eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
561 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ کاملا رو و بی پرده 🔴 این ۱۶۵ ثانیه حقایق زیادی را برای شما آشکار خواهد کرد... 🔺این فرد سرهنگ دکتر مردخای کدار، استاد خاورمیانه عربی و یک متخصص ایران‌شناسی است. فردی عمیق که قبلاً افسر اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی بوده و الان هم از صاحب‌نظران محسوب می‌شود!!! 🇮🇷👇 https://eitaa.com/joinchat/1341587456C4746ccc6cb کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استرالیا در روزهای اغتشاشات ایران، کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم و از آشوبگران حمایت می‌کرد! ⭕️ حالا ببینید پلیس با معترضان چگونه برخورد می‌کند! 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
🔴از کجا به کجا رسیدند؟! 🔹سه ماه قبل، با شعار "زن، زندگی، آزادی"، مدعی جنبش و انقلاب(!) شدند. می خواستند مردم را به خیابان بیاورند. اما وقتی همراهی ندیدند، سیما ثابت مجری سعودی اینترنشنال مدعی شد حتی اگر "سه درصد مردم" همراه شوند، می توان انقلاب راه انداخت! بله دست شنیدید؛ انقلاب سه درصدی! 🔹اما همین عقده و آرزو هم عملی نشد. نه مردم، چنان که دشمن برنامه ریزی کرده بود، کف خیابان همراهی نشان دادند؛ نه فرهنگیان و دانشگاهیان و کسبه. بنابراین، مدعیان جنبش کذایی، آن روی واقعی خود را نشان دادند: تهدید، ارعاب، قمه کشی، کوکتل مولوتف و سلاح گرم، آتش افروزی و تخریب و آدم کشی و جنایت. 🔹به نوامیس مردم رحم نکردند. متعرض عابران بی گناه شدند. شیشه مغاره ها را شکستند. کسبه را تهدید کردند. زندگی را برای مردم نا امن کردند. از زامبی های بی عقل و اختیار که بگذریم، گروهک های ورشکسته و مزدور موساد و سیا، ثابت کردند کمترین احساس تعهدی نسبت به زن و مرد ایرانی و زندگی و امنیت و آسایش آنها ندارند. 🔹چقدر زود به ته خط رسیدند! در کمتر از سه ماه، از لاف گزاف انقلاب و جنبش مردمی، رسیدند به این که کامیون رانندگان زحمتکش را پنچر کنند تا نمایش اعتصاب بیش از این به هجو نینجامد! همان کاری که در بازار و مدرسه و دانشگاه می خواستند و نتوانستند. 🔹داغ بودند و گفتند ناموس و غیرت معنا ندارد. همان رویکردی که دربار پهلوی با نوامیس مردم می کرد، و سپس کومله و دموکرات در اردوگاه های خود به نمایش گذاشتند. و همان فضاحتی که مسعود رجوی با اخته کردن زنان در سازمان منافقین، طلاق اجباری همسران و تاراندن فرزندان، و تشکیل حرمسرای ویژه برای خود، به بار آورد. 🔹در همین مسیر سقوط بود که بحرین را پشت قباله آمریکا و انگلیس و اسرائیل زدند و اگر می توانستند کردستان و سیستان و بلوچستان و خوزستان و آذربایجان را هم به دشمنان ملت ایران واگذار می کردند. 🔹کسانی که ناموس فروشی و وطن فروشی را با هم ترکیب کردند و معجونی متعفن از بی غیرتی ساختنند، معلوم است که کمترین غیرت و تعصبی به زندگی زن و مرد ایرانی و آزادی و آبادانی مملکت نداشته باشند. 🔹آنها مامور بودند نقاب بزنند و جنبش بسازند، اما خدا خواست که نفاب از صورت شان بیفتد و ماهیت ویرانی طلب شان آشکار شود. مامور ویرانی و تجزیه و تضعیف ایران بودند؛ اما سرشان به سنگ خورد. ✍محمد ایمانی ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
🔺تیم‌اندرسون:تحلیلگر استرالیایی دموکراسی و حقوق بشر بهانه هست. هدف آمریکا جلوگیری گسترش نفوذ چین و روسیه و ایران هست. 🔹اغتشاشات در ایران و چین و جنگ در روسیه فقط یک دلیل دارد! ✍شیوا تقی نژاد ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥"اینکه اعتراضات در راستای درخواست برای تغییر سیاست های عمومی باشد، موضوعیست که بنظرم نگران کننده‌است! میان تصرف و پافشاری در ترک نکردن خیابان‌ها،به این شکل که بسیار مخرب و خطرناک باشد با اعتراض تفاوت وجود دارد." 🔹اینها صحبت‌های جاستین ترودو نخست وزیر کاناداست که اخیرا نقش پررنگی در حمایت از آشوب‌ها در ایران ایفا کرده اما موضع خودش درباره اعتراضات در کانادا گویا با آنچه درباره ایران انجام می‌دهد تفاوت دارد و این دست اقدامات در ایران خطرناک و نگران کننده نیست و خیلی هم خوب است. ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر تا این لحظه دنبال گفتگو بودیم با کسانی که خشمگین بودند، عصبانی بودند، الان می‌گوییم کسی که به خاطر آن عصبانیت از دشمن ایران حمایت می‌کند، با او گفتگو نمی‌کنیم. 🔹آمریکا دشمن جمهوری اسلامی نیست، دشمن ایران است‌. محمد مصدق نه اسلامگرا بود نه به حجاب اجباری اعتقاد داشت، فردی سکولار و ملی گرا بود و به قانون اساسی مشروطه اعتقاد داشت. آمریکا با او چه کرد؟ 🔹بخشی از کسانی‌ که امروز فریاد می‌زنند، ادامه شعبان بی‌مخ‌هایی هستند که در مرداد۳۲ باید مهار می‌شدند و مهارشان نکردیم. ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
♻️ نخست وزیر انگلیس: اعتراض‌های غیرقانونی را سرکوب می‌کنیم ریشی سوناک: پلیس حق دارد هر گونه اعتراض غیرقانونی را سرکوب کند و در این راه از حمایت دولتی برخوردار است. عه! مگه همین‌ها و رسانه‌هاشون از قانون‌شکنی و آشوب در ایران حمایت نمی‌کنن! چی شد پس! حالا که زمستان بحرانی اروپا در پیشه و اعتراضات عمومی داره بالا می‌گیره، برخورد پلیس خوب شد! 🔸اخیرا اعتراض‌های مردمی و اعتصاب سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در انگلیس افزایش یافته است. 🔺کانال حمید رسایی در ایتا را دنبال کنید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پنتاگون🇺🇸 و تسخیر قلبها و ذهنها ‼️ ⛔️به بپیوندید👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3437559839Cb77d16f7e5 ☝🏼البته با کمک هالیوود‼️ ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi/518 در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
🔴 روسیه: مدارک آزمایش‌های بیولوژیک آمریکا در اوکراین را ارائه می‌کنیم 🔹معاون وزیر خارجه روسیه: دلایل زیادی داریم که تجهیزات سلاح‌های بیولوژیکی در مجاورت مرزهای روسیه در اکراین در حال تولید هستند. ما فعالیت‌های بیولوژیکی نظامی آمریکا و متحدانش را در کشورهای همسایه مشاهده می‌کنیم. 🔹در جریان چنین فعالیت‌هایی، اطلاعاتی در مورد عوارض عفونی جمع‌آوری شده و نمونه‌های بیولوژیکی از افراد و مجموعه‌های حاوی سویه‌هایی از میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا استخراج می‌شود. 🔹متخصصان نظامی خارجی به طور مستقیم در اجرای چنین پروژه‌هایی مشارکت دارند. 🔹ما اسناد و مدارک دریافتی از مارس سال جاری را ارائه می‌کنیم که ماهیت واقعی همکاری پنتاگون و پیمانکارانش با طرف اوکراینی در حوزه بیولوژیکی نظامی را آشکار می‌سازد ولی آن‌ها به راحتی پیام‌های ما را رد می‌کنند. https://eitaa.com/defa_baghist/57549 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 چطور با مخالفا بحث کنیم؟ قسمت 1️⃣ این آموزش ها هم برای خودتون مفیده هم برای آموزش به سایرین 😉 ⚠️ بیناشو! (علی زکریائی) رو دنبال کنید و به دیگران هم معرفی کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/941490182Cf311cd661a 🆔 @binaasho ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi/518 در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️💥خدا نکند کسی روزی بگوید که کاش این ویدئو را بیست سال پیش دیده بودم💥⚡️ 🧕بانوان محترم! خداوند طرفدار واقعی شماست، هیچکس مثل خود خداوندِ مهربان، مدافع حقوق زنان نبوده و نیست. به خدا قسم حلال و حرام خداوند به نفع خودتان و برای جلوگیری از بهره کشی و سوء استفاده مردان هوس باز و منحرف از شماست. 🥀صحبتهای بغض آلود یکی از هزاران زن آمریکایی را بشنوید که در فریب شعار آزادی، طعمهٔ مردان هوس باز شد که بعد از بهره کشی رهایش کردند و دو دختر روی دستش گذاشتند. ☝️سوژه ای مناسب پرداخت دراماتیک مثلا تراژدی زن غربی ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده و طرح سینمایی و سریال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از مرحوم بشنویم؛ 🎬نویسنده و کارگردان سریالهای آتش بدون دود و حامی و کامی پیش از انقلاب 👈 تقدیم به کسانی که آن سوی دنیا نشسته‌اند و جوانان مردم را به خیابان دعوت می‌کنند ... منبع اولیه : https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4 ☝️سوژه ای مناسب پرداخت دراماتیک مثلا 🇮🇷"تولد دوباره تمدن پارسیان ایران زمین"🇮🇷 ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده و طرح سینمایی و سریال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨⚠️ شبکه سعودی نقاب از چهره برداشت و بعد از دعوت به شعار "من یک تجزیه طلب هستم" حالا نوبت به دعوت علنی به ترور اشخاص رسیده است 🗣 مهمان شبکه سعودی اینترنشنال گفته است: ❌کشتن مأموران اخلاقی‌ست و نکشتن آنان را می‌شود غیر اخلاقی دانست!!! -------------------------- ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇🏻 🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0 📱 روبینو 🆔https://rubika.ir/pshobahat 📲سروش👇 🆔http://sapp.ir/poorseshgar اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
