eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
561 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🧠 انـــدکی تفکـــــر 🔑 یکی از مسائلی که در اغتشاشات اخیر بر همگان واضح گردید این بود که بر خلاف آن‌چه به غلط در اذهان عمومی شکل گرفته، می‌توان حتی فیلترشکن‌ها را نیز فیلتر کرد! 🔑 اما سؤالاتی در این رابطه ایجاد می‌شود: آیا در ایام عادی و بدون اغتشاش سال نمی‌توان فیلترشکن‌ها را فیلتر کرد؟؟؟ 🔑چه افراد صاحب نفوذ و چه بنگاه‌های‌های اقتصادی پشت چرخۀ کثیف و عظیم درآمد فیلترشکن‌ها حضور دارند که با اعمال نفوذ اجازه نمی‌دهند فیلترشکن‌ها فیلتر شوند؟؟؟ 🔑 آیا اپراتورهای همراه نقشی در این جریان ناپاک دارند؟؟؟ مـیخ مِدیا ✍ #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔴 مهاجرت خاموش کسب‌وکارهای اینستاگرام به پیام‌رسان‌های ایرانی 🔺طبق رصدهای انجام گرفته بعد از فیلتر شدن اینستاگرام، صاحبان کسب‌وکارهای فعال در این نرم‌افزار آمریکایی، پیام‌رسان‌های ایرانی و بیشتر ایتا را برای ادامۀ فعالیت اقتصادی خود انتخاب کرده‌اند. 🔺در دو هفتۀ اخیر هزاران صفحه و کانال فروشگاهی در پیام‌رسان‌های ایرانی راه‌اندازی شده و شروع به مخاطب‌گیری کرده‌اند. 🔺بسیاری از مدیران صفحات اینستاگرامی از مخاطبین خود خواسته‌اند به کانال‌های ایجاد شده در پیام‌رسان‌های ایرانی از جمله ایتا بپیوندند. 🔺پیام‌رسان ایرانی ایتا که توانسته است کسب‌وکارهای بیشتری را به سمت خود جذب کند، بدون وابستگی به نهاد یا ارگان و یا جریان سیاسی بصورت کاملاً مردمی و توسط یک شرکت دانش‌بنیان مدیریت می‌شود و در حوزۀ صیانت از اطلاعات حریم خصوصی اعتماد کاربران خود را بدست آورده است. #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انیمیشن‌های ترسناک چه تاثیری بر روی کودکان می‌‎گذارد⁉️ #⃣ 🇮🇷 جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
۱۴۰۰⤴️ eitaa.com/jebheh/16318 ➡️ سال گذشته در چنین روزی، وزارت آموزش و پرورش برای چندمین‌بار رسماً اعلام کرد: 💢 استفاده از پیام‌رسان‌های غیربومی برای آموزش‌های غیرحضوری، تخلف و غیرقانونی است. ⬅️ اگر به همین دستور خودشون هم پایبند بودند، الآن وضع مدارس ما تا این اندازه فجیع نبود… #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
صدای ایران قابل توجه فعالان و کنشگران سیاسی و گروه های رسانه ای و فرهنگی انقلابی با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت همه عزیزانی که به جمع خانواده رسانه صدای ایران پیوستید🤚 👈 هیئت تحریریه‌ی صدای ایران در نظر دارد جهت پویایی فضا و جهت حمایت از فعالان و کنشگران سیاسی و گروه های رسانه ای و فرهنگی انقلابی آنها، را نشر دهد ان شاء الله بزرگواران و فعالان رسانه‌ای که تمایل به همکاری دارند و یا پیشنهادی خود در قالب ویدئو، تصویر، عکس نوشته و...‌ را برای صدای ایران ارسال کنید👇 🆔 @voishoma 🆔 @voishoma کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
ایرانِ قوی ،بزرگِ بزرگان 🔹وقتی خبر میدهند پایتخت اوکراین توسط پهپاد های ساخت ایران مورد هدف قرار گرفت؛ 🔸یعنی در حاشیه قرار نداریم و در بطن ماجراها و بازی قدرتها قرار داریم! 👈فراموش نکنید کسی در دنیای فعلی محلی از اعراب دارد که قدرت داشته باشد! ➕همه سرنخ های سیاست به مولفه قدرت برمیگردد! "بچه کویر" 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
وقتی خواص میدان را به نفع دشمن خالی می‌کنند.... ⭕️سال ۸۸ وقتی فضای سیاسی کشور ملتهب شد، چهره های سیاسی_ فرهنگی مختلفی از جبهه انقلاب دانشگاه به دانشگاه میرفتند تا منطق جریان انقلاب را تبیین کنند. 🔹نکته مهم در آن برهه این بود که بخش مهمی از افرادی که در دانشگاه ها حاضر بودند نمایندگان مجلس بودند. دقیقا خاطرم هست که حداقل یک سوم از  نمایندگان تهران در مجلس هشتم کسانی بودند که کف دانشگاه ها حاضر بودند و در تبیین شرایط کشور و منطق جبهه انقلاب نقش داشتند؛ از جمله مرحوم حسینیان، مرحوم زارعی، علیرضا زاکانی، حمید رسایی، حاج اسماعیل کوثری، الیاس نادران، مهدی کوچک زاده، بیژن نوباوه، حداد عادل، حسین نجابت و... 🔸اما در اتفاقات اخیر یک خلاء جدی، عدم حضور مسئولان مختلف به خصوص نمایندگان مجلس در کف دانشگاه هاست. با اینکه میانگین سنی نمایندگان تهران در دوره فعلی به نسبت ادوار گذشته کمتر است و برخی از آنها کسانی هستند که در همین سالهای نه چندان دور جزو فعالان دانشجویی بوده اند اما در ۲۰ روز گذشته حضور پررنگی در دانشگاه ها نداشته اند. 👈یک علت آن شاید این است که متاسفانه تعدادی از نمایندگان فعلی از جمله نمایندگان تهران نیز بر اساس زد و بندهای پشت پرده احزاب و بده بستانهای سیاسی وارد مجلس شده اند و اساسا  قدرت تحلیل خاصی نیز ندارند که به تبع آن بخواهند در دانشگاه ها با دانشجویان و افکار عمومی تخاطب کنند و فقط یک صندلی را در مجلس اشغال کرده اند تا طبق خواسته پدرخوانده ها رای مثبت و منفی بدهند اما از سایر نمایندگان جوان تر و انقلابی که تحلیل و قدرت بیان خوبی دارند انتظار میرود این روزها علیرغم همه مشغله ها، دانشگاه به دانشگاه حاضر شوند تا هم حرف همه دانشجویان را بشنوند و هم با قدرت منطق جبهه انقلاب را تبیین کنند. " امیر حسین ثابتی" 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
خبرهای امیدوارم کننده ای که در مسائل اخیر کشور مغفول ماند تحلیلی بر افزایش درآمدهای کشور 🔸یکی از خبرهای خوبی که در هیاهوی مسائل اخیر کشور مغفول ماند، افزایش درآمدهای کشور بود. خبرگزاری تسنیم عنوان داشته که درآمدهای حاصل از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ برابر و در ۵ ماه اول سال ‍۴۰۱ نسبت به مدت مشابه حدود ۵ برابر شده است. همچنین درآمدهای عمومی دولت در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۶.۵ درصد رشد داشته است. 👈 افزایش درآمد های نفت ایران که در دو بخش میزان فروش روزانه و بهای نفت جهانی صورت گرفته، سه دلیل اساسی دارد: ✍1⃣عطش مصرف کنندگان نفت برای فرار از تاثیرات بحران اوکراین بر تولید ملی آنها، همزمان با بر هم خوردن تعادل بازار نفت به دلیل نگرانی از شوکهای امنیتی آینده. ✍2⃣تغییر رویکردهای دولت و توجه به ظرفیت های منطقه ای و نگاه به شرق در عین نقش آفرینی موثر و موفق در اجلاس های منطقه ای و انعقاد قراردادهای سوآپ انرژی با کشورها. ✍3⃣خروج از اپیدمی کرونا و در نتیجه افزایش مصرف جهانی و رونق بازارها‌ 🔺بخشی از افزایش درآمدهای عمومی نیز متأثر از افزایش مالیات ها بوده که در این صورت نشان از موفقیت رویکرد دولت در مقابله با فرار مالیاتی بوده است. 🔸 با تاکید بر گزاره 3⃣، اثر تغییر رویکردها بر افزایش فروش نفت نشان داد که بدون برجام وFATF هم می توان تحریم های نفتی را کم اثر کرد. 🔹 افزایش فروش نفت و درآمدهای خارجی باعث ارتقای قدرت چانه زنی کشور در میز مذاکرات هسته ای می شود. 👈افزایش درآمدهای نفتی باید منجر به رشد سرمایه گذاری در کشور شود تا تولید ملی رشد کند. در عین حال حتما باید مواظب آسیب های آن نیز بود. چه اینکه: ✍1⃣تجربه گذشته نشان داده افزایش درآمد نفتی منجر به ورود نقدینگی و کالا به بازار و در نتیجه افزایش تورم شده است. البته ورود ماشین‌آلات صنعتی به کشور لازم است. ✍2⃣ گاها افزایش درآمدهای نفتی دولت ها را از پیگیری اقتصاد مقاومتی،پرداختن به درون‌زا نمودن اقتصاد و اصلاح نظام بودجه و بانکی غافل می سازد. ➕افزایش فروش روزانه نفت ایران همراه با افزایش تجارت خارجی و شکسته شدن حدنصاب تجارت کشور در دوران تحریم، باعث تزلزل در اراده کاخ سفید در تقابل با ملت ایران می گردد. 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
ما از این جا خواهیم رفت، هیچ شکی نیست! 🔸امام خمینی:ما از این جا خواهیم رفت، هیچ شکی نیست، من زودتر و شما هم بعدا می آیید، این مسأله ای نیست، بلااشکال است مسأله 🔹باید فکر این را بُکنیم که حالا که رفتیم، آن جا از ما پرسیدند که شمایی که رئیس جمهور بودید برای مردم چه کردید؟ شمایی که نخست وزیر بودید چه کردید؟ شمایی که وزیر بودید چه کردید؟ شمایی که وکیل بودید چه کردید؟ 🔸ملّت را ازشان می پرسند که شما برای اسلام چه کردید؟ عمده این است که ما آن جا آبرو داشته باشیم. اگر این مطلب را درست بکنیم، هم این جا درست می شود و هم آن جا درست می شود. 🔹اگر خدای نخواسته بخواهیم یک تخلفی بکنیم، نه این جا خیرش را می بینیم، نه آن جا خیرش را بینیم من از خدای تبارک و تعالی توفیق و سعادت و سلامت همه شما را خواستار هستم و از همه تان تشکر می کنم که در یک همچو موقعی همه با حسن تفاهم، باخوبی و با صفا مشغول خدمت هستید. 📚صحیفه نور، جلد ١٩ ، صفحه ٢۴٠ 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
بد نیست بدانید 🔸️برخی از لیدرهای تجمعات آشوبگرانه اخیر در از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت می کردند و مربوط به یک گروه خاصی بودند که توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شدند. 🔸️هدف جدی دشمن فشل کردن و تعطیلی صنایع استخراج ، تصفیه و انتقال و محصولات ایران بود که به علت همراهی نکردن کارگران و مهندسان ، از دهها هزار نفر شاغل در عسلویه و کنگان، تنها ۱۰۰ نفر با آشوب گران همراهی کردند. 🔹نقش برخی دولت های حاشیه جنوبی خلیج فارس (به خصوص سعودی) در حوادث اخیر ایران کاملا واضح است و به زودی فرایند تنبیه آنان آغاز خواهد شد. 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس: هرگاه کشور به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و دولت از شرطی سازی اقتصاد به اراده غربی‌ها دست می‌کشد در کشور آشوب و اغتشاش می‌کنند. 👈 دشمن بزرگ‌ترین برگ برنده ایران یعنی امنیت را هدف گرفته است. 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙مُجال | به عشق ... به عشق اتحاد زیر پرچم سه رنگ به عشق لر به عشق ترک به عشق فارس به عشق زن،زندگیُ اگاهی..... @mojallofficial ✍به چنین کارهای هنری در مقابل تولیدات طرف مقابل که بسیار فعال هست به شدت نیاز داریم 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
والدین آشوبگران را بشناسیم! 🔸 علی لاریجانی:باید درباره قانون حجاب همانند قانون ممنوعیت ماهواره رفتار شود. گفته می‌شود اگر به موضوع حجاب توجه نشود، قضیه «آندلس» رخ می‌دهد، من فکر می‌کنم این مطلب درست نیست! نباید کاری کرد که مسئله حجاب، جنس حکومتی پیدا کند. سوال این است آیا حکومت در این امور باید دخالت کند؟ 🔹 به نظرحضرت امام، فلسفه تشکیل حکومت اسلامی و مبنای نظریه ولایت فقیه، اقامه احکام شریعت است! 🔸 دی ۱۳۹۷| رهبر انقلاب :نمی‌توانیم مسئله‌ی حجاب و عفاف را در عداد مسائل مهم دیگر کشور قرار بدهیم. این مسئله بالاتر از آنهاست. 👈به تفاوت و فاصله آشکار و عمیق دیدگاه لاریجانی با نظر حضرت امام و رهبر انقلاب در خصوص مسئله این روزها دقت کنید! 🔹 دیدگاه لاریجانی درباره نسبت حکومت اسلامی با احکام شریعت و اجرای این احکام را "سکولاریسم" می‌گویند! (سکولاریسم یعنی حکومت وظیفه‌ای درقبال دین و احکام آن ندارد) 🔸وقتی فردی با این دیدگاه ۱۰ سال رئیس صدا و سیما و ۱۲ سال رئیس مجلس بوده توقع دارید نسل دهه ۸۰ و ۹۰ چگونه تربیت شود؟ مگر نه این که بنا به فرمایش امیرمومنان(ع) مردم به حاکمانشان شبیه‌ترند تا پدرانشان! 👈چرا از شباهت نگرش آشوبگران دهه هشتادی به دیدگاه یکی از مقامات عالی رتبه نظام تعجب می‌کنید؟ مگر شعار اغتشاشگران نوجوان و جوان این روزها (حجاب اختیاری و نفی قانونی کردن احکام شریعت) عین دیدگاه علی لاریجانی نیست؟ نتیجه حاکمیت امثال علی لاریجانی بر کشور، تربیت آشوبگران دهه هشتادی است! "دکتر کوشکی" 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🚨در دنیا چه خبر است؟! ایا باید منتظر جنگ جهانی سوم باشیم؟! 🔸معاون دبیر شورای امنیت ملی ‎روسیه با تاکید بر اینکه مسکو از راهکار دیپلماتیک برای حل مناقشه اوکراین استقبال می‌کند، تاکید کرد که عضویت اوکراین در ناتو جنگ جهانی دیگری را آغاز می‌کند 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
چند کلمه حرف حساب 👈 با جناب آقای ضرغامی 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تولید محتوا هنری زیبا و جالب توسط همراهان صدای ایران واکنش رهبر انقلاب.... 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهمترین فرآیند تعجیل در ظهور 🎥سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی: انقلاب اسلامی و حرکت امام خمینی مهمترین کار برای زمینه سازی و تعجیل در امر ظهور است... 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فقط یک نمونه در کشورهای دیگر به ما نشان دهید که در آن 2000 پلیس مجروح و 3 پلیس در اعتراضات خیابانی کشته شده باشد ولی قانون و اخلاق به آنها اجازه شلیک ندهد 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بزرگترین کرامت الهی 🎥سید هاشم الحیدریدبیرکل جنبش اسلامی عهدالله: بزرگترین کرامت الهی در زمان ما برپایی نظام اسلامی می باشد... 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تا این لحظه در مسابقه سلبریتی‌ها برای دریافت گرین کارت امریکایی، خانم فاطمه معتمدآریا با اختلاف اول بوده 🔸رقابت هرکی طبیعی‌تر گریه کنه بین رضا کیانیان و فاطمه معتمد‌آریاست😂 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
برای ایران آمده‌ایم 🔸روابط عمومی خانه طراحان انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای واکنش خود نسبت به حواشی دیوارنگاره اخیر میدان ولیعصر(عج) را اعلام کرد: 🔹یکی از مهمترین اهداف ما در خانه طراحان انقلاب اسلامی حفظ یکپارچگی ایران عزیز، فارغ از رنگ‌ها، سلیقه‌ها و فرهنگ‌ها بوده است. تصویر حاضر دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) نیز بر آن بوده تا به پاسداشت مقام زن، تعدادی از زنان موفق سرزمین‌مان ایران را معرفی کند. برای این روزها که همه جا سخن درباره زنان است، همه باید سعه صدر خود را برای ایران بالا ببریم. ما در یک کشتی هستیم، چه بخواهیم چه نخواهیم. 👈 نظر به اصلاح طرح فعلی دیوارنگاره، تا بازگشت مجدد این طرح، امشب طرح جدید رونمایی می‌شود. 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
مامان سارینا: دخترم بخدا سر به زیر بود اصلا تو اعتراضات شرکت نکرد، از پشت بام خودشو پرت کرده ، همه همسایه ها هم دیدن 👈بی‌بی‌سی : این مامان سارینا نیست 👈رضا کیانیان:مامان سارینا از داغ بچش خودکشی کرد 👈فاطمه معتمد آریا: من مادر سارینا هستم، سارینا توسط جمهوری اسلامی کشته شد😩 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اعتراف فرح به انتقال شاه فاسد توسط آمریکایی‌ها به پس از فرار از ایران،این مستند را رسانه‌ای ضد انقلاب من و تو ساخته است. 👈به طور قطع آمریکایی‌ها برای فردای براندازی به چیزی غیر از حذف ایران از نقشه‌ی جهان و کشتار وسیع ایرانیان راضی نخواهند شد!هوشیار باشیم! 🎙به کمپین بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..