هزارسال به سوی تو آمدم،
افسوس!
هنوز دوری! دور از من، ای امید محال
از همیشه دورتری!
همیشه اما، در من کسی نوید دهد
که من میرسم به تو!
شاید هزارسال دیگر
صدای قلب تو را
پشت آن حصار بلند
همیشه میشنوم
همیشه به سوی تو میایم
همیشه در راهم
همیشه میخواهم
همیشه با توئم، ای جان!
همیشه با من باش!
اما هرگز مباش چشم به راه!
همیشه پای بسی آرزو رسیده به سنگ
همیشه خون کسی ریخته ست بر درگاه!
#مشیری
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
تورس ، خیلی با خودت درگیری داریا ، اینقدر شک و تردید نداشته باش.
اتاقکسیگار؛
تورس ، خیلی با خودت درگیری داریا ، اینقدر شک و تردید نداشته باش.
Easier said than done