هدایت شده از خبرگزاری فارس
وداع با پیکر شهید آرمان علیوردی
▪️امروز از اذان مغرب و عشاء، حوزه علمیه آیتالله مجتهدی (ره)
@Farsna
هدایت شده از جهان نیوز
📸ساعت ۴ عصر امروز یک نفر توسط عوامل حراست دانشگاه تهران در خیابان ۱۶ آذر که قصد ورود به داخل دانشگاه را داشته دستگیر شد در بازرسی بدنی از او، دو قبضه چاقو و مقادیر دیگری از سلاح های سرد از وی کشف گردید!
@jahaannews
jahannews.com
هدایت شده از جهان نیوز
🔥۸۸۷ میلیون دلار برای آشوب
🔹از هزینه ۸۸۷ میلیون دلاری C.I.A تا اجاره حسابهای کاربری سلبریتیهای ساکن آلمان و امارات در گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی ایران
@jahaannews
jahannews.com
هدایت شده از باسواد رسانهای
✋
درباره اغتشاش در دانشگاهها!
🔹من چندین سال درگیر بیمارستانها بودم. در منزل، بیماری داشتیم که بخش زیادی از سال در بیمارستان بود و مابقی سال را هم در خانه مشغول تیمار بودیم.
🔹از آنجایی که ذهنم همیشه در حال تشخیص و تحلیل فرآیندها بود و هست از گردش کار اکثر بیمارستانها تعجب میکردم. اکثر باگها و خطاها را میشد با کارهای کوچک برطرف کرد.
🔹این موضوع گذشت تا اینکه طی دو سال درمان را در یک بیمارستان دیگر ادامه دادیم و دیدم گردش کار اینجا بسیار بهتر و روتینتر است. پیگیر شدم و دیدم، رئیس این بیمارستان پزشک نیست! فردی است که دکترای مدیریت اجرایی دارد و سابقه اجرایی قابل توجهی نیز در فضاهای دیگر داشته. برای اداره بیمارستان شورایی از پزشکان وجود داشت ولی مدیریت و مسئولیت با فرد دیگری بود.
🔹در اکثر بیمارستانهای دیگر یک پزشک رئیس بیمارستان بود، که البته خود این موضوع نقص محسوب نمیشد اما اینکه اکثراً دانش و تجربه لازم برای مدیریت وجود نداشت، موجب نقص کار بود.
این را عرض کردم که چه بگویم؟!
🔸در اکثر دانشگاههای خوب کشور یک فرد اندیشمند و بعضاً نخبه در یک رشته علمی به ریاست دانشگاه منصوب شده. این فرد در فضای علمی و آرام دانشگاه، شاید خطاهای عملکردیاش مشاهده نمیشد اما این روزها ...
اتفاقاتی که این روزها در اکثر دانشگاهها مشاهده میکنیم واقعاً تعجبآور است. شاید یک صدم اینها را اگر در دانشگاهی در یک کشور درجه دو آفریقایی یا آسیایی میدیدیم، مدیریت آن را شماتت میکردیم ولی اینجا رئیس دانشگاه از ابزارها و اختیارات قانونی خود استفاده نمیکند. یا جسارت این کار را ندارد یا فهمی از شرایط ندارد، چون صرفاً شخصی علمی است!
🔸وقتی دانشجو در بدو ورود به دانشگاه قوانینی را پذیرفته و زیر آن را امضا کرده، وقتی دانشگاه حراست دارد، وقتی کمیته انضباطی دارد، وقتی امکان برخورد انضباطی تا حد اخراج را دارد، دیگر چه معنی میدهد که فضای دانشگاهها به این سمت برود که به اهل بیت توهین بشود، به صدر تا ذیل نظام توهین بشود، خیلی راحت و علنی کشف حجاب بشود، به پرچم کشور و شهدا توهین بشود، امکانات دانشگاه تخریب بشود، بچههای مذهبی کتک بخورند، اساتید فحش بخورند و ...
🔸مشاهده این صحنهها خصوصاً در دانشگاههایی که ما سالیان سال بود خیال میکردیم چارچوب خاصی در پذیرش افراد دارند، عجیبتر بود.
🔸 اسم نمیآورم که متهم به سیاسیکاری نشوم ولی خودتان قدری فکر کنید متوجه میشوید ... مشاهده این صحنهها چیزی جز بیعرضگی و عدم مدیریت ریاست دانشگاهها نیست.
