eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
561 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️معرفی یک سایت عالی و جامع @gamedovomenghelab ✍یکی از دغدغه‌های اصلی کُنشگران و فعالین فرهنگی_اجتماعی، دسترسی به محتوا در قالب‌های مختلف برای انجام عملیات است. در این خصوص، به‌نظرم پایگاه اینترنتی بازار محتوای جبهه تا حدودی این نیاز را برطرف می‌کند؛ لذا پیشنهاد می‌کنم حتما وقت بذارید و سری به آن بزنید Jebhemarket.ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
-1310843134_2056571678.pdf
256.7K
بلوای بدویت مدرن - وحید جلیلی @gamedovomenghelab توصیه می کنیم تحلیل آقای وحید جلیلی از اغتشاشات اخیر را یا در فایل بالا یا از لینک زیر بخوانید🔻🔻 https://www.farsnews.ir/news/14010818000808/ 💥 ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ و را در کنار هم مطرح کرد و #عصر_جدیدی را اعلام نمود.( بیانیه گام دوم) ✊ ایران قوی = پیشرفت+ معنویت ☄گام دوم 👈 گام ظهور 💫 @gamedovomenghelab کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 سخنرانی آقای وحید جلیلی درباره بلوای 1401 و نقش هنرمندان در آن کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
📖داستان‌خوانی محمدرضا سرشار اولین روز هفته کتاب 📅شنبه (بیست ویکم آبان ماه 1401) ساعت:14:30 با حضور 🔆محمدرضا سرشار 🏡محل برگزاری: خانه کتاب و ادبیات ایران سرای اهل قلم 📶پخش زنده از آپارات؛ (لینک لایو) aparat.com/khaneketab/live @khaneh_ketab_adabiat ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و بله فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://eitaa.com/FilmnameNevisi ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
🔺دنیا به زودی موشک هاپیرسونیک ایران را به چشم خواهد دید ... فرمانده نیروی هوا فضا : آزمایش‌های موشک هایپرسونیک انجام شده است و در آینده و در یک فرصت مناسب این موشک رونمایی خواهد شد. در حال حاضر روسیه در این نوع از موشک ها در دنیا پیش است. انگلیس تلاش هایی داشته برای آنکه به این مهم برسد. اسرائیل هم آزمایش هایی را در خارج از فلسطین اشغالی در این خصوص انجام داده .. اما ایران پس از آنکه بحث یک همکاری مشترک بین سعودی ، امارات ، اسرائیل با محوریت آمریکا مطرح شد این شاهکار را رقم زد. جزئیات را در شرح خواهیم داد... پرچم بالاست✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فوری / مهم / آشوب اخیر از این مرکز هدایت شده است / عظیم ترین مرکز سابری علیه ایران فوری / مهم / گزارش های منتشر شده نشان میدهد که آشوبهای اخیر از مرکز اعتدال سعودی (در حوزه سایبری) طرح ریزی و هدایت شده است. گزارشی مفصل در خصوص نقش این مرکز و چگونگی متمرکز کردن آن بر ایران منتشر شده که حیرت آور است. دیدن این ویدئو به تک تک فعالان رسانه ای و آنها که قصد دارند دیگران را در حوزه جنگ سایبری علیه ایران اگاه کنند پیشنهاد میشود... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
🔴سلامی: دشمن ترسیده و پیغام می‌دهد که پاسخ ندهید 🔹فرمانده کل سپاه:دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴مدیر شبکه کودک: به خاطر پخش گزارشی در مورد حادثه شاهچراغ از شبکه کودک از مخاطبان عزیز، عذرخواهی میکنم 🔹محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک در صفحه اینستاگرامش نوشت: گزارش ناپخته‌ای که از شیراز پخش شد فاصله عمیقی با نیت و طراحی انجام شده داشت و با وجود اینکه در کانال نهال (و نه کانال پویا) پخش شده بود، حاوی واژه‌های نامناسبی برای کودکان بود که موجبات نگرانی برخی از خانواده‌ها را فراهم آورد. 