eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
564 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سعید جلیلی: آمریکا برای خرید محصولات‌پیشرفته از ایران، تحریم ها را نادیده می گیرد 🔹نماینده مقام‌معظم‌رهبری در شورای‌عالی امنیت‌ملی: از نشانه‌های پیشرفت کشور و درماندگی دشمن، این است که آمریکا از یک‌سو با تحریم‌های ثانویه کشور‌های دیگر را برای خرید نفت از ایران مجازات می‌کند و از سوی دیگر خود آمریکا برای خرید محصولات‌پیشرفته از ایران، تحریم‌های اولیه خودش را نادیده می‌گیرد و از طریق واسطه، آن‌ها را از ایران وارد می‌کند که شواهدی از آن را در این نمایشگاه دیدیم. 🔹آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. ➥ @sepah_paasdaran
جریان صدر عراق فعالیت مسلحانه خود را تعلیق کرد 🔹جریان صدر عراق در بیانیه‌ای از تعلیق فعالیت تمامی گروه‌های مسلح این جریان از جمله سرایا السلام در تمامی استان‌های عراق به‌جز استان صلاح‌الدین (سامرا و اطراف آن) خبر داد. 🔹در بیانیه این جریان آمده که ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و جنگ داخلی حرام و ممنوع است. ➥ @sepah_paasdaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوش بدید...حداقل دو دقیقه آخرشو، بلکه یه ذره دلتون خنک بشه کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوش بدید...حداقل دو دقیقه آخرشو، بلکه یه ذره دلتون خنک بشه کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
سروش پلاس، واتساپ ایرانیان تا ۱۷ربیع‌الاول سروش پلاس عیدی بدهید https://hi.splus.ir/ تماس صوتی و تصویری و جایگزین، واتساپ، تلگرام،وایبر وهمه‌صداوسیما در گوشی‌شما لبیک‌یارسول‌الله
آنی❗️🎬افشای جاسوسان فرانسوی در ایران🇮🇷 💢 شبکه ۱ داستان یک ماموریت جاسوسان در وقایع این چند روز ارسال گسترده فوری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات دو جاسوس دستگیر شده فرانسوی 🔹رسانه‌های معاند فارسی‌زبان این دو جاسوس را معلم خوانده‌اند اما این افراد اعتراف کرده‌اند که مامور سرویس امنیت خارجی فرانسه هستند. 🇮🇷واتساپ انقلاب در ایتا🇮🇷 http://eitaa.com/joinchat/3856465942C1e3cb6abe3 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
✳️ دیدگاه‌های مختلف درباره اهداف انقلاب اسلامی (قسمت دوم) 2⃣ یک نگاه وسیع تر است که نگاه جهانی نیز دارد و می‌گوید این ارزش‌ها باید به کل جهان سرایت کند 3⃣ نگاه سوم به هدف انقلاب اسلامی که یک نگاه وسیع تر و عمیق تر و مدعی است انقلاب اسلامی مقدمه ایجاد تمدن اسلامی است و تمدن موجود را تمدن اسلامی و متناسب با غایت اسلام که تولید انسان موحد است، نمی‌داند. 🎙 برشی از مصاحبه با آقای مهدی مشگی 🆔 @farhang_puya کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
❎ اصلی‌ترین عامل ورود فرهنگ غرب (قسمت اول) 🔍 اگر سرچشمه‌های اصلی ورود فرهنگ غرب را پی جویی کنیم، به روشنی درمی‌یابیم که یکی از ریشه‌های اصلی نفوذ فرهنگ غرب در ایران، مواجهه نزدیک و ارتباط تنگاتنگ و طولانی مدت ایرانیان با غربی‌ها بوده است. 🖇 این مسئله‌ای است که شاهدان عینی و صاحب نظران اوضاع ایران در آستانه انقلاب مشروطه تصریح کرده‌اند؛ به عنوان نمونه، مرحوم کربلایی معتقد است که دو عامل «معاشرت و تربیت»، در بروز فرنگی مآبی و تغییر فرهنگ اصیل ایرانی نقش کلیدی ایفا کرده‌اند. 🖌 ایشان می‌نویسد: هر صاحب وجدانی را در عالم، بالعيان مشهود است که هریک از دو سبب معاشرت و تربیت را جداگانه و مستقلا در تغییر اخلاق و آداب انسانی تأثر تام و تمامی است.» 📘 برگرفته از کتاب استحاله نهضت های مشروطه 🆔 @farhang_puya کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
✳️ دیدگاه‌های مختلف درباره اهداف انقلاب اسلامی (قسمت اول) 🔷 تحقق حاکمیت یک جریان فکری در جامعه که بتواند در ادامه آن انسانی متناسب با همان تفکر تربیت شود چند مرحله نیاز دارد. به نظر می‌رسد ما تمام این مراحل را در عالم اسلام طی نکردیم و مراحلی از آن هنوز باقی مانده است. 🔲 در بحث انقلاب اسلامی، سؤال مهمی مطرح می‌شود که چرا امام حکومت اسلامی تشکیل دادند؟ چه هدفی از این کار داشتند؟ در بحث تمدنی نظرات مختلفی است 1⃣ برخی می‌گویند که انقلاب اسلامی برای این بود که شاه برود و ما حکومتی تشکیل بدهیم که مردم در آن حاکم باشند و به احکام اسلام عمل شود. این یک نگاه حداقلی است که فقط در درون جامعه ارزش‌هایی پیاده شود؛ ولی دیگر نگاه جهانی ندارد. 🎙 برشی از مصاحبه با آقای مهدی مشگی 🆔 @farhang_puya کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
⁉️ انقلاب اسلامی عامل بی‌دینی مردم (قسمت دوم) ⭕️ ما خود را با این جریان فکری و تمدنی درگیر کردیم. ما کاری که در این چهل ساله توانستیم انجام دهیم، این است که فقط رشد بی دینی را کم کردیم؛ ولی نمی‌توانیم آن را متوقف کنیم و هیچ ادعایی هم در این مورد نداریم. 🔘 اما جواب کلی این است که ما با انقلاب اسلامی، خود را درگیر جریانی کردیم که با تمدن خود و از طریق سخت افزار و نرم افزار بر دنیا مسلط شده است و برخورد با آن بسیار سخت است ما باید متوجه نقطه در گیری انقلاب اسلامی باشیم در غیر این صورت نمی‌توانیم از انقلاب اسلامی و حکومت دفاع کنیم. 🎙 مصاحبه با مهدی مشگی 🆔 @farhang_puya کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..