راستش رو بخوای، اشکال نداره اگر چندین بار تلاش کردم و نشد، چون اونقدر برام اهمیت داره که حاضرم چندین بار دیگه هم تلاش کنم تا بالاخره یه روز بشه.
«من هم مثل تو، هر روز با چالشهای ریز و درشت دستوپنجه نرم میکنم. میدونم فشارها زیاده و انگار روزها تمومی ندارن. اما اینجا میخوایم یادآوری کنیم که ما با هم، تحملمون بیشتره. هر کدوم از ما یه تیکه از امیدیم که اگه کنار هم قرار بگیریم، میتونیم شبِ بلندِ این شرایط رو کوتاه کنیم.»✨