eitaa logo
تاملات حقوقی
446 دنبال‌کننده
7هزار عکس
3.3هزار ویدیو
362 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
👆🔴پلیس امنیت اخلاقی در حال انجام تکلیف قانونی پلیس برای ایجاد برای رشد فضیلت ها (نه رذیلت ها) و مقابله با و مظاهر فساد و تباهی . ❇️طبق اصل سوم قانون اساسی، نظام یک نظام لیبرال عاری از تکلیف نیست بلکه یک است. 📣بند اول اصل سوم قانون اساسی استراتژی توأمان ایجابی و سلبی نظام را در زمینه اخلاقی بعنوان مقرر داشته است: 💐ایجاد محیط مساعد برای رشد فضیلت ها و 🔴 مبارزه با مظاهر فساد و تباهی 📣 اصل ۴۰ قانون اساسی : " هیچ کس نمی‌تواند خویش را وسیله یا ، قرار دهد." 🔴 آری! اما، ممنوع! ممنوع! +++++
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
🔹خودم می‌دونم! 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا @kayhannewspaper
🔴 در دیدار فرمانده انتظامی استان قم: امنیت عمومی حق مردم است و جمهوری اسلامی نظامی مقتدر است که در تأمین امنیت و آرامش روحی و روانی مردم و حفظ هنجارهای اجتماعی، کوتاه نمی‌آید و با اقتدار حافظ امنیت عمومی و سلامت اجتماعی است. برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید صاحب قدرت ترکیبی بود و در حوزه‌های اجتماعی،اقتصادی و امنیتی به گونه‌ای باشیم که مردم قدرت نظام را در مقابله و حتی هجوم به برنامه‌های دشمن احساس کنند. ❇️باید از ظرفیت‌های مردمی در کنار پلیس استفاده شود؛ چرا که پلیس به تنهایی نمی‌تواند مأموریت‌هایی به این مهمی را آن گونه که مورد انتظار است، به انجام برساند. تجربه نشان داده است که طراحی‌های دشمن در ماه محرم و صفر، به واسطه حضور مردم از بین می‌رود.باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در این مدت استفاده کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. تبلیغ، اولویت اول است و اگر تبلیغ را جدی نگیریم،دچار استحاله فرهنگی خواهیم شد. استحاله فرهنگی مانند سیل و طوفانی است که در صورت وقوع آن،آسیب‌های جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.حجم آتش توپخانه فرهنگی دشمن علیه جوانان و نوجوانان،بی‌سابقه است و در اثر استفاده از ابزاری مثل فضای مجازی و هوش مصنوعی، شتاب زیادی دارد وی تقویت ایمان، اخلاق و آداب عمومی، تحکیم بنیاد خانواده، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، حل معضلات معیشتی مردم، قاطع برای مبارزه با جرایم سازمان‌یافته و هدفمند از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از عمومی و اجتماعی و تحقق سلامت روحی و روانی جامعه ارزیابی کرد
هدایت شده از مهدوی زادگان
🖌 چرا اندیشه ورز غرب باور ایرانی توانایی گفتگوی آکادمیک را ندارد؟ دیشب بطور اتفاقی در شبکه چهار سیما برنامه شیوه را دیدم. موضوع برنامه " فروپاشی اجتماعی؛ پروژه یا واقعیت" بود که برای بحث درباره آن، دو جامعه شناس دانشگاهی شناخته‌شده دعوت شده بودند. انتظار بیننده جویای معرفت این است که شاهد برنامه ای علمی جذاب و دانش افزا باشد. ولی متأسفانه این برنامه چنین انتظاری را برآورده نکرد. چون مناظره و گفتگو در چارچوب مبحث علمی اصلا پیش نرفت. تمام گفتگو معطوف شده بود به مساله فروپاشی در ایران. آن هم مساله فروپاشی سیاسی که موضوع گفتگو نبود و نه مسأله فروپاشی اجتماعی. جامعه شناس غرب باور در این برنامه از همان ابتدا به گونه ای انضمامی غیر علمی ( سخن غیر چارچوب دار آکادمیک ) وارد بحث شد. گویی اساساً چنین موضوع علمی با مسائل ایران بعد انقلاب گره خورده و نمی توان منتزع از ایران بحث را پیش برد. در حالی که موضوع گفتگو انضمامی نبود. لابد در غرب هم این موضوع به انضمام مسائل ایران مطالعه می شود. فرضاً بپذیریم که بحث علمی در قالب مباحثه انضمامی نیز متصور است. اما علمیت چنین بحثی تنها با پرداختن مسائل یک جامعه شکل نمی گیرد. در بحث نظری به یک نمونه جامعه شناختی بسنده نمی کنند. باز فرضاً که از این شرط هم کوتاه بیاییم اما از جامعه شناس مدعی پیشکسوت بودن در این رشته، انتظار نمی رود که در سطحی نازل و عامیانه، به گونه ای که از هر دری بی محابا و عاری از پشتوانه تحقیق، سخن بگوید. بطوری که بیشتر مطالب وی را در محاورات عامیانه رایج در مترو و کوچه و بازار می شنویم و از آن عبور می کنیم. البته ممکن است که این امر را نشانه ی ارتقای افکار عمومی دانست. اما بطور قطع نشانه ی تراز علمی بالا برای استاد دانشگاه نیست. چون فرض این است که استاد دانشگاه جلوتر از جامعه می اندیشد و نه همراه یا پیرو آن. اگر استاد دانشگاه در اندیشه ورزی جلودار نباشد، باید رکود علمی دانشگاه را اعلام کرد. به هر روی، قابل پیش بینی بود که پرداختن به مسائل ایران آن هم به زبان عامیانه نگذارد گفتگویی علمی و کلاسیک پا بگیرد و احساس خسران کنیم. اگرچه جامعه شناس طرف مقابل گفتگو سعی در ارائه بحث نظری داشت، اما متأسفانه او به دلیل سخنان ژورنالیستی طرف دیگر، نتوانست مسیر بحث را در چارچوب گفتگوی علمی پیش ببرد. علیرغم اینکه پاسخ های ایشان چارچوب دار و منطقی بود. البته وظیفه حفظ گفتگو در چارچوب موضوع بر عهده مجری برنامه است. شاید اگر مجری برنامه فردی متخصص و مجرب تر بود، گفتگو مسیر بهتری را طی می کرد. اما غرض اصلی نگارنده این نیست که یک برنامه گفتگوی بظاهر علمی را نقد و بررسی کنم. بلکه مقصود طرح مساله ای اساسی تر درباره گروه خاصی از اصحاب اندیشه ورز است که اصولاً نمی توانند غیر سیاسی یا غیر انضمامی طرح بحث و نظریه پردازی کنند. آنان از هر دری که وارد شوند به بحث درباره ایران بعد انقلاب ختم می شوند. حال، پرسش این است که چرا این دسته از جامعه شناسان ایرانی اینگونه اند؟ چرا نمی توانند کلاسیک گفتگو کنند؟ چرا نمی توانند فارغ از گرایش های سیاسی به مبحث علمی بپردازند؟ پاسخ های متعددی برای این پرسش مهم مطرح است. یک دلیل آن مربوط به سیطره ایدئولوژیکی بر حوزه علوم انسانی و اجتماعی نظام آموزش عالی است که مانع تفکر آکادمیک در دانشگاه های ایران شده است. دلیل دیگر، فقر تفکر فلسفی در میان این دسته از اصحاب اندیشه ورز دانشگاهی است. فقر اندیشه فلسفی موجب می شود که مدرس دانشگاه در پرداختن های انضمامی به افراط کشیده شود و از مباحث نظری فاصله بگیرد. اندیشمندان انگلیسی آمریکایی یا پوزیتیویست ها. به دلیل فقر تفکر فلسفی با این مساله بیشتر درگیرند. اما مهم‌ترین دلیل این است که اساساً بن مایه این دسته از اساتید دانشگاهی سیاسی بودن شان است. اینان بالعرض فکرت اندیش اند و بالاصاله سیاست ورزند. سیاست ورزانی که برای سیادت در قدرت به کسب دانش رو آورده اند. آنان برای اعمال قدرت به حداقلی از شبه مرجعیت علمی نیاز دارند. برخی از آنها بعد کسب حد اقل های امتیاز علمی به میدان سیاست باز می گردند تا مستقیما اعمال قدرت کنند. اما برخی دیگر در دانشگاه مانده اند و تکثیر شدند. اینان به جای آنکه میدان سیاست را علمی کنند، محیط علمی و دانشگاهی را سیاسی کردند. طبیعی است که فارغ‌التحصیلان برنامه آموزشی این جماعت دانشگاهی بیشتر سیاست ورز باشند تا اندیشه ورز در علوم انسانی و اجتماعی. به گفته آن خردمند دلسوز فرهنگی، کار اینان تربیت دانشمند علوم انسانی نیست بلکه کارشان تربیت تکنوکرات میدان سیاست است. لذا آنچه اینان می آموزند علم نیست بلکه شبه علم است که به کار بازی قدرت می آید و بس. ✍ داود مهدوی زادگان 👇👇👇 @mahdavizadegan
❤️یکی از روز‌ها که حضرت آقا تشریف برده بودند به جمکران، حدود ساعت دو شب به حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی خبر می‌دهند که آقا صبح بعد از نماز می‌خواهند تشریف بیاورند منزل شما. تیم حفاظت ساعت چهار صبح برای آماده کردن شرایط به منزل ایشان می‌روند که متوجه می‌شوند آقای بهاءالدینی، پیرمرد ۹۰ ساله جلوی در خانه ایستاده‌اند. می‌گویند: آقا چرا با این کهولت سن اینجا تشریف دارید؟ ایشان می‌فرمایند برای دیدن رهبر بزرگ انقلاب، من از همان ساعتی که شما زنگ زدید آمده‌ام استقبال!» 🇮🇷کانال‌های نشریه عبرتهای عاشورا 🇮🇷 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org سروش
💐در زلال اندیشه امام خامنه‌ای ❇️شورای نگهبان مطمئن‌ترین ارگانی است که انقلاب به کشور بخشیده است ما برای اینکه بطور کلی از مطمئن باشیم، مهمترین، رساترین، فعالترین و مؤثرترین مجموعه ما همین شورای نگهبان است. ❇️26 تیرماه سالروز تأسیس نهاد پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و ضامن آرای توده‌های مردم گرامی باد.
🔴 حقوق بشر به ادعا نیست. مستندات هشت سال جنگ تمام عیار تحمیلی علیه ایران آن را اثبات می کند.
هدایت شده از شناخت جبهه دشمن
40.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 شناسایی و دستگیری مدیر هنجارشکن صفحه فروش البسه شیطان پرستی در اصفهان توسط سازمان اطلاعات فراجا 🔹 با اقدامات فنی مأمورین سازمان اطلاعات فراجا در استان اصفهان، فردی که با راه اندازی فروشگاه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فروش البسه با نمادهای شیطان پرستی کرده و از لیدرهای اغتشاشات سال گذشته نیز بود شناسایی و دستگیر گردید. ضمناً با هماهنگی مقام محترم قضایی صفحات وی در فضای مجازی نیز پاکسازی شد.
هدایت شده از شناخت جبهه دشمن
🔴 - کشتی‌ها به‌ خاطر آبی که اطرافشونه غرق نمی‌شن؛ بلکه به‌ خاطر آبی که به داخلشون نفوذ می‌کنه، غرق می‌شن. 📣 نظام های سیاسی بیش از آنکه به خاطر قدرت دشمنان خارجی بیرون کشور نابود و‌مضمحل شوند، به واسطه نفوذ در داخل مجموعه سازمان‌ها و مقامات کشور نابود می‌شوند. 📣از نفوذ بترسید و مراقب نفوذی ها باشید. - اجازه ندهید به درون ساختار ها نفوذ کنند و با سازهای ناساز و حرف های ناهمگون و مغایر با فلسفه وجودی نظام، کشور را در گرداب نیستی رو به پایین بکشند....! ⭕️ آلبرکامو: من از صدای غرش شیران نمی ترسم من از می هراسم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ سخنان قابل توجه آیت الله جوادی آملی در مورد امر به معروف و نهی از منکر 🔻مساله امر به معروف، غیر از مساله تعلیم و تبلیغ و امثال ذلک است. تعلیم برای این است که ما جاهل را عالم کنیم. تبلیغ برای این است که اگر به او نرسیده، به او برسانیم . تنبیه غافل این است که اگر او غفلتی دارد، متوجه اش کنیم . 🔻اما امر به معروف برای این است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می کند. او که جاهل نیست، او که غافل نیست، او که ساهی [سهو کننده] و ناسی [ فراموش کننده] نیست ما آیه و روایت بخوانیم. هر کدام از این ها باشد، دیگر داخل در مساله امر به معروف و نهی از منکر نیست. 🔻امر به معروف برای جایی است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می کند. آن وقت ما دیگر معلم نیستیم؛ ما مرشد نیستیم؛ ما مبشر نیستیم؛ ما منذر نیستیم؛ ما فرمانده ایم؛ امر می کنیم. بر او واجب است که حرف ما را گوش دهد. چون ما داریم امر می کنیم. 🔻اگر ما به کسی گفتیم را رعایت بکن، رعایت نکرد، ۲ تا گناه کرد؛ یکی " قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ " را عمل نکرد. یکی فرمان ما یرا اطاعت نکرد. این که فرمود: " المُؤمِنونَ وَالمُؤمِناتُ بَعضُهُم أَولِياءُ بَعضٍ " ما ولایت داریم نسبت به یکدیگر؛ ولی یکدیگر هستیم. مولّی علیه باید حرف ولی را گوش دهد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 📣با توجه به تفصیل زیر احکام و پیامدهای آن هم متفاوت است:
🔴 حمایت وزیر کشور از نیروی انتظامی 🔰به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر «احمد وحیدی» در پاسخ به خبرنگاری در خصوص برخی هجمه ها به ماموران انتظامی گفت : تخطی در مقابل ماموران انتظامی که در حال اعمال قانون هستند از هیچ کس پذیرفته نیست. 🔰وی تاکید کرد آنچه فراجا انجام می دهد مورد تاکید و تشکر قاطبه مردم عزیز است و فراجا در چارچوب ماموریت های قانونی خود عمل می کند.
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
🔹فردا بیا! 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا @kayhannewspaper
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
📎🔹برگزاری اجتماع بزرگ «حجاب و عفاف» در ورزشگاه آزادی تهران برگزاری اجتماع بزرگ «حجاب و عفاف» در ورزشگاه آزادی تهران اجتماع بزرگ حجاب و عفاف با حضور گسترده مردم پایتخت در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ «حجاب و عفاف» عصر روز پنجشنبه 22 تیرماه، با حضور گسترده مردم پایتخت و با حضور علی غلامی، استاد دانشگاه و مداحان حسین طاهری، ابوذر روحی و امیر عباسی و خانواده شهید آرمان علی وردی در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد. در این مراسم، جمع با شکوهی از دختران و بانوان مسلمان و فاطمی در پاسداشت موضوع مهم عفاف و حجاب گردهم آمدند و بر لزوم تقویت هرچه بیشتر توجه به مسئله حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند. گفتنی است، پیش از این مراسم نیز اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب عصر روز چهارشنبه گذشته با حضور پرشور مردم انقلابی پایتخت در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شده بود. 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا @kayhannewspaper
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
🔹توانا بود هرکه...! 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا @kayhannewspaper
🔴 وزیر کشور به‌عنوان رئیس ستاد عفاف و حجاب، دستگاههای اجرایی کشور را به خط کند. امام خمینی ره: ما جمهوری اسلامی لفظی نخواستیم. « ما که می گوییم حکومت همان طور که اسلامی است، محتوایش هم اسلامی باشد، یعنی که شما بروید، در هر که شما بروید، در هر که شما بروید، در هر و که شما بروید، در هر که شما بروید، در هر مدرسه و دانشگاه که شما بروید، آنجا را ببینید؛ را ببینید. این برای این است که ما حکومت اسلامی خواستیم. ما جمهوری اسلامیِ لفظی نخواستیم. ما خواستیم که حکومت در مملکتمان - و ان شاء الله در سایر ممالک هم - اجرا بشود. » 📚صحیفه امام خمینی ره، ج8، ص282 و 283
هدایت شده از بیداری ملت
🔴مولدسازی، کاپیتولاسیون داخلی است. بخش اول نامه احمد توکلی به سران قوا در لایحه‌ی برنامه‌ی هفتم، احکامی آورده‌اند که بی‌قانونی شود. دارند قانونی می‌نویسند که بی‌قانونی مجاز باشد. این «ناقانون» است. این به «فساد قانونی» منجر می‌شود. چند سالی، عده‌ای با تأکید بر حرف درست ضرورت تأمین مالی دولت برای انجام وظایف قانونی، بر مفهوم سابقه‌دار «مشارکت عمومی و خصوصی» اصرار داشتند. خلاصه حرف آنان، این بود که بگذارید عده‌ی قلیلی برای ثروت عظیمی تصمیم بگیرند و غصه فساد را هم نخورید. حالا موضوع «مولدسازی» را پیش کشیده‌اند. اینجا هم کار با نقض قانون اساسی آغاز می‌شود، ولی شدیدتر از بار قبل به فساد منجر می‌گردد و البته فسادی عمیق‌تر. این بار هم با حرف درست وارد صحنه شده‌اند. با این حرف درست که دولت کسری بودجه وحشتناک و طرح نیمه‌تمام بسیار زیاد دارد و در همان حال املاک بلااستفاده کم ندارد. می‌پرسند: چرا این اموال فاقد عایدی ریالی را نفروشند و به زخم این کارها نزنند؟ سوال معقول است اما جواب‌شان حیرت‌آور است زیرا می‌گویند همه‌ی کار را دربست در اختیار هیئت هفت‌نفره‌ای بگذارید که درباره‌ی میلیاردها میلیارد ثروت ملت تصمیم بگیرند. فروختنی‌ها را آنان تعیین می‌کنند؛ حتی اگر قیمت کارشناسی تعیین شده‌باشد، می‌توانند آن را تغییر دهند؛ هر قانونی را مخالف کارشان تصور کنند، آن را متوقف می‌کنند؛ هر تغییری در کاربری زمین صلاح دانستند اعمال می‌کنند؛ به هر نتیجه‌ای رسیدند هیچ محکمه‌ای حق بازخواست آنان را ندارد و تمام دستگاه‌های ذیربط مکلف به اطاعت هستند و اگر کسی اوامر آنان را دقیق و کامل اجرا نکند یا مانع اجرای آن شود، محکوم می‌شود، بدون آنکه قاضی اجازه‌ی استفاده از تعویق، تعلیق یا تخفیف قانونی داشته‌باشد. برای هیچ‌یک از مواردی که هیئت احکام قانونی تصویب می‌کند، دیگر شورای نگهبانی هم وجود ندارد که آن مصوبات را کنترل کند. هر قانون یا آئین‌نامه‌ای که به اسم من‌درآوردی دستورالعمل تدوین می‌کنند، نه رئیس مجلس حق دخالت دارد و نه هیئت تطبیق مقررات می‌تواند در برابر تصمیمات غلط