✍حمید کثیری
✅ کانالجامع خبری، تحلیلی، آموزشی باسواد رسانهای
👇
https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155
هدایت شده از اخبار مقاومت اسلامی
🔴 حجت الاسلام پناهیان درحرم شاهچراغ علیه السلام :منتظر موشکهای سپاه بر سر اسرائیل هستیم.
http://eitaa.com/akhbaremoqavemateislami
هدایت شده از اخبار مقاومت اسلامی
🌏جزئیاتی از دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر در تهران
🔹براساس کیفرخواست صادر شده، محمد قبادلو فرزند محمدعلی به افساد فیالارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ که اقدام وی منجر به شهادت استوار وحید کرمپور حسنوند و مجروح شدن پنج مامور پلیس شده است
🔹سامان صیدی فرزند تیمور به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور
🔹محمد بروغنی فرزند حسین به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد قمه و حمله به همراه اوباش به فرمانداری پاکدشت و به آتش کشیدن فرمانداری و حمله به مامور دولت حین انجام وظیفه و مجروح شدن وی
🔹ابوالفضل مهری حسین حاجی لو فرزند ولی به مقابله با حکومت اسلامی از طریق ایجاد حریق در وسیله مورد استفاده عمومی به منظور اخلال در نظم و امنیت کشور
🔹محسن رضازاده قراقلو فرزند حسن به محاربه از طریق مشارکت در ایجاد حریق در وسیله مورد استفاده عمومی به منظور اخلال در نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و تبانی جهت ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی کشور، ساخت اقلام انفجاری از نوع کوکتل مولوتوف برای مقاصد ضد امنیتی و سنگ پرانی به سوی عوامل انتظامی
🔹سعید شیرازی فرزند علیرضا به افساد فی الارض از طریق تحریک و تشویق گسترده مردم به ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور و اخلال شدید در نظم متهم هستند.
http://eitaa.com/akhbaremoqavemateislami
هدایت شده از اخبار مقاومت اسلامی
🌏برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر در تهران
🔹اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر به ریاست قاضی صلواتی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران با حضور مستشاران دادگاه، متهمان و وکلای آنها برگزار شد.
🔹با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پروندهها از هفته گذشته آغاز شده و کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در دادسراهای استان های مختلف براساس مستندات موجود در حال صدور است.
🔹تاکنون کیفرخواست ۲۵ پرونده در کرمان، ۸۹ کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست ۱۱۹ نفر در استان زنجان، کیفرخواست ۱۰۵ پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست ۵۵ نفر در استان قزوین، کیفرخواست ۱۱۰ نفر در استان کردستان، کیفرخواست ۳۱۵ نفر در استان تهران و کیفرخواست ۲۰۱ متهم در استان البرز در ارتباط با اغتشاشات اخیر صادر شده است.
🔹دادگاه امروز تنها یکی از جلسات رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر است و روند رسیدگی به پرونده مابقی متهمان ادامه خواهد داشت.
http://eitaa.com/akhbaremoqavemateislami
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻«موضعگیریهای تبیینکننده» در سایۀ «واقعیّتهای عیانکننده»
🖋 مهدی جمشیدی
۱. برخی این شبهاستدلالِ تکراری را مطرح میکنند که ممکن است «تذکّر» و «نقادی»، موجب گریختن فرد به طرف مقابل بشود؛ یعنی نگویید تا «آنچنان»، «آنچنانتر» نشود. این حرف، باب «نقادی» و «مواجهۀ منطقی» را مسدود میکند از خوف اینکه مبادا «بیطرف» به «مخالف» و «منتقد» به «معارض» تبدیل شود. دربارۀ هر نقدی میتوان چنین گفت و با این توجیه، در برابر هر لغزش و خطایی، «سکوت» را توصیه کرد. چرا این اشکال را مطرح نمیکنید که «نگفتنها» و «مماشاتها» و «فقر مرزبندیها» ممکن است موجب «فرسایشِ ایدئولوژی انقلابی» شود و بهتدریج، «باطل» را بر جای «حقّ» بنشاند؟! و چرا اصرارهای طرفهای مقابل را در پنجهافکندن به چهرۀ انقلاب و نظام نمیبینید و برآشفته نمیشوید؟! آنها عناد بورزند و ارزش بفرسایند و بدبینی و ناامیدی بیافرینند و ما نیز از هراس «انحراف بیشترشان»، خاموش بمانیم؟! این چه مغالطهای است؟!
