eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
529 دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
9.3هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🎯«بگویید و بروید» حالا دوتا فحش هم بده ، برای خدا تحمل کنید...😊 گروه اندیشکده سایبری جنگ نرم کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
32.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت اول مستند معمای اجتماعی آنچه میبینید واقعیت های شبکه های اجتماعی که توسط کارمندان و مدیران اخراجی فیسبوک. اینستاگرام. توئیتر و.... برای افشاگری درآمریکا ساخته شده است شمارابه دیدن این مستند دعوت میکنم فضای مجازی بسیج سپاه آباده کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های افسر اطلاعاتی در خصوص براندازی در ۴ مرحله دقیق فیلم را ببینید آباده خبرستان(شهر جهانی منبت)۲ 👉حاوی لینک کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیویی که برای تحریک جوانان برای جنگ با حکومت ۱۱ سال قبل در سوریه منتشر شد. با بمباران خبریِ پر از تنفر و دروغ، سوریه به جایی رسید که همسایه سر همسایه ش رو میبرید | | کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری شبکه خبری ترکیه: 📍ایرانی ها با پخش یک کلیپ اینگونه اردوغان و ترکیه را در رابطه با کریدور زنگه‌زور تهدید کرده‌اند... ☫ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ🔍 ⃟ٖٖٜٖٜ🌐 🆔👈گروه کشوری دشمن شناسی بدون شک مقابله با دشمن فقط با شناخت کافی از او امکانپذیر است. آگاهی از ماهیت ، سوابق و برنامه‌های دشمن ، بسیار مهم و لازمه مقابله با اوست. کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری باکویی: 📍خجالت نمی‌کشید که در باکو می‌گویید من عاشق و دلداده ایران هستم؟!/یکی دو تا هم که نیستید، هزاران نفرید، می‌گردید ببینید چه کسی به ایران توهین می‌کند تا بروید او را خفه کنید... ☫ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ🔍 ⃟ٖٖٜٖٜ🌐 🆔👈گروه کشوری دشمن شناسی بدون شک مقابله با دشمن فقط با شناخت کافی از او امکانپذیر است. آگاهی از ماهیت ، سوابق و برنامه‌های دشمن ، بسیار مهم و لازمه مقابله با اوست. کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
کشور چه خبره؟❓ ⭕آذربایجان با همراهی ترکیه و اسرائیل قصد دارند به بهانه قومیتی بخشی از خاک ارمنستان را به خاک آذربایجان ضمیمه کنند. 🌐این بخش از خاک ارمنستان تنها راه مواصلاتی ایران با ارمنستان است ⚠️سه کشور آذربایجان "ترکیه "اسرائیل درصدد هستند راه مواصلاتی ایران با ارمنستان متعاقب آن کشورهای گرجستان و روسیه را قطع کنند تمام تلاش آنها به منظور تحت فشار گذاشتن🇮🇷 ایران انجام میشود. بخشی از نیروهای داعش را از سوریه به این منطقه انتقال داده است ☫ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ🔍 ⃟ٖٖٜٖٜ🌐 🆔👈گروه کشوری دشمن شناسی بدون شک مقابله با دشمن فقط با شناخت کافی از او امکانپذیر است. آگاهی از ماهیت ، سوابق و برنامه‌های دشمن ، بسیار مهم و لازمه مقابله با اوست. کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک سؤال: تحولات فی مابین ارمنستان و آذربایجان چه ربطی به ما داره؟! اون که به ایران حمله نمی کنه!. به ارمنستان داره حمله میکنه، پس ایران چرا باید نگران باشه!؟ 🟢  روشنگری محور اصلی جهاد مقدس تبیین است. ورود به گروه دشمن شناسی     👈  💠 کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
یکی از عواملی که در جامعه از بدی‌ها جلوگیری می‌کند، ، و است. نگذاریم «منکر» «معروف»، و «معروف» «منکر» شود. نهی‌ازمنکر کردن، مثل این است که بگویید آقا چرا این کار را می‌کنی؟ این چه حرکت بدی است که انجام می‌دهی؟ یک نفر بگوید، دو نفر بگویند، ده نفر بگویند؛ بالاخره طرف ؛ یعنی اگر بارها گفته شد، روحاً مغلوب می‌گردد من همین راواقعاً می‌دانم. مثلاً یک نفر کار خلافی می‌کند، می‌گویند آقا شما این کار را نباید می‌کردی. این مطلب را بگو و برو. می‌گوید اوبرمی‌گردد به من می‌دهد. خیلی خوب؛ حالا دو تا فحش هم به شما بدهد اگر نفر دوم هم بگوید آقا شما باید این کار را نمی‌کردی؛ بدانید اگر دعوا هم بکند، دعوایش کمتر از آنی است که با نفر اول کرده است. نفر سوم و نفر دهم و نفر بیستم هم همین‌طور. بنابراین اگر نهی‌ازمنکر باب شد و تا نفر بیستم رسید، شما خیال می‌کنید آن آدم دیگر آن کار را تکرار خواهد کرد؟ . فقط هم ؛ یدی‌اش در اختیار حکومت است؛ یعنی اگر جایی باید با گناهکار به‌صورت یدی و مجازاتی برخورد کنند، فقط دستگاه‌هایی از حکومت هستند که مسئول این کارند؛ مردم نباید بکنند. اما زبانی چرا؛ (۱۳۷۷/۱۲/۰۴). می‌گوید او برمی‌گردد به من می‌دهد. خیلی خوب؛ حالا دو تا فحش هم به شما بدهد . دقیقا چه کسانی این مدت سعی در شل کردن این مهم دارند، آن هم با این بهانه؟! گروه اندیشکده سایبری جنگ نرم
🚨 ماجرای شلّاق خوردن رهبر انقلاب 💠 پایم را به تخت بستند شلاق‌هایی با ضخامت‌های مختلف به سقف آویخته بودند که ضخامت آنها یک انگشت، دو انگشت و یا بیشتر بود. یکی از آنها شلاقی برداشت و شروع کرد به زدن به پاهایم، آنقدر زد که خسته شد، فرد دیگری را گرفت او هم زد و زد و خسته شد، نفر سوم شروع کرد به زدن و به همین ترتیب. 💠 هر کدام از آنها فرصتی برای استراحت داشتند بجز من که نگذاشتند حتی اندکی استراحت کنم. در آن حال که قابل توصیف نیست من از خباثت برخی از آن‌ها به شگفتی می‌آمدم، وظیفه آنها بود که شلاق را بالا ببرند و به من بزنند و همچنین وظیفه داشتند مرا آنقدر بزنند تا در برابر آنها از پا درآیم بنابراین طبیعی بود که پشت سر هم بزنند، اما یکی از آنها خباثت خاصی از خود نشان می‌داد: را به دست می‌گرفت آن را با دست دیگر از پشت سرش خوب می کشید و بعد ضربه را می‌زد تا بیشتر دلش خنک شود. در حین شلاق زدن یکی از آنها بالای سرم می آمد و از من می‌خواست از فلان کس یا از نهضت اسلامی بیزاری بجویم من اظهار مخالفت می‌کردم و آنها به زدن ادامه می‌دادند تا اینکه در خلال این تجربه عملی تلخ دریافتم که ضربه زدن به کف پا از است چون پیش از آنکه شخص بیهوش شود ضربات می‌تواند ساعت‌ها ادامه یابد ضمنا تاثیر وحشتناکی بر روی اعصاب دارد، شنیده بودم که این شکنجه‌گران دوره‌های شکنجه را زیر نظر کارشناسان اسرائیلی گذرانده اند و لذا در اعتراف گرفتن حرفه‌ای هستند و در کار خود مهارت دارند. 📘 خون دلی که لعل شد، فصل۱۲😭😭😭😭🌺🌺🌺🌺 کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🔸شهروندان گرامی در صورت مشاهده موضوعات فوق به شماره تماس ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه (۱۱۴) اطلاع رسانی نمایید. کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
33.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دو مستند معمای اجتماعی آنچه میبینید واقعیت های شبکه های اجتماعی که توسط کارمندان و مدیران اخراجی فیسبوک. اینستاگرام. توئیتر و.... برای افشاگری درآمریکا ساخته شده است شمارابه دیدن این مستند دعوت میکنم نسرانهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان فارس شعبه آباده کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟧 باید خجالت بکشیم 😥 رهبر انقلاب شخصا دستاوردهای دولت انقلابی را تبیین کردند! وظیفه ‌ای ما انجام ندادیم ! در رسانه ضعف جدی داریم مسئولان اجرایی در میان انبوهی از کارها به تبیین عملکرد خود نمی‌رسند. در جهاد تبیین باید ضعف رسانه را جبران کنیم. ╭┅┈┈ 𑁍 ◃┈╼┅╮ @Nok_teha 📚 ╰┅╾┈ 𑁍 ◃┈┈┅╯ کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد_شجاعی 💢عاشورا داش مشتیا پای امام حسین علیه‌السلام ایستادند! 🌷 پای امام زمان❤️ علیه‌السلام کیا می‌ایستن؟ اللهم عجل لولیک الفرج🤲🌺🌺🌺🌺 کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ابراز پشیمانی قدیمی‌ترین مهاجر ایرانی در ایتالیا در گفتگویی تلخ با حمید معصومی‌نژاد! 🔺دوست دارم به ایران برگردم!🌺🌺🌺🌺 کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
رئیسی: هرگام آمریکا برای عمل به تعهدات، به اعتمادسازی کمک می‌کند دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: 🔹رئیس‌جمهور در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی، درباره تبادل زندانیان بر موارد زیر تاکید کرد: 🔹تقدیر از عمان و قطر برای همکاری در انجام تبادل 🔹اگر آمریکا با اشتباه محاسبه و دل بستن به اغتشاشات، میز مذاکره را ترک نمی‌کرد، این اقدام بشردوستانه می‌توانست خیلی زودتر انجام شود. 🔹به آمریکا به علت نقض پیمان‌ها بی‌اعتمادیم. هر گامی در جهت عمل به تعهدات می‌تواند به اعتمادسازی کمک کند.🌺🌺🌺🌺 ✅ کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 علی اِی هُمای رَحمت تو چه آیتی خدا را که به ماسوا فکندی همه سایه هُما را 🔸روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار گرامی باد. 🔹نظر رهبر انقلاب درباره استاد شهریار🌺🌺🌺🌺 کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️پیغامی از آینده به زنان ایران 🔻پروفسور مایکل جونز نویسنده کتاب "انقلاب جنسی و کنترل سیاسی" نسبت به نقشه سازمان سیا آمریکا درباره پروژه کشف حجاب در ایران هشدار می‌دهد...🌺🌺🌺🌺 کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
🔸رئیسی: انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد 🔹رئیس‌جمهور در بدو ورود به نیویورک: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان دارای ظرفیتی است که می‌توان سخن مردم ایران را در آن بیان کرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد. 🔹از این فرصت استفاده می‌کنیم که صدای ملت ایران را به گوش جهانیان برسانیم؛ این صدا امروز رساتر از همیشه است چرا که سال گذشته پیروزی بزرگی را در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی دشمن پشت سر گذاشتیم. 🔹دشمن تصور می‌کرد با این تکانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شود اما دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد. 🔹ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 🆔 @YjcNewsChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اتمام حجت اژه‌ای با کسانی که دعوت به آشوب می‌کنند 🔹رئیس قوه قضائیه: با کسانیکه مردم را تهییج و دعوت به آشوب می‌کنند اتمام حجت شده است. قضات و دادگاه‌ها متناسب و طبق قانون تصمیمات بازدارنده اتخاذ کنند. 🔹کسانی که با کذب و مسائل دروغ، امنیت مردم را بر هم می‌زنند، ابتدا از آن‌ها خواسته می‌شود تا ادعای خود را ثابت کنند، اگر دلیلی نداشتند، اعتنا نکردند و سماجت داشتند باید طبق قانون با آن‌ها برخورد شود. 🆔 @YjcNewsChannel
🔸 قیمت دلار و سکه در بازار آزاد کاهشی شد 🔹پس از اعلام خبر واریز پول‌های مسدود شده بانک مرکزی ایران در کره جنوبی به حساب‌های ایرانی در بانک‌های قطر، قیمت‌ها در بازار ارز نزولی شده‌ است. 🔹قیمت دلار در بازار غیررسمی حدودا ۳۰۰ تومان در ابتدای کار کاهش یافته‌است. 🔹قیمت سکه تمام بهار آزادی هم بیش از ۳۰۰ هزار تومان در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت. 🆔 @YjcNewsChannel
🔸واکنش بلینکن به توافق مبادله زندانی میان ایران و آمریکا 🔹وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به مناسبت اجرایی شدن توافق مبادله زندانی میان تهران و واشنگتن ضمن تشکر از مقام‌های عمان، سوئیس و قطر از شهروندان کشورش خواست از سفر به ایران خودداری کنند. 🆔 @YjcNewsChannel
🔸وزیر خارجۀ عراق: گروه‌های کُرد سلاح‌های سنگین‌شان را تحویل دادند 🔹این گروه‌ها به ۵ اردوگاه منتقل می‌شوند. ما به توافق با ایران پایبند هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم که ایران حمله‌ای به خاک عراق نخواهد کرد. 🆔 @YjcNewsChannel