eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
536 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
💠 مراسم گرامیداشت اولین سالگرد علمدار جبهه جهانی انقلاب اسلامی زنده‌یاد «حاج نادر طالب زاده اردوبادی» 🕠 زمان: پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ 📍مکان: بهشت زهرا (س) قطعه ۲۹ ✅ عماریار، مرجع عرضه آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی 🆔 @AmmarYar_IR ☝️فرصتی مناسب برای ورود به دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک) برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مناظره آتشین در شبکه انگلیسی: ما تاریخ برده‌داری، استعمارگری و نسل‌کشی‌هایمان را فراموش کرده‌ایم! 💢«ناریندر کاور» روزنامه‌نگار انگلیسی_هندی به مناسبت جشن "سنت جورج" در انگلیس: 🔺انگلیس سرکوبگر بوده و چیزی برای جشن گرفتن ندارد، شما باید تصدیق کنید که انگلیس چقدر نسل کشی، استعمار و دزدی در کارنامه‌اش دارد، شما چشم و گوش‌هایتان را بر روی این جنایات بسته‌اید. 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬توجیه جنون غربی کرم‌خواری و حشره‌خواری به زبان فارسی در رسانه‌های فارسی غرب‌زدگان در اروپا و آمریکا‼️ کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ . .
هدایت شده از صابرین نیــوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدئویی نادر از انفجار عجیب در مسیر کاروان نظامی آمریکا در افغانستان 🔹تقریبا از خودروی نظامی چیزی باقی نماند! ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از صابرین نیــوز
🔺بر اساس اسناد افشا شده ارتش آمریکا، اطلاعات آمریکا مدعی است که روسیه می‌تواند حداقل یک سال دیگر حتی تحت فشار فزاینده تحریم‌های بی‌سابقه، جنگ در اوکراین را تامین مالی کند. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از صابرین نیــوز
🛑ترکیه حریم هوایی خود را برای پروازهای هواپیمایی FlyOne ارمنستان به اروپا بسته است. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ ۹ اردیبهشت سالروز درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی، نادر طالب‌زاده 🌍 🌐 به سفیــــر بپیوندید👇 🆔 @safir_khabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ ۹ اردیبهشت سالروز درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی، نادر طالب‌زاده 🌍 🌐 به سفیــــر بپیوندید👇 🆔 @safir_khabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وام بانک‌ها به کارمندان خودشان با اقساط ۳۶۰ ماهه! 🔹درحالیکه مردم نمی‌توانند چند ده میلیون وام کوتاه مدت بگیرند، آقایان با پول مردم به خودشان وام‌های سنگین می‌دهند، خانه و ماشین می‌خرند، و اقساطش را هم خرد خرد پس می‌دهند! بدون ضامن، بدون سود سنگین و با اقساط چند ده ساله! 🌍 🌐 به سفیــــر بپیوندید👇 🆔 @safir_khabar
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
من ستایشگر معلی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد، نه اندیشه‌ها را. متفکر شهید علامه مطهری ضوان الله تعالی علیه بمناسبت روز معلم ۱۲ اردیبهشت ۴۰۲ تقدیم به همه معلمین ما، و آرزوی توفیق افزون برای آنها و غفران الهی برای آسمانی شدگان سپاس بخاطر وقتی که گذاشته اید یا می گذارید تا تمدن اسلامی ایران انقلابی ظهور کنند. منبع پوستر ها کانال روبیکایی فعال فضای مجازی حسین دارابی است به آدرس زیر https://rubika.ir/hosein_darabi . ☝️فرصتی مناسب برای ورود به دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک) برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما .
هدایت شده از غرب آسیا
📤آموزش صفر تا صد صادرات و واردات📥 💥با سرمایه کم وارد بازار های جهانی شوید و درآمد دلاری کسب کنید💰 💥با یادگیری این مهارت میتونین به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشین 🌐 ⌛️بصورت غیر حضوری در سراسرکشور⌛️ 🔴به همراه پشتیبانی یک ساله🔴 📣برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید 👇🏻📣 https://dpnashr.ir/saderat80/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬انقلاب‌ایران🇮🇷 و آینده جهان ❗️ 🎬 ⛔️ امام خمینی (ره) ، معتقد نبودند، انقلاب اسلامی ایران، مقدمه‌ی ظهور است! 📗 انقلاب ایران و آینده جهان 🔴به کانال جوانان انقلابی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/1810956288C8796cb6e62 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت یک هم‌وطن ساکن آلمان از وضعیت کار کردن خانم‌ها 🔹داستان برابری زن ومرد در غرب اینگونه است که زنی وجود ندارد ،آن زن هم مرد است و مردانه کار می‌کند ومردانه زندگی می‌کند ،مردانه روسری سر نمی‌کند، مردانه حق طلاق دارد و مردانه بیل می‌زند. پس تکرار کنید فرزندان زن زندگی ... برابری زن ومرد در غرب یعنی زنی وجود ندارد و همه مرد شده اند . ◀️درست است ما در ایران گاها در پرداخت مهریه زنان با مردانی مواجه می‌شویم که زن را آزار می‌دهند اما خیلی ها هم در زمان طلاق مهریه خود را دریافت کرده و با آن برای خود ماشین وخانه و یک استقلال اقتصادی نسبی ایجاد کرده اند ✍️عالیه سادات 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
⭕️ ثبت ۶۵۰۰ تجاوز در بیمارستان‌های انگلیس 🔻روزنامه دیلی میل در گزارشی، از بیمارستان هاي كشور انگليس با عنوان "بازاری مطلوب برای مجرمان جنسی" ياد كرده است. 🔻در اين گزارش آمده است: بیمارستان‌ها مکان‌هایی هستند که همه بیماران، کارکنان و عموم مردم باید کاملاً احساس امنیت کنند، اما تجاوزها و تجاوزات خشونت‌آمیز هر هفته در بیمارستان‌ها اتفاق می‌افتد از جمله تجاوزهای گروهی و تجاوز به كودكان! 🔻ارقام رسمی مقیاس وحشتناک سوء استفاده در بيمارستان‌هاي انگليس را آشکار می کند. ۶۵۰۰ حمله جنسی در ۳ سال! كه تنها ۴ درصد مجرم شناخته می‌شوند! 🔻این آمار توسط شبکه حقوق زنان منتشر شده است و هدر بینینگ بنیانگذار آن گفته است که آين آمار "فقط نوک کوه یخ" هستند. پ.ن:از نظر غربگرا ها تجاوز بخشی از متمدن بودنه😐و احتمالا برای ماله کشی میگن که این افراد به اختیار خودشون تصمیم گرفتن که بهشون تجاوز بشه😑 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
✅🇮🇹 استفاده از ۵۰۰تُن برای تسخیر اتیوپی ✍️ نویسنده ایتالیایی در می‌نویسد: 🔻 خیابان "آمبا آرادام" را می توان در مرکز شهر رم پیدا کرد. این نام "پیروزی ها بر نیروهای را به یاد می آورد". اما به هیچ وجه معلوم نیست که پشت این نام، کشتار، بمب های گاز خردل گوگردی و جنایات جنگی نهفته باشد که دهه ها نادیده گرفته شده و به فراموشی سپرده شده است. 🔻 نام یک درگیری استعماری بود که در اکتبر ۱۹۳۵، زمانی که دولت به امپراتوری اتیوپی حمله کرد، آغاز شد و در ماه مه ۱۹۳۶، زمانی که اتیوپی فتح و به تصرف استعمار ایتالیا معروف به آفریقای شرقی ایتالیایی ضمیمه شد، به پایان رسید. با این حال، به ویژه از دسامبر ۱۹۳۵، زمانی که "ژنرال پیترو بادوگلیو" فرماندهی کمپین را بر عهده گرفت، استفاده از بمب‌های خردل گوگردی سیستماتیک شد. سلاح های نه تنها در میدان نبرد مورد استفاده قرار گرفت، بلکه در شهرها و بر علیه غیرنظامیان نیز در تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم استفاده شد. علاوه بر این، ایتالیایی ها به کمپ ها و آمبولانس های صلیب سرخ با گاز حمله کردند. ‼️در مجموع، ایتالیایی ها در طول جنگ بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ تن گاز خردل مصرف کردند. 💠War Crimes and Historical Awareness: The Italian Case - Le Zadig 🌐http://www.lezadig.com/war-crimes-historical-awareness-italian-case/ 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist .
⭕️این مرد ۳۱ ساله که درگ کویین(زنانه پوش) بوده و کارش این بوده که بچه ها رو آموزش می‌داده که در آینده درگ کویین بشن (نمی‌دونم کدوم والدین عاقلی چنین کاری میکنن)، حالا ایشون به جرم ۱۱ مورد آزار جنسی کودکان و داشتن ویدئوهای آزار جنسی و پورن کودکان به "فقط ۱ سال زندان" محکوم شده! اونهم فقط به دلیل ضبط ‌‌نگهداری تصاویر خصوصی پارتنرش، بدون اطلاع طرف‌ مقابل! 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
آنطونیوس حنانیا ، متفکر مسیحی و استاد جامعه شناسی و روانشناسی که سالهای طولانی عمرش را در اروپا به تحقیق پرداخته است ،در گفتگو با روزنامه الوفاق: 🔺در قرن های گذشته دختران پاک و عفیف مسیحی را فریب دادند و حجاب را به اسم آزادی از سرشان برداشتند. سالها گذشت تا امروز اروپایی ها فهمیدند حجاب محافظ نجابت آنها بود. 💢تاریخ اروپا را بخوانید و از کسانی که کمی سنشان بالاتر است بپرسید که هنوز یادشان می آید. در سالهای دور اگر در اروپا زن یا مردی ناپاک یود انگشت نمای مردم می شد و مردم به دلیل آنکه او فردی بی اخلاق بود او را طرد می کردند، ولی امروز بلایی بر سر کشورهای اروپایی آورده اند که بیمارستان هایشان از فرزندان بدون پدر و مادر پر شده است و این نتیجه سیاست های استعماری صهیونیست هاست. 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔴👆برخی در انگلیس با توجه به افزایش اجاره و قبض‌ها برای کاهش هزینه‌های زندگی تصمیم گرفته‌اند در خودرو زندگی می کنند! یاد شعر شروین افتادم😏 _برای حسرت یک زندگی معمولی😔😂 کاش شروین رو صادر کنیم به انگلیس یا فرانسه یا اسرائیل یا آمریکا یا آلمان، شعرش تو اون کشورا بیشتر با واقعیتشون جور درمیاد 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🚨 این آقا که به جرم انداختن آب دهان به پلیس تگزاس مجرم شناخته شده بود، به ۷۰ سال زندان محکوم شد! ⭕️ دهن کجی به پلیس، تو آمریکا اینجوری تاوان داره 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اینجا تهران نیست که ورود پلیس به دانشگاه ممنوع باشد اینجا آمریکاست و پلیس در کلاس درس در حال دستگیری یک دانشجو ی دختر در دانشگاه است! 🔹خشونت پلیس و بی تفاوتی سایر دانشجویان هم دیدنی است! 🔸بی تفاوتی رسانه ها و افکار عمومی آمریکایی ها هم قابل تامل است. 🔹براستی اگر چنین اتفاقی در یک دانشگاه دورافتاده ایران می افتاد چه اتفاقی می‌افتاد!؟ 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت دردناک روزنامه‌نگار و مستندساز آمریکایی از زندگی در این کشور: ما نمی‌توانیم اینگونه به زندگی ادامه دهیم "سال‌هاست که در سانفرانسیسکو مستند تهیه می‌کنم؛ شهر ما از پایتخت فرهنگی و فناوری به پایتخت مواد مخدر(فنتانیل) تبدیل شده است!" "تمام پول‌های دنیا اینجاست اما تعداد بی‌شماری در خیابان‌های اینجا رنج می‌برند. ما نمی‌توانیم اینگونه به زندگی ادامه دهیم." 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔞عکس سر های بریده ی مردم مراکش و الجزایر توسط اشغالگران فرانسوی که به کارت پستال تبدیل شد. بنا بر منابع الجزایری،حدود ١,۵میلیون مسلمان در این کشور به دست نیروی های فرانسوی شکنجه و به قتل رسیده اند. البته برخی منابع تا ۵ میلیون کشته اعلام میکنند. https://stealthishijab.com/2015/05/06/talk-notes-after-charlie-hebdo-complex-media-cultures-and-the-limits-of-liberalism/ https://mobile.twitter.com/men0dakka0dukka/status/1275514235766923265 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
📷 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نگاه کاریکاتوریست یک مجله سوئیسی ✅تمدن سازی نوین اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/1979252750C33ed740bf9 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقا جمع کنیم بریم آمریکا... واقعا داریم از صف خوشبختی عقب میمونیم!😅 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .