eitaa logo
『استوریجات』
18.5هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
9 فایل
بسم الله الرحمان الرحیم مرکز خرید و فروش کانال در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/223674416C035f1536ee اینجا میتونی کانالتو بفروشی یا کانال مناسب بخری👆 تبلیغات انبوه در بهترین کانال های ایتا 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/926285930Ceb15f0c363
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️بهشت بر این👇فرد حرام است❗️ حضرت رسول (ص) فرمودند: بهشت بر فحاش🤬 و هرزه گوى کم حیائى که باک ندارد چه میگوید و چه مى‏شنود حرام ❌است. 📗منبع:ارشاد القلوب ج1 ص143 .
نماهنگ ماه مدینه.mp3
2.19M
ماه ماه زیبای مدینه شاه سنگتو زده به سینه ای ساقی حرم اباالفضل اسم شما چه دلنشینه 🎙 .
🔴 جوان (مأمور الهی) گفت: يكي از رفقای مذهبی‌ات را مسخره كردی. اين عمل باعث نابودی اعمالت شد. بعد بدون اينكه حرفی بزند، آيه سی‌ام سوره يس برايم يادآوری شد: روز قيامت برای مسخره‌كنندگان روز حسرت بزرگی است. رفتم صفحه بعد، روز بعد هم كلی اعمال خوب داشتم. اما كارهای خوب من پاك نشد. با اينكه آن روز هم شوخی كرده بودم، اما در اين شوخی‌ها، با رفقا گفتيم و خنديديم، اما به كسی اهانت نكرديم. شوخی ها و خنده‌های من، به عنوان كار خوب ثبت شده بود. 📚 کتاب سه دقیقه در قیامت ‌ ┏━━━━━━━━━♡┓ .
نماهنگ با تو رو به راهم.mp3
4.16M
با تو رو به راهم شدی سرپناهم سایه ته روی سرم آقا من و دست خیرت به خدا که ذکرت ذکر دم آخرم آقا 🎙 .
🔸امیرالمومنین می‌فرمایند: 🔸 دنیا مانند ماری است که پوستی نرم(فریبنده) دارد، اما زهری کشنده! .
نماهنگ ماه مدینه.mp3
2.19M
ماه ماه زیبای مدینه شاه سنگتو زده به سینه ای ساقی حرم اباالفضل اسم شما چه دلنشینه 🎙 .
دل در حرم تو خویش را گم کرده‌ست یعنی عوض گریه تبسم کرده‌ست موسای کلیم نیست این دل، اما بی‌واسطه با شما تکلم کرده‌ست 💕 .
🍉"براتون دنیایــــی به زیبایـــــی آنچه تو زیبایــش میدانــی آرزو میکنـــــــم"🌸🍃 🍌دنیایت به زیبایی تمام آرزوهایت.. بخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مریض عشقمو تو درمونی نگفته حاجتم رو میدونی چجوری آرومش کنم دل رو همین که دید حرم رو بارونی .
نماهنگ با تو رو به راهم.mp3
4.16M
با تو رو به راهم شدی سرپناهم سایه ته روی سرم آقا من و دست خیرت به خدا که ذکرت ذکر دم آخرم آقا 🎙 .
معروف است كه... خداوند به موسی گفت: قحطی خواهد آمد به قومت بگو آماده شوند! موسی به قومش گفت و قومش از دیوار خانه ها سوراخ ایجاد کردند که در هنگام سختی به داد هم برسند که این قحطی بگذرد... مدتی گذشت اما قحطی نیامد ؛ موسی علت را از خدا پرسید؟ خدابه او گفت من دیدم که قوم تو به هم رحم کردند؛ من چگونه به این قوم رحم نکنم ؟! به همدیگه رحم کنیم که خدا هم بهمون رحم کنه!🥀 .
نماهنگ پروانه.mp3
2.43M
چنان شمعی که از اطرافیان پروانه می‌سازد حسین بن علی از عاقلان دیوانه می‌سازد حریمش جای عرش و فرش را با هم عوض کرده که جبریل امین در بارگاهش لانه می‌سازد 🎙 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃به هر عشقی جز عشق تو گفتم نه 🍃حسین ای شهزاده و حسین ای شه 🎙 .