۲. استاد مطهری در مباحث تفسیری خود به این لطیفه اشاره کرده که از جمله حَسنات و برکات فتنهها و آشوبها این است که «باطنِ نهفتۀ کنشگران اجتماعی» را مشخص میکند و «صفبندیهای روشنگرِ جدید» میآفریند. باید «واقعیّت جدید» رخ بدهد تا در مواجهه با آن، «نسبتهای جدید» آشکار شوند و از این رهگذر، «ضعفها» و «نفاقها» از پردۀ ضمیر، بیرون افتند. این خاصیّت ذاتیِ رویدادهای فتنهگون است. «مواضع اشخاص»، بهطور قهری، «جبههبندیهای جدیدی» میآفرینند و به این وسیله، سطح تازهای از «رویش» و «ریزش» شکل میگیرد. پس باید این شکافهای نوپدید را به «سرشتِ واقعیّتِ اجتماعیِ فتنهگون» نسبت داد، نه «موضعگیریهای صریحِ انقلابیها». ساختارِ نهفتۀ جهانِ اجتماعی اینچنین اقتضای قهری و تکوینی دارد که در آن، فتنهها کمال و شدّت مییابند و در نسبت با این فتنههاست که جبهۀ حقّ، «خالصتر» و «نابتر» میشود.
۳. «جذب حداکثری» نیز به معنی «مداهنه» و «مصانعه» در برابر ارزشهای اساسیِ انقلاب نیست. وحدت، «ارزش ذاتی» ندارد، بلکه صورتی از وحدت، مطلوب است که نقطۀ مرکزیاش، «حقّ» باشد. «ائتلافهای سیاستزده» و «وفاقهای عملگرایانه»، با دیانت و حقّمداری نسبتی ندارند؛ حتّی اگر هدف، بسیار عالی و قدسی باشد. بر این اساس بود که استاد مطهری در روند نهضت اسلامی، همگرایی و همافزایی با هیچ گروه «غیرمسلمان» یا «مسلمانِ التقاطی»ای را برنتابید و مرزبندی کرد. این در حالی بود که بسیاری از روحانیان سرشناس و مؤثّر، منطق استاد مطهری را برنمیتابیدند. استاد مصباح نیز در این باره، از الگویی که خودش آن را «الگوی دوایر متحدالمرکز» نامیده بود، برای طرّاحی مناسبات خویش با دیگران بهره میبرد. از یاد نبردهایم که بسیاری از همین روحانیانِ مدّعیِ فهم قواعدِ اجتماعی، ایشان را تخطئه و ملامت میکردند که «دافعۀ فراوان» دارد و «سخن غلیظ» میگوید و «پیشتر از رهبری» است. این در حالی است که رهبر انقلاب در سخنرانی سال پیش خویش، از این نوع کنشگری دربارۀ شخص ایشان به «غیرت اسلامی و انقلابی» تعبیر کرد و ایشان را از این نظر در کنار امام خمینی نشاند!
۴. سخن من، هرچه که هست، دربارۀ «خواص» هست، نه «تودۀ مردم». تودۀ مردم اگر هم لغزشی دارند، از سرِ «ناآگاهی» است نه «غرضورزی»؛ چنانچه که استاد مطهری میگفت، همواره فساد از «طبقۀ بالای جامعه» به «طبقۀ پایین جامعه» راه مییابد و «عوام»، متأثّر از «خواص» هستند. اینکه رهبر انقلاب به «خواص اغواگر» اشاره کرد، به همین سبب است. «خواص اغواگر»، تودۀ مردم را میفریبند و دچار گمراهی میکنند. ازاینرو، باید خواص اغواگر را «رسوا» کرد و به «چالش» کشید. آنچه مایۀ زوال انقلاب و نظام است، حضور شخصیتهای منافق و ناشناختهمانده نفاق آنهاست. واقعیّتهای اجتماعیِ فتنهگون، بستر و زمینهای است برای «کشف نفاق». جالب اینکه رهبر انقلاب دربارۀ مسألۀ «حجاب اجباری» تصریح کرد که از دشمن، انتظاری نیست، اما آنچه دل انسان را میخراشد آن است که مسألۀ حجاب اجباری از زبان «خواصِ داخلی» مطرح میشود. و ایشان گفتند که در میان این خواص، «آخوند» هم هست. صراحت و غلظت از این بیشتر؟! این عبارتها، قطببندی ایجاد نمیکند؟! آری، اما میان چه کسانی؟! میان «مردم» و «مردم» یا میان «خواص اغواگر» و «مردم»؟!
۵. در این میان، کسانی نیز هستند که همواره «موقعیّت بینابینی» دارند؛ «دوپهلو» میگویند؛ «مبهم» مینویسند؛ «حد وسط» را برمیگزینند؛ نه «این» هستند و نه «آن»؛ و خلاصه، «دکّان دو نبش» زدهاند. باید اینان را که به «رندی» عادت کردهاند، وادار به انتخاب کرد. نمیشود ارزشها را «نسبی» انگاشت و در هر موقعیّتی، هر دو طرف را مقصر قلمداد کرد. نمیشود هم «نظام جمهوری اسلامی» را متهم کرد و هم «طرف مقابل» را.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻هدف، «رهاسازی حجاب» است
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ملاک مواجهۀ پلیس امنیت اخلاقی، حتّی "قدر متیقنهای بیحجابی" نیز نبوده است، چه رسد به "بیحجابیهای مرزی". در عمل مشاهده میکنیم که پلیس امنیت اخلاقی با زنانی که "فاصلۀ آنچنانی" و "زاویۀ زیاد" با حجابِ معیار دارند، برخورد میکند، نه بیشتر؛ یعنی "سطوح فروتر از این"، به اخلاق و دیانت خود شخص واگذار شده است و نوعی "انتخاب ایمانی" است. پلیس امنیت اخلاقی با "کمحجابها" یا "شلحجابها"، مواجههای ندارد و تمرکزش بر روی زنانی است که وضع پوشششان، "انگشتنما/ جیغ/ رسوا/ قبیح" است، نه هر کسیکه "حدود شرعیِ حجاب" را رعایت نکرده است. فرض کنید زنی که در جامعه، "آرایش متوسط" انجام داده باشد، مرتکب منکر شرعی شده است، امّا با این حال، پلیس امنیت اخلاقی با او برخورد نمیکند. یا زنی که "بخش اندکی از موی سرش" بیرون است. اینچنین مواردی، "مشروع" نیستند، امّا برخوردی نیز با آنها صورت نمیگیرد. این یعنی حدی از "مدارا" در مقام اِعمال قانون، روا شمرده میشد. "مسألۀ اصلی" نیز این است که آیا باید با اندک زنانی که بهشدّت کمحجاب و بدحجاب هستند و گاه حتّی کشف حجاب کردهاند، مواجهۀ قانونی صورت بگیرد یا خیر؟ اینان زنانی هستند که حتّی چشمهای زنان شُلحجاب را نیز به خود خیره میکنند. این یعنی وضع پوشش آنها، در "مرحلۀ قرمز" قرار گرفته است. آیا این عدّه باید مشمول برخورد قانونی قرار بگیرند یا خیر؟ چنانچه معتقد به "حجاب اختیاری" باشیم، نباید مواجهۀ قانونی را شامل هیچ لایهای از بیحجابی بدانیم.
۲. هر چند "بگیروببند"، راهحلِ "اوّل" و "آغازین" نیست و باید "سازوکارهای فرهنگی و معرفتی" را در پیش گرفت، امّا برای آن دسته از بیحجابها که "اثر فرهنگی و معرفتی" نمیپذیرند و "عامدانه" و "لجوجانه"، فضای جامعه را آلوده به ولنگاری میکنند، "تنها راهحل" است. اینان "معتقد" به حجاب نیستند، امّا برای مصالح جامعه، باید "ملزم" به آن باشند. فرض کنید زنی با "تذکّر"، حاضر به رعایت حجاب نشود و همچنان برهنگی را ترجیح بدهد. در این حال، میتوان با این استدلال که نباید او را "لجوج" کرد، او را منع نکرد؟! آری، شکلگیری لجاجت در او نسبت به دین و انقلاب، مفسده است و باید در حد امکان، از آن پرهیز داشت، ولی چنانچه او به رعایت "مصلحت جامعه" تن در نداد، باید مصلحت او را نادیده گرفت. در واقع، "حقوق جمع" بر "حقوق فرد"، تقدّم دارند. کسانی در داخل، به محض اینکه احساس کنند معیارها و ضوابط ارزشی، "سست" و "رقیق" شدند و میتوان در سایۀ مخالفت با تکصدایی و تکارزشی و انسداد و اختناق، کنشگری داشت، ره صدساله را "یکشبه" خواهند رفت. گویا خواستۀ نهفتهای در پشت "سد" قرار داشته که در انتظار فضای ولنگار و بیبندوبار برای رهاشدن بوده است. در اینجا دیگر عبور از ارزشها، "تدریجی" و "گامبهگام" نخواهد بود؛ بلکه "ناگهان"، همۀ سرمایۀ "رفتارپردازیِ جنسی" به صحنه خواهد آمد.
۳. پلیس امنیت اخلاقی در این سالها، بیش از "دو هزار عملیات" داشته است. از میان این رقم، چه تعداد خطا رخ داده است؟! در این مدّت، چند فیلم دیدهاید که نشانگر "رفتار غیرقانونی" بودهاند؟! بعید میدانم که به ده فقره برسد. فرض کنید یکی از نیروهای پلیس امنیت اخلاقی، تخلف کرده است. در این حال، باید بیحجابی را "منکر" قلمداد نکرد و "حکم جزایی" برای آن مقرّر نکرد، یا باید "فرد خطاکار و قانونشکن" در پلیس امنیت اخلاقی را که به نام دین، "برخلاف دین" عمل کرده، مجازات نمود؟! از هر قانونی میتوان سوءاستفاده کرد. آیا باید خودِ "قانون" را انکار کرد؟! نیروهای جبهۀ انقلاب، همۀ "مواجهههای غیرقانونی و غیراخلاقی" با بیحجابان را - که البتّه اندک هستند - نفی و تخطئه میکنند، امّا از آن سو، "بیحجابی" را نیز "قانونشکنی" و "حرام شرعی" میانگارند. نه "برخورد غلط مأمور"، رواست و نه "برهنگیِ بیحجابان". کسانیکه موافق الزام حکومتی برای حجاب در عرصۀ عمومی هستند، معتقد به "اجرای قانون" هستند، نه "قلعوقمع"."درستبودن قانون" و "اجرای درست قانون"، یک حرف هست، و "رهاسازی حجاب در عرصۀ عمومی"، حرف دیگر. حتّی خود "دین" نیز عرصۀ عمومی را به "وجدان اخلاقیِ متدیّنان" وانمیگذارد، بلکه "منعها" و "مجازاتها"یی را برای متخلفان از شرع در نظر میگیرد که از جهت "قدرت بازدارندگی" نسبت به مفاسد، مفید و مؤثّر هستند و علّت تشریع آنها نیز همین امر است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻داستان برهنگی، فحاشی و خشونت:
عاقبتِ نبرد معطوف به سبک زندگی
🖋 مهدی جمشیدی
۱- در مواردی پیش از این، در دورۀ دولت قبل، رهبر انقلاب در مواجهه با اعتراضهای اجتماعی، هم «حقّ» را به معترضان میداد و هم آنها را «مردم» میانگاشت، ولی این بار:
الف. اصل اتّفاق را به «غرب» نسبت داد و آن را «برنامهریزیشده» و «غیرخودجوش» دانست.
ب. نظام و نیروی انتظامی و بسیج را «مظلوم» معرفی کرد، نه مقصر.
ج. خواصی را که بر آتش دمیده بودند، «ملامت» و دعوت به «جبران» کرد.
د. معترضان را نه «مردم» یا حتّی «جوانان»، بلکه سه دستۀ «عاملان دشمن»، «همراهان با دشمن» و «هیجانزدگانِ غافل» قلمداد کرد.
هـ . به ضرورت مواجهۀ «امنیّتی» و «قضائی» اشاره کرد، نهفقط مواجهۀ «فرهنگی».
ز. اعتراضها را «حاشیهای» و «فرعی» دانست، نه مسألۀ «اصلی» و «اساسی».
۲- رهبر انقلاب، یک سال پیش دربارۀ «بازسازیِ انقلابی در ساختار فرهنگ و رسانه» سخن گفته بود، امّا چنانکه از این تعبیر پیداست، هدف ایشان «عقبنشینی از ارزشها» و «انتخاب رویکرد انفعالی» نبوده و نیست، بلکه ایشان میخواهد ساختارهای رسمی و غیررسمی، هرچه «بیشتر» و «جدّیتر» به خدمت «ارزشهای انقلابی» گمارده شوند و بر «شتاب حرکتِ تکاملیِ انقلاب»، افزوده شود. این جهتگیری، بهطور کامل در مقابل خواستههای ضدّارزشیِ جریان اغتشاش است.
۳- بنابراین، نظام جمهوری اسلامی از مسیر رفته، باز نخواهد گشت، بلکه کوشش میکند شرایط اجتماعی و ساختاری را برای «زندگیِ» معطوف به «کمال» و «سعادت» و «حقیقت»، و نه زندگیِ معطوف به «ولنگاری» و «لاابالیگری» و «اباحیگری» فراهم سازد. «آزادی» نیز در قالب «مردمسالاریِ دینی» و بهخصوص در ساحتهای پساانتخاباتی آن، معطوف به «افزودن بر نقش مردم» و «نقادی عمومی» و «اندیشهورزی غیررسمی» خواهد بود، نه «کشف حجاب» و «برهنگی» و «اختلاط». ازاینرو، «زندگی» و «آزادی» در نگاهِ نظام جمهوری اسلامی، معنایی بسیار متفاوت از جریان اغتشاش دارد.
۴- و از آنجا که جریان اغتشاش در همراهسازی مردم با خویش ناکام ماند، نمیتواند تفسیر خود از «زندگی» و «آزادی» را بر نظام، تحمیل کند. زین پس، فضا برای روایتهای ضدّارزشی و اخلاقستیز و غربگرا از زندگی و آزادی، «تنگتر» و «منقبضتر» خواهد شد. «تهدید»های پدید آمده از سوی جریان اغتشاش، به یک «فرصتِ» تاریخی برای عبور از ولنگاریِ فرهنگی و منهدمکردن هستههای اشاعۀ سبک زندگیِ غربی تبدیل خواهد شد. جریان اغتشاش، تمام داشتههایش را صرف پیشروی فرهنگی کرد و برای آینده، هیچ ذخیره و اندوختهای ندارد. «نمایشهای وحشیانه» و «ظهوراتِ ضدّاخلاقیِ» جریان اغتشاش در این مدّت، حماقتبار بود و کار آن را تمام کرد.
@sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از تنهامسیرآرامش 💞
1401.08.07-Panahian-MarasemBozorgdasthShohadayeHamleyeTeroristi-HaramShahCheragh-32k.mp3
9.52M
🔉 مراسم بزرگداشت شهدای حمله به شاهچراغ از طرف دفتر مقام معظم رهبری
📅 یک جلسه | ۱۴۰۱/۸/۷
🕌 شیراز، حرم شاهچراغ(ع)
👈کیفیت بهتر:
📎 Panahian.ir/post/7497
@Panahian_ir
@Panahian_mp3
هدایت شده از تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
🔔این #وظیفه را جدی بگیرید.
🔴🎋🔔مقابله با شگرد #مارپیچ_سکوت و شکستن #انگاره_سازی های دشمن و و برملا کردن#تصویر_های_کاذب و #القای_ایدئولوژی ضرورتی است که باید برای همگان از پیر و جوان و عوام و نخبگان تبیین کرد و تذکر داد.
❇️با تصویرسازی وارونه می خواهند به زور امپراتوری رسانه ای، آرزوهای دشمنان ملت و اسلام را در ایران بجای واقعیت بر #اذهان_مردم و مسئولان تحمیل کنند و موجب #خطای_محاسباتی در فکر ملت و مسئولان شوند.
⭕️#قضاوت بر مبنای #مشهودات_و_مشهورات_فضای_مجازی وافی به #حقیقت نیست.
❇️حتما دیده اید در #بازی ( need for speed ) ماشین شما از جاده خارج میشود و به در و دیوار و #موانع می خورد و باز به مقصد میرسد، در حالی که اگر هر کدام از این تصادف ها در #فضای_واقعیت اتفاق افتد ، فرد راهی #گورستان می شود.
🔔🔴#کار_توضیحی میان توده های مردم و #جهاد_تبیین علیه دشمن #وظیفه_فوری_و_قطعی است.
در همه جا و هر روز و هر لحظه و به هر کس بگوییم که
#ملت_واقعی غیر از #ملت_مجازی است.
تا راه فریب و اغواگری شیاطین مسدود و #شگرد_بزرگنمایی آنها از #جمعیت_کم_شمارشان خنثی شود.
#مارپیچ_سکوت
#انگاره_سازی
#تصویر_های_کاذب
#القای_ایدئولوژی
#تصویرسازی_وارونه
#امپراتوری_رسانه_ای
#اذهان_مردم
#خطای_محاسباتی
#قضاوت
#مشهودات_و_مشهورات_فضای_مجازی
#حقیقت
#کار_توضیحی میان توده ها
هدایت شده از تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
💐ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی مبارک💚
🔴#امام_هادی_علیه_السلام:
ای #عبدالعظیم!
سلام مرا به دوستانم برسان و....دستورشان ده که...
از #مجادلات_بیهوده بپرهیزند.
و به هم روی آورند
و با یکدیگر #دیدار کنند که موجب نزدیکی به من است.
هدایت شده از شهید شیخ احمد کافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹#مقام_حضرت_عبدالعظیم_حسنی_ع
🎙از زبان شهيد حاج شيخ احمد كافے
شیخ مفید درباره جایگاه عبدالعظیم حسنی : (( امام رضا (ع) میفرمایند:ای عبدالعظیم! از طرف من به دوستانم سلام من را برسان. و به آنها بگو کاری نکنند که شیطان به نَفس آنها راه پیدا کند، جدال نکنند به زیارت یکدیگر بروند، که این کار شما را به من نزدیک می کند. )
➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
هدایت شده از فداییان اسلام قم
.
🔴در حدیث کساء
وقتی حضرت جبرئیل میپرسه اینها چه کسانی هستند که تمام هستی رو بخاطرشون آفریدی؟
🔻ذات اقدس الله نمیگه
علی، محمد، حسن یا حسین
خداوند فرمودند؛ #فاطمه
و پدرش، شوهرش، پسراش
یعنی از یک زن برای معرفی بهترین مخلوقاتش استفاده میکنه!
🔻حالا ی عده
خودشونو خفه کنن
که اسلام زن ستیزه!
ما ارزش زن در اسلام
رو اینجور شناختیم!
.
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
📸 #عکس_نوشت | نباید گمان کنیم که فتنهای بر پا شد و خنثی شد و دیگر تمام شد؛ «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَكُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لا یُفْتَنُون». فتنه ها هر روز پیچیدهتر میشود. هنوز نه ابلیس مرده و نه شیاطین إنس و جن از بین رفتهاند. احتمال دارد ما در آینده فتنههایی سختتر و پیچیدهتر داشته باشیم که امروز نمیتوانیم آنها را تصور کنیم.
۱۳۸۹/۰۳/۱۹
🔺مجموعه بیانات مرحوم آیت الله مصباح یزدی پیرامون فتنه و فتنهانگیزی
#غبار_فتنه ۷
🏴 @mesbahyazdi_ir
هدایت شده از تخریب چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خدایا به اون نمازهایی که در کنار این نهرها خونده شد!
خدایا به اون جوانهای عاشقی که کنار این نهرها شهید شدند!
خدایا به اضطراب قلب ما و به اشتیاق قلب اونها!
قسمت میدهیم عاقبت ما را ختم به شهادت کن!😭
✍ تخریبچی
🚨تخریبچی، کانال اخبار خاص
🆔 @takhribchi110
🆔 @takhribchi110
هدایت شده از شبکه خبری سفیر
۹ روز دیگر تا پایان گاز در لندن
🔹گزارش رسانههای بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا فقط برای ۹ روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینهها در حال بررسی تعلیق بودجه کمکهای خارجی است.
✅eitaa.com/safir_channel ایتا
✅ sapp.ir/safir_channel سروش
#تلنگر به مسئولان
🔴 مراقب #پیامدهای_قضازدایی باشند: #کاهش_بازدارندگی و #افزایش_جرایم
با حذف ۴۰۰ عنوان مجرمانه از قانون و لایحه قضا زدایی مواظب باشیم زمینه #افزایش_جرایم را فراهم نکنیم.
از #نیروهای_دلسوز_و_کاردان_و_با_تجربه در بررسی ها و تدوین ها استفاده شود که بعداً مایه پشیمانی نشود.
❇️در خبر ها آمد که آقای قدرتی، معاون حقوقی قوه قضاییه اعلام کرده است:
🔹️هماکنون ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان مجرمانه در کشور داریم که با اصلاح قانون، ۴۰۰ عنوان آن از جمله مواردی که مجازات نقدی یا تحمل حبس کمتر از یکسال برای آن در نظر گرفته شده است، #تخلف_انگاری شده است.
وی اظهار امیدواری کرده که با تصویب #لایحه_قضازدایی شاهد #اتفافات_خوبی باشیم.
هدایت شده از تاملات حقوقی
بسمه تعالی
🔴قابل توجه جناب آقای اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه
📌📌 چرا برخی قضات برخلاف قانون از پذیرش نماینده حقوقی یک موسسه عمومی خودداری می کنند؟
❇️ در نظام حقوقی ایران یا موسسات عمومی هستند یا خصوصی و هر دو نوع این موسسات از شخصیت حقوقی خاصی برخوردار هستند در اینکه این موسسات می توانند در مشکلات حقوقی و دعاوی مطروحه و علیه خود در دادگستری از وکیل دعاوی استفاده کنند، تردیدی نیست؛ اما سخن بر سر این است که آیا این گونه موسسات از حق معرفی و استفاده از نماینده حقوقی و قضایی در دادگستری برخوردارند یا خیر؟
قضات محترم محاکم طبق اصل ۱۶۷ قانون اساسی مکلفند بر اساس قانون عمل کنند و پس از رسیدگی حکم خود را درخصوص مورد دعوا به طور مستدل و مستند صادر و اعلام نمایند.
ماده ۳۲ قانون آ. د.م.د.ع.ا مصوب ۲۱ فروردین ۱۳۷۹ مقرر می دارد که: «موسسات عمومی دولتی و وابسته به دولت و موسسات عمومی غیر دولتی.... می توانند علاوه بر استفاده از وکلای دادگستری برای هرگونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعاوی مربوط از اداره حقوقی یا کارمندان رسمی خود به عنوان نماینده حقوقی استفاده کنند.»
در این ماده به صراحت برای موسسات عمومی چه دولتی و غیر دولتی حق استفاده از نماینده قضایی و حقوقی مقرر گردیده است و لذا به هیچ وجه قاضی نمی تواند بنا بر سلیقه یا برداشت خلاف ظهور قانون، از پذیرش نماینده حقوقی و قضایی یک موسسه عمومی دولتی یا غیردولتی خودداری کرده و هرگونه دفاع و اقدام حقوقی موسسه مربوطه را موکول به معرفی وکیل دعاوی و تحمیل هزینه بر آن نماید.
بدیهی است موکول نمودن امر دفاع موسسات عمومی از هر نوع به معرفی وکیل دادگستری یک برداشت سلیقه ای و مخالف ظهور قانون است و می تواند موجب تضییع حقوق و مانع استیفای حقوق موسسه مربوطه گردد.
بنابراین، هیچ یک از قضات دادگستری در روند رسیدگی به پرونده یک موسسه عمومی نمیتوانند از اعمال قانون و عمل به وظیفه قانونی شان خودداری کنند.
⭕️با توجه به برداشت ها و اعمال سلیقه برخی از قضات در این خصوص، به جناب آقای اژه ای ریاست محترم دستگاه قضایی پیشنهاد می شود ضمن صدور بخشنامه ای مانع این امر شوند تا دستگاه ها و موسسات عمومی متحمل هزینه های سرسام آور وکالت نشوند و گامی در مسیر احقاق حقوق آنها برداشته شود.
هدایت شده از تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
#تلنگر_واجب
🔴 آقای اژه ای ، آقای رئیسی ، آقای قالیباف ، آقای شمعخانی
🔔 مردم منتظرند که با #محاربان و #غائله آفرینان و فتنه گران و #مرجفون و #ناقضان_امنیت ملی و روانی چه برخوردی می کنید.
📌آیا عدم برخورد قاطع از سوی دستگاهها و مقامات هیچ توجیهی دارد؟
📌چه کسی پاسخگوی خون های به ناحق ریخته شده شهدای این مرز و بوم بدست مشتی محارب و آدم کش بی وطن و بیدین خواهد بود؟
اغتشاشات تکلیف همه را روشن کرده است نیاز به برخورد قاطع و جدی و سریع است.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 شهدا نظاره گر ند. 🎋🎋🎋
#اعمال_قدرت
#انتقام
#اعدام_محاربان
#اعدام_اغتشاشگر_مسلح
#اجرای_قانون
#تسامح_و_تساهل
#تسریع_در_اجرای_عدالت
#دشمنان_را_آرام_نگذارید
هدایت شده از تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
تازهترین شماره کیهان فرهنگی
🔴فرهنگ، نقشه کلی، ضرورت تحول.
💐حاج قاسم سلیمانی، الگوی نسل ها
📌 اغتشاش، فضای مجازی و انتقام از ملت
❇️ بزرگنمایی با فضای مجازی ولنگار
🎋 فضای مجازی را از دست دشمن خارج کنید
❇️شامل مصاحبه هایی با
آیت الله محمود رجبی
آزاده سرفراز حاج مرتضی حاج باقری
دکتر موسی نجفی
دکتر حمید پارسانیا
حاج احمد عطائی
با مطالب و آثاری از
حضرت آیتالله جوادی آملی
دکتر عابدین مومنی
دکتر سیدمحمدمهدی غمامی
دکتر علیرضا کمالی
استاد محمد ایمانی
قاسم غلامرضایی
زهرا سادات امیری
طیبه محمدی مسجدلو
⭕️سرمقاله خواندنی «فرهنگ، نقشه کلی، ضرورت تحول» که نگاهی به ضرورت و ابعاد داشتن #نقشه راه و #دستور_جلسه و طراحی #میدان دارد و نیز مصاحبه جذاب آزاده سرافراز حاج باقری را تحت عنوان :
💐حاج قاسم سلیمانی، الگوی نسل ها
از دست ندهید
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
روزنامههای اصلاحطلب شرق و هم میهن برای مالهکشی جاسوسی خبرنگارهاشون دست به کار شدن
لانههای جاسوسی که اونقدری که جاسوس پرورش داده ، روزنامه نگار از توش بیرون نیومده :))
@BisimchiMedia
هدایت شده از نشریه فرهنگی تحلیلی آرمان گرا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دانشگاه تهران، وقتی از مارپیچ سکوت خارج میشود
ویدئو مربوط به امروز دانشگاه تهران، جمعیت قابل توجه، و استاد و دانشجو کنار هم شعار «الله اکبر» سر میدهند؛ در واکنش به عدهای که جز فحش چیزی یاد نگرفتهاند.
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13