eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
568 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رهبرانقلاب: زبان ارتباط گرفتن با یک جوان و نوجوان با زبان حرف زدن با یک غافل جاهل یا معاند فرق می کند. 🇮🇷 @anten_melat آنتن ملت‌‌ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست ➡️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25648 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔸 /پارلمان اروپا دقایقی پیش با اکثریت آرا رای مثبت به «لایحه» قرار دادن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در فهرست سازمان‌های تروریستی داد. 🔹احتمالا فردا درباره «طرح تعلیق برجام» هم رای گیری خواهد شد. دوشنبه هفته آینده، دولت‌های اروپایی تصمیم میگیرند مصوبه امروز رو اجرایی کنند یا نه. 🇮🇷 @anten_melat آنتن ملت‌‌ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست ➡️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25648 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔸ابراز رضایت رهبر انقلاب از جدی گرفتن کار در سازمان تبلیغات اسلامی «اینکه کار را جدی گرفتید این خیلی خوب است، چون برخی فقط می شنوند» رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی: 🔹اگر بخواهید به حق عمل کنید، عمل مضاعف کنید، هر چه می توانید فکر و کار کنید. 🔹یکی از وظائف حفظ خوشنودی، شادابی، سرزندگی و خوشحالی مردم است. 🔹یک حرف درست وقتی خارج می شود از ده طرف به آن حمله می کنند. 🔹اینجا قرآن می گوید "لا تخشو"،یعنی ملاحظه نکنید آنچه خداوند می پسندد را عمل کنید. 🇮🇷 @anten_melat آنتن ملت‌‌ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست ➡️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25648 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
💢جزئیات معامله جدید ایران و روسیه؛ سوخو ۳۵ روسی در ازای موشک‌های بالستیک ایرانی،، ◾️گزارش مجدد رسانه‌های روسی از همکاری‌های نظامی ایران و روسیه، حاکی از فروش موشک‌های بالستیک ایرانی در ازای جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه است. این همکاری نظامی موضوع بسیار مهمی در تحولات آینده شرق اروپا و غرب آسیا خواهد بود و مزایای فراوانی برای دو طرف دارد. ◾️همکاری‌های نظامی و تبادل یا فروش تسلیحات، همواره امری عادی در بین تمامی کشورهای دارای قدرت نظامی در دنیا بوده است اما پیشرفت‌های اخیر ایران در صنایع دفاعی به ضرر غربی‌ها و دیگر تولیدکنندگان و فروشندگان است. از این رو با ابزار تحریم، تهدید و… به مقابله با ایران پرداخته‌اند. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
⭕️نا آرامی در مرزهای شمالی کشور،، 🔹 به گزارش منابع خبری مرزبانی آذربایجان از تیراندازی در مرز ایران و آذربایجان خبر داد که بر اثر آن یک نفر مجروح شد. 🔸 به شکل بارزی حمایت کشورهای غربی و ناتو از جمهوری باکو این کشور را در تصمیمات خود جسورتر کرده است. باکو با بستن گذرگاه «لاچین» تنها جاده‌ ارتباطی قراباغ را مسدود کرده و باعث ایجاد بحران انسانی شده است. 🔹به نظر میرسد این اقدام رژیم حاکم بر باکو و همچنین گسترش روحیه ضد ارمنی در این منطقه به سرعت التهاب را برای این منطقه به ارمغان می آورد. اما در نبرد احتمالی پیش رو موازنه قدرت به شکل اساسی به نفع جمهوری آذربایجان تغییر کرده است. آنچه علیف را از این هجوم باز میدارد قدرت بازدارنده دیگر کشورها از جمله ایران است. 🔸رژیم علیف تمام تلاش خود را انجام میدهد که با باز کردن راهی به ترکیه گاز خزر را به اروپا برساند و ایجاد این گذرگاه خط قرمزی برای ایران به حساب می آید. 🔹 پ.ن: اینکه رژیم باکو خود را در حدی میبیند که در مقابل ایران قدرت نمایی و تهدید کند و همچنین تلاش های متهورانه علیف در ارتباط گیری با اسرائیل و افزایش توان نظامی خود نشان دهنده میل زائدالوصف او برای شکل دهی حمله مجدد و بازنمودن راه گذرگاه زنگزور است. 🔸حتی اگر حمله ای نیز صورت نگیرد(که بعید به نظر میرسد اینچنین نباشد)حس برتری علیف و قدرت نمایی او در مقابل ایران غیرقابل تحمل است. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی
💢اندیشکده مطالعات امنیتی تل‌آویو در مقاله‌ای با عنوان «تعمیق روابط ایران و روسیه» نوشت: ایران انتظار دارد در فروش تسلیحات، همکاری در فضای سوریه و حوزه اتمی، از روسیه کمک دریافت کند و این وضعیت نگران‌کننده‌ای برای اسرائیل ایجاد می‌کند.» ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
⭕️اسرائیل برای جنگ سوم لبنان آماده می‌شود،، 🔹نشریه «نیوزویک» نوشت: ارتش اسرائیل دکترین جنگی کامل را برای چنین عملیات‌هایی طراحی کرده و کاملاً آگاه است که هدف اصلی حزب‌الله‌ در درگیری‌های آینده خواهد بود. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑اظهارات شنیدنی رئیس شورای علمای اهل‌سنت عراق درباره سردار شهید سلیمانی؛ تاریخ خواهد نوشت که حاج‌قاسم مقاومت را متحول کرد،، 🔹«خالد الملا» رئیس شورای علمای اهل‌سنت عراق در گفت‌وگو با شبکه «العهد»:ایشان مقاومت را از درگیری با سنگ به جنگ موشکی رساند و این در حالی بود که حکام عرب نتوانستند یک فشنگ به فلسطین بدهند. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
⭕️ پس از مقتدی صدر، نخست‌وزیر عراق هم از عبارت خلیج عربی برای خلیج فارس استفاده کرد! 🔹«محمد‌ شیاع السودانی»،‌ نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای در مورد مسابقات جام ملت‌های خلیج (فارس) از عبارت «خلیج عربی» استفاده کرد. 🔸 آقای وزارت خارجه انقد توی این مسائل مهم و راهبردی شل عمل کردید که هرکسی به خودش اجازه میده از این واژه جعلی استفاده کنه، منتظر رسیدگی بالفور وزارت امور خارجه هستیم. ☫ کانال سردار قاآنی ▪️@sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔴 انصارالله: چاره‌ای جز حمله به عمق عربستان و امارات نداریم 🔹 پایگاه خبری انصارالله گزارش داد ائتلاف سعودی-آمریکایی با حربه آتش‌بس، فقط محاصره اقتصادی مردم یمن را بیشتر کرد ولی صنعا تأکید دارد اجازه نمی‌دهد چنین وضعیتی ادامه یابد بلکه حملات موشکی به ابوظبی و ریاض را کلید خواهد زد. ☫ کانال 👇🏻 @sardarghaani https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اسرائیل گفته بعد از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام نگرانی هایی ما از سردار حاجی زاده است 🔹 و چند مرتبه وی را تهدید به ترور کرده اسرائیلی ها به سردار حاجی زاده میگن قاسم سلیمانی دو 😎🇮🇷 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25655 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .