eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
571 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨احتمال خروج ایران از NPT خبرنگار: احتمال خروج از NPT یا اخراج بازرسان آژانس به عنوان رفتار متقابل با پارلمان اروپا وجود دارد؟ امیرعبداللهیان: اگر اروپایی‌ها در مسیر عقلانیت حرکت نکرده و مواضع‌شان را اصلاح نکنند، هر احتمالی برای پاسخ ایران قابل تصور خواهد بود. @Shakhes3 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅</span> .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ گزارش شبکه آرژانتینی از رزمایش ایران در خلیج فارس @latin_313 مقاومت انقلابی آمریکای لاتین کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خاخام‌های یهودی: 🇮🇷جموری اسلامی نباید ۴۰ سالگی‌ش رو ببیند‼ اگر به ۴۰ برسد قدرتش چندین برابر خواهد شد و یهود را نابود خواهد کرد 🔻برژینسکی در جلسه ناتو آتلانتیک شمالی : دنیا وارد یک پیچ تاریخی شده که تابلوهای این پیچ را خمینی و خامنه ای نصب کرده‌اند❗ ☝این چند دقیقه مهم و حیاتی را حتما ببینید🎬 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 🆔 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
در جهاد تبیین چه چیزی را باید تبیین کنیم؟!  ۱۴۰۰-۱۱-۲۹     -      دسته بندي: کلیپ تصویری   /  برشی از سخنرانی حجت الاسلام راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعداء درباره چهاد تبیین از بین ۳۶مورد تبیینی که رهبری فرمودند؛ کدام اولویت است؟! دو موضوع مهمی که رهبری به تبیین آن تاکید فرمودند… فیلم را در اینجا ببینید↙️ https://soada.ir/multimedia/%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%86%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🌱اندیشکده راهبردی پایگاه رسمی نشر آثار @soada_ir اینستاگرام https://instagram.com/soada_ir 🌱 کانال خانواده @soada_reyhaneh 🌱 منبرک @manbarak پاسخ به سوالات: @soada_answer کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
📍 🔰 پنجمین مجموعه از پوسترهای نمایشگاهی باعنوان 🔻 مناسب برای نصب در اماکن عمومی و تابلوهای مساجد در دهه فجر 🌐 فایل باکیفیت در سایت اندیشکده راهبردی سعداء به نشانه زیر موجود است👇 https://b2n.ir/g86091 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
امیرعبداللهیان: اگر قرار باشد علیه سپاه پاسداران اقدامی انجام شود، پاسخ ایران سخت خواهد بود وزیرامورخارجه در دیدار با ۴ نماینده تحریم شده مجلس: 🔹اینکه پارلمان اروپایی چنین تصمیمی را گرفت و چنین اقدامی را انجام داد، ابتدا نشان‌دهنده این است که درک درستی از فضای داخلی ایران و حتی ایرانیان خارج از کشور ندارند و ثانیا نشان‌دهنده این است که شما عزیزان اقداماتتان،کلامتان و قدمتان در دفاع از منافع ملی کشور و دفاع حداکثری از امنیت ملی کشور موثر و تاثیرگذار بوده است.اتفاقا آن‌ها در واکنش به این نقش مهم چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند. 🔹اگر قرار باشد علیه سپاه پاسداران اقدامی انجام شود که بر یک نهاد حاکمیتی موثر جمهوری اسلامی ایران و بخش نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران تاثیری بگذارد واکنش و پاسخ جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود. ➥ @sepah_paasdaran
هدف قرار گرفتن کامیون‌ها در مرز عراق و سوریه 🔺بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی یک ستون از کامیون‌ها در البوکمال سوریه پس از خروج از مرز عراق هدف گرفته شده است. ➥ @sepah_paasdaran
صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔺صدراعظم آلمان، در یک شبیه‌سازی ناشیانه و مغرضانه بار دیگر نشان داد که همچنان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است. 🔺آنچه به درستی حکایت از یک شباهت تاریخی دارد، برآمدن افراطی‌گری و جاه‌طلبی مدرن در آلمان است که نتیجه آن همانند ناکامی‌های رهبران پیش از جنگ جهانی دوم و این بار با تمسک به ابزارهای حقوق بشری، چیزی جز ترویج خشونت و نفرت پراکنی نیست. 🔺اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، که به آرژانتین سفر کرده است در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد به یاد جوانان که هم‌اکنون در ایران کشته می‌شوند، است. ➥ @sepah_paasdaran
🔴رابرت مالی: به دنبال تغییر حکومت ایران نیستیم/دیپلماسی هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد 🔹نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در مصاحبه‌ای با سرویس جهانی «بی.بی.سی» گفت که واشنگتن به دنبال تغییر حکومت ایران نیست. 🔹مالی در این مصاحبه در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید آیا اعتراف می‌کند که دیپلماسی با ایران شکست خورده است، گفت: «دیپلماسی هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد.» ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔴 پاسخ ایران در صورت اقدام خصمانه اروپا علیه سپاه سخت خواهد بود 🔹وزیر امور خارجه کشورمان: ما به صراحت اعلام کردیم اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران و بخش نظامی رسمی ماست، به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود. آنها نیز وضعیت خود و آسیب پذیری هایشان را می دانند، از این جهت پارلمان اروپا و شورای وزیران اروپا بحث های زیادی کردند و سناریوی دومی را پیگیری کردند که عبارت است از اینکه برخی افراد از جمله شما را در لیست تحریمی قرار دهند. ➥ @sepah_paasdaran