سلام دخترا خوش اومدید به چنل من 💘
اول این که بگم هدفم از ایجاد این چنل این بوده که این تابستون ، تابستون مفیدی برای هممون باشه (چون قبلش همزمان داشتیم گرونی و جنگ و امتحانات رو باهم هندل میکردیم😍) ولی ..
الان تایم استراحت و خوش گذرونیه 🥹
و خب اکثر ما هر سال به خودمون میگیم : این تابستون رو دیگه میترکونم 😝 ، ولی بعدش کلا میخوابیم یا سرمون تو گوشیه ؛
پس تصمیم گرفتم این چنل رو بزنم و هرکس برنامهی تابستون خودش رو بگه و هرکاری که توی تابستون انجام میده میتونه ازش عکس بگیره و بزاره اینجا تا بقیه هم تشویق شن (چنل رو پرایوت میکنم تا کسی از عکس و فیلم هاتون سو استفاده نکنه نگران نباشید) ، اینطوری هم تابستونمون رو باحال میگذرونیم و هم یه یادگاری از تابستون 1405 به یادگار میزاریم 💞
چیزایی که باید بخونید :: 🍨
1. اینجا برای اینه که تابستونمون رو به اشتراک بزاریم پس هرکی دوست داشته باشه رو ادمین میکنم فقط کافیه بیاد پیوی (فقط دختر🤓) : @auyyyy
2. لطفا با بقیه ادمین ها بحث و دعوا نکنید😭تبلیغ هم نکنید😭
3. هدفم از ایجاد چنل ؟ 💘
eitaa.com/summerazade/3
4. عکس و فیلمی که باعث فی.لتری بشه نزارید وگرنه خودم پاکش میکنم😭
5. ادمین هایی که چیزی نزارن و دیس اد میشن چون حس میکنم علاقه ای با گذروندن تابستون باحال با ما ندارن پس دیس اد میکنمشون😭