|تَـأَقْـلُم|
چند روزی بود خود را غرق در روایتهایی از زندگی آیتالله سید علی خامنهای کرده بودم. ۱۳۱۸ شرح اسم خون
شما را نمیدانم، اما مردی که من میشناسم، سالها پیش از بهمن ۵۷، انقلاب برایش معنا داشته است.
سالها برای تحقق این معنا مبارزه کرده است.
سالها دنیا را مطالعه کرده و فهمیده برای معنایش، طرح و برنامه ریخته است.
گوشه انفرادی زندان، زیر شلاق و در تبعید سیستان، مشعول مبارزه بود و تبیین و عمل و خودسازی.
مردی که من میشناسم، از همان روزهای اول سال ۴۲، میدانست انقلاب چیست و چطور باید باشد.
او مبارزه کرد، زندان رفت، تبعید شد، سخنرانی کرد، هیئت و هسته و تشکل و تشکیلات به راه انداخت تا مردم و جامعه را آماده کند.
از همان روزها، مردم برایش رکن مهم پذیرش این انقلاب بودند و بودنشان با فهمشان، کارساز بود و انقلاب آفرین.
مردی که من میشناسم، ۲۲ بهمن ۵۷، انقلاب که انقلاب شد، شال و کلاه کرد برود به دنبال زندگی طلبگیاش، اما دیگرانی بودند که ضرورت بودنش، نگاه وسعش، اندیشه روشنش را لازمه انقلاب میدانستند و نگاهش داشتند.
مرد، در انقلاب هم میجنگید؛ با تهجر و ظلم و فساد و نفوذی و مزدورها.
مرد، در همین انقلابی که برایش جنگیده بود، جانباز شد.
مرد، ماند.
ماند تا بارقههایی از آن تلاشها و روشنگریها و تبینها و آموزههایش به ما نیز برسد.
برسد، شاید قدردان باشیم...
#سیدناالقائد
#امام_امت
@taaghlom
@ostad_shojaeفرق آرزو با نیت.mp3
زمان:
حجم:
8.2M
میدونید تو این شرایط آخرالزمانی باید چیکار کنیم؟
🎙استاد شجاعی
@taaghlom
کاش همه نوجوانهایی که این روزها بازداشتند رو مجبور میکردند یک بار هم که شده، از اول تا آخر سریال "سرزمین مادری" رو ببینند!
که اگر این سریال سر وقتش پخش شده بود....
نوجوان اگر دارید، کنارش بنشینید و ببینید و هرجا لازم بود توضیح بدید.
اصلا کاش بتونیم تکههای مهمش رو بخش بخش کنیم و در فضای مجازی منتشر کنیم.
#اشتراک
#وطن
@taaghlom
میگوییم: "حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ نِعْمَ الْمَوْلى وَ نِعْمَ النَّصیرُ"
و میترسیم
از اندک صدایی
از کمترین تغییری
از اندک هرج و مرجی
از حضور ناوهای آمریکا
از پرواز پهپادهای اسرائیل
از تصمیمات ناتو
از تحریمهای جدید
از ...
و تو قامت میبندی
مثل تمام نیمه بهمنماههای سالهای گذشته این انقلاب
ما میگوییم: خدا را داریم و چشم بر هم مینهیم، مبادا بترسیم
و تو، قامت کشیده و سربالا، خدا را نشانمان میدهی و برابرش زانو میزنی...
"اللهم احفظ قائدنا"
#سیدناالقائد
#امام_امت
#بهار_انقلاب
@taaghlom
@Maddahionlinمداحی آنلاین - میگن از منجی دنیا اثری نیست که هست - رسولی.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
💫 "اللهُمَّ اکْشِفْ هَذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ وَ عَجِّلْ لَنَا ظُهُورَهُ"
میگن از منجی دنیا اثری نیست، که هست!
🎙مهدی رسولی
@taaghlom
همینجا بود. ساعتی قبل. زن جلوتر از من میرفت. با همسرش. ناگهان به انتهای مسیر نرسیده، سرعت قدمهایش را کم کرد. لت باز شده سمت راس شالش را روی شانه چپش پرتاب کرد. کیفش را عقب داد. متوقف شد.
دستش را برد سمت پارچه مقدسی که در باد پیچ و تاب میخورد. گوشه قرمز رنگ آن را گرفت و دیدم که به لب چسباند و بعد، به پیشانی سایید. یک بار دیگر. و باز هم. انگار که خیالش راحت شده باشد که دست و صورتش متبرک شده، آرام گوشه پارچه مقدس را رها کرد و رفت.
حیف که آنقدر مبهوت صحنه و لحظه بودم که بعد از رفتنش یادم افتاد کاش عکس میگرفتم.
#وطن
#ایران_جان
#انقلاب_ما
#خون_دلها_خورده_ایم
@taaghlom
ولی من فکر میکنم، هنوز هر آنچه فریاد داشتیم را نزدیم.
هنوز جای زخمهای از خرداد تا دی ماهمان، درد میکند و بغضهای فروخوردهمان راه نفسمان را بسته.
هنوز جان داریم برای فریاد، برای راه رفتن، برای اثبات آنکه با همه دردها و شکایتها و دلخوریها، پای این انقلاب و پرچم و رهبر و نهضت ایستادهایم.
فردا، صبح روز ۲۲ بهمن ماه، وقت تسلی دردهاست، وقت برونریزی فریادها، وقت باریدن برای از دست دادهها، وقت دعا برای امتداد با صلابت، وقت درخواست ظهور....
☫ ...خواهیم آمد... ☫
#وطن
#ایران_جان
#انقلاب_ما
#خون_دلها_خورده_ایم
@taaghlom
امروز باز هم باور کردم که این رودخانه عمیق، همیشگی است.
ولی همیشه جاری و پرآب نیست.
جویهای کوچک این رود بزرگ، هرکدام، در گوشهای از این شهر و سرزمین روانند و فقط زمانی که بارشها قصد برهم زدن مسیرشان را داشته باشد، به سمت هم، راه میگیرند.
میروند تا رودی شوند عمیق و جاری.
#وطن
#ایران_جان
#انقلاب_ما
@taaghlom