🍀 در روایت است مردی از پیامبر اکرم (ص) از خوردن وآشامیدن بهشتیان پرسید؟ ❣که حضرت می فرماید: 🌱هر فردی در بهشت قوه و قدرت صد مرد را دارد و به اندازه صد نفر غذا می خورد و نوشیدنی می نوشد. 👈بعد او سوال می کند: 🌹بهشت که جای پاک و پاکیزه است و جای کثافات و آلودگی نیست٬ پس اینها پس از این همه خوردن و نوشیدن احتیاج به دفع پیدا کنند چیکار می کنند؟ ❣حضرت می فرماید : آنچه را که خورده اند به صورت عرق خوشبو که بوی مشک و عنبر می دهد از بدنشان خارج می گرد بحار ٬ ج۸ ٬ ص۱۴۹ ٬ به نقل از تنبیه الخاطر ┏━━━━━━━━━♡┓ .
ملت ایرانه همیشه مدیونت.mp3
8.93M
ملت ایرانه همیشه مدیونت تو مسیر خدمت ریخته شده خونت آغوش ثامن الحجج نوش جونت چهلمین روز درگذشت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت 🎙 .
⭕️ سوال ⁉️ شیطان چگونه بعد از اخراج از بهشت دوباره وارد بهشت شد و آدم را فریب داد؟ شیطان اصلا در بهشت موعود نبوده که از آن رانده شود بلکه از جایگاه خودش رانده شد چرا که در بهشت تکلیفی نیست که کسی بخواهد به خاطر نافرمانی تنبیه و اخراج شود ✍ بهشتی که آدم و حوا در آن بودند هم، باغی از باغ‌های همین دنیا بوده است؛ و بهشت خُلد و اصلی نبوده است تا سؤال شود چگونه شیطان توانست در آن وارد شود. از امام صادق ع راجع به بهشت آدم پرسيدند امام ع در جواب فرمود: باغى از باغ‌های دنيا بود كه خورشيد و ماه بر آن می‌تابيد و اگر بهشت جاودان بود هرگز آدم از آن بيرون رانده نمی‌شد»(1) 📚 پی‌نوشت: 1. تفسير نور الثقلين جلد 1 صفحه 62 .
غیرآغوش‌تو هر جا بروم‌ نااَمن‌ است روضه‌ ات‌ امن‌ ترین‌ جاست‌ که‌ دنیا دارد .
مداحی_آنلاین_یا_رَفیقَ_مَن_لا_رَفیقَ_لَهُ_جواد_مقدم.mp3
6.86M
🍃به هر عشقی جز عشق تو گفتم نه 🍃حسین ای شهزاده و حسین ای شه 🎙 .
-یااباعبدالله-❤️ سمت تو از تمامی مردم فراری‌ام..؛ ای با غریب‌های جهان آشنا حسین🖤 ▪️ .
🔴 مرد راننده را دیدم که خیره شده بود به چهره زنی بسیار که از عرض خیابان رد می‌شد. با یک نگاه از ازل تا ابد او را دیدم! اسمش فرشید بود، اما به خاطر این هرزه‌گی‌ ها زندگی‌اش را از دست خواهد داد. سال بعد از زنش جدا شد. اما از آن طرف آن زن را دیدم که در محشر، به دنبال فرشید بود تا از او حلالیت بطلبد. حق الناس به گردنش بود. او باعث شد که این فرشید و صدها مثل او از زندگی با همسرشان دلسرد شوند و کارشان به طلاق منجر شود. او به تمام این مردها بدهکار بود. 📚 برشی از کتاب شنود .
❤️دعا می کنم همان طور که خواب روی چشمانت می نشیند ❤️روحت تمام سنگینی روزانه اش را به دست خدا بسپارد ❤️و یک شب خوب با خیالی آسوده داشته باشی ❤️شب بخیر رفیق خوبم!❤️ .
صبح یعنی عشق عشق یعنی حس خوب زندگی زندگی یعنی زیبـاترین هدیه خـدا ســـــلام صبحتون بـخیر روزتـون قـشنگـــــ .
💢 آیا مؤمنین پس از مرگ به خانواده خود سر می زنند؟ 🟢 از مجموع روایات استفاده می شود که افراد پس از مرگ بسته به اعمالشان به گونه های مختلف در دنیا حضور پیدا می کنند؛ برخی هر روز، برخی دو روز یک بار، برخی هر سه روز، برخی هر جمعه، برخی هر ماه و برخی هر سال. 📚 [کافی، اسلامیه، ج۳، ص۲۳۰، ۲۳۱] .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پرچمت را به دوش من بسپار فرض کن خشت روی دیوارم به همه گفته ام رفیق تو ام به بقیه نگو که سربارم .