eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
561 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜اولین سلبریتی ایران از حضور در فضای مجازی منع شد / حکم قاضی برای صمدی: مراجعه به روانشناس ⚜آزاده صمدی به عنوان اولین سلبریتی ایران از حضور در فضای مجازی به طور کامل محروم شد / مرور یک حکم که باید برای دیگر سلبریتی های ضد ایرانی تکرار شود / همه چیز درباره حضور آزاده صمدی در دبی و یک بازی ضد ایرانی https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚜برنامه که ظاهرا خیلی طرف دار پیدا کرده به درخواست شما مخاطبین این برنامه منتشر میشه. چند قسمت قبل خدمت شما عزیزان ارائه میشه که انشالله مورد رضایت واقع بشه 👇👇👇
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
 آیا نوعثمانی در حال یک مبارزه نهان با ایران است؟ 
https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انقلاب اسلامی و سبک زندگی اجباری! 
🔹️قسمت اول https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مبارزه برای آزادی و جوانان محلات تهران کی متولد شده اند؟ 
قسمت دوم https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادر به لجن کشیده شود ، همه چیز به لجن کشیده می شود! 
🔹️قسمت سوم https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜بشر کمتر ، زندگی بهتر 🔹️قسمت چهارم https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜ ایران روسیه را ادب کرد:حق ژاپن بر جزایر اختلافی با روسیه و حق اوکراین را مشروع می‌دانیم ⚜ پاسخ متقابل ایران به گستاخی روسیه / خرازی در دیدار با ژاپنی ها: در جزایر اختلافی با روسیه، حق با شماست، پیگیری کنید / امیر عبداللهیان : روسیه توضیحاتی داده، کافی نیست، ما از حق اوکراین بر سرزمین هایش حمایت می‌کنیم. / کارشناس روس : نگاه ما به ایران هرگز عوض نمی‌شود، ایران می تواند بر تحولات دنیا اثر بگذارد... https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 دسته دیگری از پهپادهای ایرانی بیخ گوش آمریکا فرود آمد 🔹 اعتراض ایران به روسیه در قبال جزایر سه گانه ایران 🔹 کابوس صهیونیستها وارد میدان شد ، رونمایی حزب الله از شاهد ۱۳۶ https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کم حجم 👆👆👆 https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 مقابله به مثل استثنایی ایران در مقابل ادعای روسیه : به تمامیت ارضی اوکراین تاکید داریم ، روسیه با ژاپن بر سر جزایر مذاکره کنن ! 🔹 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران : زیاد حرف بزنید بحرین رو پس میگیریم https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜کانال تحلیل سیاسی کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: روسیه نباید به بی‌ثبات‌سازیِ خلیج فارس کمک کند 🔹مجلس مطالب بیانیهٔ مشترک کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس و روسیه، در خصوص جزایر سه‌گانهٔ ایرانی را قویاً رد می‌کند. روسیه باید بداند مسیر همکاری از رهگذر احترام به خطوط قرمز ایران از جمله تمامیت ارضی و استمرار حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه می‌گذرد. @Farsna - Link کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایران تصمیم‌گیرندۀ منطقه! 🔹ملیحه محمدی، فعال سیاسی: در این منطقه نمی‌شود روسیه، چین و آمریکا راجع به چیزی تصمیم بگیرند و ایران را در نظر نگیرند! @Farsna کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
پوتین فرمانده جدید واگنر را منصوب می‌کند 🔹پوتین پس‌از شورش واگنر اعلام کرد قصد دارد آندری تروشوف سرهنگ بازنشسته و یکی از مؤسسان این گروه با نام مستعار «سدوی» که به‌معنی «مو خاکستری» است را به‌سمت فرمانده جدید واگنر منصوب کند. @Farsna - Link کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
سخنگوی وزارت خارجه: از نظر غرب سرکوب معترضان در رژیم صهیونیستی دموکراسی است 🔹امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم‌فروبستن بر سرکوب و خشونت علیه معترضان در سرزمین‌های اشغالی، این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد ولی با پوشش گستردهٔ کوچک‌ترین تجمع و اعتراض در کشورهای غیرمتحد غرب، با دروغ بزرگ دفاع از حقوق‌بشر گوش جهانیان را کر می‌کند. @Farsna - Link کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
📸 نخست‌وزیر عراق بعداز ۱۲ سال به سوریه رفت 🔹این سفر درحالی صورت می‌گیرد که از سال ۲۰۱۱ هیچ نخست‌وزیری از عراق به سوریه سفر نکرده بود. به‌دنبال لغو تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب و حضور بشار اسد در نشست سران اتحادیه عرب، کشورهای عربی یکی پس‌از دیگری روابط خود را با دمشق به حالت عادی‌ باز می‌گردانند. @Farsna - Link کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
رئیسی: راهبرد ایران تبدیل مرزهای امنیتی به مرزهای اقتصادی است 🔹رئیس‌جمهور در دیدار فرمانده ارتش پاکستان: راهبرد ایران مبنی‌بر تبدیل مرزهای امنیتی به مرزهای امن و اقتصادی، توسعه بازارچه‌های مرزی و همکاری‌ها در بخش انرژی است. 🔹فرمانده ارتش پاکستان: توافقات خوبی برای افزایش سطح امنیت در مرزهای مشترک حاصل شده و تلاش ما بر تسریع در اقدامات درحال انجام برای ایجاد امنیت پایدار متمرکز است. @Farsna - Link کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
سرلشکر باقری:‌ دشمنان دیگر حرف از گزینۀ نظامی نمی‌زنند 🔹رئیس ستادکل نیروهای مسلح:‌ ‌چند سال است که دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند. به خصوص در جنگ زمینی؛ جمع‌بندی دشمنان این است که نبرد زمینی جز شکست و آسیب، اثر و نتیجه‌ای ندارد. 🔹‌به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده‌ایم که دائماً هم آن را رصد و مراقبت می‌کنیم. دشمنان را هم زیر نظر داریم و سعی می‌کنیم کاستی‌ها را جبران کنیم. @Farsna - Link کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
آخرین وضعیت پروندۀ متهمان اقتصادی 🔹سخنگوی قوه قضائیه: بابک زنجانی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و یک روز هم مرخصی نرفته. 🔹حسین فریدون محکوم به ۵ سال حبس و پرداخت ۱۵.۵ میلیارد تومان جریمه و انفصال از خدمت است. او به علت بیماری ۲۲ تیر با تشخیص پزشک به خارج از زندان اعزام شد و بستری است. 🔹عباس ایروانی همراه ۸ نفر کارمند گمرک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم و حکم صادر شده و در فرایند ابلاغ است. 🔹حسین هدایتی به ۱۲ سال حبس و شلاق تعزیری و رد مال به میزان ۴۸۰ میلیارد تومان و انفصال از خدمت محکوم شده است. او در ندامتگاه تهران بزرگ است. او ۲۴۲ میلیارد تومان رد مال کرده است. 🔹هادی رضوی از ۱۴ مرداد ۹۸ در حبس بوده و در تاریخ ۹ آبان سال ۱۴۰۰ اعادۀ دادرسی او پذیرفته شده و درحال رسیدگی است. فعلاً او آزاد است و منتظر نتیجۀ نهایی پرونده در شعبه هم‌عرض هستیم. در خصوص رد مال هم مقادیری به‌صورت نقد پرداخت شده و مقادیری از اموالش هم توقیف شده است. 🔹محمد امامی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم به تحمل ۲۰ سال حبس، پرداخت ۷۲۵ میلیارد تومان، رد مال و انفصال از خدمت است. اکنون او در زندان به سر می‌برد. @Farsna کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .