eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
538 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دیده بان مردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تله مارپیچ سکوت برخی رسانه‌ها با نحوه پرداخت به یه موضوع می‌تونن اغلب مردم رو که نظرشون متفاوته رو توی مارپیچ سکوت بندازن، مارپیچی که اونا رو منزوی می‌کنه. 🌍 🌐 به دیـــــــده بــــــان بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/691208313Ce043051afa
⭕ توئیتر موقتا تعطیل شد 🔸️توئیتر طی بیانیه‌ای به کارمندان خود اعلام کرد که این شرکت به‌طور موقت بسته خواهد شد و این طرح نیز فورا اعمال خواهد شد. 🔸️گفته می‌شود این تعطیلی تا روز دوشنبه ۲۱ نوامبر ادامه خواهد داشت. 🔸️ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر نیز دلیلی برای این اقدام مطرح نکرده است. 🔸️این بیانیه درحالی منتشر شد که به‌نظر می‌رسد تعداد زیادی از کارکنان توئیتر پس از دستور ایلان ماسک مبنی بر افزایش ساعت کاری و ترک شرکت، استعفای خود را از این شرکت اعلام کردند. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدون تعارف با خانواده آرتین سرایداران 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
⭕ امارات علی کریمی را اخراج کرد 🔸️پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد: 🔹️امارات متحده عربی علی کریمی را [به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است. 🔹️یک منبع آگاه در گفت‌وگو با این پایگاه خبری اعلام کرده است که مقامات امارات در ابتدا از علی کریمی خواسته‌اند که فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی متوقف کند و پس از آن [که او این درخواست را نپذیرفته است] از او خواسته‌اند خاک امارات را ترک کند. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🔴 حمله نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت پاکسازی اقلیم کردستان عراق از لوث تروریست های تجزیه طلب در دستور کار قرار گرفته مردم اقلیم و شهروندان عادی این مناطق باید هرچه سریعتر خودشان را از مواضع ومقرات تروریست ها دور سازند. 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
⭕️ آسوشیتدپرس: یک مقام ارشد نظامی ایران این هفته از بغداد بازدید کرده بود/اگر ارتش عراق مرز مشترک دو کشور را در برابر تروریست ها مستحکم نکند، ایران عملیات نظامی زمینی در شمال این کشور انجام خواهد داد. 🔹چندین مقام عراقی و کردی گفتند، یک مقام ارشد نظامی ایران که این هفته از بغداد بازدید کرده بود، عراق را تهدید کرد که اگر ارتش عراق مرز مشترک دو کشور را در برابر گروه های تروریستی مستحکم نکند، عملیات نظامی زمینی در شمال این کشور انجام خواهد داد. 🔹این اخطار این هفته توسط اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس ایران که در یک سفر دو روزه از پیش اعلام نشده وارد پایتخت عراق شد، به مقامات عراقی و کرد در بغداد داده شد. 🔹ایران ادعا می‌کند که گروه‌های تروریستی که مدت‌ها در شمال عراق هستند، اعتراض‌های ضد دولتی در ایران را تحریک می‌کنند و سلاح به داخل کشور قاچاق می‌کنند. 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
💢تروریست های جنایت ایذه در مرز باکو دستگیر شدند 🔹دو تا سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور در مرز باکو دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند. 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 پاسخ امشب حاج حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه به یک سوال کلیدی ؛ مماشات تا کی؟ 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 افزایش حضور شیاطین جن و شیاطین انس، در زمین ❗️ 💫 علامت واضح ! 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
مادر کیان می‌گوید فرزندم را ماموران کشته‌اند 🔹در حوادث تلخ سه روز گذشته حدود ۲۲ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت توسط تروریست‌ها و اغتشاشگران کشته و شهید شدند. یکی از تلخ‌ترین حادثه‌ها مربوط به کیان پیرفلک کودک ۹ ساله است. 🔹شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، تلاش موتورسواران مسلح برای از کار انداختن دوربین‌های مداربسته دقایقی قبل از حادثه و اطلاعات اولیه از بازداشت شده‌هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده‌اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد. 🔹اما خانم مولایی، مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته‌اند. او می‌گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده‌اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان‌ها به ماشینشان تیراندازی کرده‌اند. 🔹 پلیس بارها اعلام کرده در اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نمی‌کند. از ادعای خانم مولایی نیز هیچ سندی منتشر نشده است درحالی که چنین اتفاقاتی منطقا نمی‌تواند توسط دوربین موبایل‌های چند صد نفر از حاضرین که در میدان بوده‌اند ثبت نشده باشد. 🔹برخی در فضای مجازی اظهارات خانم مولایی را ناشی از القای ضدانقلاب در لحظات اولیه این واقعه دانستند و آن را با اظهارات خلاف واقع پدر مهسا امینی که گفته بود دخترش هیچ سابقه بیماری نداشته مقایسه کردند و برخی دیگر نیز با اشاره به مطالب صفحه خانم مولایی ادعای وی را متاثر از صفحات ضدایرانی مثل صفحه رژیم صهیونیستی که توسط وی فالو شده بود، ارزیابی کردند. 🔹رسانه‌های ضدانقلاب از دقایق اول این حادثه آن را به مانند عملیات تروریستی شاهچراغ به جمهوری اسلامی نسبت دادند اما چند ساعت بعد داعش با انتشار اسنادی این دروغ ضدانقلاب را بی اثر کرد. 🔹به گفته پلیس تا کنون ۱۱ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی ایذه دستگیر شده اند و بزودی حقیقت این ماجرا نیز روشن خواهد شد. @Farsna - Link کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
پای بی‌بی‌سی هم مثل اینترنشنال به جام‌جهانی نرسید 🔹بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس اعلام کرد به دلیل نگرانی برای امنیت خبرنگارانش در جام جهانی قطر آنها را به این رویداد مهم اعزام نمی‌کند. 🔹احتمالا دولت قطر مانند شبکه سعودی اینترنشنال مانع از حضور آن‌ها شده باشد. 🔸در ماه‌های گذشته رسانه‌های ضدایرانی به سردمداری بی‌بی‌سی و اینترنشنال خواستار محرومیت تیم ملی ایران از حضور در جام جهانی شده بودند. @Farsna کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
امام جمعه سنندج: آتش‌زدن اموال مردم دموکراسی نیست 🔹ماموستا فایق رستمی: ۱۰ هزار نفر در کردستانات بر اثر بمباران شیمیایی دشمنان ما قتل‌عام شدند اما خبری از مدافعین دروغین حقوق بشر در آن زمان نبود. 🔹دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌ها امنیت ملی ما را هدف قرار داده‌اند، کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست اما رفع این مشکلات با برنامه‌ریزی و تلاش جهادی و وحدت ممکن است نه با خون‌ریزی و تخریب اموال عمومی. 🔹دموکراسی و آزادی اصل مهم در اسلام است اما آتش‌ زدن اموال مردم دموکراسی نیست بلکه این کارها خلاف دین و نقطه مقابل دموکراسی است. @Farsna - Link کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین تصاویر از تروریست‌های حادثه ایذه ساعتی قبل از جنایت 🔹تروریست‌ها راکبان مسلح ۲ موتورسیکلت در تصویر هستند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاح در حال شلیک به دوربین‌های نظارتی هستند. @Farsna - Link کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
📢 دختران و بانوان تهرانی به مناسب میلاد حضرت زینب کبری(س) 📌همراه با دلجویی از بانوانی که در آشوب های اخیر به هتک حرمت شد 📌زمان:۱۰_آذرماه ساعت۱۵ 📌مکان: بزرگ شهید شیرودی ✌️با همخوانی سرود حماسی و رفیق شهید @sedaye_dokhtarane_enghelab کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📸 افشای جنگ اینترنتی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا علیه ایران توسط خبرنگار انگلیسی @Farsna کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعالیت اینستاگرامی مادر کیان دقایقی پس از حادثه ایذه 🔹صفحه اینستاگرام مادر کیان پورفلک از لحظاتی بعد از حادثه ایذه فعالیتش را ادامه داد. صفحاتی که توسط وی دنبال می‌شدند تعجب برخی کابران در فضای مجازی را به دنبال داشت. آن‌ها معتقدند که سخنان وی تحت تاثیر اخبار و دروغ‌های این صفحات بوده است. @Farsna کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
اثبات بی‌گناهی ما را همین گواه کز فاسقـان خبر بپذیرند بی سند @Farsna کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خانواده کشته‌شدگان آشوب‌های سال ۹۸ چطور بازیچه مسیح علینژاد شدند 🔹در ویدیوی منتشر شده از علینژاد او به خانواده جانباختگان ۹۸ آموزش می‌‌دهد که چه بگویند، چطور بگویند و کجا بگویند تا ویدیوها سینمایی‌تر شود! 🔹در ادامه علینژاد می‌گوید نباید مشخص باشد که حرف‌ها از روی کاغذ خوانده می‌شوند. @Farsna کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
هدایت شده از سربازان گمنام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادرکیان پیرفلک: از ده میخواستیم بریم شهر... به میثم گفتم بیا زود بریم ساعت 6 تیراندازی شروع میشه... خانوم محترم شما دقیقا از کجا میدونستی کی و کجا قراره تیراندازی بشه؟! تویی که از قبل میدونستی ساعت ۶قراره تیراندازی بشه با بچه طفل معصوم چرا رفتی وسط درگیری؟! ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
1️⃣افشاگری از جلسه‌ی سران عرب برای کشاندن جنگ به داخل ایران و ارائه ی طرح سلاح جدید علیه ایران سه شنبه 24 آبان 1401 - 22:56 افشای اسنادی از طرح مخفیانه سعودی برای «نابودی ایران از داخل»/ تخصیص بودجه 60 میلیون دلاری برای تاسیس شبکه ضدایرانی/ تمرکز بر فضای مجازی برای تحریک جوانان ایرانی https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار اسنادی از نقشه مخفیانه‌ سعودی و امارات برای تضعیف ایران و کشیدن جنگ به داخل کشور پرده برداشت، براساس این اسناد اتاق فکر سعودی-اماراتی 5 سال قبل پس از اعدام شیخ باقرالنمر تشکیل شده و یکی از برنامه‌های آن تاسیس شبکه تلوزیونی فارسی زبان برای تحریک جوانان بوده است. العالم ـ عربستان زمانی که محمد بن سلمان در پاسخ به سوال «داود الشریان» درباره ایران گفت: «ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم» مسئله‌ای را مطرح کرد که در سیاست خارجی عربستان معمول نبود. در آن زمان، بسیاری در تفسیر گفته‌های بن‌سلمان استدلال می‌کردند که ریاض طبق عادت در صدد به کارگیری و اعزام گروه‌های تروریستی مشابه داعش به ایران و انجام عملیات‌‌های خرابکرانه است، اما.....❗️❗️‼️ ⏪ ادامه متن اسناد❗️ و طرح ها‼️ در https://fa.alalam.ir/news/6441903/ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
🔴طائب: فتنه پیش بینی شده بود اما معلوم نیست هر پیش‌بینی منجر به پیشگیری شود 🔹حسین طائب مشاور فرمانده سپاه: فتنه پیش‌بینی شده بود ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند. ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده . .
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🎞 | دسترسی سریع به متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مردم اصفهان. ۱۴۰۱/۸/۲۸ 📥 دسترسی👇 https://khl.ink/f/51365