آنان از قوانین دفاع کند؛ مجمع تشخیص مصلحت هم نمی‌تواند از سیاست‌های کلی نظام دفاع کند یا مصالحی را که این هفت نفر تشخیص می‌دهند، ارزیابی کند. رئیس قوه قضائیه هم نمی‌تواند به محکمه‌ای بگوید چرا دادخواهی مردم را نمی‌پذیرید. با این طرز برخورد یک‌جا فاتحه‌ی مشروطه و عدلیه و مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان را می‌خوانند. در عمل، قوه قضائیه را نیز با نقض سه رکن اصلی قضای اسلامی و بشری یک‌باره و به نفع این هفت نفر حذف می‌کنند. در واقع یک کاپیتولاسیون داخلی است و هیچ آدم آزاده‌ای زیر بار آن نمی‌رود. درحالی‌که این گروه قلیل، این همه را با تمسک به نام رهبری انجام می‌دهند، شایسته نیست که برخی افراد مسئولیت تمام تصمیمات نادرست و خلاف عقل و قانون خود را پشت نام رهبری پنهان کنند. لازم است به منطقی در حکمرانی دقت کنیم که وجه عقلانی تأیید انجام‌شده‌ی قبلی ایشان و مسئولیت مسلم کنونی شما سه بزرگوار و دیگر اقدام‌کنندگان را نشان می‌دهد. استدلال این است: وقتی در حکومتی دموکراتیک و مردم‌سالار که رؤسای سه قوۀ مستقل از هم، که با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم برگزیده شده‌اند و هر سه رجل سیاسی-مذهبی شمرده می‌شوند، بر ضرورت اجرا و یا ترک اقدامی اجماع می‌کنند، رئیس حکومت منطقاً نباید با آن مخالفت کند. چون بنا بر فرض، آنان به قصد خیرخواهی و با اتکا به ظرفیت کارشناسی سازمان‌های عریض و طویلی که هر سه قوه در اختیار دارند، به این نتیجه رسیده‌اند. در چنین موقعیتی مخالفت رهبری در انتهای کار نسبت به امر متفق‌علیه، اعلام بی‌اعتمادی به ظرفیت علمی و کارشناسی ارکان حکومت و یا بی‌اعتمادی به سلامت نیت آنان است. ایجاد دستگاه کارشناسی موازی و ارجاع این قبیل مسائل به آن نیز با کم و زیادش، تاثیر مشابهی را بر اعتبار خدمتگذاران حکومت می‌گذارد. به همین جهت رهبری از چنین امری اجتناب می‌کند و این یک موضع‌گیری منطقی در ساختار هر حکومتی است. اما اینک، گذشته از آن که شما سه نفر بزرگواران سران قوا، در این موضوع کارشناس نیستید و تخصص‌تان در موضوعات دیگری است، از زمان علنی شدن اقدام محرمانه‌ی شما در تصویب چنین مصوبه‌ای، قاطبه‌ی کارشناسان کشور با دلایل گوناگون و از دیدگاه‌های مختلف حقوقی، اقتصادی، سیاسی و غیره، استدلال کردند که این تصمیم کارشناسانه نیست. اکنون با علم به وجود راه‌حل‌هایی بسیار بهتر - و بلکه غیرقابل‌مقایسه با روش مولدسازی قبلی، برای تأمین همان هدف - اساساً دیگر تمسک به وجود بن‌بست و تجویز راه‌های غیرمتعارف و پرخطر و هزینه کردن از اعتبار رهبری و دستاوردهای خون شهدا هیچ توجیهی ندارد. 🔴 👇 @bidariymelat
... ▪️دکتر سید جلیل میرمحمدی میبدی، نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، خواستار واکنش قاطع دستگاه دیپلماسی کشور به این اقدام گستاخانه شد. متن بیانیه به این شرح است بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون 🔹جنایت شرم‌آور سوزاندن قرآن کریم توسط یک ملحد بی‌ریشه در کشور سوئد، قلب تمام مسلمانان عالم را به درد آورد. تکرار چنین جسارت بزرگی جز در سایه‌ی حمایت غرب و به ویژه دولت سوئد امکان وقوع نداشت؛ از این رو مقامات این کشور باید پاسخگوی این اقدامات موهن باشند. 🔹به راستی چگونه است که این کشورها علی‌الدوام دم از صیانت از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند اما وقتی نوبت حق حدود دو میلیارد مسلمان بر احترام گذاشتن دیگران به مقدساتشان می‌رسد، تا این حد دولتهای مذکور، گستاخ و لاابالی عمل می‌کنند؟! 