eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
538 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از صابرین نیــوز
🔴سردار جلالی، شرط رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ را اعلام نمود 🔹 سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل در ایران در خصوص فیلترینگ جدید در ایران گفت: فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شاک(شورای امنیت کشور) انجام شده و تا این شرکت‌ها تعهد ندهند که قوانین داخلی کشور ما را رعایت می‌کنند این مصوبه قابل تداوم است. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نیلوفر فولادی که تو هلند لخت شد که به ممنوعیت لخت شدن در ایران اعتراض کنه. توسط پلیس هلند به دلیل لخت شدن بازداشتش کردن!!!! آبجی شما اول هلند را آزاد کن بعدش بیا ایران :))) 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕️ تأکید قرآن بر خودباوری، استقلال فکری و ارادی مؤمنین امّا آیه چه می‌گوید؟ 🔻در این آیه دو مطلب وجود دارد: 1⃣ اوّل؛ می‌فرماید که استقلال فکری و استقلال اراده و استقلال در عمل داشته باش. حیوان نباش، مثل بزغاله نباش که اگر از جوی پرید، تو هم دنبالش بپری. می‌فرماید: «عَلَیْکُمْ أَنْفُسَکُمْ»؛ ✅ هم از نظر فکری و هم از نظر عملی مستقل باش. بر فرض محال، تمام روی زمین گمراه و فاسد شدند؛ به این معنا بر خلاف آنچه عقل می‌گفت انجام دادند، تو مواظب خودت باش فاسد نشوی. 2⃣ دوّم: نه اینکه در قبال اجتماع مسئولیّت نداری؛ بلکه باید به وظیفۀ خود در اجتماع عمل کنی. پیغمبران الهی(ع) در منطقه‌ای مبعوث می‌شدند که تمام اهالی آن منطقه مشرک بودند، امّا آن‌ها به تنهایی می‌ایستادند و به وظیفۀ خود عمل می‌کردند. سؤالم این است که پیغمبراکرم(ص) مبعوث شد در چه محیطی بودند؟ همه مشرک بودند. به تنهایی ایستاد و به وظیفه‌اش عمل کرد. حالا می‌خواهد روی آنها اثر بگذارد و یا نگذارد. ✍ آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) @agamojtabatehrani ‌ ➕ به بپیوندید👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2843017216C4b1711eae7 🍃 🌺🍃 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اظهارات جالب ژورنالیست لبنانی: نه تنها حقوق زنان بلکه حتی زن ایرانی هیچ اهمیتی برای آمریکا و غرب ندارد، دغدغه آن‌ها ایران قدرتمند است! 🔻«ربی مرتضی» ژورنالیست لبنانی: "ایستادگی ایران در برابر آمریکا و امپریالیسم باعث برجسته شدن موضوع زنان در ایران شده است؛ غربی‌ها قصد دارند تصویر روشن از زنان تحصیلکرده و با فرهنگ ایرانی را تحریف کنند." ➕ به بپیوندید👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2843017216C4b1711eae7 🍃 🌺🍃 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نسل جوانِ انقلابی نمی‌گذارد کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند اینکه کسانی بخواهند کشور را غرق کنند در فرهنگ غربی و گرایش به فرهنگ غربی را روز‌به‌روز در کشور توسعه بدهند، این واقعیّتی است؛ بله، وجود دارد. امّا اینکه اینها بتوانند انقلاب را از خطّ خود منحرف کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند، بدانید که قطعاً چنین چیزی اتّفاق نخواهد افتاد. ➕ به بپیوندید👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2843017216C4b1711eae7 🍃 🌺🍃 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ایرانیان در روایات، ناجی دین و زمینه ساز تحولات آخرالزمان تا تحقق ظهور ✅ خون شهدا آینده انقلاب را تضمین کرده است. 💬 استاد محمد دشتی(ره) مفسر نهج البلاغه ➕ به بپیوندید👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2843017216C4b1711eae7 🌺🍃 🍃 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
💢 دانشگاه علامه طباطبایی در اقدامی دانشجویانی که در این ایام دست به اغتشاش زده اند را به مدت یک ماه از حضور در دانشگاه و مجموعه های وابسته به دانشگاه محروم کرد ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زمان پهلوی اصلا فساد نداشتیم! 🔻فقط نمی‌دونم چرا حسین فردوست(رئیس بازرسی شاهنشاهی) می‌گه بعد از بررسی، متوجه ۳۷۵۰ مورد فساد بالای ۱۰۰میلیون تومان شدیم! (برای درک این عدد کافیه بدونید بنز مدل ۲۸۰، فقط ۹۳هزار تومن بوده!) 🔹البته تو این حسابرسی‌ فسادهای زیر ۱۰۰میلیون بررسی نشدن :)) ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
گروه دانشجویی «مثل هانيه» برگزار می کند: 🇮🇷اجتماع دختران ایران🇮🇷 همزمان با روز دانش آموز 🏴 به یاد شهدای مظلوم شاهچراغ 💥با حضور گرم دهه هشتادی ها و خانواده های شهدای دانشگاه شریف و شهدای امنیت زمان : پنجشنبه ۱۲ آبان ، ماه ساعت ۱۴:۳۰ مکان : امامزاده علی اکبر(ع) چیذر 🤝 یَد واحده ایم💪✌️ در برابر دست آتش افروز🔥 گروه دانشجویی «مثل هانیه» 🆔️ @mesle_haniyeh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
📌 با پیروزی داسیلوا در برزیل، ایالات متحده تقریبا همه حیاط خلوت خود را از دست داد و کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی بدست جریان ضد امپریالیستی افتاد ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آقای امجد امینی اون دنیا چطوری میخوای جواب این همه خون‌ها ریخته شده در کشور رو بدی؟! ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
گروه دانشجویی «مثل هانيه» برگزار می کند: 🇮🇷اجتماع دختران ایران🇮🇷 همزمان با روز دانش آموز 🏴 به یاد شهدای مظلوم شاهچراغ 💥با حضور گرم دهه هشتادی ها و خانواده های شهدای دانشگاه شریف و شهدای امنیت زمان : پنجشنبه ۱۲ آبان ، ماه ساعت ۱۴:۳۰ مکان : امامزاده علی اکبر(ع) چیذر 🤝 یَد واحده ایم💪✌️ در برابر دست آتش افروز🔥 گروه دانشجویی «مثل هانیه» 🆔️ @mesle_haniyeh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
هدایت شده از اخبار تهران20:20
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قدم به قدم با اغتشاشگران 🔹دوربین‌های نظارتی از صفر تا صد یک اغتشاش را به تصویر کشیدند. 🎴 اخبار 👇 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
🎬اینک❗️ شبکه افق ☝️
⭕️ناجی حرم شاهچراغ با ۳ گلوله شیطان را زمین‌گیر کرد 🔹نیروی امنیتی حاضر در حرم شاهچراغ: طبق روال هر روز بعد از پایان کار برای زیارت و نماز به حرم رفتم، نزدیک حرم بودم که صدای شلیک گلوله را شنیدم و با سرعت به سمت ضریح حرکت کردم. 🔹مسلح بودم و وقتی به مقابل درب ورودی حرم رسیدم، ضارب را دیدم که در حال رفتن به این سو و آن سو و شلیک گلوله است. 🔹۵ گلوله به سمت او شلیک کردم که ۳ گلوله ۹ میلی‌متری به او برخورد کرد و به داخل حرم بازگشت اما تعادلش را از دست داده بود و نیروهای یگان ویژه سر رسیدند و او را دستگیر کردند. 💢کانال خبری @shohadayeiran57 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕️ نفر دوم حمله تروریستی وارد حرم شاهچراغ نشده بود 🔸 محبی پور، معاون سیاسی استانداری فارس: 🔹بعد از نزدیک به ۱۰۰ ساعت کار فشرده اطلاعاتی با تأمینات حفاظتی توسط دستگاه های اطلاعاتی همکار، عامل عملیات پشتیبانی نفر اول تروریست در شهر شیراز دستگیر شد. 🔹این فرد وارد حرم شاهچراغ نشده بود اما هم در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت و هم برنامه‌هایی را به این فرد ابلاغ کرده بودند. 🔹قبل از هر گونه اقدام، این فرد تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار گرفت و امکان تحرکات از وی سلب شد که بالاخره شامگاه یکشنبه هشتم آبان ماه به دست سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان فارس دستگیر شد. 💢کانال خبری @shohadayeiran57 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕️بازداشت ۶ نفر از عوامل جنایت تروریستی شیراز 🔹وزارت اطلاعات: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند. 💢کانال خبری @shohadayeiran57 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕️اژه‌ای: انتظار مردم این است که عوامل قضایای اخیر دستگیر و مجازات شوند 🔹رئیس قوه‌قضائیه:انتظار و توقع مردم آن است که عوامل و مسببین قضایای اخیر شناسایی، دستگیر و مجازات شوند.نظام و دستگاه‌های مسئول در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج دادند تا صفوف کاملاً از هم جدا و متمایز شود. 🔹برخی به هر دلیلی ناراضی و معترض هستند اما به هیچ وجه نمی‌خواهند با نظام مقابله کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند. آن‌ها باید صف خود را جدا کنند؛ نظام نیز فرصت کامل به آنها داده تا صف خود را جدا کنند. 💢کانال خبری @shohadayeiran57 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جذب جاسوس در فضای مجازی 🔹شیوه‌ای کم‌هزینه برای سازمان جاسوسیِ موساد که در اغتشاشات اخیر هزینه گزافی روی دست فریب‌خوردگان گذاشت. 💢کانال خبری @shohadayeiran57 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕️بازداشت ۶ نفر از عوامل جنایت تروریستی شیراز 🔹وزارت اطلاعات: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند. 💢کانال خبری @shohadayeiran57 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🔻سازمان اطلاعات سپاه با انتشار عکس‌های لیدرهای آشوبگران تخریب‌گر، از مردم خواسته است، آنها را شناسایی کنند و اطلاعات آنان را به شماره 114 سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند. 🔹لطفا این تصاویر را برای همه افراد و گروه‌ها فوروارد کنید ... @mensejjil 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .