از یه جایی به بعد دیگه عادت میکنی میبینی،میشنوی،حس میکنی،ولی حوصله ندارى واسه واکنش نشون دادن.
𝑺𝒖𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓🌻
😂😂
به خدا
الانم یزدان اصلا شبکه پویا نمیکنه
البته اینکه آنتن نداریم هم بی تاثیر نیست🤣🤣
𝑺𝒖𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓🌻
خب آخه میدونی چرا چدن نا اون موقع اینا رو صداوسیما به خاطر اینکه لباس نداشتن پخش نمیکرد و خب من خود
ما هنوز هم تلوزيون داخل خونمون معنی نداره
𝑺𝒖𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓🌻
ما هنوز هم تلوزيون داخل خونمون معنی نداره
آخه واقعا برنامه های صدا سیما دیگه زیادی چرت شدن
من کلا شبکه ای فیلم نگاه میکردم که الان همونم نگاه نمیکنم خداروشکر اینترنت هست
هر وقت حالت بد بود؛
برو ماه رو ببین، دوش آب سرد بگیر، موزیک گوش بده، فیلم ببین، قدم بزن، بنویس، نقاشی بکش، با آدما حرف بزن، بیرون برو، برای خودت هدیه بخر، کلاس جدید برو، کتاب بخون، قهوه بخور، گل و گیاه بخر، بخواب، خوراکی بخر و …؛ اما نذار داخل خودت فرو بری.
نذار ناراحتیت بشه، افسردگی و اون تو رو ببلعه. یادت باشه کسی برای نجات تو نمیآد. خودت خودتو نجات بده
شمارو نمیدونم ولی من راه میرم یه بغضی توو گلومه، کار میکنم یه بغضی توو گلومه، میخندم یه بغضی توو گلومه، من مصداق فروپاشی روانیام.
دریا باش تا هر کس لایقِ توست با تو آرام گیرد
و هر کس لایقت نیست در تو غرق شود