سولدوز مقاومت
این کانال به انعکاس اخبار جبهه مقاومت میپردازد همچنین آخرین اخبار نظم نوین و چند قطبی جهانی را منتشر می نماید. آی دی ارتباط: @sulduuz @Mahdyarr
آب قند لطفااااا بگو ماشاءالله کوچیک و بزرگ نمیشناسه
سلام عرض احترام ما دیروز از کربلا برگشتیم تهران دو موضوع رو میخواستم بگم اگر شما دسترسی دارید اطلاع بدید. در برگشت از کربلا از گاراژ سید جوده به سمت مرز خسروی از ما ۲۵ دینار عراقی گرفتن، دو ساعت از مسیر آمده بودیم که در موکب بین راه برای نهار و نماز نگه داشتن ، در اون موکب اتوبوس های شرکت واحد ایران رو دیدیم که ایستادن برای صرف نهار باهاشون صحبت کردیم گفتن ما نفری ۲۰۰ هزار تومان گرفتیم و زائر رو داریم می‌بریم مرز خسروی، نگاه کردیم دیدیم اتوبوس خالی. اول اینکه این اتوبوس ۳۵ نفر جای خالی داشت و به ما گفت شما هم بیاید یعنی ایشون از کربلا با ۵ یا ۷ نفر مسافر حرکت کرده بود به سمت مرز و اتوبوس رو پر نکرده راه افتاده بود در صورتی که زن و بچه مردم در گاراژ زیر اون آفتاب داغ دنبال ماشین های ارزان تر برای مرز می‌گشتند. دوم اینکه عزیز جان از قبل اعلام کنید اتوبوس های ایرانی برای برگشت به مرز کجا می ایستند. ممنونم اجرکم عندالله بحق اباعبدالله
کودکان در اربعین
🔹️بین جمعیت روی زمین داغ نشسته بود. وقتی صحبت را با یک جوان شروع کردم که چطور به اینجا رسیدید حرف جوان را برید تا از شرایط گلایه نکند. سریع گفت : همه چی خوبه. مشکل از خودمونه که ویزا نگرفتیم و اینجا موندیم. صحبت را با خودش ادامه دادم. تا حالا بین زائران پاکستانی کسی را دیدید که هزینه سفر کربلا را به سختی جور کند؟ دستش را روی سینه اش زد و گفت: خودم. موتورم رو فروختم و اومدم زیارت حسین، دیگه هزینه ای نداشتم تا ویزا بگیرم. 🔹️شرایط خیلی سخت است. هوا گرم، ازدحام جمعیت. از بلندگوها مدام کسی حرف میزند تا زائران را آرام کند. آقا محمد عمران صحنه ای یا اتفاقی از نزدیک شدن ملت ها یا مسلمانان به خاطر امام حسین دیدید؟ بغض گلویش را گرفت. اشک در چشمانش حلقه زد. با صدای لرزانش جوابم را داد: من خودم از اهل سنتم. از بچگی مادرم برای حسین روضه میخوند،منم محبت اهل بیت رو از بچگی با خودم دارم. این اولین باره میخوام برم کربلا. ✍️ مصطفی شالباف
هدایت شده از جابر
تو نجف با خانواده رسیده بودیم خیلی خسته با سه تا بچه یه جایی دیدم ایرانیا ایستادن دارن پذیرش می کنن منم گفتم برم به ما جا بدن رفتم تا منو با دشداشه دید و بچه هام با من عربی حرف می زدن گفت جا نداریم منم راهمو گرفتم رفتم جلوتر از یه عراقی در مورد جا برا استراحت سوال کردم گفت تو که ایرانی هستی اونجا جا زیاده بهش گفتم گفتن جا نداریم گفت فکر کردن عراقی هستی بهت جا ندادن چون هر کی عراقیه رو راه نمیدن و اضافه کرد گفت خیلی نژادپرستن بعدش گفت برو فلان جا بهت جا می دن
مردم حله عراق به توزیع با سینی قانع نشدن و با ماشین های سنگین برای زائران پذیرایی و میوه آوردند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌••••✾•🕊🌷🕊🌷🕊🌷🕊🌷•✾•••
مهران ،پایانه مرزی و تمام جاده های منتهی به مهران خلوت هستند
نجف امروز ساعت ۱۱ظهر
هدایت شده از سولدوز
🔹حضور سیده شهلا نماد مقاومت کشور آذربایجان در موکب شباب المقاومة 🔸در کشور آذربایجان با اکثریتی شیعه حمل پرچم عزاداری جرم محسوب می‌شود و فرد زندانی می‌شود. برپایی روضه و عزا حتی در منازل ممنوع است و با برخورد شدید مواجه می‌شود. تنها در ۳ ماه اخیر بیش از ۲۰۰۰ نفر به همین دلایل زندانی شده‌اند. اما در این میان یک زن با مقاومت در مقابل نیروهای دولتی که به محاصره نظامی و ضرب و جرح و بازداشت منجر شد، به نماد مقاومت در کشور آذربایجان تبدیل شده است. بانو سیده شهلاء بارها به زندان افتاد، پرچم های عزا را از خانه او جمع کردند ولی نتوانستند او را مجبور به عقب‌نشینی کنند او امسال با سختی بسیار در راهپیمایی اربعین حضور یافته و به موکب جبهه جهانی شباب المقاومة آمده است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سولدوز نیوز ، اخبار محرمانه http://eitaa.com/joinchat/3589406730C5e4ae866e3
هدایت شده از اخبار ویژه
🔷ببینید این ذات کثیف و واقعی و حقیقت درونی جماعت برعنداز و حامیان جنبش زن زندگی آزادی هست. کسانی که برای کشته شدن سگ‌ های غربی شمع بدست پشت سفارتخانه ها به خط میشن و دم از انسانیت میزنند اینگونه وقیحانه وبیشرمانه در مرگ هموطن خود اظهار خوشحالی و شادمانی می کنند. شما روی هر چه متوحش و جنایتکار تاریخ را سفید کردید. منتشر کتید تا همه ی مردم با ذات کثیف این جماعت حیوان صفت و وحشی آشنا بشن. کانال خبری در ایتا‌بپیوندید👇. https://eitaa.com/joinchat/4073259207Cd2916ef4d3
🔴 نکته مهم مواکب عراقی و روز اربعین 🔹اغلب موکب های عراقی مستقر در کربلای معلی و مسیرهای منتهی به حرمین، روز تعطیل می‌شود. 🔸این مواکب بطور میانگین یک هفته تا ده روز فعال بودند، لذا روز اربعین مواکب خودشان را جمع می‌کنند وبه شهرهای عراق بازمی‌گردند. 🔺لذا زوار ایرانی به این نکته توجه داشته باشند.
استقبال از زائران علی ابن موسی الرضا(ع) اسکان صلواتی دهه آخر ماه صفر جهت اطلاعات بیشتر آیدی زیر @M_e135 تلفن راهنما:۰۹۳۹۱۶۸۳۳۹۷ خادم الرضاییم
🔹حضور سیده شهلا نماد مقاومت کشور آذربایجان در موکب شباب المقاومة 🔸در کشور آذربایجان با اکثریتی شیعه حمل پرچم عزاداری جرم محسوب می‌شود و فرد زندانی می‌شود. برپایی روضه و عزا حتی در منازل ممنوع است و با برخورد شدید مواجه می‌شود. تنها در ۳ ماه اخیر بیش از ۲۰۰۰ نفر به همین دلایل زندانی شده‌اند. اما در این میان یک زن با مقاومت در مقابل نیروهای دولتی که به محاصره نظامی و ضرب و جرح و بازداشت منجر شد، به نماد مقاومت در کشور آذربایجان تبدیل شده است. بانو سیده شهلاء بارها به زندان افتاد، پرچم های عزا را از خانه او جمع کردند ولی نتوانستند او را مجبور به عقب‌نشینی کنند او امسال با سختی بسیار در راهپیمایی اربعین حضور یافته و به موکب جبهه جهانی شباب المقاومة آمده است. 🔸 جبهه جهانی شباب المقاومة https://eitaa.com/joinchat/3545694224Ccf85b685fb
نمایش در ایتا
شارع التربیه - میدان التربیه ، محل استقرار ماشینهای عتبه که بصورت رایگان به مرز مهران میبرند و برمیگردند البته پیداکردنشون تو ایام شلوغ یکم سخته ولی هستند. گاهی هم اکثرشون تو راهند و در میدان تربیه نیستند ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/joinchat/423952384C48c3dcdeff