eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
"اونها دارند میجنگند که دشمن سمت مرزهای ما نیاد!" اونها میجنگند به خاطر ما؟! واقعا این نبرد حق و باطل رو داریم اینقدر کوچیک میبینیم و منفعت‌طلبانه؟ در پازل آخرالزمانی، جنگ به خاطر کشور دیگه واقعا معنی داره؟؟؟ گاهی باید عمیق‌تر فکر کرد! یهود به دنبال تفکر برتری طلبی، داره به آب و آتیش میزنه تا در جنگ خیر و شر آخرالزمان، پیروز میدان باشه. داره از سراسر عالم مبارز جمع میکنه و تفکر نجسش رو گسترش میده و از همه ابزارها استفاده میکنه. بعد ما، هنوز هم در ذهن محدود خودمون، گیر کردیم؟! امت واحده اسلام تفکر جهانی اسلام واقعا مفهموم عمیق این عبارات رو میدونیم چیه؟ باورمون میشه این امت، قراره در مقابل شر بایسته؟ قراره نه تنها زمینه‌ساز ظهور باشه که همراه منتظر هم باشه؟ چرا کمتر منبری، واعظ، سخنران، فرهنگی، نویسنده و...ای به این مفاهیم جهانی اسلام توجه داره؟ چرا نمیخوایم و نمیتونیم مردم رو بیدار کنیم تا بفهمن در پازل جهانی موعود باید کار کنن، اثرگذار باشند، بگذرند، ایثار کنند، سختی بکشند و حتی جان بدهند؟! یهود، سالها با این تفکر، هم‌کیش‌هاش رو از سراسر عالم به فلسطین فراخوند. هم‌کیش‌هایی که در کشورهای خودشون وضع خوبی داشتند و اوضاعشون مرتب و به سامون بود، رفتند و سختی کشیدند و ویران کردند و تسخیر کردند و کشتند و پیش رفتند، تا ارض موعود!! رو بسازند. ما چه کردیم برای موعودمون؟! 🧷 نبردجهانی @taaghlom
🏷 شاعر میفرماد: "حرفی بزن به لهجه‌ باران که مدتی است این بغض کهنـه منتـظر یک اشاره است..." 🌧 @taaghlom
بستر خالی مادر آغاز سکوت بیست و پنج ساله امیر... تنگی عالم... س ع @taaghlom
گاهی اوقات، تو گروه‌های جدید که عضو میشم، یا حتی گروه‌های قدیمی که کمتر بهشون سر میزنم، میرم سراغ پروفایل آدمها، خصوصا اونهایی که نمیشناسمشون. ورق میزنم و عکس‌هارو مرور میکنم‌. نگاه میکنم و دقت میکنم و تلاش میکنم بینشون حلقه اتصالی پیدا کنم. گاهی میشه و گاهی نمیشه. وقتی پراکندگی عکس‌های یه آدم زیاد میشه، شروع میکنم به ساختن داستانش برای خودم. سرگرمی جالبیه... ترسیم شناسنامه آدم‌های ناشناس، از روی تصاویری که میتونه دوست‌داشتنی‌ها، خاطرات، خواسته‌ها یا حتی بدحالی‌ها و شکست‌هاشون باشه. شناسنامه‌ای که شاید از تصویر واقعی اون آدم، فرسنگ‌ها دور باشه، اما نمود بیرونی‌اش برای من، این روایته! @taaghlom
🏷 جناب شاعر میگه: "زندگی رنجی مدام است! آدمی سرسخت باش..." و خدای زندگی تأكید داره: "لَقَدْ خَلَقنَا ٱلإِنسَانَ فِي كَبَدٍ" @taaghlom
◇ آدمی تنهاست... و این سرّ رشد اوست... ◇ آدمی تنهاست... چون خدا گفته است: "وَمَنْ خَلَقْتُ وَحِيدًا" (مدثر، ۱۱) ◇ آدمی تنهاست... چون دنیا جای او و خواسته‌هایش نیست... ◇ آدمی تنهاست... چون نگاهش به افق است و کمتر کسی افق را مینگرد... و این تنهایی مقدسِ آدمی، قلم و نگاهی پاک میطلبد برای روایت درست و نجیب و عاشقانه؛ نه نگاهی پر از بغض و شهوت و کمبود و ناتوانی... 🎞 کیک محبوب من پ.ن: حیف موضوعی به این قشنگی که به راحتی صرف شعارهای سیاسی و نگاه مبتذل کارگردان و نویسنده شد تا فقط به عنوان هنجارشکن، اسمشون مطرح بشه و شناخته شن. @taaghlom
وقتی کودک درون همکارت، فعاله 👼 @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
چهل روز گذشت... امروز سید مقاومت حرف زد. از ما گفت، از ایران. از اهمیت ما گفت. از نقش ما. از نگاه او
هنوز هم این جمله‌های سید شهید مقاومت در گوشم زنگ میزند: "ما، مسیر و آینده کشورهای منطقه و اسلام‌ایم..." 💔 @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
هنوز هم این جمله‌های سید شهید مقاومت در گوشم زنگ میزند: "ما، مسیر و آینده کشورهای منطقه و اسلام‌ایم.
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماییم و تکلیف... ماییم و امید.... ماییم و توکل... ماییم و توصیه‌های مردان خدا... ماییم و خدا... در برابر دنیای کفر... پ.ن: صدای شهید ابراهیم عقیل و تلنگرهایی از این دست، آرامش این روزهاست... @taaghlom
"إِنّ نور عِشقِ الزّهراء هُو مَن يَرسم طَريقَنا نَحوَ السَّماء..." قطعا نور عشق حضرت فاطمه زهرا(س) ما را به آسمان می‌رساند ... س @taaghlom