🔹بر همه ما فرض است همانطور که فقیه مجاهد، سید حسن نصرالله فرمودند به مسئولیت خود در قبال امت اسلامی عمل کنیم. در این میدان، مسئولیت حکومت کشورهای اسلامی خطیرتر از سایرین است و آنان باید پاسخ پشیمان کننده‌ای به این اقدام وقیحانه‌ی دولت سوئد بدهند. 🔹از این رو از دولت جمهوری اسلامی و به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور و شخص وزیر محترم امور خارجه تقاضا دارم طی رایزنی با مقامات سایر کشورهای اسلامی زمینه اخراج دیپلماتهای سوئدی را از کشورهای اسلامی فراهم کنند و مادامی که فرد اهانت کننده به سزای عمل خود نرسیده از برقراری ارتباط مجدد با این کشور خودداری کنند. 🔹به عنوان یک خادم بسیار کوچک از همه ملت ایران و به ویژه اهالی حوزه انتخابیه‌ام نیز درخواست می‌کنم با استفاده از ظرفیت عظیم ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اقدامات ابتکاری، نسبت به این اهانت بی‌شرمانه به ثقل اکبر، واکنشی درخور نشان دهند. در این مسیر هرکاری از بنده ساخته باشد، دریغ نخواهم نمود. سر و جان همه ما فدای قرآن باد. و السلام علی من اتبع الهدی سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم شریف تفت و میبد و عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی ۳۰ تیر ۱۴۰۲ 🆔 @DrMirmohamadi 🆔 @DrMirmohamadi11
حاج علینقی، کاسب مومن و خیّری بود که همه اونو به برگزاری جلسات قرآن میشناختنش، آخه پدرش هم به همین معروف بود، درحدی که رضاخان هم نتونسته بود جلسات قرآنشو تعطیل کنه، حالا علینقی هم راه پدر رو ادامه داده بود، اما بچه‌ای نداشت که راهشو ادامه بده، برای همین همسردوم هم گرفته بود ولی خدا بهش بچه نمیداد، یه روز همسایشون که یه عالمه بچه داشته، گربه‌های خونشونو میریزه تو یه گونی و میاره در‌خونه علینقی و میگه تو که بچه نداری، حداقل این گربه‌ها رو نگه دار! علینقی در رو میبنده و شروع میکنه زار زار گریه کردن، که خدایا ببین چطور مضحکه عام وخاص شدم؟! فرداش میره و قالی‌های دستبافشو میفروشه و راهی حج میشه، کنار کعبه رو میکنه به آسمون ومیگه: خدایا خودت گفتی «ادعونی استجب لکم»، ابراهیم صدسالش بود بهش بچه دادی، من فقط ۴۵ سالمه! اگه بهم بچه بدی نذر میکنم مبلغ دین وقرآنت باشه! وقتی برمیگرده خدا ۱۳ تا بچه بهش عنایت میکنه که یکی از اونها «محسن قرائتی» میشه. استاد قرائتی به گردن هممون حق دارن، شاید ترجمه و تفسیر قرآن رو اولین بار با لهجه زیبای ایشون شنیده باشیم، برای سلامتیشون صلوات🤲🏻❤️
💐حجاب یعنی: بی نیازم از هر نگاهی به جز نگاه خدا. 📣بی حجاب خود را نیازمند نگاه چشم های هوس باز می داند و گرنه خود را در معرض دید دیگران قرار نمی داد. 👌آزادی زنان، در حقیقت، آزادی مردان هوس باز در چشم چرانی است. 🌷🍀🌷
هدایت شده از مهدوی زادگان
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🖌 از که باید عبرت گرفت و بر چی مقاومت کرد؟ چند سالی است که جماعت اندکی در کسوت دانشگاهی و حوزوی عزم شان را جزم کرده اند که مدافع ارزش های فرومایه و غیر اخلاقی و غیر شرعی باشند. هر گاه حاکمیت در صدد مهار و کنترل هنجارشکنی های قشر خاصی از جامعه - که عموماً متعلق به طبقه مرفهین بی درد و رنج هستند - بر می آید، به یکباره فریاد اعتراض شان بالا می رود. این جماعت دنیوی منش عزم به اصطلاح فرهنگی خود را منسوب به اصل آزادی و کرامت انسانی می دانند و خود را کنشگران مرزی می خوانند. ولی حقیقت چیز دیگری است. آری، اینان همیشه در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی دیده می شوند ولی نه این طرف مرز یا حتی روی مرز بلکه همواره آن طرف مرز می ایستند. مسلماً اصل آزادی و کرامت انسانی از اینکه مدافع ارزش های غیر اخلاقی و غیر دینی باشد، شرم دارد. مگر اینکه مفهوم شرم در دنیای مدرن از معنا تهی شده باشد. پس، این عزم ضد فرهنگی - بخوانید آزاد منشانه و کریمانه! - از چه روست؟ حقیقت این است که مبنای عزم این جماعت اندک عرفی گرا مخالفت با حکمرانی دینی است. اساساً ملاک اندیشه ورزی آنان جهت گیری های حکومت اسلامی است. هر آن امر فرهنگی که از نظر حاکمیت دینی ارزش باشد، در نظر آنان ضد ارزش است و باید برابر آن ایستاد. اگر حاکمیت مبتنی بر خواست عمومی در صدد مهار و کنترل هنجار شکنی های اخلاقی و شرعی برآید آنان فریاد مخالفت بر می آورند. تردیدی نیست که اگر اینان در حاکمیت غیر دینی به سر برند، هیچ مخالفتی با سیاست های فرهنگی آن ندارند بلکه دستگاه فرهنگی غیر دینی را یاری می دهند. اما به هر روی، این جماعت اندک که در کسوت دانشگاه و حوزه خود نمایی می کنند، این روزها در وضعیت رقت باری از سقوط و انحطاط قرار دارند. آن بیچاره که کارگزار حاکمیت دینی را بیچاره می خواند و به گمان باطلش خرسندانه مقابله با هنجار شکنان فرهنگی و اخلاقی را موجب تسریع سقوط حاکمیت می داند، همو آشکارا هنجار شکنان را به اخلاق ماکیاوللی فرا می خواند. می گوید مقابل مأمور گشت اخلاقی محجوب باشید و از او که دور شدید از حجاب در آئید! به راستی، کدام استاد دانشگاه اخلاق مدار و فرهنگی را می توان سراغ گرفت که به مخاطبان جوان خود بگوید " پوشش تان را آن جور که دوست دارید ادامه بدهید و در این راه مقاومت کنید" که گوینده این سخن دومی آن باشد؟! اما بیچاره تر از این دانشگاهی نما روحانیان دنیوی گرایی هستند که در کنج حوزه علمیه خزیده اند و فقط هنگامی که حاکمیت در صدد مقابله با هنجار شکنان اخلاقی و شرعی بر می آید، فریاد وا اسلاما سر می دهند. آنان با وجودی که قبول دارند حجاب واجب شرعی است ولی الزام حکومت به این واجب شرعی را وهن به اسلام می دانند!! یعنی اگر رسول خدا و حضرت وصی علیهما السلام مردم را امر به معروف حجاب و عفاف کنند، نعوذبالله وهن به اسلام کرده اند؟!! بر این اساس، نعوذبالله قیام امام حسین علیه السلام هم حرکتی موهن به اسلام است. چون اگر آن حضرت در جنگ نا برابر ظالمانه پیروز می شد و حکومت را به دست می گرفت، امر به معروف های شرعی چون عفاف و حجاب می کرد. یا شاید به زعم باطل این مدرسین حوزوی نما، آن حضرت کاری به کار هنجار شکنان اخلاقی و شرعی ندارد و آنان را آزاد می گذاشت!! آری، اینگونه هم می توان قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام را از معنا تهی و تحریف کرد. اما چرا این آقایان هر گاه که حاکمیت در مهار هنجار شکنان جدی می شود، یادشان می آید که منکرات بزرگی از قبیل اختلاس، تضییع اموال عمومی، ربا، انتصاب های فامیلی و سایر مفاسد اقتصادی هم وجود دارد؟ چرا این آقایان در وقت دیگر، خصوصاً زمان روی کار آمدن دولت های منتخب شان نسبت به این مفاسد اقتصادی از خود حساسیت نشان نداده و نمی دهند؟ چرا این آقایان فقط زمان مبارزه با فرهنگ بی حجابی و برهنگی وارونه به یاد وهن اسلام می افتند؟ چرا این آقایان برابر اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک حساس نمی شوند و بیانیه نمی دهند؟! ادامه متن 👇👇👇