میگوید دلتنگی، درد لاعلاج بشریت است.
در فراق یکجور جان به جانت میکند، در وصال یکجور دیگر. ولی وای از فراقهای بعد از وصال..
*میدونی نارنج
همه آدما یه ناامیدی بزرگن برام. مهم هم نیست چقدر خوب و مهربون و صادق باشم باهاشون و دوسشون داشته باشم. ناامیدم میکنن. خیلی سریع. خیلی بیرحمانه.
Tell the important people in your life that you love them, they won't be around forever.
- تـأنی𔓘
قشنگیها و خستگیهای امروز؛ - ۹ مهرِ ۰۴
بعد چندماه،
دوباره اومدم اینجا.
پ.ن: یکی از بچهها رو قرار بود ببینم و نشد
و اگه بعداً دیدمش ریز ریزش میکنم و بهتون اعلام میکنم، بهتون قول میدم🔪
هدایت شده از دفتر خاطرات خانوم علیا -
مرور خاطراتی که میفهمی مالِ ۵ ، ۶ سال پیشن خیلی عجیبه. یه طوریه که باورت نمیشه اونا رو خودت زندگی کردی و از طرفی خیلی به نظر نزدیک میان. به قول خانم جعفری - دبیر فلسفه و بابا زندگی به چشم بهم زدنی میگذره.