eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
568 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🟢 ما نیازمند فقیه در توحید، فقیه در معاد، فقیه در امامت، فقیه در سیستم اجتماعی اسلام، فقیه در سیستم‌ اقتصادی اسلام و ... هستیم ⭕️ فرازی از کتاب «حق عقل در اجتهاد» اثر تازه منتشر شده شهید آیت‌الله مطهری 🔹 ما در اسلام غیر از مسئله علم و آموزش، دستور فقاهت در تمام شئون دینی داریم. این فقاهتی که در دین و در احادیث وارد شده است - همان طور که علما گفته‌اند - اختصاص به فقهِ در احکام ندارد، در تمام مسائل دینی ما موظفیم فقیه باشیم. 🔸 ما باید در توحید فقیه باشیم، در نبوت فقیه باشیم، در امامت فقیه باشیم، در معاد فقیه باشیم، در سیستم اخلاقی اسلام فقیه باشیم، در سیستم اجتماعی اسلام فقیه باشیم، در سیستم اقتصادی اسلام فقیه باشیم؛ در همه چیز مربوط به اسلام باید فقیه باشیم و از آن جمله در احکام اسلام هم باید فقیه باشیم. 📗 استاد مطهری، حق عقل در اجتهاد، ص۹۲ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» ایتا، تلگرام و سروش eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🟢 یک حسن و یک عیب ما ایرانیان 🔹 ما مردم ایران یک حسن داریم و یک عیب. حسن ما مردم این است که در مقابل حقیقت، تعصب کمی داریم و شاید می‌توانیم بگوییم بی‏تعصب هستیم؛ یعنی اگر با حقایقی برخورد کنیم و آنها را درک کنیم، شاید از هر ملت دیگر زودتر تسلیم آن حقایق می‌شویم. 🔸 ولی یک عیب بزرگی در ما ملت ایران هست که به موازات اینکه در مقابل حقایق تسلیم می‌شویم، به حماسه‌ها و ارکان شخصیت خودمان زیاد پایبند نیستیم و با یک حرف پوچ، زود آن را از دست می‌دهیم و رها می‌کنیم. 🔹 هیچ ملتی به اندازه ما نسبت به شعائر خودش بی‏اعتنا نیست. شما هندی‌ها و ژاپنی‌ها و اعراب را دیده‌اید؛ آنها هم مثل ما مشرق زمینی هستند، لکن از این نظر مثل ما نیستند. به اندازه‌ای که ما در مقابل لغات و عادات اجنبی تسلیم هستیم، هیچ ملتی تسلیم نیست. 🔸 به عکسهایی که در کتاب‌های تاریخ علوم هست نگاه کنید. می‌بینید دانشمندان درجه اول هند با همان عمامه و لباس خودشان هستند... می‌خواهد به همه مردم دنیا بگوید که من هندی هستم و باید هندی باقی بمانم و در مقابل علم و صنعت تعصب ندارم، که علم و صنعت مربوط به کشور خاصی نیست؛ در مقابل عقاید بزرگ فلسفی و دینی تعصب ندارم اما در مورد شعارهای ملی، هر کسی به شعارهای خودش پایبند است. 🔹 من چرا باید شعار یک ملت دیگر را بپذیرم؟ ولی ما، اگر فرنگی یک زُنّار ببندد، ما دو تا زنّار می‏بندیم، با اینکه او روی حساب شعار خودش این کار را می‌کند. در جامعه ما این حسابها نیست. 📗 استاد مطهری، حماسه حسینی، ج۱، ص۴۴ ⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 اگر حالات خوب معنوی را حفظ می‌کردیم به کجاها می‌رسیدیم؟ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
✅ چطور می‌توان فهمید که جامعه مسلمانان یک جامعه زنده است یا مرده؟ ⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 زمزمه ابیاتی از حافظ توسط استاد مطهری در محفل خانواده (سال ۱۳۵۴) 🔸می صبوح و شکرخواب صبحدم تا چند 🔸به عذر نیم‌شبی کوش و گریه سحری 🔹به مناسبت ۲۰ مهرماه، روز بزرگداشت حافظ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 اخلاص حیرت‌انگیز علامه طباطبایی(ره) از زبان استاد مطهری 🔹۲۴ آبان، سالروز رحلت مرحوم استاد علامه طباطبایی قدّس سرّه 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 بر خلاف تصور رایج، ذات انسان تنوع‌طلب نیست. سرّ مطلب چیست؟ ✅ فرازهایی از کلیپ بالا: - این آیه قرآن حقیقتاً نمونه‌ای از اعجاز است: "أَلا بِذِکرِ اللهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ‏" (رعد/ ۲۸). بدانید تنها با یاد خداست که دلها آرامش پیدا می‌کند. - آن هدف اصلیِ اصلی که در بشر وجود دارد جز خدا چیز دیگری نیست، و لهذا به هر چیز دیگر برسد، بعد آن گرمی مبدل به سردی خواهد شد. -یکی از اشتباهات بزرگ همین است: بعضی‌ها خیال می‌کنند انسان طبعا طالب تنوع است. - علت اینکه تنوع مطلوب است آن‌است که آن مطلوب، مطلوب مجازی بشر است؛ اگر یک شئ، مطلوب واقعی باشد، انسان از او سرد نمی‌شود. - قرآن می‌فرماید: "لایبْغُونَ عَنْها حِوَلًا"(کهف/ ۱۰۸) آنجا (بهشت) هرگز بشر طالب تحول و تنوع نیست؛ رازش همین است که مطلوب واقعی است. 📒 شهید آیت‌الله مطهری، توحید، ص۵۲-۵۱ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_i کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
✅ نقد شهید مطهری بر جمله‌ای مشهور و نادرست: وقتی انسان چیزی را انتخاب می‌کند همیشه این انتخاب قابل احترام است ⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 شهید مطهری شعر معروف علامه طباطبایی(ره) را می‌خواند: 🔹همی گفته و گفته‌ام بارها 🔹بود کیش من مهر دلدارها 🔹 پرستش به مستی است در کیش مهر 🔹برونند زین جرگه هشیارها 🔹چه دارد جهان جز دل و مهر یار 🔹مگر توده‌هایی ز پندارها ... 🔹پیاپی بکش جام و سرگرم باش 🔹بهل گر بگیرند بیکارها ◾️ ۲۴ آبان ۱۴۰۱، چهل و یکمین سالگرد رحلت مرحوم‌ استاد علامه طباطبایی تسلیت باد! 🌹🌹فاتحه و صلوات خود به روح این حکیم الهی و عارف واصل را می‌توانید در آدرس زیر ثبت کنید: https://fatehe-online.ir/206410 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
base.apk
10.48M
🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆 با بیش از ۲۵۰ هزار نصب (مجموع نصب از بازار، گوگل پلی، مایکت، سایت و کانال بنیاد شهید مطهری) 💢 مطالعه رایگان همه کتب استاد، جستجو در متن و فهرست کتاب‌ها / مسابقات کتابخوانی/ سخنرانی‌ها / کتاب‌های صوتی از آثار استاد / دوره‌های آنلاین سیر مطالعاتی /امکان یادداشت برداری و ... ⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .