eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
535 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیداری ملت
توییت رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله احتمالی ایران به عربستان 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
اعترافات مهم تروریست دوم حادثه شاهچراغ امشب از خبر ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد. ••بهترین از بهترین ها را اینجا ببینید•• ـــــــــــــــــــــــــ✌🏼ــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷 واتساپ انقلاب در ایتا و روبیکا 🇮🇷 eitaa.com/enwhattt rubika.ir/enwhattt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پخش برای اولین بار | اعترافات عامل دوم عملیات تروریستی شاهچراغ (ع) 🔹 عامل دوم تروریستی که پشت صحنه‌ی عملیات تروریستی را هدایت می‌کرد، درباره‌ی جریانات پشت پرده اعتراف کرد. او این وظیفه را داشت تا فیلم تاییدیه عملیات تروریستی را برای گروهک تروریستی داعش ارسال کند. 🔹 آن‌ها اغتشاشات و ناآرامی در ایران را عامل مهم موفقیت در عملیات می‌دانستند. این تروریست ها برنامه داشتند تا بعد از شاهچراغ به مناطق دیگر کشور هم حمله کنند. ➥ @sepah_paasdaran 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه بازداشت عامل دوم حمله تروریستی شاهچراغ @Farsna 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
برعندازا دیگه مخفی کاری رو گذاشتند کنار بی‌تعارف حامی داعش شده‌اند 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🔴اعتراف ایالات متحده به نفوذ گسترده امام خمینی 1⃣️بازخوانی به مناسبت 13آبان به وزارت واشنگتن / تاریخ: 11 آوریل 79 / 22 فروردین 1358 🔹نفوذ خمینی «در صورت زنده بودن» از سرنگونی دولت در اثر تشنجات چپ و راست جلوگیری می کند، در حالی که انقلاب راه خود را می رود. با گذشت زمان انتظار می رود که دولت مستبد دیگری بر مسند حکومت بنشیند، ولی آن در آینده ای دور پس از آنکه نهضت اسلامی روز خودش را طی کند، خواهد بود. 📚 «اسناد لانه جاسوسی، ج2، ص154» 🔴وابستگی دولت موقت به آمریکا؛ به روایت اسناد 2⃣ ️بازخوانی اسناد لانه جاسوسی به مناسبت 13آبان 🔷«دولت موقت ایران و خمینی درباره ارزش مناسبات با آمریکا اختلاف نظر دارند. ماهیت ضدآمریکایی نظریات خمینی باعث شده است که فعالیت ضدآمریکایی افزایش یابد. رسانه‌های گروهی و افکار عمومی نسبت به آمریکا نظر خصمانه‌ای دارند. تحمل ما به عنوان یک نقطه ضعف از سوی همه گروه‌ها در صحنه سیاسی ایران تلقی می‌شود... 🔷دولت موقت ایران اهمیت مناسبات حسنه را با ما رسمیت شناخته است، آیت‌الله خمینی و اطرافیان او چنین اهمیتی را به رسمیت نمی‌شناسند. نظریات [آیت‌الله خمینی] تقریبا تحت تسلط در هر چیز خارجی به ویژه به نظر قرار گرفته است او شاید از قطع کامل مناسبات دیپلماتیک با ایالات متحده استقبال می‌کرد. «اسناد لانه جاسوسی 📚ج2 ص212» 🔴آمریکا؛ ناتوانی بازرگان و یاری ابراهیم یزدی 3⃣ بازخوانی اسناد لانه جاسوسی 📯آمریکا :«ما در برخورد با مشکلات مسائل زیادی داریم، اول، این‌که دولت موقت نسبتا ناتوان است، بازرگان دائم از دست کمیته‌ها و فدائیان شکایت و ناله می‌کند، اما این‌طور که به نظر می‌رسد از جلوگیری فعالیت آن‌ها ناتوان است. فقط منظره دفتر او که توسط درخواست‌کننده‌ها اشغال شده است، سمبل ناتوانی و عجز اوست. 🔹ثانیا، هم یزدی و هم انتظام که در گذشته دائما در موضع یاری به ما بوده‌اند در نتیجه جیم بیل در مجله تایم «شروع به حمله نموده‌اند» خصوصا یزدی که به نظر می‌رسد برای اثبات این‌که «طرفدار آمریکا نیست-تکرار می‌شود، نیست- منتهی درجه سعی خود را به عمل می‌آورد و بنابراین اجازه می‌دهد که اذیت‌هایی به اسم او صورت بگیرد.» 🗂 ، ج2، ص125» 🙏 🙏به ما بپیوندید🔻 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ ✴️ https://eitaa.com/joinchat/1887830016Ca0751285a2 ✔️ تبیین حقایقی ناگفته👆 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕ رئیسی: ایران آمادگی دارد از ظرفیت‌های خود برای صلح در منطقه قفقاز استفاده کند  🔸️رئیس جمهور در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و ارمنستان: 🔹️با توجه به ظرفیت‌های متنوع و متعدد موجود در ایران و ارمنستان ضروری است تا همه تلاش خود را برای ارتقای سطح روابط و گسترش همکاری‌های فیمابین به کار بگیریم. 🔹️ایران آمادگی دارد در دیگر زمینه‌های اقتصادی و تجاری از جمله در عرصه افزایش صدور خدمات فنی و مهندسی نیز همکاری‌ها را گسترش دهد. 🔹️جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارد از ظرفیت‌های متنوع و کارآمد خود برای برقراری و تقویت صلح و امنیت در منطقه قفقاز استفاده کند. 🔸️نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان: 🔹️با اتکا به ظرفیت‌ها سران دو کشور رساندن سقف مبادلات به سطح ۳ میلیارد دلار را هدف‌گذاری کردند که کاملا قابل دستیابی است. 🔹️تلاش‌های ایران همواره معطوف به تثبیت و تقویت صلح و امنیت در منطقه بوده است. 🔺تقویت همکاری‌های ترانزیتی دو کشور برای اتصال دریای سیاه به خلیج فارس از دیگر درخواست‌های نخست وزیر ارمنستان در این دیدار بود. 🆔 @YjcNewsChannel 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⭕ رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: توافق باید دارای تعهد همه طرف‌ها باشد 🔸️اسلامی در مصاحبه با شبکه خبری المیادین: 🔹️ما به توافق ۲۰۱۵ متعهد هستیم، مشروط بر این‌که دیگران به مفاد آن پایبند باشند که مهم‌ترین آن لغو تحریم‌ها است. 🔹️اگر پرونده اتهامات علیه برنامه هسته‌ای بسته و تحریم‌ها لغو شوند، ایران به محدودیت‌های توافق پایبند خواهد بود. 🆔 @YjcNewsChannel 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ وزیر ارتباطات به کامنت یک بانوی صاحب کسب و کار در فضای مجازی: هر کسب و کاری که در پلتفرم های مشمول ثبت نام کند، این ثبت نام به منزله گرفتن مجوز از درگاه ملی ثبت مجوزهاست 🆔 @YjcNewsChannel 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراض گسترده زنان بلژیکی به بی‌حجابی اجباری! 🆔 @YjcNewsChannel 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
آقای تحلیلگر آقای فرمانده چشم دشمنانت کور ما با تو و در بیعت توییم سلام فرمانده مشاهده توییت ✅ لینک صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ریشه اغتشاشات را میخواهید بدانید در کجاست؟ ♦️وقتی سیستم اموزشی کتاب ضد دینی و ضد انقلابی را تبدیل میکنه به کتاب مصوب آموزشی از دانشجوی بیچاره از همه جا بیخبر انتظار انقلابی ماندن را دارید ؟ 👈 این وضعیت اسفبار دانشگاه و مدارس و کتب درسی ماست 📙 وقتی کتابها و آموزش در حوزه دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی نباشه و توسط نفوذیها و نادانهای کاسب بجای مقابله با جنگ نرم و مقابله با لیبرالیسم حاکم بردنیا تبدیل میشه به هموار کننده راه دشمن و همراه جنگ نرم اجنبی عمل می کنه چه میشود گفت؟ ♦️بواقع راه اصلی برای نجات کشور پاکسازی مزدوران نفوذی در هر لباس و فرمی که میخواهد باشد استاد زرشناس و مناظره 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬☝️افشاگری‌دانا ازداعشی‌کراواتی فارسی‌زبان ‼️ 🆔 @studentcfantiusantizionist منبع در آپارات: 703b0883d14f0ae42ebe48a714a9c79a46804715-144p.mp4 ضمنا تنها کانال فعال امیددانا در ایتا ✅ با موضع گیری های دینی و عقیدتی امیددانا موافق نیستیم(صرفا جهت روشنگری سیاسی) گروه: https://eitaa.com/joinchat/872349911C5b2f035d31 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
👆‌ ملاقات روز گذشته مصی پولینژاد با برنارد لوی ♦️‌ برنارد لوی, تئوریسین تجزیه کشورهای اسلامی حمله به افغانستان عراق سوریه و جنگ یمن و تئوریسین جنگ تمدنهای هانتینگتون و جنگ تمدن لیبرال و تمدن اسلامی است. ♦️‌ او ماه های پیش نیز در اوکراین دیده شده بود 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اظهارات شنیدنی تحلیلگر انگلیسی از اتفاقات ایران: فکر می‌کنید چه کسی از تغییر رژیم در ایران سود خواهد برد؟ نه زنان، نه کودکان و نه کوچکترین ارزشی برای غربی‌ها ندارد!. 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🔴بانک‌ها موظف به پرداخت ۱۰ روزه وام ازدواج شدند ♦️بانک مرکزی:مطابق با نص صریح قانون، بانک‌‌ها و موسسات اعتباری مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، حداکثر با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند. ♦️عدم اجرا یا تأخیر در پرداخت تسهیلات تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع ذی‌صلاح است. ♦️همچنین بانک ها موظفند در اسرع وقت ضمن تعیین شعبه، پذیرش و تعیین تکلیف متقاضیان در صف سامانه قرض‌الحسنه ازدواج، پس از تکمیل مدارک توسط متقاضی، ظرف مدت حداکثر ۱۰ روزکاری نسبت به پرداخت تسهیلات مزبور اقدام کند. 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🔰 | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار دانش‌آموزان ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ 💠 درباره روز۱۳ آبان 💎سیزدهم آبان یک روز تاریخی و تجربه‌آموز است. 🔻سه حادثه در این روز اتفاق افتاده: ⭕️تبعیدِ امام در سال ۴۳ ⭕️کشتار دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ ⭕️تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ 🗣آمریکایی‌ها در تبلیغاتشان، حادثه سفارت را سرآغاز چالش میان ملّت ایران و آمریکا معرّفی میکنند. 📍آغاز چالش ما ۲۸ مرداد سال ۳۲ است. ⚔️چرا یک دولت ملّی را که با انتخاب مردم سرِ کار آمده بود سرنگون کردید؟ 💠 درباره دشمنی آمریکا و غرب با ایران ‼️سیاستمداران آمریکا با کمال ریاکاری و بی‌شرمی میگویند ما طرف‌دار ملّت ایرانیم! ⁉️شما در این چهار دهه‌ای که از انقلاب گذشته، چه ‌کار میتوانستید علیه ملّت ایران بکنید که نکردید؟ 📌هر کاری توانستند کردند: 🔺حمایت از گروه‌های تجزیه‌طلب در اوّل انقلاب 🔺حمایت از کودتای نوژه در همدان 🔺حمایت از تروریسم منافقین 🔺حمایت از صدام در جنگ هشت ساله 🔺سرنگون کردن هواپیمای مسافری ما بر روی آسمان خلیج فارس 🔺تحریم ملت ایران 🔺حمایت از فتنه‌گرها در سال ۸۸ 🔺به شهادت رساندن شهید سلیمانی 🔺حمایت از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ما 🔺حبس میلیاردها دلار از اموال ملّت ایران ❌ما هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد. 👊حرفی زدیم در این مورد، پای آن حرف ایستاده‌ایم. در وقت خودش، سر جای خودش ان‌شاءالله انجام خواهد گرفت. ♻️آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است اما دو تفاوت دارد: 🔹روشهای دشمنی پیچیده‌تر شده 🔹امروز، آمریکا قدرت مسلّط جهان نیست ❌نشانه‌های افول آمریکا: 👈مشکلات داخلی بی‌سابقه 👈خطاهای محاسباتی در مسائل دنیا 👈بر سر کار آمدن کسانی مثل رئیس‌جمهور فعلی و قبلی آمریکا 🔻بعضی از قدرتهای غربی هم در این زمینه مثل آمریکایند. 👈در رسانه‌هایشان آموزش تخریب و اغتشاش میدهند. 💠 درباره اغتشاشات اخیر 🔍در اغتشاشات اخیر آمریکا نقش روشنی داشت. 👇ظاهر قضیّه این است که یک مشت جوان یا نوجوان در میدانند. 🔺اینها بچّه‌های خود ما هستند؛ ما با اینها بحثی نداریم. ⭕️اینها هیجان و احساسات و یک قدری بی‌دقّتی در فهم مسائل است. ↙️بحث سر آنهایی است که دارند میگردانند قضایا را. 👊ملّت ایران زد توی دهنشان؛ بعد از این هم توی دهنشان خواهد زد. 🚨شما ببینید این قضیّه‌ی شاهچراغ شیراز، چه جنایت بزرگی بود! 🔺آن پسربچّه‌ی پایه‌ی دوّم یا پایه‌ی ششم یا پایه‌ی دهم، چه گناهی کرده بودند؟ ♦️آن طفلک شش‌ساله‌ای که پدر و مادر و برادرش را از دست داده، این کوه سنگین غم را چرا بر دوش او انبار کردند؟ 🔻آن طلبه‌ی جوان، آرمان عزیز، چه گناهی کرده بود؟ ⁉️چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟ ⁉️چرا یک حادثه دروغین را در اینترنت، هزاران بار تکرار میکنند امّا اسم آرشام را ممنوع میکنند؟ ⚖️هر کس ثابت بشود که همکاری داشته با این جنایتها، ان‌شاءالله مجازات خواهد شد؛ بدون تردید. 💠 چند توصیه به جوانان 1️⃣مقابله با برنامه دشمنان در تحریف حقایق ✅نوجوانِ امروز، بر خلاف نوجوان قدیم، یک عنصر بالغ و عاقل است. ❌دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند، شروع میکند محتوای ذهنی برای جوان درست کردن. ↙️اینکه من مدام میگویم «جهاد تبیین» برای این است. ✅محتوا را شما درست کنید؛ قبل از اینکه دشمن، محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند. 👈 احساس مسئولیّت کنید برای اینکه: ✔️بتوانید تشخیص بدهید حقیقت را از دروغ. ✔️مراقب کسانی باشید که با دشمن هم‌صدایی میکنند؛ ارشادشان کنید. 2️⃣تفکر و آمادگی برای کسب جایگاه برجسته ایران در دنیای جدید 〽️علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا میکند. 💢مطمئنّاً این خطوط اساسی در این نظم جدید هست: ۱)انزوای آمریکا ۲)انتقال قدرت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی، از غرب به آسیا ۳)گسترش فکر مقاومت و جبهه‌ی مقاومت در مقابل زورگویی قدرتهای غربی 💪عوامل توانایی ملّت ایران در دستیابی به جایگاهی برجسته در نظم جدید جهانی: 🔸نیروی انسانی بسیار خوب 🔹منابع طبیعی متنوّع و سرشار 🔸موقعیّت جغرافیایی ممتاز 🔹از همه مهم‌تر👈 منطق حکومتی و تمدّنی ما، که همان جمهوری اسلامی است 3️⃣فرستادن پیام مقاومت و ایستادگی به دنیا 🌐همه‌ی کارهای شماها و ماها، یک پیامی به بیرون کشور میفرستد. 📡گاهی تجمّع شما، گاهی شعاری که میدهید پیام دارد. مراقب این پیامی که به دنیا میدهید باشید. 📌مهم‌ترین چیزی که باید از طرف ملّت و جوانان ایران به جبهه‌ی دشمن منتقل بشود، عبارت است از قدرت مقاومت ملّت ایران. 📌اگر ما هر کدام، وظیفه خودمان را بشناسیم و انجام بدهیم: ❇️تمام مشکلات کشور برطرف خواهد شد و کشور به آن آرزوی نهایی خودش خواهد رسید. 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆چاپلوسی فخرآور فاسد برای مایک پمپئو ♦️ فخرآور، مزدور رسانه‌ای ضدانقلاب:شما را به ایران دعوت می‌کنم، انقلاب در حال رخ دادن است! شما در بین مردم ایران محبوب هستید چون از برجام خارج شده و [شهید] قاسم سلیمانی را حذف کردید! 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🖼اثر استاد بدرالسما به مناسبت ۱۳ آبان 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
آنی❗️🎬اینک ابراهیم اصغر زاده در شبکه خبر سخنرانی ضد استکباری در مجلس‼️ موافق طرح نامگذاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی✅☝️ 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬☝️افشاگری‌دانا ازداعشی‌کراواتی فارسی‌زبان ‼️ 🆔 @studentcfantiusantizionist منبع در آپارات: 703b0883d14f0ae42ebe48a714a9c79a46804715-144p.mp4 ضمنا تنها کانال فعال امیددانا در ایتا ✅ با موضع گیری های دینی و عقیدتی امیددانا موافق نیستیم(صرفا جهت روشنگری سیاسی) گروه: https://eitaa.com/joinchat/872349911C5b2f035d31 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
ایران قوی فردا در تظاهراتی سراسری شکست جنگ ترکیبی را اعلام می‌کند 🔸️سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔹️یوم الله بزرگ ۱۳ آبان ، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی اغتشاشات اخیر در جنگ ترکیبی همه جانبه را اعلام و مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی ایرانیان را بار دیگر به رخ جهانیان به ویژه حاکمان پلید و بی خرد کاخ سفید خواهند کشید. ➥ @sepah_paasdaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از باسواد رسانه‌ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ «برای ایران» 🎤 با صدای محمد اصفهانی ✅ کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی باسواد رسانه‌ای 👇 https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا