eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
529 دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
9.3هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🧠 ابــزارهــای ⚔️ در جنگ شناختی ، هدف تغییر دیدگاهِ افراد درباره‌ی محیط و اتفافات اطرافشان است که این تغییر نگرش ، به تغییر رفتار و عمل اشخاص ختم میگردد! در این جنگ تنها ابزار ، تبلیغات و تسلط رسانه‌ای بر اذهان و ایجاد دروغ و شایعه و روایاتِ فاسد از وقایع نیست!!! ⭕️1️⃣⭕️: گاهی یک مسئول بلند پایه می‌تواند خواسته یا ناخواسته به ابزار جنگ شناختی دشمن تبدیل شود و یک گزاره‌ یا جمله‌ی خاص [همان چیزی که دشمن در صدد حک کردن آن در ذهن آحاد جامعه است] را در ذهن مردم بکارد! مثل این جمله‌ی آقای روحانی ؛ آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند ، با کدخدا بستن راحت‌تر است. ⭕️2️⃣⭕️: نظرسنجی‌هایِ جهت دار و حتی دست کاری شده با ایجاد یک تصویر خاص از یک مسئله ، از دیگر ابزار های این جنگ هستند! ⭕️3️⃣⭕️: ها از مهمترین ابزارهای جنگ شناختی‌اند که با تطمیع یا تهدید یا احاطه‌ی روانشناختی و جنگ روانی یا حتی تسلط سرویس های اطلاعاتی بر یک سلبریتی ، می‌توان او را به بلندگوی دشمن تبدیل کرد و از دهان او حرف‌های دشمن را شنید! ⭕️4️⃣⭕️: رفتارِ مجامع بین المللی و مسئولین کشورهای خارجی با اظهارات و ظاهر سازی های خود برای فریب مردم کشورها ، ابزاری دیگر از ابزارهای جنگ شناختی است. ⭕️5️⃣⭕️: کمپین‌ها و پویش‌ها هم یکی دیگر از ابزارهای این جنگ همه جانبه هستند و در دراز مدت می‌توانند باعث شکاف اجتماعی و یا زمینه‌ساز اغتشاشات شوند! ⭕️6️⃣⭕️پناهنده شدن یا مهاجرتِ شخصیت های معروف به کشور های دیگر هم از جمله ابزار این جنگ است! 📍پ.ن : جنگ شناختی یکی از پیچیده ترین روش های جنگی‌ست ، زیرا چیز های زیادی هستند که پتانسیلِ تبدیل شدن به ابزار جنگ را در آن دارا می‌باشند و امروزه کشور ما ایران ، هدف بزرگترین جنگ شناختی تاریخ است!!! ✍️ میلاد خورسندی 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
🌐 لغو هزاران پرواز هواپیما در سراسر آمریکا بدلیل اختلال در سامانه های راداری و کامپیوتری. ◽️ اینجا دیگر نه تبلیغات اغواکننده رسانه ای است و نه فیلمهای تخیلی هالیوودی که ببرهای کاغذی آمریکایی را قهرمان و منجی نشان دهند، اینجا میدان عمل و واقعیت کف جامعه است که مثل خر در مدیریت آن در گل مانده اند. 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبکه آلمانی‌: 📍سوال اینجاست که چه چیزی تسلیحات ایرانی را برای سرویس‌های جاسوسی غربی آنقدر خاص و مهم می‌کند؟/ما در غرب معتقدیم ایرانی‌ها علی‌رغم همه مانع‌ها، یک برنامه موشکی قابل استفاده داشته و به این دستاورد رسیده‌اند/نکته اینجاست که موشک‌های بالستیک به سختی توسط سیستم‌های پدافندی غرب ردیابی می‌شوند... 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 متروی لس آنجلس آمریکا رو مسئولین استخرش کردن تا مردم یه تنی هم به اب بزنن 😍 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی (ره) ⚠️حضرت فاطمه، تمام حقیقت انسان 📅به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و روز زن کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر کسی میاد آلمان شوکه میشه! . نه آلمان هر کشور دیگه ای برید همینطوره، چرا؟ چون ذهنیت مون نسبت به کشورها با واقعیت ها متفاوته ذهنتی که رسانه ها برامون ساختن باید اصلاح بشه . خواهشا اگه قصد مهاجرت به هر کشوری دارید با آگاهی کامل این کار رو انجام بدید تا تو غربت شوکه نشید🌺 مدتی هست که فجایع کشورهایی مثل آلمان تو رسانه ها به راحتی گفته میشه. البته اولا که می گفتیم، فقط فحش می دادن. اما الان مد شده. حالا می دونید غربگداها چی میگن؟ میگن آلمان اینطوریه اما بقیه اروپا و آمریکا اینجوری نیست. به حول و قوه الهی، یکی یکی همه ینگه دنیا رو افشا می کنیم. 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
🔴 روز زن غربی ها 🔶تظاهرات هزاران نفره زنان علیه آزار های جنسی در ماه مارس باید این عکس را برای کسی که ادعای زن زندگی آزادی غربی دارد قرار دهی و فقط از او بخواهی بیندیشد که چرا بعد از صد سال تحولات برابری و فمنیستی، این همه زن درد کشیده از ناعدالتی و آزار های جنسی در جامعه ازاد در کشور کوچکی مثل استرالیا به خیابان ها می آیند؟ باور کنید امارشان خیلی از اغتشاشگران ما هم زیاد است گمان نمیکنید دلایلش تضعیف خانواده، ازادی های غیر الهی، وعدم اجرای قوانین بازدارنده است؟ 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ویدئو بالا میگوید "ناموس ما" همه نعره میزنند: نگو ناموسِ ما ، ما بی ناموسیم در ویدئو پایین معصومه علینژاد میگوید: برای نابودی ایران حتی یک نفر نمیگوید : جمله ات را اصلاح کن این جماعت (اعم از سخنران و حضار) اتفاقا فهمیدند چه گفته شد، غیرتی روی آن کلمه نداشتند تا واکنش نشان دهند 💬 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
👑 پهلوی در اوج افتخار 👑 🕶 دیکتاتور دستبوس انگلیس و... ❗️ 🇬🇧🇬🇧🇬🇧 🔺 محمدرضا شاه دست چند ملکه را بوسیده است؟ 1️⃣ دست بوسی از ملکه منفور انگلیس که با استقبال فرح مواجه شد 2️⃣ دست بوسی از ملکه دانمارک در ۱۹۵۹ میلادی 3️⃣ دست بوسی از ملکه هلند 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فعلا خودکشی یا مهاجرت نکنید!! 🔻دکتر حسن محدثی، جامعه‌شناس: اگر قصد مهاجرت یا خودکشی دارید، یکی دو سال صبر کنید؛ ایران شاهد تحولات اجتماعی بزرگی خواهد بود! 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
🔺فقط کمک نظامی غرب به اوکراین مطابق اسناد ۴۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ دلار بوده که این مبلغ به تنهایی با کل بودجه دفاعی روسیه برابری میکند. مجموع کمکهای نظامی وغیرنظامی آمریکا وغرب به دولت زلنسکی البته از این هم فراتر رفته و به ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ دلار میرسد. اوکراین اما همچنان شکست خورده محض است! 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«مریم معمارصادقی» مدیر بهائی موسسه براندازی توانا: آمریکا از نظر بشری موظف است به ایران حمله نظامی کند! 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کالیفرنیا بعد از چند نوبت بارش شدید، ببینید یک اتفاق طبیعی است که در هر جای دنیا اگر میزان بارندگی زیاد باشه پیش می آید و فقط در ایران به اسم نفرین آسمان و فساد حاکمیت و دزدی مسولان مطرح می‌شود در بقیه جاها میشه بلایای طبیعی. تهش میگن ما چقدر بدبختیم شما بدبخت نیستید بیشتر احمقید 🗣مرد خوش‌خیال ساده... 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25464 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال✅ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید ابرجاسوس، علیرضا اکبری، معاون اسبق روابط خارجی وزارت دفاع چگونه برای MI6 جاسوسی می‌کرد جزئیات رو از زبان خودش بشنوید او به اعدام محکوم شده است ✍️حسین‌دارابی 👈 عضوشوید @hosein_darabi ☝️با ایده های مناسب پرداخت دراماتیک برای فیلمنامه فیلم، سریال و نمایشنامه و رمان و داستان پلیسی و جاسوسی ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما .🎬