌ای علیه روسیه صادر کنند. 🔸 پس از بحث و گفت‌و‌گوهای خصوصی و علنی، پیش‌نویس قطع‌نامه آماده شد. پیش‌نویسی که به شدیدترین شکل ممکن، حمله روسیه به را محکوم و آن را ناقضِ بند ۴ ماده ۲ منشور ملل متحد می‌دانست. بر اساس آن، روسیه خیلی فوری باید استفاده از زور علیه اوکراین را متوقف می‌کرد. 🔹 اما که ریاست شورای امنیت را در ماه جاری میلادی (فوریه) برعهده دارد، قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه خود را وتو کرد. 🔸 وتو، اصطلاحی در زبان لاتین به معنای "منع می‌کنم" است. این واژه برای لغو یک‌طرفه یک قانون به کار می‌رود و به این ترتیب وتو قدرت نامحدودی است که می‌تواند سبب جلوگیری از (و نه تصویب) تغییرات خاص شود. 🔹 شورای امنیت پنج عضو دائم و ده عضو انتخابی دارد. پنج عضو دائم این شورا در تصمیم‌ها و رای‌گیری‌های شورا دارند. آمریکا، بریتانیا، چین، روسیه و فرانسه اعضای دائم این شورا هستند. 🔸 ۱۰ عضو انتخابی شورا توسط مجمع عمومی برای یک دوره دوساله (که از ۱ ژانویه آغاز می‌شود) انتخاب می‌شوند. ریاست شورای امنیت نوبتی است (به‌ترتیب الفبای انگلیسی) و طول مدت آن یک ماه ریاست می‌باشد. 🔹 امتیازِ حق وتو در کنفرانس یالتا در سال ۱۹۴۵ به پیشنهاد فرانکلین روزولت، رئیس جمهور وقت آمریکا مطرح شد و به موافقت رهبران انگلیس و شوروی رسید. 🔸 در واقع حق وتو امتیازی بود که رئیس جمهور وقت آمریکا برای رضایت قدرت‌های جهانی به آن‌ها اعطا کرد تا نظر موافق آن‌ها را برای عضویت در این سازمان جهانی جلب کند. با این وجود، قدرت‌های جهانی تا توانستند از این ابزار به نفع خود و متحدانشان بهره بردند. 🔹 از سال ۱۹۷۰ میلادی تاکنون بیشترین استفاده از حق وتو (معادل ۵۱ درصد) از سوی آمریکا انجام شده است. همچنین ۲۷ درصد تمامی حق وتو‌های شورای امنیت (۳۰ مورد) تنها برای موضوع رژیم صهیونیستی توسط آمریکا انجام شد. 🔺 در واقع آمریکا تاکنون تمامی قطعنامه‌ها علیه تل آویو را وتو کرده است. همچنین واشنگتن در این مدت ۱۰ بار قطعنامه‌های مربوط به تجاوز به لبنان را وتو کرده است. 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
📍جنگ در اوکراین و نظم نوین جهانی! @secret_file 🔹چند روز از شروع جنگ در اوکراین گذشته است. علی رغم برخی تحلیلها، غرب اما جرأت نکرد وارد میدان منازعه مستقیم با روسیه شود. روسها از ورود ناتو به محدوده قرمز امنیتی خود شدیدا خشمگین شده اند و خرس برای تنبیه روباه پنجه برکشیده است. 🔸این تازه آغاز صف‌بندی و شکل‌گیری نظم نوین جهانی است. پایان غرب تازه آغاز شده و گله گرگ‌های درنده غربی پیر شده و مثل گذشته قدرت دریدن ندارند! 🔹چند پرونده بزرگ مقابل این گله گشوده است که اگر طرف مقابل کمی پافشاری کند اوضاع بیشتر به هم خواهد ریخت. پرونده به طرفیت روسیه، پرونده تایوان به طرفیت چین و پرونده غرب آسیا به طرفیت ایران اسلامی که پرونده هسته ای گوشه ای از آن است. اوضاع برای غرب اصلا مساعد نیست و این شرایط الزامات جدیدی را بر صف بندی های جهان تحمیل خواهد کرد. 🔸در یک پیچ تاریخی بسیار مهم، قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است و بلوک بندی جدیدی در حال شکل‌گیری است. برای ایران این وضعیت، یک فرصت طلایی ساخته و اگر درک درست ملی در میان ایرانیان شکل بگیرد و اقدام به موقع و به اندازه انجام شود، ایران اسلامی قطب قدرت مقاومت اسلامیِ پیوسته با شرق را شکل خواهد داد. 🔹هرچند جنگ مذموم و نفرت‌انگیز است اما رویارویی نظامی در اوکراین نقش مؤثری در شکل‌گیری این صف‌بندی خواهد داشت. در این میان رفتارهای کودن وار جریانات رسانه‌ای اصلاحاتی اثبات‌کننده این گزاره است که غربگرایان ایرانی لشکر بی جیره و مواجب صهیونیزم بین الملل هستند. 🔸جریان غیرتمند و عزت‌طلب ایرانی باید تکلیف خود را در این پیچ تاریخی روشن کند، هیچ کوتاهی پذیرفته نیست. جهان در حال تجربه جدیدی است و از غروب رو به تباهی غرب، طلوع طلایی شرق آغاز خواهد شد. نظریه افول تمدن‌ها اینجا قرار عینیت دارد. "انَّ الارضَ یَرِثُها عِبادی الصالِحون" آخرین اپیزود این نمایشنامه است./مجتبی صدیقی 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
AUD-20220225-WA0014.opus
1.55M
📍صحبت‌های جالب و مهم عطاءالله مهاجرانی در خصوص جنگ اوکراین 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چه کسی بیشترین ضرر را در جنگ بین روسیه و اوکراین دید؟!! @secret_file 💢 نورالدین شیرین، کارشناس تلویزیونی ترکیه ⭕️ رژیم صهیونیستی اسرائیل از بازنده های اصلی جنگ بین اوکراین و روسیه ⭕️ از بین رفتن دولت اکراین یعنی از دست رفتن یکی از مهم تریم حامیان دولتی رژیم صهیونیستی 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
📍چرا اروپا و آمریکا نمی توانند روسیه را به شکل جدی تحریم کنند @secret_file 🔸تصویر اول تراز تجاری‌ منفی انرژی اتحادیه اروپا با روسیه و دیگر کشورهای غیر اتحادیه است (رنگ آبی روسیه و رنگ نارنجی تجارت منفی با دیگر کشورهای غیر عضو) 🔹از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۱ همیشه بخش عمده انرژی اتحادیه از روسیه تامین می شده. امسال و با بالاگرفتن بحران اوکراین، این تراز منفی دوباره اوج گرفته و به رقم ۱۰ میلیارد دلار با روسیه رسیده. 🔸تصویرهای دو تا چهار هم میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه را نشان می‌دهد. 🔹بیشترین وابستگی مربوط به مقدونیه، بوسنی و مولداوی با واردات ۱۰۰ درصدی و بعد فنلاند، لاتویا، صربستان، بلغارستان، کرواسی، یونان، و کشورهای صنعتی آلمان و فرانسه است. 🔸اگرچه اوکراین واردات گازش از روسیه را به صفر رسانده و کاملا به گاز نروژ و واردات از دیگر کشورهای اتحادیه وابسته شده، اما تحریم گاز و انرژی روسیه، به معنای بالا رفتن قیمت نفت تا مرز ۲۰۰ دلار و نابودی اقتصاد اروپا، آمریکا، چین و هند خواهد بود. 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
📍 ۵۴سال پیش، ۲۰۰ نیروی آمریکایی وارد روستای «می لای» در شدند و ۵۰۰ روستایی غیرمسلح از جمله مردان، زنان، کودکان ‌و نوزادان را سلاخی کردند. البته قبل از قتل، زنان مورد تجاوز قرار گرفتند و در نهایت اجسادشان مثله شد. @secret_file 🔸 گروه آمریکایی، دلیل این قتل‌عام را دستور پیش از حمله با هدف نابودی کامل روستا به‌دلیل مخفی شدنِ نیروهایِ مسلحِ کمونیستِ ویتنام اعلام کردند. هر چند معلوم شد صحت نداشته و هیچ نیرویِ مسلحی آنجا مستقر نبوده. به‌همین دلیل، تصمیم بر مخفی ماندنِ این جنایت گرفته شد. 🔹 البته یکی از سربازان آمریکایی نامه‌‌هایی برای شرح ماوقع به رئیس جمهور وقت ریچارد نیکسون، پنتاگون، وزارت خارجه و کنگره آمریکا نوشت و‌ البته به رسم آمریکا، واکنشی دریافت نشد تا اینکه دوسال بعد، همان سرباز این جنایت را عمومی کرد. 🔸 در نتیجه‌ی علنی شدنِ این جنایت جنگی، در دادگاه آمریکا تنها ۱ سرباز به ۱۰ سال حبس محکوم و البته بعد از ۳ سال آزاد شد. کشور آمریکا هیچگاه برای این حرکت حیوانی توسط هیچ سازمانِ بین‌المللی مواخذه و محکوم نشد./ایلخان (+) 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍حمایت مشاور ترامپ از تهاجم روسیه به اوکراین @secret_file 🔸 داگلاس مک‌گریگور، مشاور ترامپ: ما نیاز داریم که دیگه از پوتین و کشورش یک شیطان نسازیم. ما باید یادمون باشه که اوکراین چهارمین کشور از نظر فساد در بین 150 کشور دنیاست. روسیه احتمالا وضعش بهتر باشه. اوکراین یک حکومت لیبرال دموکرات و یک مثال درخشان از حرفایی که خیلی‌ها درباره‌اش میزنن، نیست. خیلی از این حرفا فاصله دارن. زلنسکی هم خبرنگارا و مخالفان سیاسیش رو زندانی کرد. به نظرم ما باید از اینها فاصله بگیریم. مردم آمریکا باید از اینها فاصله بگیرن. اروپایی‌ها هم باید از اینها فاصله بگیرن و ما باید ارسال سلاح به اوکراین و تشویق اوکراینی‌ها به مرگ و روی آوردن به چیزهایی که ناامیدشون میکنه رو متوقف کنیم. 🔹 مجری فاکس نیوز: یعنی شما میگید هیچ تحریمی نباشه؟ هیچ کمک نظامی نباشه و به اجازه بدیم هر نقطه‌ای از رو که میخواد تصرف کنه؟ 🔸 مشاور ترامپ: بله قطعاً! من دلیلی نمیبینم که چرا باید با روس‌ها بر سر چیزی که اونها سال‌هاست درباره‌اش صحبت می‌کنن و ما به سادگی اون را نادیده میگیریم، بجنگیم؟ 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist .
روز جوان یادی کنیم از تمام جوان هایی که اگر از جوانی خود نمیگذشتند امروز حرمی به نام ایران وجود نداشت. این قاب ، تصویر برخی از این قهرمان هاست. روح شهدای مدافع حرم شاد... @mrtahlilgar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدا و سیما: انهدام یک تیم خرابکاری که در تلاش برای خرابکاری در تاسیسات فردو بودند توسط اطلاعات سپاه ••بهترین از بهترین ها را اینجا ببینید•• ـــــــــــــــــــــــــ✌🏼ــــــــــــــــــــــــــــ 💥واتساپ انقلاب در ایتا💥 http://eitaa.com/joinchat/3856465942C1e3cb6abe3 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ تناقضات اردوغان 🎥 برنامه - امیرحسین ثابتی بسیار مهم تا انتها ببینید ••بهترین از بهترین ها را اینجا ببینید•• ـــــــــــــــــــــــــ✌🏼ــــــــــــــــــــــــــــ 💥واتساپ انقلاب در ایتا💥 http://eitaa.com/joinchat/3856465942C1e3cb6abe3 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
⭕️آمریکا: چین تمایل خود را برای ارائه کمک نظامی به روسیه ابراز کرده است 🔸 فایننشال تایمز: 🔹واشنگتن به متحدان خود اطلاع داده است که چین تمایل خود را برای ارائه کمک نظامی به روسیه در اوکراین ابراز کرده است. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
🔸 سایت‌های دولتی رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شدند 🔹 المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که سایت‌های این رژیم دچار اختلال و از دسترس خارج شده‌اند. 🔹 جروزالم پست در این باره نوشت: «ظاهراً تمام وب‌سایت‌های دولتی اسرائیل عصر دوشنبه از دسترس خارج شده‌اند. علت این مسئله در حال حاضر مشخص نیست.» 🆔 @YjcNewsChannel کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
🔴حمله سایبری گسترده و بی‌سابقه به رژیم صهیونیستی المیادین به نقل از منابع خبری گزارش داد تمامی سایت‌های وزارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله سایت پست این رژیم از دسترس خارج شدند. ✍️بیداری ملت @bidariymelat کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
💢 طبق خبرهای غیررسمی ایران قصد دارد ضربه‌ی بعدی خود را به اسرائیل وارد کند 🔹احتمالا امشب یه خبرایی هست ✍️بیداری ملت @bidaryemelat کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
💢فرماندهی سپاه هسته‌ای تشکیل شد 🔹در خلال گزارش مربوط به کشف شبکه‌ای که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای فرود را داشتند، برای نخستین بار از «فرماندهی سپاه هسته‌ای» نام برده شد که اخیرا تاسیس شده است. 🔹پیش از این عنوان شده بود که حفاظت از سایت‌های هسته‌ای کشور به سپاه واگذار شده است اما این اولین بار است که به صورت رسمی این موضوع تایید و از وجود «فرماندهی سپاه هسته‌ای» پرده‌برداری می‌شود. 🔹خردادماه سال جاری و پس از چند مورد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای کشور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از تشکیل یک فرماندهی واحد دفاعی-امنیتی هسته‌ای خبر داده بود که کلیات آن در مقطع زمانی خردادماه تصویب شده بود و همچنین تاکید کرد که با تشکیل این فرماندهی، ضعف‌های گذشته کاملاً برطرف و مجموعه کاملاً آسیب ناپذیر خواهد شد. ✍️بیداری ملت @bidaryemelat کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
💢بیتون روزن خبرنگار کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی: 🔹منبعی در سیستم ملی سایبری در پی فروپاشی بسیاری از سایت‌های دولتی گفت: این حادثه در حال رسیدگی است و ما نمی‌توانیم فراتر از آن اطلاعی دهیم ✍️بیداری ملت @bidaryemelat کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
