eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
@ostad_shojaeفرق آرزو با نیت.mp3
زمان: حجم: 8.2M
میدونید تو این شرایط آخرالزمانی باید چیکار کنیم؟ 🎙استاد شجاعی @taaghlom
کاش همه نوجوان‌هایی که این روزها بازداشتند رو مجبور میکردند یک بار هم که شده، از اول تا آخر سریال "سرزمین مادری" رو ببینند! که اگر این سریال سر وقتش پخش شده بود.... نوجوان اگر دارید، کنارش بنشینید و ببینید و هرجا لازم بود توضیح بدید. اصلا کاش بتونیم تکه‌های مهمش رو بخش بخش کنیم و در فضای مجازی منتشر کنیم. @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
میگوییم: "حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ نِعْمَ الْمَوْلى‌ وَ نِعْمَ النَّصیرُ" و میترسیم از اندک صدایی از کمترین تغییری از اندک هرج و مرجی از حضور ناوهای آمریکا از پرواز پهپادهای اسرائیل از تصمیمات ناتو از تحریم‌های جدید از ... و تو قامت میبندی مثل تمام نیمه بهمن‌ماه‌های سال‌های گذشته این انقلاب ما می‌گوییم: خدا را داریم و چشم بر هم می‌نهیم، مبادا بترسیم و تو، قامت کشیده و سربالا، خدا را نشانمان میدهی و برابرش زانو میزنی... "اللهم احفظ قائدنا" @taaghlom
🇮🇷 "یا رَب تو نگهبانِ دلِ اهلِ وطن باش!" @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
@Maddahionlinمداحی آنلاین - میگن از منجی دنیا اثری نیست که هست - رسولی.mp3
زمان: حجم: 4.3M
💫 "اللهُمَّ اکْشِفْ هَذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ وَ عَجِّلْ لَنَا ظُهُورَهُ" میگن از منجی دنیا اثری نیست، که هست! 🎙مهدی رسولی @taaghlom
همینجا بود. ساعتی قبل. زن جلوتر از من میرفت. با همسرش. ناگهان به انتهای مسیر نرسیده، سرعت قدمهایش را کم کرد. لت باز شده سمت راس شالش را روی شانه چپش پرتاب کرد. کیفش را عقب داد. متوقف شد. دستش را برد سمت پارچه مقدسی که در باد پیچ و تاب میخورد. گوشه قرمز رنگ آن را گرفت و دیدم که به لب چسباند و بعد، به پیشانی سایید. یک بار دیگر. و باز هم. انگار که خیالش راحت شده باشد که دست و صورتش متبرک شده، آرام گوشه پارچه مقدس را رها کرد و رفت. حیف که آنقدر مبهوت صحنه و لحظه بودم که بعد از رفتنش یادم افتاد کاش عکس میگرفتم. @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ولی من فکر میکنم، هنوز هر آنچه فریاد داشتیم را نزدیم. هنوز جای زخم‌های از خرداد تا دی ماهمان، درد میکند و بغض‌های فروخورده‌مان راه نفسمان را بسته. هنوز جان داریم برای فریاد، برای راه رفتن، برای اثبات آنکه با همه دردها و شکایت‌ها و دلخوری‌ها، پای این انقلاب و پرچم و رهبر و نهضت ایستاده‌ایم. فردا، صبح روز ۲۲ بهمن ماه، وقت تسلی دردهاست، وقت برون‌ریزی فریادها، وقت باریدن برای از دست داده‌ها، وقت دعا برای امتداد با صلابت، وقت درخواست ظهور.... ☫ ...خواهیم آمد... ☫ @taaghlom
امروز باز هم باور کردم که این رودخانه عمیق، همیشگی است. ولی همیشه جاری و پرآب نیست. جوی‌های کوچک این رود بزرگ، هرکدام، در گوشه‌ای از این شهر و سرزمین روانند و فقط زمانی که بارش‌ها قصد برهم زدن مسیرشان را داشته باشد، به سمت هم، راه میگیرند. میروند تا رودی شوند عمیق و جاری. @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا