eitaa logo
کاروفناوری کلاله
2.1هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
18 فایل
کانال کاروفناوری کلاله @suherfe سایت کاروفناوری کلاله Suherfe.blog.ir ارتباط با مدیر @seyyedsultan
مشاهده در ایتا
دانلود
شکل گرافیکی بالا را با پایتون ترسیم کنید. 👇👇
برنامه نویسی با پودمان سوال : برنامه ای بنویسید که شکل گرافیکی بالا را با کتابخانه پایتون ترسیم کند. جواب : برای کدنویسی از منوی File در شل پایتون گزینه New File را انتخاب تا پنجره جدیدی برای نوشتن کدها باز شود حال در این پنجره شروع به کدنویسی کنید. کد برنامه : import turtle window = turtle.Screen() window.setup(width=1000, height=650) window.bgcolor('black') window.title("Suherfe.blog.ir") galatic = turtle.Turtle() galatic.speed(20) galatic.color('white') rotate=int(180) def Circles(t,size): for i in range(10): t.circle(size) size=size-4 def drawCircles(t,size,repeat): for i in range (repeat): Circles(t,size) t.right(360/repeat) drawCircles(galatic,150,10) t1 = turtle.Turtle() t1.speed(20) t1.color('yellow') rotate=int(90) def Circles(t,size): for i in range(4): t.circle(size) size=size-10 def drawCircles(t,size,repeat): for i in range (repeat): Circles(t,size) t.right(360/repeat) drawCircles(t1,130,10) t2= turtle.Turtle() t2.speed(20) t2.color('blue') rotate=int(80) def Circles(t,size): for i in range(4): t.circle(size) size=size-5 def drawCircles(t,size,repeat): for i in range (repeat): Circles(t,size) t.right(360/repeat) drawCircles(t2,110,10) t3 = turtle.Turtle() t3.speed(20) t3.color('red') rotate=int(90) def Circles(t,size): for i in range(4): t.circle(size) size=size-19 def drawCircles(t,size,repeat): for i in range (repeat): Circles(t,size) t.right(360/repeat) drawCircles(t3,80,10) t4= turtle.Turtle() t4.speed(20) t4.color('green') rotate=int(90) def Circles(t,size): for i in range(4): t.circle(size) size=size-20 def drawCircles(t,size,repeat): for i in range (repeat): Circles(t,size) t.right(360/repeat) drawCircles(t4,40,10) turtle.done() در پایان برای اجرای برنامه از منوی Run گزینه Run Module را انتخاب کنید. ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
Robotic Arm 👇🏼👇🏼👇🏼
پودمان کاروفناوری آموزش نحوه سرویس کولر آبی دانلود از سایت 👇🏼 https://suherfe.blog.ir/post/Cooler%20service ============= eitaa.com/suherfe
پودمان کاروفناوری تمرین در این تصویر نماهای ترسیم شده روبرو - جانبی و بالای یک پرسپکتیو را مشاهده می فرمایید. ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
پودمان کاروفناوری نام فارسی : گل شیپوری نام انگلیسی : Calla lily نام علمی : Zantedeschia ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
با گچ پودمان کاروفناوری ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
برنامه نویسی با پودمان با پایتون سوال : با کتابخانه ترتل در پایتون برنامه ای بنویسید که تعداد ضلع و تعداد چرخش چندضلعی را از کاربر بگیرد و آن را با رنگ های متنوع رسم کند جواب : برای کدنویسی از منوی File در شل پایتون گزینه New File را انتخاب تا پنجره جدیدی برای نوشتن کدها باز شود حال در این پنجره شروع به کدنویسی کنید. کد برنامه : import turtle import random laki=turtle.Turtle() turtle.bgcolor("black") screen=turtle.Screen() screen.title("Suherfe.blog.ir") turtle.setup(width=1000,height=650) laki.color('red') laki.width(1) laki.speed('fastest') x=int(turtle.textinput("repeat-polygon","Number of sides: ")) y=int(turtle.textinput("repeat-polygon","The number of repetitions: ")) colorlist=['pink','lightsalmon','white','yellow','palegreen','cyan','red','azure','gold'] for i in range(y): for j in range(x): laki.color(random.choice(colorlist)) laki.forward(100) laki.left(360/x) laki.left(360/y) laki.up() در پایان برای اجرای برنامه از منوی Run گزینه Run Module را انتخاب کنید. ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
Simple Trumpet 👇🏼👇🏼👇🏼
پودمان کاروفناوری نام فارسی : گل نیلوفر - پیچک نام انگلیسی : Ipomoea نام علمی : Ipomoea ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
پودمان کاروفناوری تمرین در این تصویر نماهای ترسیم شده روبرو - جانبی و بالای یک پرسپکتیو را مشاهده می فرمایید. ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
پودمان کاروفناوری سرویس و نگهدارى کولر آبى در لینک پایین می توانید مطالب کامل سرویس و نگه داری کولر آبی را مشاهده فرمایید 👇 https://suherfe.blog.ir/post/Cooler ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe
برنامه نویسی با پودمان کدنویسی در پایتون مثال های سری هشتم برنامه های زیر را در پایتون بنویسید. 1- برنامه ای بنویسید که پایتون دو عدد از کاربر بگیرد و عدد اول را به توان عدد دوم برساند سپس جواب و تعداد ارقام پاسخ را نمایش دهد. 2- برنامه ای بنویسید که پایتون یک کلمه یا یک متن را از کاربر بگیرد سپس تعداد حروف آن را نمایش دهد. 3- برنامه ای بنویسید که پایتون ساعت و زمان جاری سیستم را نمایش دهد. کدها در لینک پایین : 👇 https://suherfe.blog.ir/post/python-example-code-8 ============= eitaa.com/suherfe
آشنایی با نژادهای گوسفند پودمان کاروفناوری دانلود از سایت 👇🏼 https://suherfe.blog.ir/post/sheep.ppt ============= eitaa.com/suherfe
سرباز کوچک علیه حلزون های فلزی Metal Slug 3 در این بازی خاطره انگیز شما باید در نقش یک سرباز در مقابل حلزون های فلزی و کاراکترهای مختلف دیگر با اسلحه و مهماتی که به دست می آورید مبارزه کنید. بسیاری از افراد با این بازی خاطره دارند حال ما نسخه کامپیوتر این بازی را در لینک پایین قرار دادیم که امیدواریم این بازی مورد توجه شما قرار بگیرد. دانلود از سایت 👇 https://suherfe.blog.ir/post/Metal-Slug-3 ============= eitaa.com/suherfe
پودمان کاروفناوری تمرین در این تصویر نماهای ترسیم شده روبرو - جانبی و بالای یک پرسپکتیو را مشاهده می فرمایید. ============= Suherfe.blog.ir eitaa.com/suherfe