eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
557 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
51.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشاگری سردار تنگسیری از حمله ایران به انگلیس / 2 دقیقه دیرتر تسلیم میشدند وارد جنگ تمام عیار میشدیم سردار تنگسیری فرمانده نیروهای دریایی سپاه پاسداران در افشاگری هایی بی سابقه به ماجرای جنجالی حمله ایران به انگلیس در خلیج فارس اشاره کرده است. ماجرایی که به یک تقابل تمام عیار برای تسلیم کردن انگلیسی ها تبدیل شده بود. سردار تنگسیری در صحبت های خود میگوید : اگر دو دقیقه دیرتر در آن ماجرا انگلیسی ها تسلیم میشدند و به دستور گوش می کردند رسما وارد جنگی تمام عیار میشدیم... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی https://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺چقدر سخت است پدر تازه فهمیده پسر را کشته اند جز اشک هیچ ندارد اشک و اشک و اشک این فیلمی است از لحظاتی که پدر کیان پیر فلک از درگذشت فرزندش مطلع شده ... خداوند صبر دهد داغ سنگینی ست خداوند قاتلین کودک را لعنت کند مدافعان امنیت خیلی تلاش کردند خودروی خانواده کیان جلوتر نرود، رفت و شیشه اش هم دودی بود و علی کریمی هم استوری کرده بود که هر خودرو شیشه دودی که از سمت نیروهای پلیس به سمتتان آمد حتما برای آنهاست و شد آنچه نباید میشد... خداوند قاتلین کیان را لعنت کند و به پدرش صبر دهد.... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
43.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویر اخرالزمانی و تکان دهنده از چین / آیا اوضاع از کنترل خارج شده ؟ جهان درگیر فاجعه خواهد شد؟ 🎥 تصاویر و فیلم هایی که از چین منتشر شده نشان میدهد که اوضاع در این کشور به شدت آخرالزمانی شده، مرده ها روی هم مانده و بیماران کف بیمارستان گذاشته شده و کادر درمان به شدت از مدیریت بحران نا امید شده اند. / این ماجرا تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا دامنه فاجعه به دیگر نقاط خواهد رسید؟ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر اخرالزمانی و تکان دهنده از چین / آیا اوضاع از کنترل خارج شده ؟ جهان درگیر فاجعه خواهد شد؟ 🎙️ تصاویر و فیلم هایی که از چین منتشر شده نشان میدهد که اوضاع در این کشور به شدت آخرالزمانی شده، مرده ها روی هم مانده و بیماران کف بیمارستان گذاشته شده و کادر درمان به شدت از مدیریت بحران ناامید شده اند. / این ماجرا تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا دامنه فاجعه به دیگر نقاط خواهد رسید؟ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🍃 حاج قاسم مسلحشان کرده؟ نمیدانم طراحش کیست اما هرکه هست دمش گرم✌️ این طرح را برای نیروهای "شیران بیشه" جوانان کرانه باختری که این روزها مسلح شده اند کشیده اند. در این طرح می بینید که فردی در حال تحویل سلاح به آنان است. بله، دست همان دست با کفایت حاج قاسم است.... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🍃 تصویری جدید از قتلگاه حاج قاسم و ابومهدی پس از حمله آمریکایی‌ها یک خودرو در آتش میسوخت. آنها تصور میکردند همه پس از دیدن تصاویرش وحشت کرده و تسلیم خواهند شد. سه سال گذشته، حالا قتلگاه او نه تنها به محلی که یارانش را از آمریکا بترساند تبدیل نشده، بلکه به حالتی در آمده که تصور میکنی آن مسیری‌ست که می‌توان به کمکش مستقیم تا خود آسمان بالا رفت... واقعا زیبا شده این فضا ان شالله زیارت این قتلگاه قسمت همه... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺چه کسی دارد با شبکه ی برق اسرائیل بازی میکند؟ این مراسم جشن صهیونیست هاست، خواننده دارد میخواند که برق میرود... اخیرا اسرائیل اعلام کرده بود که آماده است در تامین برق اروپا آنها را یاری کند. همزمان با این ادعا مدام حملاتی علیه شبکه ی برق این رژیم صورت گرفته است. به طوری که قطعی به یک چالش جدی تبدیل شده است... این تجربه ای است که ایرانی ها حدود دو سال قبل در تابستان و در واپسین روزهای دولت قبل آن را درک کردند. حالا هر روزِ رژیم صهیونیستی اینگونه است.... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🍃🍃🍃🍃 🍃 ما با خدا عهد بسته ایم هرچه که باشیم در هر مرام و مذهب و هر رنگ و فرقه ای که باشیم قبل از هرچیز سرباز این میهن بمانیم مثل سرباز زندگی کنیم و مثل سرباز بمیریم و البته اگر سرباز آن جایگاهی است که سلیمانی پس سال ها خون دل خوردن به آن رسید؛ پس رسیدن به آن آسان نیست برادران و خواهران! از مسیر خدمت به وطن، و مسیر خدمت به هم وطن است که راه برای رسیدن به جایگاه محترم و مقدس سربازی هموار می شود باید بکوشید و بکوشیم تا سرباز میهن شویم... ✍️ آقای تحلیلگر @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این دو ویدئو از ایران و آمریکا از ساعت‌ها قبل در حال مقایسه شدن است... ویدئوی بالا ارتش همیشه قهرمان و سپاه ایران را نشان میدهد که نفربرها را آورده و به کمک ملتی که در طوفان گیر کرده اند رفته اند. پایینی هم آمریکا را نشان میدهد. خودتان ببینید... در مسئله یخ بستن کارتن خواب های آمریکا هم همین رخ داده، عده ای کنایه زده اند که تهران گرمخانه ها را راه انداخته و شهرداری در اوج سرما با خودرو در خیابان ها میچرخد تا کارتن خواب ها را ببرد آنجا ... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺امیرعبداللهیان پیام رئیسی را به شاه عمان منتقل کرد ... به چهره شاه عمان نگاه کنید چه نگاه خاصی دارد... همواره عمانی ها لابی گر های منطقه ی ما بوده اند. این نقش از گذشته به آنها سپرده شده است. باید منتظر ماند و دید که آنها به درستی پیام را منتقل میکنند یا نه ما خیلی حرف ها برای گفتن داریم. آنها را روی میز مذاکره میگذاریم پیرامونش هم بحث میکنیم ولی اگر احساس کنیم داریم به سمت "مذاکره برای مذاکره" میرویم، ترجیح میدهیم به شعور خودمان احترام بگذاریم. آن وقت حرف های دیگریست که بیانش ضرورت پیدا میکند... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺دوستان عزیز آیا ما این تیتر را درست فهمیده ایم؟ منظور بی بی سی آمریکاست؟ تعداد انسان هایی که در بحران اخیر آمریکا جان خود را از دست داده اند از 60 نفر گذشته، خبر مربوط به دیروز است که در آن نوشته: کولاک زمستانی از کانادا تا مکزیک 56 کشته گرفت... از کانادا تا مکزیک !!؟؟ وسط کانادا و مکزیک یعنی آمریکا دیگر؟ درست است؟ اگر من دارم اشتباه میفهمم کسی در کامنت ها راهنمایی کند... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فیلم هایی شوکه کننده از چین جنازه ها روی هم مانده و دولت اعلام کرده دیگر آمار روزانه اعلام نمیکنیم... ماجرا چیست؟ کرونا در چین به وجود آمده و حالا دامنشان را گرفته؟ کرونا را ساختند و به جان چین انداختند و حالا که دنیا آرام شده دارد ریشه ی چین را میزند؟ چرا ژاپن بیش از چند هزار کرونایی در هفته ی اخیر داشته ؟ آیا کرونا دوباره دارد اوج میگیرد؟ ما هم ممکن است درگیر شویم ؟ همه اینها سوالاتی است که در جای خود باید توسط متخصصین به آن پاسخ داده شود. نکته اصلی تر اما این است: ببینید چقدر عمق فاجعه زیاد است که با وجود سانسور های شدید چین دیگر بی خیال این عکس ها و فیلم ها شده و این جنس از مطالب درباره چین رسمی و علنی دارد فضای افکار عمومی جهان را در مینوردد... پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فیلمی از روزهای جهنمی آمریکا در سرد ترین زمستان سال... صدها فیلم مشابه این همین حالا از آمریکا منتشر شده که نشان میدهد فروشگاه ها را غارت کرده اند اگر در ایران چنین چیزی رخ میداد همین حالا در غرب بیانیه صادر میکردند و در بی بی سی این طور میخواندند: رژیم ایران ملت خود را به چنان فلاکتی انداخته که این چنین فروشگاه ها را غارت میکنند.. پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
39.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تلویزیون ایران در اقدامی بی سابقه فیلم تاریخی آمدن مردم باکو کنار ارس و درخواست از ایران را پخش کرد 🎥 اخیرا مستندی در شبکه قرآن تلویزیون ایران پخش شده که نشان میدهد مردم باکو به کنار رود ارس امده و هم وطنان دیگر خود را در آغوش گرفته و اشک ریخته و خواهش میکنند که ایران بپذیرد به آن بپیوندند. فیلم ها و تصاویری نشان میدهد سیاست گذاری ایران دارد در خصوص باکو تغییر میکند... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺این تصویر از شادی هواداران یک تیم اروپایی با پرچم ایران در حال دست به دست شدن است پس از هتریک مهدی طارمی در پورتو بسیاری از هواداران نام او را صدا زدند. برخی شعار ایران ایران سر دادند و برخی پرچم وطن را بالا گرفتند. دم مهدی طارمی گرم. پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
41.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشاگری اندیشکده آمریکایی از افتضاح تاریخی موساد و سیا در پرونده ایران و از دست دادن غرب آسیا / نشنال اینترست در گزارشی جدید به تقابل تاریخی اطلاعاتی سیا و موساد با ایران پرداخته است / این اندیشکده در بخشی از گزارش به یک شکست تاریخی اشاره کرده و گفته این دو سازمان اثبات کردند ایران را درست پیش بینی نکرده اند / نشنال اینترست در ادامه آورده: دیگر نباید به این دو سرویس در خصوص پیش بینی ایران اعتماد کرد.../ قسمت ۱۰۷۱ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 این یک کشتی است که عزیزانی در آن در حال مسافرت هستند. فیلم را شما برایم فرستاده اید، گفته بودید که در حین سفر در حال دیدن برنامه‌ها هستید... سلام من خیلی با دیدن این فیلم شرمنده شدم از شما بابت اینکه فیلم را برایم فرستادید ممنونم نمیدانید چقدر حسم خوب شد وقتی این ویدئو را دیدم. حس تمام بچه های ما بعد از دیدن این ویدئو همین بود. سلام گرم ما را به خانواده ی محترم به ویژه پدر برسانید. و از جانب ما به ایشان بفرمایید: به داشتن دوستان عزیزی چون شما افتخار میکنیم... شبی نیست که خدا را از بابت داشتن رفقایی چون شما، از بابت این خانواده ی بزرگ و منسجم شکر نکنیم. رفقای مشتی و با معرفت. از تک تک شما ممنونیم و به شما افتخار میکنیم 🍃🌺🍃🌺🍃 🚨 مهم: اگر تصاویر، ویدئو یا مطلب مشابه داشتید حتما به آی دی زیر ارسال کنید:👇👇 @irane_ma1401 پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺اولین تصویر از کشتی روسی که برای تعمیر به ایران آمده است یک کشتی از روسیه برای تعمیر به ایران آمده و این اولین بار است که چنین چیزی رخ میدهد. از این پس ایران 20 درصد تعمیرات شناورهای دریای خزر را انجام خواهد داد. عمده نفتکش های غول پیکر ایران در حال حاضر توسط نخبه های این کشور تعمیر میشود. کشورمان دو نفتکش غول پیکر هم برای ونزوئلا ساخته است. با ظرفیتی که کشورمان دارد ، میتوان امیدوار بود ایران به مرکزی تبدیل شود که خبرهایی از این دست بیش از پیش از آن به گوش برسد. پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 ضرب و شتم یهودی ها توسط پلیس فرانسه بسیاری بر این باور اند که ذات حکومت فرانسه، ضد اسلامی و حامی یهود است. اولی را درست میگویند اما دومی باید اصلاح شود. این حکومت حامی صهیونیست است نه یهود. اگر از هولوکاست میگویند و نقدش را محکوم میکنند از این بابت است که تصور میکنند به رژیم صهیونیستی کمک میکند. این ویدئو نشان میدهد که برخی یهودی ها در پاریس در اعتراض به رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطین تجمع کرده اند که پلیس فرانسه خاخام های آنها را مورد ضرب و شتم قرار میدهد... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 ✅در حاشیه این متن: به نظر می رسد که در جنگ جهانی دوم یهودیان صهیونیست، دو سرزمین را اشغال کرده‌اند 1⃣یکی سرزمین فلسطین و بخشهایی از کشکرهای همسايه و 2⃣یکی هم کرسی مدیریتی در بسیاری از کشورها با آزادی ایران🇮🇷 از پیمان با اسرائیل عاصب دومینوی آزادی دیگر کشورها آغاز شده مانند، لبنان، سوریه، عراق، یمن، که این دومینو در کشورهای عربی ادامه خواهد داشت و عنقریب به کشورهای غربی هم خواهد رسید.❗️ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 ضرب و شتم پلیس پاریس توسط معترضین / جنگ شهری در خیابان های اروپا شک نکنید تک تک اینهایی که اینجا دارند با پلیس میجنگند را اگر یک سوال ازشان بپرسید که چرا چنین میکنید خواهند گفت : تحت تاثیر فضای مجازی بودیم... در ایران هرچه توانستند تاختند، حالا همین دامن خودشان را خواهد گرفت... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
45.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم های عجیب و غریب از آمریکا / این آمریکا آنچه در رسانه ها میگفتند نیست 🎥 فیلم ها و تصاویر جهنم سرد آمریکا بسیاری را شوکه کرده است. عمق این فاجعه به شیوه ای بوده که بسیاری را دچار حیرت کرده است. در ادامه تصاویر مربوط به این روزها را خواهیم دید. ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پهپادهای انتحاری شاهد کجا ساخته میشوند؟ ایران یا ونزوئلا ؟ چند هفته بود میگفتند این پهپادها با آمدن زمستان ساکت خواهند شد و قطعا نمیتوانند در دمای زیر صفر عملیات کنند. حالا که پهپادها در تلاش هستند میگویند باید ببینیم اینها کجا ساخته میشوند. حالا گزارش هایی در اندیشکده های امریکایی نوشته و میگویند: اینها در داخل ایران ساخته نمیشود و احتمالا در جایی دیگر باید دنبالش بگردیم. بدبخت ها گشته اند و گشته اند و رسیده اند به اسم ونزوئلا و میگویند: احتمالا آنجا دارند می سازند، سپس میبرند روسیه ... فارغ از حجم احمقانه بودن این ادعا ، ببینید چقدر اوضاع برای این جماعت با این همه ادعا پیچیده شده و چقدر تسلیحات ناتو ناکارآمد است که حالا در به در دنبال کارخانه ای که شاهد میسازند افتاده اند بلکه صدایش قطع شود... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺 عکسی از ایران و فیلمی از آمریکا در آمریکا ده ها کشته به دلیل یخبندان وحشتناک گزارش شده که تصویر یک نمونه از آنها و واکنش مردم را می بینید. همزمان با این فیلم ها و تصاویر ، محتواهایی هم در خصوص غارت فروشگاه ها منتشر شده است. برخی این عکس ها را در کنار تصاویر سالهای قبل ایران گذاشته اند. زمانی که برف بیش از حالت همیشگی باریدن گرفت و نیروهای نظامی نفربر ها را برای کمک به مردم به خیابان آوردند.... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
21.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 کیست؟ این ویدئو را حتما ببینید تا بهتر بتوانید این فرد را به لحاظ تعادل روانی، وضعیت زندگی شخصی و اینکه چرا به عنوان سوژه برای آشوب آفرینی انتخاب شده ، درک کنید... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بیشتر شبیه یک فاجعه ، بلای آسمان یا عذاب الهی است، اینجا دهکده ای در کانادا که تماما یخ زده است... این ویدئو تکان دهنده دهکده ای در کانادا است که تماما یخ زده خیلی شبکه های اجتماعی را چک کردم ببینم "مهران مدیری" کانادایی ها کشورشان را به عنوان "مرکز نفرین دنیا" معرفی کرده یا نه فعلا چیزی ندیدم... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .