eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏷 آقا، اردیبهشت ماه امسال بود که این جملات را فرمودند: "کوتاهی‌های ما، یکجا دهن‌لقّی‌مان، یکجا کمک نکردنمان، یکجا اعتراض کردن بیخودی‌مان، یکجا صبر نکردنمان، یکجا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد –[آن هم] تأثیرات تاریخی– یعنی این‌جور مسیر را عوض می‌کند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد." پ.ن: جواب دو روز هرج و مرج ذهنی‌ام بود. @taaghlom
🔖 شهید عبدالله میثمی گفتند: «توان ما، به میزان اتصال ما به خداوند بستگی دارد، نه امکانات موجود...» @taaghlom
🏴 مرا اسیر خودش کرده غصه‌ی دنیا؛ 🏴 بگو یکی برساند مرا کنار حسین‌ع… علیه‌السلام @taaghlom
عليه‌السلام @taaghlom
🖇 نوشته بود: شوهرش جلوی چشمانش به شهادت رسید، پای پسرش قطع شد... او با "روسری‌اش" پای پسر بست و چهار کیلومتر بر دوشش حملش كرد ، اما پسر هم شهید شد... سپس "روسری" آغشته به خون را بر سر نهاد و سرش را سربلند برافراشت... @taaghlom
"سگ هار منطقه" به راه افتاده و از هر نقطه‌ای، هدفی نشان کرده و با سر افراشته، با وقاحت، با قلدری، با بی‌شرفی، میزند... و فریاد میزند که زدم... و دنیا، سکوت... پ.ن: و اف بر آنانی که وقتی میخواهی مقابل این سگ هار بایستی، در چشمانش نگاه کنی، چوب را برداری، که بفهمد از آب سرازیر شده دهانش، از چشمان دریده‌اش، از عوعوی وحشی‌اش، نمیترسی، فریاد فرار کنید سر میدهند.... @taaghlom
تو چند ماه اخیر، این دومین مرتبه است که رهبر یه کشور میاد و با مردمش در مورد "غنی‌سازی" و چرایی اهمیتش برای مردمش صحبت میکنه. و باز هم دومین مرتبه‌ای هست که همین رهبر، تاکید میکنه که کارشناسان باید بیان و با مردم در این مورد صحبت کنند... ان‌شاءالله که این بار این صحبت‌ها روی زمین نمیمونه و دیگه یه عده‌ای نمیتونن روی بی‌توجهی و بی‌اطلاعی مردم، موج‌سواری کنند تا خواسته‌ها و حرف‌هاشون رو بزنن و برای به کرسی نشستنش تلاش کنن و هیاهو به راه بیندازند تا نظام از داشته‌هاش کوتاه بیاد! @taaghlom
آه... چه خون‌ها و پرچم‌ها و اهدافی که از شهدا برایمان مانده و به قول سیدنا الشهید، باید به دوش بکشیم، بی‌آنکه حس شکست کنیم.... @taaghlom