🛑🚨 سایت دولت رژیم جعلی اسرائیل به طور کلی از دسترس خارج شد تمام سایتهای با پسوند http://gov.il که متعلق به دولت جعلی اسقاطیل هستند از دسترس خارج شدند سایت پست اسقاطیل هم از دسترس خارجه دمشون گرم😂👌 🔴به کمپین بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
📣 ابن سینا و بَهمَنیار قصه ظهر جمعه 📻 راوی: استاد محمدرضا سرشار 🎤 در کتاب گویا ایران‌صدا پایگاه کتاب گویای فارسی ایران - نسخه ۱,۰ http://book.iranseda.ir/detailsalbum/?g=249304 با یک اشاره بشنوید ☝🏼 ۴ قطعه ۲۷ دقیقه مدت کتاب نویسنده: استاد شهید مرتضی مطهری راوی: محمدرضا سرشار قالب: روایی دسته‌بندی: رمان و داستان بهمنیار از شاگردان نامی ابوعلی سینا بود و مدتی با او زندگی می کرد. استاد متوجه شد که شاگردش مدتی است در خود فرورفته و انگار در خیالات به سر می برد، اما منتظر ماند تا خودش لب به سخن باز کند. بهمنیار از شهرت استادش بسیار متعجب بود و هرجا غریبه‌ای را می‌دید، با او درباره بوعلی صحبت می‌کرد. همه ی مردم شهر از او به خوبی یاد می کردند و به علم او واقف بودند. روزی بهمنیار به استاد گفت که قصد دارد چیزی به او بگوید. قرار بر این شد تا شب کرسی را به خوبی گرم کند و همه چیز را آماده کرده و منتظر استاد بماند. شب فرارسید و بهمنیار همه چیز را آماده کرده بود. استاد وارد شد و بهمنیار سر صحبت را با او باز کرد.... * برای دانستن ادامه ی ماجرا این کتاب رو بشنوید.☝🏼 تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری برای سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه فاخر ↙️کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ http://sapp.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار ابعاد جدید خرابکاری رژیم صهیونسیتی در تاسیسات فردو و کشف عوامل آن.... چقدر ساده یک خدمتکار به خیانتکار تبدیل می‌شود... @syriankhabar https://eitaa.com/nabaaa کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist .
🔻۵۴سال پیش، ۲۰۰ نیروی آمریکایی وارد روستای «می لای» در شدند و ۵۰۰ روستایی غیرمسلح از جمله مردان، زنان، کودکان ‌و نوزادان را سلاخی کردند. البته قبل از قتل، زنان مورد تجاوز قرار گرفتند و در نهایت اجسادشان مثله شد. 🔸گروه آمریکایی، دلیل این قتل‌عام را دستور پیش از حمله با هدف نابودی کامل روستا به‌دلیل مخفی شدنِ نیروهایِ مسلحِ کمونیستِ ویتنام اعلام کردند. هر چند معلوم شد صحت نداشته و هیچ نیرویِ مسلحی آنجا مستقر نبوده. به‌ همین دلیل، تصمیم بر مخفی ماندنِ این جنایت گرفته شد. 🔹البته یکی از سربازان آمریکایی نامه‌‌هایی برای شرح ماوقع به رئیس جمهور وقت ریچارد نیکسون، پنتاگون، وزارت خارجه و کنگره آمریکا نوشت و‌ البته به رسم آمریکا، واکنشی دریافت نشد تا اینکه دوسال بعد، همان سرباز این جنایت را عمومی کرد. 🔸در نتیجه‌ی علنی شدنِ این جنایت جنگی، در دادگاه آمریکا تنها ۱ سرباز به ۱۰ سال حبس محکوم و البته بعد از ۳ سال آزاد شد. کشور آمریکا هیچگاه برای این حرکت حیوانی توسط هیچ سازمانِ بین‌المللی مواخذه و محکوم نشد./ایلخان منبع:(+) 📡رسانه تحلیلی سیاسی روشنگری https://eitaa.com/roshangari315 https://eitaa.com/nabaaa کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال✅
رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران بزن ودر رو دیگر تمام شده است کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال فوری و‌گسترده به اساتید دانشگاه، فضلای حوزه ، دبیران و معلمین، و بویژه ارسال به طلاب و‌ دانشجویان✅ .