با خودم گفته بودم عکس اولین نقاشی آبرنگمو میفرستم اینجا
انقد بد شده که خودمم نمیخوام نگاش کنم چه برسه به شما😂😂😂
اهمالʕ •ᴥ•ʔ
با خودم گفته بودم عکس اولین نقاشی آبرنگمو میفرستم اینجا انقد بد شده که خودمم نمیخوام نگاش کنم چه برس
حالا انرژی منفی نمیخوام بدم واقعا
برا این وقت کم و این وقت شب😂
خوبه
ولی میتونست بهتر باشه😭
نکته ی مثبت بعدی هم اینه که یه چیز نارنجیه
ینی پرتقاله درواقع
و وایبمو میده واسه همین دوسش دارم
وای قنچه هاش خیلی خنده دارهه
اصلا حتی ذره ای طبیعی نیستتت
حس میکنم مثلا فاطمه زهرا ۵ ساله از فلان جا کشیده🤣🤣