eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
یه کشور یه جای دور این کره خاکی به ما وجود داره که چهل و اندی ساله تلاش میکنه با "ما" دوست باشه، اما "ما" از نظر اون "ما"یی است که بتونه بعد از همه جنایت‌هاش زنده بمونه؛ نه "ما"یی که الان زنده‌ایم و داریم زندگی میکنیم و میخوایم روی پای خودمون بایستیم. پ.ن: هواپیمایی بود که ناوی به اون شلیک کرد! @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدایا! به حق اون لحظه سخت و کمرشکنی که راوی میگه: "فَوَقَفَ العباسُ مُتَحَیّرا" این رهبر این ملک این مردم این نظام این انقلاب این اعتقادات این تعظیم شعائر این... ها را به سلامت و امن، به دست صاحب عصر و زمانمان برسان! ع @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
بعد آن دوازده روز سخت و تلخ، انگار خشاب‌های وجودمان ته کشیده باشد، منتظر محرم بودیم تا به روایت عمل کنیم و سبک شویم و پُر: "إِنْ کُنْتَ بَاکِیاً لِشَیْ‏ءٍ فَابْکِ لِلْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ ع" از میان این روزها، شب‌هایی بود که انگار مهماتمان تازه رسیده باشد، شارژتر میشدیم و امیدمان بیش از همه به آن شب‌ها بود. روز ششم محرم بود. دلتنگ، نگران، امیدوار، مردد، گمانه‌زنی‌هایمان شروع شد. برای مثل منی که پنج شب محرم را میدانستیم کجا خواهیم رفت، این بار شرایط فرق داشت. بیشتر از همیشه، مصمم‌تر، سربازوار و حماسی‌طور، دوست داشتیم این چند شب را در حسینیه امام خمینی باشیم ولی گمانه‌ها جلوگیرمان بود. شاید مثل زمان کرونا، مراسم خصوصی باشد. شاید میزبان نباشد. و شاید... پرس‌وجوها خیلی نتیجه‌بخش نبود. از کارت هم خبری نبود. دلشکسته، پذیرفتیم که قسمت نیست. شب، اولین تصاویر از جای خالی کسی خبر داشتند که دلمان برای "لِيَطْمَئِنَّ قَلْبِي" به دیدنش نیاز داشت. مراسم بود. قاری بود. سخنران بود. مداح بود. مردم بودند. میزبان نبود. دلمان تنگ بود، ولی داشتیم تمرین میکردیم ایمان داشتن را، داشتیم تکرار میکردیم که امنیت رهبر شیعیان جهان، بر دل من و ما، ارجحیت دارد. اگر ما میتوانیم گمانه بزنیم و استدلال بیاوریم و حرف بزنیم و تحلیل کنیم، قطعا مرد میدان هم بلد بود چه کند. شب هشتم و نهم هم گذشت. دیگر نبودنش را امنیت دانستیم و رضا شدیم. شب دهم اما، خبری در میان اخبار بازنشر میشد و تصاویری دست به دست میگشت که انگار خبر از یوسف داشتند. خبر آمدنش شگفت‌زده مان کرد. شگفت‌زده و نگران. نگران توطئه و خطر و تهدیدها. این عکس اما، آنقدر آرامش داشت و نرم بود و مقتدر که باید گفت: این مرد یک تنه همه بلد نبودن‌های دولت و ملت و رسانه را به دوش میکشد. این مرد با توکلش، نه تنها دنیا را حریف است که ما را هم می‌آموزد و شرمنده میکند... این مرد یک رهبر الهی است.... @taaghlom
"فَالْوَيْلُ لِلْعُصاةِ الْفُسَّاقِ، لَقَدْ قَتَلُوا بِقَتْلِكَ الْإِسْلامَ" ع پ.ن: زیارت ناحیه مقدسه @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"فرق است بین اینکه ما قدرت رو از دست دادیم یا یک شخصیت محبوب؟" 🎥 شهید ایزدی پ.ن: تجویز من برای هر روز شنیدن @taaghlom
🏷 سخنران مراسم میگفت: اگر ما فکر میکنیم که اسرائیل چون کودکان و نوزادان رو میکشه، چون جنایتکاره و چون به ما تجاوز کرده، پس دشمن ماست و داریم باهاش میجنگیم؛ این یک "خطای شناختی" بزرگه! جنگ ما با اسرائیل، دشمنی با اسرائیل، باید همون نگاه اون‌ها به ما باشه؛ ما با اسرائیل جنگ و دشمنی وجودی داریم. وجود این غده سرطانی باید برچیده بشه؛ هرطور که خودش رو نشون بدهد و رفتار کنه! اونها اعتقادشون در این زمینه از ما قوی‌تره. اونها میدونن در نبرد آخرالزمان، یکی از دو جبهه باید پیروز بشه و وجود داشته باشه و صلح و سلام بینشون معنایی نداره؛ ولی بین ما هنوز هستند کسانی که میگن اگر متنبه بشه، میشه باهاش کنار اومد! @taaghlom
مجموعه فرهنگی عاشوراییان‎⁨خوش چشم 2⁩.mp3
زمان: حجم: 40.1M
"جنگ ادراکی، توصیف صحنه" علیکم به گوش دادن این صحبت‌ها در فضای کمی آرام کنونی، برای روزهای مبادای آینده... 🎙دکتر خوش‌چشم @taaghlom
داشتم کار میکردم و میخواستم برای استفاده بهتر از فرصت، چیزی گوش بدم. پوشه محرم گوشی رو باز کردم. صوت‌های مداحی، یکی بعد از دیگری پخش میشد. چیزی که توجهم رو جلب کرد این بود که از روی هر کدوم از شعرهایی که خونده میشد، میتونستم بفهمم این مداحی برای چه سالیه. به نظرم وقتی به اتفاقات دنیای اسلام بی‌تفاوت نباشی، صوت‌هات هم حتی جوری باقی میمونن که بشه به عنوان دفتر خاطرات بهشون گوش داد و اتفاقات رو مرور کرد. @taaghlom