eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
571 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
💢پشت پرده سفر سردار قاآنی به عراق. بخش۲،، ▪️بعد دیگر ماجرا اما بحث اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق است. در حالی که تهران صبر کرد تا دولت جدید عراق تثبیت شده و چه بسا خودِ دولت کار اخراج را انجام دهد اما مواضع جدید نخست وزیر، کار را پیچیده‌تر کرده است. ▪️ در موضوع اخراج اشغالگران از عراق، رهبران مقاومت عراق کاملا بر آن اتفاق نظر دارند و مسئله، روش و شدت آن است. حضور دو سردار بزرگ عملیاتی ما همراه با حاج اسماعیل نشان می‌دهد، موضوع عملیاتی است و به نظر می‌رسد در روزهای آتی در صورت فراهم بودن شرایط شاهد تشدید در عراق باشیم. ▪️نکته جالب اما اینجاست که همزمان با ورود سردار قاآنی به بغداد و جلسه با سران اطار، محمد شیاع السودانی میزبان برت مک گورک، معاون هماهنگ کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا بود! این مسئله نشان می‌دهد موضوع تا چه اندازه پیچیده است جدای از پرونده مهم تروریست‌های کردستان و اقلیم! ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/sardarghaani/50753 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🛑 ورود سردار قاآنی به بغداد عراق،، ▪️احتمال می رود حضور ایشان در عراق در خصوص عملیات های حشدالشعبی علیه داعش، مواضع سیاسی اتخاذ شده و تحولات پیشروی عراق می باشد. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
💢 حملات موشکی عربستان به مناطق مرزی مسکونی یمن،، ▪️منابع رسانه‌ای از ادامه تجاوز عربستان سعودی به یمن با انجام حملات موشکی به مناطق مسکونی مرزی در این کشور خبر دادند. ▪️شبکه المسیره اعلام کرده که عربستان سعودی روز دوشنبه روستاهای مسکونی در شهرستان مرزی "شدا" در استان صعده را هدف حملات موشکی قرار داده. ▪️برپایه این گزارش، ارتش عربستان سعودی همچنین مناطقی از شهرستان "منبه" در صعده را هدف قرار داده است. ▪️المسیره از مجروح شدن سه مهاجر آفریقایی در نتیجه این حمله خبر داده است. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢حلالیت طلبی و قرائت زیارت عاشورا حاج قاسم در مراسم تشییع شهید الله دادی،، ▪️انتشار به مناسب سالروز شهادت شهید الله دادی ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
💢سخنگوی رزمایش ذوالفقار ارتش: دشمن کاری نکند توان پنهان خود را وارد میدان کنیم،، 🔹امیر شیخ: وزن ارتش به ندیده‌های آن است؛ آن بخش که برای گفتن وجود دارد نمایشی است که حساب کار دست دشمن بیاید و مردم امیدوار شوند. 🔹پهپادهایی که در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش نمایش دادیم بخشی از توانمندی ما در این حوزه است. امیدواریم آن بخش که قادر به نمایش نبودیم هیچ‌گاه برای دفاع وارد صحنه عمل نشود. 🔹اگر در عمق ۳۰۰ کیلومتری دریا پهپادی به پرواز درمی‌آید و به نقطه‌ای که طراحان رزمایش در فاصله ۱۰۰ یا ۲۰۰ متری آن ایستاده‌ شلیک می‌کنند؛ مطمئن هستیم که به نقطه برخورد می‌کند و منحرف نمی‌شود. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
💢پشت پرده سفر سردار قاآنی به عراق. بخش۱،، ▪️بطور مشخص این روزها تحولات جدیدی در عراق در حال وقوع است، سردار قاآنی در حالی وارد بغداد شد و با سران اطارالتنسیقی جلسه داشت که مجددا میان قیس خزعلی و نوری مالکی اختلاف افتاده و برخی قصد جدایی از دولت قانون و تشکیل یک فراکسیون جدید دارند. از طرفی در احزاب سنی و کرد نیز اختلافات جدید سرباز کرده و برخی فعالیت‌ها بر علیه محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق در جریان است. ▪️همزمانی این موضوع با اظهارات ضدونقیض محمد شیاع السودانی در خصوص آمریکا و خلیج فارس و... حواشی مختلفی برانگیخته است. البته صحبت سودانی از عبارت مجعول خلیج "عربی" نتیجه اصرار بر اقدامات بی‌فایده سلبی است و انتظاری هم نیست اما صحبت‌های وی در خصوص نیاز عراق به وجود نیروهای خارجی جالب است! ▪️البته این به نفع ماست فردی در عراق روی کار باشد که در ویترین و ظاهر کار همراه با غرب یا متعادل باشد اما در راه مقاومت هموار باشد تا ناکارآمدی‌های ریشه‌ای عراق به گردن تهران نیفتد ولی اگر قرار باشد کار به مرحله عمل برسد، سرنوشت سودانی بهتر از کاظمی و عبادی نخواهد بود! وی خود در تهران از ما درخواست داشت تا سهم‌خواهی‌های اطرافش را کنترل کنیم! ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره
💢قبول خواسته‌های انصارالله از سوی هیئت سعودی،، ▪️اخیراً یک هیئت عربستانی به ریاست محمد آل جابر، سفیر عربستان در یمن به صنعا سفر کرده و با انصارالله یمن درباره تمدید آتش‌بس گفت‌وگو کرده است. ▪️ریاض خواسته‌های انصارالله یمن برای تمدید آتش‌بس به ویژه درباره پرونده‌های انسانی از جمله پرداخت حقوق کارمندان دولت را قبول کرده و دو طرف درباره تمدید آتش‌بس به توافق رسیده‌اند. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢شهید سلیمانی ترسی از گلوله نداشت و بین خمپاره ها قدم می زد،، دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم ادبیات مقاومتی شهید سلیمانی: 🔹حاج قاسم پروژه اسرائیل را از بین برد. 🔹کار حاج قاسم فقط حمایت لجستیکی نبود بلکه نیروی معنوی و شجاعت بود. 🔹فرماندهانی در جبهه مقاومت داریم که پتانسیل حاج قاسم را دارند. 🔹به قول رهبرانقلاب امروز شهید سلیمانی بیشتر از ژنرال سلیمانی دشمن را می ترساند. 🔹شهید سلیمانی چند سال آخر عمرش معروف شد؛ سالها در گمنامی بود. 🔹بعضی از اینکه عکس حاج قاسم در شهرهای عربی بالا رفت ناراحت شدند؛ چون حقیقت او را می دانستند. ‌ ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دوراهی سرنوشت 🔹آیا اکبری (جاسوس انگلیسی) نمی توانست خود را از دام خیانت رها کند؟ @bisimchimedia
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
🔴با توجه به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، جهت حمایت از سپاه کلیک کنید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/239272130C1e5af88869
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از عجایب تاریخ بشریت است، گروهک مجاهدین خلق که دستشان به خون ۱۷هزار آغشته است حالا از اروپا خواسته‌اند تا سپاه پاسداران را به لیست تروریستی اضافه کند! 🔴به کمپین فصل بیداری بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1635647570C3725f53a3d کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .