eitaa logo
『استوریجات』
18.5هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
9 فایل
بسم الله الرحمان الرحیم مرکز خرید و فروش کانال در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/223674416C035f1536ee اینجا میتونی کانالتو بفروشی یا کانال مناسب بخری👆 تبلیغات انبوه در بهترین کانال های ایتا 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/926285930Ceb15f0c363
مشاهده در ایتا
دانلود
47.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺 💐کی میدونه تو سر آسمون 💐داره چی میگذره ... 🎥 .
🔴 آن جا هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود نداشت. در دنیا باید صبر کنیم تا فردا شود و اتفاقات فردا را مشاهده کنیم. اما آن جا تمام اتفاقات آینده را به راحتی می توان مشاهده کرد. من در آن جا به زندگی همه‌ی اشخاصی که می شناختم مسلط بودم. دیدم شخصی بر مصیبت ها صبر می کرد و این در عاقبت به خیری اش چه مقدار تاثیر گذار بود. 📚 کتاب با بابا .
YEKNET.IR - sherkhani - eide ghadir 1400.05.06 - banifatemeh.mp3
4.47M
🌺 💐من ماجرا را خوب یادم هست 💐چون کاروان ما جلوتر بود 🎙 .
مداحی آنلاین - هل الدین الا الحب - مهدی رسولی.mp3
4.43M
🌺 💐حب علی یاد علی 💐میریم به دنبال علی 🎙 👏 👌فوق زیبا .
پیر بود و خمیده قامت بود خانه اش کل سال هیئت بود به تنش ردی از جسارت بود قاتلش روضه اسارت بود .
فقط بنده به ذات ازلي مي‌نازد ناشر حکم ولايت به ولي مي‌نازد گر بنازد به علي شيعه ندارد عجبي عجب اينجاست خدا هم به علي مي‌نازد تا ✨🌺 .
🔴 ✍توبه و انجام حقوق ضایع شده: اولین و مهم ترین وظیفه انسان برای آمادگی قبل از مرگ توبه و انجام حقوق فوت شده‌ای است که امکان جبرانش وجود دارد. اگر نماز یا روزه یا حج و امثال اینگونه حقوق الهی از ما فوت شده، نباید در قضا و انجام آن کوتاهی کرد. یا اگر حق الناس بر گردن داریم، آبرویی از کسی بردیم، یا حقی ضایع کردیم، معطل نکنیم. 📚 کتاب از احتضار تا عالم قبر .
هر روز صبح شروع یک صحنه 🌤 از داستانِ زندگی شماست 📔 بهترینش را بساز... 🚌💚 صبحتون بخیر😍☕🌱🍃🌼
❌ لحظات سخت آخر عمر ❌ ⏳ لحظه احتضار بسیار حساس است و باید انسان از خدا بخواهد عاقبت به خیر شود؛ جوانی مادرش از او راضی نبود هنگام مرگ هرچه گفتند: بگو لا اله الا الله نتوانست بگوید .❌ 🍃 وقتی مادرش از او راضی شد توانست بالاخره بگویید؛ پیامبر اکرم به او فرمود بگوید يَا مَنْ يَقْبَلُ الْيَسِيرَ وَ يَعْفُو عَنِ الْكَثِيرِ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ وَ اعْفُ عَنِّي الْكَثِيرَ إِنَّكَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ‏🤲 🔺اى آنكه عمل اندك و ناچيز بندگان را مى ‏پذيرى و از گناهكاران بسيار در مى ‏گذرى از من هم اين عمل كم را بپذير و از گناهان بسيارم درگذر كه تو بسيار مهربان و آمرزنده ‏اى🍃 ✅ بله عزیزان آن لحظات خیلی کار مشکل است خیلی باید مراقب بود که در آن لحظه بتوانیم درست تصمیم بگیریم . .
enc_16944476868591243258548.mp3
2.32M
منم بنده ثارالله فدای اباعبدالله یکی تو دلم میخونه اگه خسته ای بسم الله 🎙 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رو به قبله‌ام ولی انگار، توی بین الحرمینم بذار رو راست بگم اصلا خیلی دلتنگ حسینم ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بےشڪ گداے خانہ‌ات، آقا شود حسین هر قطره زود پیش تو دریا شود حسین .
🔵 در بهشت درختی است که خداوند به بادهای بهشت امر می‌کند به حرکت درآیند و آن درخت صداهای نیکو و زیبایی را ایجاد می‌کند که مردم در زیبایی مانندش را نشنیده اند، سپس فرمود: این پاداش کسانی‌است که در دنیـا از ترس خـدا، از آهنگ‌ها (ی مـبتـذل) دوری مـی‌کـننـد. ✍ امام صادق علیه السلام 📚 کتاب چهل حدیث بهشت و جهنم .
YEKNET.IR - zamine - hafteghi khordad1403 - haddadian.mp3
4.67M
احساسی 🍃هرچی خیره توی زندگیم 🍃از آقای عالم میرسه 🎙 .
هدایت شده از 
شما دعوتید به بزرگترین گروه شرح نهج البلاغه ایتا 🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁 سه کمک هزینه سفر به بدون قرعه کشی. و ده‌ها جایزه نفیس دیگر به مبلغ 110 میلیون ریال کد 730 گروه‌ شرح‌نهج‌البلاغه «پای منبر مولا»: ╭═━⊰🍂🌺🌺🍂⊱━═╮ https://eitaa.com/joinchat/2066481246Cb13f0be69d ╰═━⊰🍂🌺🌺🍂⊱━═╯
هدایت شده از 
🚷 ۲ دختر ۱۷ و ۱۵ ساله به جرم گذاشتن یک عکس در اینستاگرام به ۱۲۰ سال حبس محکوم شدن واقعا که خیلی بی حیان‼ ‼️ دیدن عکس شرم آور👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2094530851C7dc7ef393e
🔴 مدت زمان روز قیامت ✍ در آیه چهارم سوره معارج آمده است که قیامت پنجاه هزار سال طول خواهد کشید. البته چنان که آیت الله مکارم شیرازی در تفسیر نمونه نوشته است، این مدت طولانی ویژه مجرمان، ظالمان و کافران است و برای مومنان بسیار زود خواهد گذشت. 📚 کتاب ۷۶ پرسش و پاسخ درباره مرگ و معاد📚 .
YEKNET.IR - shoor 3 - hafteghi khordad1403 - haddadian.mp3
2.43M
احساسی 🍃دم نبود، 🍃علی که نبود آدم نبود 🎙 .
🔥 شدید است غضب خداوند بر زن شوهردار که پر کرده باشد چشمش از نگاه به غیر همسرش، زیرا که اگر چنین باشد خداوند همه اعمال او را باطل میکند و اگر به شوهر خود خیانت ورزد بر خداست که او را بعد عذاب دادن در قبر به آتش دوزخ بسوزاند🔥 .
YEKNET.IR - madh 2 - eide ghadir 1400.05.06 - mohammad reza taheri.mp3
4.78M
🌺 💐این شعر زبان بسته‌ی خو کرده به لالی 💐مبهوت در آیینه‌ی اوصاف جمالی 🎙 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یڪ عصر قشنگ یڪ دل آرام❤️ یڪ شادی بی پایان یڪ نور ازجنس امید⚘ یڪ لب خندون یڪ زندگی عاشقانه⚘ وهزار آرزوی زیبا ازخداوندبرایتان خواهانم⚘