🔹بنده از این مخاطبان عزیز، عذرخواهی میکنم و به خانواده‌های عزیزمان مجدد تاکید میکنم که شبکه کودک شبکه‌ای زنده و در کنار شما خانواده‌های ایرانی است و اگر خطایی از این شبکه سر زد با نقد و صبوری شما عزیزان روز به روز خود را بهبود می‌بخشد. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴ایران ممکن است اقداماتی انجام دهد و آن را اعلام نکند 🔹معاون رئیسی درباره حوادث اخیر: در خارج کشور، هر جا لازم باشد، پاسخ می‌دهیم؛ همان طور که در کردستان عراق پاسخ دادیم ایران ممکن است اقداماتی هم انجام دهد و آن را اعلام نکند ما شهرهای موشکی داریم؛ سلاح‌هایی هم داریم که اطلاع‌رسانی نشده 🔹اسرائیل که دیگر از آمریکا قوی‌تر نیست؛ ما به آمریکایی‌ها درسی فراموش نشدنی دادیم ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴من اگر هنوز رئیس فیفا بودم ایران را از جام جهانی حذف می‌کردم! 🔹سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، که متهم به فساد مالی بوده خواستار حذف تیم ملی به بهانه حمایت از اغتشاشات در ایران شد. 🔹او گفت: این غیرقابل درک است که «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا موضع روشنی در مورد ایران اتخاذ نکرده است. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴سید حسن نصرالله: دشمن روی خستگی مردم‌ حساب کرده بود 🔹دبیرکل حزب‌الله لبنان: دشمن ما روی خستگی مردم‌مان حساب کرده بود، اما جوانان شهادت‌ طلب لبنانی و فلسطینی و یمنی نشان دادند که این حساب‌ها شکست خورده است. به دشمن آمریکایی و اشغالگر هشدار می‌دهم که روی این نسل حساب باز نکنید؛ ما این نسل مومن و قوی را به شما و فضای مجازی پر از فسادتان نخواهیم داد و تنها نخواهیم گذاشت. 🔹من به وضوح می‌گویم آمریکایی‌ها توافق ترسیم مرزهای دریایی را به خاطر شما و منابع و امنیت‌تان نپذیرفتند. آن‌ها تنها برای دور کردن اسرائیل و خودشان از جنگ قبول کردند. چرا که دولت آمریکا اولویت‌های دیگری داشت. زمانی که کشور ما درگیر بحران‌های شدید مالی و سوختی بود، مسئولان ایرانی پذیرفتند که با لیره لبنانی به ما سوخت و نفت و بنزین برسانند؛ اما آمریکایی ها هشدار دادند و تهدید کردند. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین 🔹در صورت مشاهده موضوع فوق به شماره تماس ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه (۱۱۴) اطلاع رسانی شود. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴موشک هایپرسونیک سپاه به‌زودی رونمایی می‌شود 🔹سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: آزمایش‌های موشک بالستیک هایپرسونیک انجام شده و در یک فرصت مناسب رونمایی خواهد شد. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴 امانوئل مکرون رییس‌جمهوری فرانسه در کاخ الیزه با مسیح علینژاد دیدار کرد. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴 اوکراین: مسکو در پی دستیابی به موشک های بالستیک ایران است ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران 6 نفر از سرکرده‌ها و لیدرهای خارج نشین اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف جهان رو دستگير و به ايران منتقل کرد. 🔹اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دولت آمریکا، عربستان، انگلیس و فرانسه را غرق می‎کنیم 🔹فرمانده کل سپاه: مقیاس انتقام ما یک نفر نیست. ما همه دشمنان را به فروپاشی می‌کشانیم و دست آنها را از ایران دور و نگاهشان را کور خواهیم کرد و ملت ایران به چیزی کمتر از این راضی نمی‎شود. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
☀️ 🔰 شهید از پیش‌قراولان صنعت موشکی کشور، آرزوهای دوربردی داشت که با تلاش و توکل به خداوند محقق شد. ⭕️ عماریار به مناسبت سالروز شهادت پدر موشکی ایران و نمایش تلاش‌ها و رشادت‌های این مرد بزرگ، بسته آثار زیر را آماده تماشا کرده است🔻 🔸 کلاهک موشکی 🔹 برگ برنده 🔸 رسام 🔹 شهید غدیر 🔸 سرچشمه (تشکیل توپخانه سپاه)، مرجع عرضه آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی 🆔 eitaa.com/joinchat/1460338702C7e130ac336 ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 نوید افکاری را به خواب دیدم ...❗️ 📌 @ponezs کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | جهاد تبیین در برابر محتوای دروغ 🔻 رهبر انقلاب در دیدار اخیر: جوان امروزی اهل است؛ این خیلی نکته‌ی مهمّی است... بچّه‌های ما و جوانهای ما حرف دارند و این خاصیّت انقلاب اسلامی است... 🔹 این حقیقت را همچنان که ما میفهمیم، دشمن هم میفهمد؛ دشمن هم میفهمد که چشم و گوشِ جوانِ امروز باز است، حواسش جمع است، هوشمند است، قابل تحلیل است؛ چه کار میکند؟ دشمن که بیکار نمیماند؛ دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند، شروع میکند محتوای ذهنی برای درست کردن؛ این حجم عظیم دروغها در شبکه‌های مجازی به خاطر این است. این همه دروغ، این همه خلاف واقع، این همه حرفهای انحرافی، این همه تهمت، برای این است که دشمن برای این ذهنِ فعّال محتوا درست کند. 👈 اینکه من مدام میگویم «جهاد تبیین، » برای این است. محتوا را شما درست کنید؛ به مسئولین دارم میگویم؛ مسئولین رسانه‌ها، مسئولین امور ارتباطات. قبل از اینکه دشمن، محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند، شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید، انتقال بدهید به ذهن جوانها؛ دشمن مشغول این کار است. ۱۴۰۱/۸/۱۱ 💢کانال خبری @shohadayeiran57 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | جهاد تبیین در برابر محتوای دروغ 🔻 رهبر انقلاب در دیدار اخیر: جوان امروزی اهل است؛ این خیلی نکته‌ی مهمّی است... بچّه‌های ما و جوانهای ما حرف دارند و این خاصیّت انقلاب اسلامی است... 🔹 این حقیقت را همچنان که ما میفهمیم، دشمن هم میفهمد؛ دشمن هم میفهمد که چشم و گوشِ جوانِ امروز باز است، حواسش جمع است، هوشمند است، قابل تحلیل است؛ چه کار میکند؟ دشمن که بیکار نمیماند؛ دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند، شروع میکند محتوای ذهنی برای درست کردن؛ این حجم عظیم دروغها در شبکه‌های مجازی به خاطر این است. این همه دروغ، این همه خلاف واقع، این همه حرفهای انحرافی، این همه تهمت، برای این است که دشمن برای این ذهنِ فعّال محتوا درست کند. 👈 اینکه من مدام میگویم «جهاد تبیین، » برای این است. محتوا را شما درست کنید؛ به مسئولین دارم میگویم؛ مسئولین رسانه‌ها، مسئولین امور ارتباطات. قبل از اینکه دشمن، محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند، شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید، انتقال بدهید به ذهن جوانها؛ دشمن مشغول این کار است. ۱۴۰۱/۸/۱۱ 💢کانال خبری @shohadayeiran57 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این کلیپ هم کار خودشونه! 🔺وقتی حوصله و سواد تحلیل نداری، راه حل ساده برای پاسخ به همه اتفاق ها این میشه! 🆘 @shoraostantehran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست 🆔 در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در آینده‌ی نزدیک، حوادث پیچیده‌تری رخ خواهند داد! و ما به لحظه‌های حساس‌تر و تعیین‌کننده‌ای نزدیک می‌شویم! ➖ تکلیف ما چه می‌شود؟ ➖ این اوضاع واقعاً قابل تحمل نیست نشرحداکثری پاسدار انقلاب @shoraostantehran انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12059 لطفا نشر دهید✅ .