🎥 نخست وزیر انگلیس: ⚠️ اعتراض‌های غیرقانونی را سرکوب می‌کنیم 🔴 ریشی سوناک: ↩️ پلیس حق دارد هر گونه اعتراض غیرقانونی را سرکوب کند و در این راه از حمایت دولتی برخوردار است. 👈مردم به اندازه کافی از این هرج و مرج‌ها رنج می‌برند و کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند باید حضور قدرت را احساس کنند! 🔸اخیرا اعتراض‌های مردمی و اعتصاب سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در انگلیس افزایش یافته است. -------------------------- ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇🏻 🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0 📱 روبینو 🆔https://rubika.ir/pshobahat 📲سروش👇 🆔http://sapp.ir/poorseshgar اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ابو ریحان بیرونی چگونه قاره آمریکا را کشف کرد؟ ابو ریحان بیرونی در کتاب الهند (حدود ۵۰۰ سال پیش از کریستف کلمب) با اصول و قواعد علمی حدس زده بود که در ربع مقاطر ربع مسکون شمالی، یعنی در نیمکره جنوبی مقابل بخش شمالی از کره زمین که آباد و قابل سکونت است، خشکی دیگری نیز وجود دارد که امروزه با نام قاره آمریکا شناخته می شود. 📚منبع: یاری‌نامه: کرانی، عرفان (۱۳۹۶). ص ۸۶ @tonnel_zaman کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
آقای تحلیلگر ایران در پاسخ به رزمایش آمریکا و اسرائیل کار خودش را ساده کرده: یک بانک اهداف از مراکز حساس منتشر کرده... مشاهده توییت ✅ لینک صفحات ما در شبکه های اجتماعی https://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهکارِ و منطق دقیقِ سید هاشم‌ الحیدری برای عقب راندن غرب از فتنه انگیزی درباره جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 راهکاری که بارها توسط حضرت آقا بیان شده. سید هاشم‌ الحیدری؛ دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق به بزرگترین کانال جهاد تبیین بپیوندیم @jahad_tabein کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 غربی‌ها چگونه با شستشوی مغزی برخی افراد را وادار به خودتحقیری می‌کنند!؟ 🎥 استاد رحیم‌پور ازغدی: فکر کردید به غارت کشورتون راضی میشن؟ کاری می‌کنن خودتون بگید ما و اجدادمان همگی خر بودیم... کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه ویژه: ضروری است همه کمک کنیم این کلیپ در شبکه های اجتماعی مختلف بطور گسترده منتشر شود. 🇮🇷🇮🇷✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانک محتوای تشکیلاتی @basiraneh ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12164 ارسال گسترده✅ .
مراسم چهلم شهدای شاهچراغ شیراز پنجشنبه ۱۷ آذرماه همراه با نماز مغرب و عشاء. سخنران دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مداحان: سردار حاج صادق آهنگران حاج عباس حیدرزاده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات اراذل مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که امروز اعدام شدند 🔴اخبار داغ و فوری در ایتا✅👇 https://eitaa.com/joinchat/918225089C01dc099859 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 چطور با مخالفا بحث کنیم؟ قسمت 1️⃣ این آموزش ها هم برای خودتون مفیده هم برای آموزش به سایرین 😉 ⚠️ بیناشو! (علی زکریائی) رو دنبال کنید و به دیگران هم معرفی کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/941490182Cf311cd661a 🆔 @binaasho ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi/518 در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬حرکت زیبای بانوان ایرانی🇮🇷 در مسابقه رده‌بندی هندبال قهرمانی آسیا کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24517 ارسال گسترده در فضای مجازی .