eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
558 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🍃🍃🍃 🍃 ما روزی که تصمیم گرفتیم مسئله را فراتر از دعوای تاج و عمامه دعوای خمینی و پهلوی دعوای انقلابی ها با دیکتاتور ببینیم؛ همان روز که دعوا را دعوای مستضعفین با "نماد استکبار" دیدیم وارد یک جنگ آخرالزمانی شدیم و این جنگ هنوز ادامه دارد جنگ ما جنگ جبهه ی حق با تمام توان، و جبهه های باطل با همه ی امکانات است ذره ای اگر خسته شویم ذره ای اگر این جملات برایمان کلیشه‌ای شود ذره‌ای اگر غافل شویم به ایران، اسلام، انسانیت، پیامبر، امام زمان، شهدا و هرچیزی که برایمان مقدس است خیانت کرده ایم! پایه های "ایالات متحده مقاومت" در خون صدها هزار جوان که برایش ایستادگی کرده اند قرار دارد با این همه هزینه‌ای که داده‌ایم این پرچم مقدس اگر در انتهای افق کوبیده نشود با به خودمان خیانت کرده ایم حضرت الله با ماست و ما پرچمی را که نامش وسط آن قرار دارد در انتهای افق خواهیم کوبید.... ✍️ آقای تحلیلگر @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 این فیلم را شما برایم فرستاده اید مربوط است به آلمان خیلی از دیدنش حالم خوب شد رفقای عزیزم از شما ممنونم هم رفقای ایرانی (چه در داخل و چه در خارج) هم رفقای افغانستانی ... از همه تشکر میکنم. اگر ضعفی در کار یا اجرا هست به بزرگواری خودتان ببخشید و بدانید که در تلاش هستیم که هر طور شده خودمان را به استاندارهایی برسانیم تا برنامه در شان دیدگان شما باشد. ما را بسیار دعا کنید که هرچه داریم از دعای خیر شماست.🍃🍃🍃 🚨 مهم: اگر تصاویر، ویدئو یا مطلب مشابه داشتید حتما به آی دی زیر ارسال کنید:👇👇 @irane_ma1401 پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 ارتش همیشه قهرمان ، دفاع از ساحل در مرحله اول و حجوم به ساحل دشمن در مرحله دوم را تمرین کرد... کاش این رزمایش ها آغازی باشد بر باز پس گرفتن جزایر آریانا و زرکوه سرمایه هایی لبریز از انرژی که کنارِ گوش دبی در موقعیت استثنایی قرار گرفته اند.... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
45.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حمید فرخنژاد از دست وطن فروشها به غلط کردم افتاد / افشاگری فخرآور علیه مسیح علینژاد 🎥 وطن فروشها با موفقیت کامل فرخنژاد را به غلط کردم انداختند. او به عنوان یک بازیگر امنیتی ها به چه کنم چه کنم افتاده و چیزهایی گفته که قابل تامل است. در این ویدئو بخشی از رخدادهای این روزهای اپوزیسیون از جمله صحبت های فخرآور درباره معصومه علینژاد قمی کلا را مرور خواهیم کرد... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 مهم / پرس تی وی هم رسما از خرید سوخو35 توسط ایران خبر داد... شبکه برون مرزی ایران در ویدئویی کوتاه به خرید سوخو 35 توسط ایران اشاره کرده است. برخی میگویند تعداد سوخو هایی که قرار است در اولین مورد تحویل ایران شود بیش از 40 جنگنده می باشد... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺حال و هوای پدافند هوایی اوکراین پس از دیدن پهپاد شاهد پهپاد شاهد را میتوان در ماه های اخیر، اثرگذارترین تسلیحات بر تحولات اوکراین دانست. تسلیحاتی که صحنه ی نبرد را به طور کلی تغییر داده و خیلی ها را حیرت زده کرده است... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺لحظاتی از عملیات نفس گیر برای "زنده گیری" قاتل کیان پیرفلک فرمانده خطاب به تروریست های مسلح میگوید: برادرانه با شما صحبت میکنم، یک بار به شما فرصت میدهم تسلیم شوید... جالب است بدانید که یکی از این اشرار در اعترافاتش میگوید: یکی از اعضای گروه حداقل 5 خشاب در آن شب خالی کرد... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
47.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمی که تعصب عجیب و غریب مولوی عبدالحمید بر عربستان را لو داد / پشت پرده این تعصب چیست؟ 🎥 اخیرا فیلمی قدیمی از حمید اسماعیل زهی منتشر شده که نشان میدهد او به شکلی عجیب و غریب بر روی عربستان سعودی تعصب داشته و تحت هیچ عنوان حاضر نیست به شیوه ای رفتار کند که موجب تضعیف حکومت وهابی عربستان شود. کاربران این ویدئو را با نوع رفتار او در قبال کشورمان ایران مقایسه کرده اند... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 تقدیم به شما الشهاده والسیاده آهنگ عربی-فارسی برای حاج قاسم 🎧 دست علمداران را بنگر و لشکر ایمان را در خون آغشته ببین پیکر سرخ شهیدان را پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 نام و تصویر حاج قاسم سلیمانی روی بزرگترین بیلبورد بیروت نصب شد پایتخت های "مقاومت" دارند برای برپایی مراسم پاسداشت قاسم سلیمانی آماده میشوند. بغداد ، بیروت ، دمشق ، تهران و ... به زودی شاهد طوفان در سالگرد شهادت ژنرال خواهیم بود. روزی که قرار بود ملت های منطقه را تحقیر کند حالا به روزِ پاسداشت قهرمانان مقاومت تبدیل شده است. خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🔺این تصویر با عنوان سلاح نا شناخته ی ایران در رزمایش ذوالفقار در حال دست به دست شدن است آنچه میبینیم احتمالا یک سامانه در حوزه جنگ الکترونیک می باشد. فارغ از اینکه این عکس مربوط به چه سلاحی است و قرار است چه کارایی داشته باشد، میگویند ارتش قصد دارد در این رزمایش یک عملیات انهدام پهپادهای انتحاری را هم تست کند... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
🍃 ظاهرا وزن مقاومت در توئیتر دارد غیر قابل تحمل میشود. حذف مصاحبه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره ایران از توئیتر ‌ توئیتر، حساب توئیتر اسپیس شبکه المیادین لبنان را در زمان مصاحبه با "زیاد النخاله" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را حذف کرد. ‌ الميادين اعلام كرد كه ریپورت حساب‌های رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های امنیتی رژیم تل آویو علیه گروه های مقاومت در پشت پرده بسته شدن پلتفرم مصاحبه این شبکه خبری با النخاله قرار دارد. زیادنخاله اخیرا گفته که ما فقط سه گروه را حامی اصلی فلسطین میدانیم: ایران، حزب‌الله و سوریه .... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پیشنهاد میکنم این 136 ثانیه که تحولات مربوط به 67 سال اخیر را به سرعت نشان میدهد با دقت ببینید این ویدئو اشاره دارد به مقصد کارخانه های تسلیحات سازی آمریکا از سال 1950 تا 2017 حیرت آور است بدانید که تقریبا حجم عظیمی از این تسلیحات در 67 سال گذشته به منطقه ما سرازیر شده است. اگر انرژی و نفت عالم زیر پای شماست و اگر شما کشوری در خاورمیانه هستید که توان بسیج ملت ها را دارید و اگر استعمار به انرژیِ زیرپای شما نیاز دارد، پس محکوم هستید به اینکه مقصد حجم عظیمی از تسلیحات کارخانه های سلاح سازی آمریکا باشید... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
16.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺خدای ما همان خدای 88 است ... ببینید چه کردند با اتحاد ما، عده ای را آوردند کف خیابان ها و از روز قدس سال 88 به این سو کمک کردند این شعار را بین مخالفین جا بندازند "نه غزه نه لبنان" حالا سال ها گذشته، مسئله ی اوکراین فوق حیثیتی شده اما در آمریکا شعار میدهند "نه کیف نه خارکیف"... مجری آمریکایی اینجا میگوید: چرا ما این همه پول در اوکراین سرمایه‌گذاری می کنیم؟درحالیکه کشور ما با برخی از بزرگترین چالش‌هایی که در تاریخ آمریکا دیده‌ایم مواجه است؟ بله خدای ما همان خدای سال 88 است... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺به نظرم حتی صدای این ویدئو را هم گوش ندهید، فقط چهره سیما شهرکی (سیما ثابت) را از ابتدا تا انتها ببینید، به خصوص وقتی وزیر سابق یونان به عربستان میرسید ... اینها اصلا ایرانی نیستند سعودی زاده اند و بن سلمان مالیده باورتان نمیشود ، خوب چهره سیما در لحظه ای که اسم سعودی می آید را ببینید ، چه طور تمام وجودش آتش میگیرد... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
39.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران یک رینگ موشکی و پهپادی به وسعت منطقه از تهران تا صنعا ساخته است... / غافلگیری غرب از رینگ موشکی ایران در منطقه / از یمن تا سوریه و لبنان و فلسطین ایران دست به یک شاهکار عجیب و غریب زده است / یمنی‌ها، لبنانی‌ها، سوری‌ها و دیگر یاران ایران به تسلیحاتی مجهز شده اند که دست کم تا هزار کیلومتر آن سوتر را به چالش می‌کشد... / قسمت ۱۰۷۰ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فخرآور اینجا می‌گوید می‌خواهم یکی از پرستوهای رژیم را معرفی کنم، سپس می‌گوید: معصومه علینژاد قمی، معروف به مسیح علینژاد ... من به علینژاد از زمانی حساس شدم که در لندن و در جلسه ی توجیهی مشاور خارج نشین آقای خاتمی حضور پیدا کرد، آنجا حرف هایی را شنید و چیزهایی را گفت که سال‌ها بعد در ژستِ یک معترضِ حکومت در خارج شروع به اجرای مو به موی آن کرد... خیلی ها بابت این کلیپ دارند عباس فخرآور را مسخره میکنند و به نبود اتحاد در اپوزیسیون می پردازند. این قطعا چیزیست که باید در جای خود مورد بحث قرار بگیرد. اما باید پذیرفت که فخرآور تا حدودی درست میگوید. این قسمت که قمی کلا را مزدور سرویس اطلاعاتی ایران معرفی میکند، بازی را اشتباه فهمیده است. اما اینجا را که معصومه قمی کلا از داخل به خارج صادر شده را دقیق میگوید. معصومه علی نژاد قمی کلا مهره صادراتی غربگراها به جهت استفاده از ظرفیت جامعه ی برانداز با هدف اثرگذاری بر سیاست داخلی ایران است... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 فریب رسانه ای ⭕️ رسوایی بزرگ برای ۵ رسانه ضدانقلاب: ۱۷۳۱۲ دروغ فقط در ۲۵ روز! بررسی عملکرد ۵ رسانه یعنی بی‌بی‌سی فارسی، ایران‌ اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من‌وتو و صفحه‌های مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۷ هزار دروغ درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند. در این پیمایش فقط سایت، تلگرام، توییتر و اینستاگرام این ۵ رسانه بررسی شده و شبکه‌های تلویزیونی آنها بررسی نشده. ۵ دروغی که در ۲۵ روز گذشته بیشترین بازنشر را از این رسانه‌ها داشته‌اند: 1⃣ ادعای دروغ ضرب و شتم مهسا امینی 2⃣ ادعای دروغ درباره فوت و بیماری رهبر انقلاب 3⃣ ادعای دروغ درباره سقوط شهر اشنویه 4⃣ ادعای دروغ درباره علت مرگ نیکا شاکرمی 5⃣ ادعای دروغ «به خاک و خون کشیده شدن دانشگاه شریف» مطابق رتبه‌بندی بیشترین انتشار اخبار خلاف واقع نسبت به حجم کل اخبار متعلق است به: 1⃣ شبکه بی‌بی‌سی با مجموع ۵۸ درصد 2⃣ ایران‌اینترنشنال با مجموع ۵۳ درصد 3⃣ شبکه من‌وتو با مجموع ۴۹ درصد 4⃣ صدای آمریکا با مجموع ۴۳ درصد 5⃣ رادیو فردا با مجموع ۴۱ درصد بدین ترتیب در این ایام به طور متوسط ۴۸.۸ درصد اخبار منتشرشده این رسانه‌ها خلاف واقع بوده یعنی تقریبا از هر ۲ خبر یک خبر صحت نداشته است. 🔺این رسانه‌ها مجموعا در ۲۵ روز گذشته به طور متوسط هر ۲ دقیقه یک دروغ منتشر کرده‌اند. ایران اینترنشنال با ۱۱۴۲۶ مطلب بیشترین میزان تولید را در ۲۵ روز گذشته داشته و صدای آمریکا و رادیو فردا رتبه بعدی را به خود اختصاص دادند. ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
⭕️ مسئله ایران است؛ تبیین دلایل هجوم ۴٠٠ ساله استعمار علیه ایران و اغتشاشات اخیر 💬 ابوذر یاسری مدرس دانشگاه 📺 شبکه جهانی جام جم ١ | برنامه کنکاش 🔹نگاه غرب به ایران قبل از انقلاب چگونه بود؟ «سِر گُر اوزلی» نخستین سفیر بریتانیا و اولین مؤسس لژ فراماسونری در ایران، ۱۵ اکتبر ۱۸۴۴ درباره سیاست انگلیس در قبال ایران چنین می نویسد: «عقیده صریح و صادقانه من اینست که چون مقصود نهايی ما فقط صیانت هندوستان می باشد در اینصورت بهترین سیاست اين خواهد بود که کشور ايران را در همین حال ضعف و و بربریت نگاهداریم و سیاست دیگری مخالف آن تعقیب نکنیم.» 🔹دلیل نقض پیمان مکرر غرب نسبت به ایران چرچیل نخست وزیر انگلیس در کتاب تاریخ جنگ بین الملل درباره ایران چنین توضیح داده است: «اگر چه ما با ایرانی ها پیمان بسته بودیم قرارداد داشتیم و طبق قرارداد نباید چنین کاری می کردیم»؛ 🔻بعد خودش جواب می دهد: «ولی این معیارها، پیمان و وفای به پیمان در مقیاس های کوچک درست است، دو نفر وقتی با همدیگر قول و قرار می گذارند درست است، اما در سیاست، وقتی که پای منافع یک ملت در میان می آید، این حرفها دیگر است. من نمی توانستم از منافع بریتانیای کبیر به عنوان اینکه این کار ضد اخلاق است چشم بپوشم که ما با یک کشور دیگر پیمان بسته ایم و نقض پیمان برخلاف اصول انسانیت است. این حرفها اساسا در مقیاس های کلی و در شعاع های خیلی وسیع درست نیست.» 🔻مشاهده برنامه کامل در تلوبیون👇 http://www.telewebion.com/episode/0x29a0439 ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مسئله ایران است ⭕️ تلویزیون‌ها مخصوصا شبکه اینترنشنال در لندن رسما برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند دکتر هوشنگ امیراحمدی، مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه در آمریکا: کشورها و سازمان‌ها پشت پرده اعتراضات و آشوب‌ها در ایران هستند، این جریان از انگلستان با هماهنگی عرب‌ها، اسرائیل و آمریکایی‌ها پشتیبانی می‌شود! تلویزیون‌ها مخصوصا شبکه اینترنشنال در لندن رسما برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند؛ به اسم مسأله زن می‌خواهند ایران را نابود کنند، هدفشان سوریه کردن ایران است! ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
⭕️ پیشینه تاریخی تقابل غرب با ایران ریشه این تقابل تاریخی به درگیری روم و ایران باز می گردد. شاپور پادشاه مقتدر ساسانی سه امپراطور متجاوز روم را اسیر نمود؛ برخی را کشت و برخی را ملزم به پرداخت جزیه کرد. شاپور در کتیبه ای حکاکی شده به سه زبان چنین نوشته است: «والرین با سپاهی که مشتمل بر ۲۹ گروه جنگی اروپایی بود و به ۷۰ هزار نفر سرباز بالغ بود به جنگ ایران آمد. در اطراف الرها و ادسا جنگ بزرگی بین ما و امپراطور والرین در گرفت. ما با دستهای خویش والرین را اسیر کردیم. فرماندهان، استانداران، سناتورها و افسران رومی را به اسارت گرفتیم و همگی آنان را به ایالات ایران منتقل نمودیم». 🔻مشاهده برنامه کامل در تلوبیون👇 http://www.telewebion.com/episode/0x29a0439 ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ⭕️ رویکرد معلم و مربی به اعتراضات دانش آموزان در وقایع اخیر 💬 ابوذر یاسری مدرس دانشگاه 🔺سخنرانی در جمع مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران ✅ ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سیری در قوانین آمریکا و اروپا پیرامون برهنگی و آزادی پوشش ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»👆با یک اشاره دانلود بفرمایید ارسال گسترده .