eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
561 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ نشست تخصصی تحلیل نظریه پردازانه وقایع اخیر ایران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی 💬 دکتر موسی نجفی نظریه پردازی بر اساس تاریخ ایران و فلسفه سیاسی در مورد نقطه کور و خشونت و افراطی گری در حرکت براندازانه اخیر انسداد فکری و سیاسی یک حرکت ضعیف در مقابل یک جنبش، اجتماعی نیرومند (مانند انقلاب اسلامی) از دست دادن برتری فرهنگی و نداشتن هدف مشخص است۰ @drmousanajafi ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
⭕️ تبیین تاریخی علل وقوع فتنه های اخیر ✅ برای نخستین بار در سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفت👇 1⃣ این دیدگاه رایج که انقلاب اسلامی موجب افزایش جنگ ها و تهدیدهای استعمار علیه ایران شده است و این نظریه که، نظام مردمسالار دینی موجب علیه کشور و مردم شده است. 2⃣ این دیدگاه که «نظام اسلامی» علت هجوم استعمار علیه ایران عزیز است و این نظریه که عامل اصلی حملات استعمار، خود است نه نظام اسلامی. 💬 ابوذر یاسری پژوهشگر و مدرس دانشگاه 📺 شبکه یک سیما برنامه ایران عزیز 🔻مشاهده بحث کامل در تلوبیون👇 http://www.telewebion.com/episode/0x29942f7 ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🍃 🌺🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ریشه یابی فتنه اخیر ⭕️ اصل ماجرا اینجاست که ایران دیگه مثل گذشته وابستگی به برجام و مذاکره با آمریکا نداره ▫️از غل و زنجیر برجام آزاد شده 🔹روابط خارجی‌ اش را با دیگر کشورها به خصوص روسیه و چین گسترش داده، ▫️از طرفی در جهان هم اتفاقاتی در حال وقوع است 🔹به همین‌ خاطر آمریکا تلاش می‌کند، تغییرات در سطح جهانی را به تعویق بیندازد ▫️همین‌که بتواند کمی ایران را ناامن کند و درگیر جنگ داخلی بشود، 🔹رابطه ایران و روسیه مختل بشود، ▫️از ۱۰۰ امتیاز ۴ امتیاز هم کسب کند برد کرده، 🔹براندازی که اساسا غیرممکن‌ است ▫️این را خودشان هم‌ می‌دانند. 👆چند دقیقه تحلیل مستند و جذاب علی‌علیزاده درباره ایران ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
⭕️ پیشینه تاریخی تقابل غرب با ایران ریشه این تقابل تاریخی به درگیری روم و ایران باز می گردد. شاپور پادشاه مقتدر ساسانی سه امپراطور متجاوز روم را اسیر نمود؛ برخی را کشت و برخی را ملزم به پرداخت جزیه کرد. شاپور در کتیبه ای حکاکی شده به سه زبان چنین نوشته است: «والرین با سپاهی که مشتمل بر ۲۹ گروه جنگی اروپایی بود و به ۷۰ هزار نفر سرباز بالغ بود به جنگ ایران آمد. در اطراف الرها و ادسا جنگ بزرگی بین ما و امپراطور والرین در گرفت. ما با دستهای خویش والرین را اسیر کردیم. فرماندهان، استانداران، سناتورها و افسران رومی را به اسارت گرفتیم و همگی آنان را به ایالات ایران منتقل نمودیم». 🔻مشاهده برنامه کامل در تلوبیون👇 http://www.telewebion.com/episode/0x29a0439 ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ مسئله ایران است؛ تبیین دلایل هجوم ۴٠٠ ساله استعمار علیه ایران و اغتشاشات اخیر 💬 ابوذر یاسری مدرس دانشگاه 📺 شبکه جهانی جام جم ١ | برنامه کنکاش 🔹نگاه غرب به ایران قبل از انقلاب چگونه بود؟ «سِر گُر اوزلی» نخستین سفیر بریتانیا و اولین مؤسس لژ فراماسونری در ایران، ۱۵ اکتبر ۱۸۴۴ درباره سیاست انگلیس در قبال ایران چنین می نویسد: «عقیده صریح و صادقانه من اینست که چون مقصود نهايی ما فقط صیانت هندوستان می باشد در اینصورت بهترین سیاست اين خواهد بود که کشور ايران را در همین حال ضعف و و بربریت نگاهداریم و سیاست دیگری مخالف آن تعقیب نکنیم.» 🔹دلیل نقض پیمان مکرر غرب نسبت به ایران چرچیل نخست وزیر انگلیس در کتاب تاریخ جنگ بین الملل درباره ایران چنین توضیح داده است: «اگر چه ما با ایرانی ها پیمان بسته بودیم قرارداد داشتیم و طبق قرارداد نباید چنین کاری می کردیم»؛ 🔻بعد خودش جواب می دهد: «ولی این معیارها، پیمان و وفای به پیمان در مقیاس های کوچک درست است، دو نفر وقتی با همدیگر قول و قرار می گذارند درست است، اما در سیاست، وقتی که پای منافع یک ملت در میان می آید، این حرفها دیگر است. من نمی توانستم از منافع بریتانیای کبیر به عنوان اینکه این کار ضد اخلاق است چشم بپوشم که ما با یک کشور دیگر پیمان بسته ایم و نقض پیمان برخلاف اصول انسانیت است. این حرفها اساسا در مقیاس های کلی و در شعاع های خیلی وسیع درست نیست.» 🔻مشاهده برنامه کامل در تلوبیون👇 http://www.telewebion.com/episode/0x29a0439 ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سیری در قوانین آمریکا و اروپا پیرامون برهنگی و آزادی پوشش ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
⭕️ از آیت‌الله خامنه‌ای یاد بگیرید ✍ آیة الله سعادت پرور(ره): ✨ جامع باشیم و جامع فکر بکنیم و دنبال آنهایی باشیم که جامع هستند و همه ابعاد اسلام را دارند. از آیة الله خامنه‌ای یاد بگیرید؛ پخته عمل کنید، زود تصمیم نگیرید، زود داغ نشوید و زود سرد نشوید و فکر بکنید و جامع الاطراف باشید.✨ 🔺 ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مسئله ایران است ⭕️ تلویزیون‌ها مخصوصا شبکه اینترنشنال در لندن رسما برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند دکتر هوشنگ امیراحمدی، مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه در آمریکا: کشورها و سازمان‌ها پشت پرده اعتراضات و آشوب‌ها در ایران هستند، این جریان از انگلستان با هماهنگی عرب‌ها، اسرائیل و آمریکایی‌ها پشتیبانی می‌شود! تلویزیون‌ها مخصوصا شبکه اینترنشنال در لندن رسما برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند؛ به اسم مسأله زن می‌خواهند ایران را نابود کنند، هدفشان سوریه کردن ایران است! ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ⭕️ رویکرد معلم و مربی به اعتراضات دانش آموزان در وقایع اخیر 💬 ابوذر یاسری مدرس دانشگاه 🔺سخنرانی در جمع مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران ✅ ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
چگونه در یک کانال در سروش نظر سنجی ایجاد کنیم؟ ۱. به صفحه اصلی کانال خود بروید. ۲. در نوار بالای صفحه سمت راست، گزینه ی کنار منو را لمس کنید. ۳. سوال نظرسنجی را در قسمت سوال بنویسید. ۴. در قسمت نوع سوال، دو گزینه وجود دارد. با انتخاب گزینه تک پاسخی دنبال کنندگان فقط به یک گزینه می‌توانند رای بدهند و با انتخاب گزینه چند پاسخی دنبال کنندگان می توانند چند گزینه را در نظرسنجی انتخاب کنند. ۵. برای ایجاد گزینه های نظرسنجی روی جعبه اضافه کردن نظرسنجی کلیک کنید. ۶. برای تایید نهایی و قرار گرفتن نظرسنجی روی کانال، در بالای صفحه سمت راست گزینه تیک را انتخاب کنید.. https://hi.splus.ir/faq سلام، بعد از واتساپ، من از نسل جدید سروش پلاس برای تماس صوتی و تصویری استفاده می‌کنم. (((بدون محدودیت‌های ایتایی))) ↙️لینک دانلود 🇮🇷سروش+ ⁨https://invite.splus.ir/vcr00vqh2/⁩ سروش پلاس علاوه بر تماس صوتی و تصویری، دخیره فیلم و عکس را همیشه نگهداری می کنه و تا ۱.۵ گیگ هم با ۵۰درصد تخفیف اینترنت، میشه ارسال کرد. 🇮🇷سروش پلاس، نه سروش!! نسل جدیده سروش+ تا ۱۷ ربیع الاول سروش پلاس عیدی بدهید https://hi.splus.ir/ ✅جایگزین، واتساپ، تلگرام، وایبر و همه صدا وسیما در گوشی شما لبیک یا رسول الله آی دی مشترک کانال فیلمنامه نویسی در ایتا🇮🇷،سروش🇮🇷، آیگپ🇮🇷 و تلگرام سابق @FilmnameNevisi و در بله🇮🇷 ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده و طرح سینمایی و سریال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اجتماع بزرگ بانوان امت رسول‌الله در سراسر کشور @Farsna کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔴 دوره جامع جبهه سازی تربیتی 🇮🇷 ویژه فعالان و کنشگران عرصه های فرهنگی؛ تربیتی و اجتماعی 👤 توسط حجت الاسلام و المسلمین دسمی 💯 جهت ثبت نام صرفاً مشخصات (نام و نام خانوادگی؛ تحصیلات و شماره تماس) خود را به آیدی @T_velayat110 ارسال نمایید. ❌ با توجه به بودن شرکت در دوره و ؛ ثبت نام اولیه به منزله تایید نهایی نمی باشد. 💯 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال زیر مراجعه فرمایید. 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/1524695126Cbf40a8aa67 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🖼 روایت‌هایی از تفأل به دیوان حافظ @Farsna کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..