eitaa logo
『استوریجات』
18.5هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
9 فایل
بسم الله الرحمان الرحیم مرکز خرید و فروش کانال در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/223674416C035f1536ee اینجا میتونی کانالتو بفروشی یا کانال مناسب بخری👆 تبلیغات انبوه در بهترین کانال های ایتا 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/926285930Ceb15f0c363
مشاهده در ایتا
دانلود
مداحی_آنلاین_ز_داغ_تو_دل_حزین_است_مطیعی.mp3
7.31M
🏴 🍃ز داغ تو دل حزین است 🍃به یادت چله نشین است 🎙 .
و عمق عشق هیچگاه شناخته نمی‌شود مگر در زمان فراق..... .
مداحی_آنلاین_ز_داغ_تو_دل_حزین_است_مطیعی.mp3
7.31M
🏴 🍃ز داغ تو دل حزین است 🍃به یادت چله نشین است 🎙 .
❤️‍🩹࿐ یارب.. مرا ببخش زمانی که بر تقدیر گریه میکنم علی رغم اینکه به آن ایمان دارم.. وزمانی که بر بلا ومصیبت اشك میریزم درحالی که میدانم تو آن را برای من انتخاب کرده ای و به آن راضی هستم.. مرا ببخش که گفته ام صبورم اما دلم تنگ میشود و نفس هایم به سختی بیرون می آیند،زیرا که «ضاق صدرم» در اراده ی من نیست .
مداحی_آنلاین_خیانت_در_امانت_استاد_رفیعی.mp3
2.08M
♨️نشانه‌های منافق 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام .
گفتم: دارم‌‌ازاسترس‌‌می‌میرم گفت‌:یہ‌ذڪربهت‌میگم‌‌هربارگیرڪردی ‌بگو،من‌خیلےقبولش‌دارم: گره‌ی‌ڪار ِ‌منم‌همین‌بازڪرد💔 (آخہ‌خودشم‌بہ‌سختـےاجازه‌ی‌خروج‌گرفت) گفتم: باشہ‌داداش‌بگو، گفت: تسبیح‌داری؟ گفتم: آره،گفت:بگو " الهےبالرقیہ‌سلام‌الله‌علیها"...💔 حتمـاسہ‌سـالہ‌‌ی‌ارباب‌نظرمی‌ڪنہ، منتظرتم‌وقطع‌ڪردمـ.. چشمموبستم‌‌شروع‌ڪردم: الهی‌بالرقیہ‌سلام‌الله‌علیها الهی‌بالرقیہ‌سلام‌الله‌علیها ۱۰تا‌نگفتم‌ڪہ‌یهوگفتن: این‌‌پنج‌نفـرآخرین‌لیستہ، بقیہ‌اش‌فـردا💔، توجہ‌نڪردم‌همینجور‌ذڪرمی‌گفتم ڪہ‌یهواسمم‌روخوندن،بغضم‌ترڪید باگریہ‌رفتم‌سمت‌خونہ‌حاضر‌شم، وقتی‌حسین‌رودیدم‌گفتم:درست‌شد😭چ💔، اشڪ‌توچشمش‌حلقہ‌زد‌وگفت: "الهی‌بالرقیہ‌سلام‌الله‌علیها"... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خــدایـا حــال دلمـان را تکـانی بـده هم میدانی هم میبینی هم میتوانی... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای روضه او با کنایه می خوانم مدینه،کوچه،فدکنامه،گوشواره،حسن .
مداحی_آنلاین_مهرت_به_کائنات_برابر.mp3
3.21M
سوزناک 🍃مهرت به کائنات برابر نمی‌شود 🍃داغی ز ماتم تو فزون تر نمی‌شود 🎙حاج .
43.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما کِی مال تو میشیم حسین جانم ؟؛) .
سر‌لولاک.mp3
4.71M
حق علی مولا مولانا علی سر لولاک علی علی علی علی نور افلاک علی علی علی علی شیر بی باک علی علی 🎙 .
یک چله از برای شما ناله سر دهم تا در مُحَرَمَت بشوم مَحرَمَت "حسین" ▪️ تا 💔 .
🔴 یکی از آثار ارزشمند نماز شب رفع فشار قبر است. 🔹امام رضا علیه السلام در این باره می‌فرمایند: ✍ «بر شما باد به نماز شب، که هیچ بنده مؤمنی در آخر شب بر نمی‌خیزد و هشت رکعت نماز و دو رکعت شفع و یک رکعت وتر نمی‌گذارد و هفتاد مرتبه در قنوت خود استغفار نمی‌کند مگر اینکه: از عذاب و آتش جهنم ایمان است و عمر طولانی و وسیع خواهد داشت.» 📚 کتاب از احتضار تا عالم قبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❄️در رحمت خدا ✨همیشه باز است ❄️و فانوس قشنگش ✨همیشــــه روشن ...🌟 ❄️ فکرت را از همۀ ✨این اما و اگرها دور کن🙃 ❄️ ترس و نا امیدی ✨و تردید را به خاک بسپار🍀 ❄️ و امید و صبر را ✨راه زندگیت قرار بده ...🥰 ✨ شب تون بخیـــــــــــــــر ✨ فرداتون پراز اتفاقات عالی ❤️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ♥️
👈🏻شیخ شعراوی (رحمه الله): «با هیچ سختی و مشکلی روبرو نشده‌ام، مگر اینکه گفته‌ام حتما خیری در آن است! هیچ روز پر غم و دردی نداشته‌ام، مگر اینکه گفته‌ام فردا روز بهتری خواهد بود! و هیچ چیزی را از دست نداده‌ام، مگر اینکه گفته‌ام خداوند برایم جبران میکند! داشتن حسن ظن و اعتماد کامل به پروردگار ضامنِ آرامش و اطمینان در زندگیست.» .
گنجی از گنج های بهشت 😍 دوست خوبم تکرار کن و صاحب گنجینه ای در بهشت شو لاحول و لاقوة الا الله 🌙❤️ لاحول و لاقوة الا الله 🌙❤️ لاحول و لاقوة الا الله 🌙❤️ لاحول و لاقوة الا الله 🌙❤️ لاحول و لاقوة الا الله 🌙❤️ .
مداحی آنلاین - گرچه همه رد میکنن از خود گدا را - حاج منصور ارضی.mp3
3.64M
با (عج) 🍃گرچه همه رد میکنن از خود گدا را 🍃آقا محبت کن صدا کن اسم ما را 🎙حاج .
المعاد 🟢 عنوان درود:      «جَزَى اللهُ عَنّا محمَّدًا مَا هُوَ أهْلُه» الله متعال از جانب ما، محمد صلی الله علیه وآله وسلم را جزایی بدهد، چنانچه شایسته ایشان است ✨ ⏰ زمان لازم: فقط ۵ ثانیه 💰 فضیلت: نوشتن ثواب این درود هفتاد فرشته را            تا هزار روز به زحمت می اندازد                « باهر بار گفتن» .
خادم ملت یعنی...mp3
3.31M
خادم ملت یعنی..😭 پشت سرت حرف و سخن باشه عاقبتت شدن باشه.. نوکر بی نام و نشون باشی.. رئیس باشی، روضه خون باشی.. 🎙 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃السلام علی ساکن کربلا 🍃یا ثارالله بده همچون فطرس بالا و پرم 🎙 .