eitaa logo
تبلیغ همراه
534 دنبال‌کننده
329 عکس
53 ویدیو
23 فایل
کانال تبلیغ همراه ارائه محتوای دینی و فرهنگی برای تبلیغات همگانی .
مشاهده در ایتا
دانلود
امام صادق علیه السلام : ثَلاثَةٌ اُقسِمُ بِاللّهِ أَنَّهَا الحَقُّ ما نَقَصَ مالٌ مِن صَدَقَةٍ و َلا زَكاةٍ و َلا ظُلِمَ أَحَدٌ بِظَلامَةٍ فَقَدَرَ أَن يُكافِئَ بِها فَكَظَمَها إِلاّ أَبدَ لَهُ اللّهُ مَكانَها عِزّا و َلا فَتَحَ عَبدٌ عَلى نَفسِهِ بابَ مَسأَلَةٍ إِلاّ فُتِحَ عَلَيهِ بابُ فَقرٍ؛(1) به خدا قسم سه چيز حق است: 1.هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد. 2.در حق هيچ كس ستمى نشد كه بتواند تلافى كند، اما خويشتندارى نمود مگر اين كه خداوند بجاى آن به او عزت بخشيد 3.و هيچ بنده اى درِ خواهشى را به روى خود نگشود مگر اين كه درى از فقر به رويش باز شد. ______________________ (1). بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 75، ص209،
1_3451984.pdf
2.16M
افق خانواده شماره ۲۷۳ (ضمیمه هفته نامه افق حوزه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم اللّه الرحمن الرحیم ✨قُل أرَأيتُم إن أصبَحَ ماؤكُم غَوراً فَمَن يَاتيكُم بِماءٍ مَعينٍ. ✨بگو اگر آب به زمین فرو رود , کیست که باز آب گوارا برایتان پدید آرد ؟ راوی می گوید: از حضرت موسي بن جعفر (علیهما السلام) درباره ی معنای این آیه ی شریفه پرسیدم ، فرمودند : 💫️ إذا غابَ عَنكُم إمامَكُم فَمَن يَاتيكُم بِإمامٍ جَديدٍ. هر گاه امامتان از نظرتان غایب شود(امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) چه کسی امام جدیدی برایتان خواهد آورد. اصول کافی ج ۱ ص ٣٣٩
در برابر جاهلان بردبار باش.. نخستين نتيجه اى كه شخص بردبار از بردبارى خود مى برد اين است كه مردم در برابر جاهل و نادان از وى حمايت خواهند كرد. حکمت ۲۰۶
الاای ماه شعبان!ماه احمد راتماشاکن جمال بی‌مثال حیّ سرمد راتماشاکن دراقطاع زمین خلدمخلّدراتماشاکن محمّدرا محمّدرا محمّدرا تماشاکن.. ولادت شبیه ترین انسانهابه پیامبر اعظم(ص) تهنیت باد...
4_5990068691616662874.mp3
6.77M
آبرودار عالمین چراغ بین الحرمین سید_رضا_نریمانی
یه متدین و حزب اللهی بروز باش. مطالب دینی،فرهنگی،اجتماعی به صورت مختصر و مفید - صوتی و تصویری👇👇 https://eitaa.com/tabligh_hamrah با یه صلوات مارو به دوستانتون معرفی کنید❤️🌻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴آیت الله بهجت: فضایل اهلبیت بخصوص امیرالمومنین(ع) حق است اما گفتنی نیست چون ما ضیعف العقل و ضعیف الایمانیم آیت الله بهجت(ره): در حدیثی، پیغمبر اکرم(ص) فرمود: «یا علی، اگر بیم آن را نداشتم که مسلمانان درباره تو آن کنند که مسیحی‌ها درباره حضرت عیسی(ع) نمودند، درباره تو چیزی می‌گفتم که به هر کجا گذر کنی از خاک کف پایت تبرک جویند.» تازه هنوز علی(ع) را معرفی نکرد. با این که این همه بیانات در این حدیث و احادیث دیگری فرموده است. فضایل علی(ع) گفتنی نیست، حق است اما گفتنی نیست! زیرا ما ضعیفُ العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم. اگر بیان می‌کرد، بسیاری از مردم کافر می‌شدند و عده‌ای معدود ایمان می‌آوردند، هم چنان که درباره حضرت عیسی مسیح(ع) چنین اتفاق افتاد. کتاب در محضر حضرت آیت ا.... العظمی بهجت – ص 75 @tabligh_hamrah
4_5983396949548598360.mp3
3.85M
دستور العملی برای گشایش و بر طرف شدن گرفتاری ها ... حجت الاسلام
اللهم عجل الولیک الفرج
بسم الله الرحمن الرحیم ﺃَﻭَﻟَﻢْ ﻳَﺘَﻔَﻜﺮُﻭﺍْ ﻓِﻰ ﺃَﻧﻔُﺴِﻬِﻢ ﻣﺎ ﺧَﻠَﻖَ ﺍﻟله ﺍﻟسموﺍﺕِ ﻭَﺍﻟْﺄَﺭْﺽَ ﻭَﻣَﺎ ﺑَﻴْﻨَﻬُﻤَﺂ ﺇِﻟﺎ ﺑِﺎﻟْﺤَﻖِ ّ ﻭَﺃَﺟَﻞٍ ﻣﺴَﻤّﻰً ﻭَﺇِﻥﱠ ﻛَﺜِﻴﺮﺍً ﻣِّﻦَ ﺍﻟﻨﱠﺎﺱِ ﺑِﻠِﻘَﺂﻯِ ﺭَﺑِّﻬِﻢْ ﻟَﻜَﺎﻓِﺮُﻭﻥَ ﺁﻳﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ؟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺁﺳﻤﺎﻥ‌ﻫﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﺁﻥ ﺩﻭ ﺍﺳﺖ ﺟﺰ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺣﻖّ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻨﺪﻯ ﻣﻌﻴّﻦ ﻧﻴﺎﻓﺮﻳﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﺑﻰ ﺷﻚ ﺑﺴﻴﺎﺭﻯ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻟﻘﺎﻯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ (ﺩﺭ ﻗﻴﺎﻣﺖ) ﻛﻔﺮ ﻣﻰ ﻭﺭﺯﻧﺪ. نکات آیه 🍃تفکر غفلت را از بین میبرد 🍃تفکر باید به دور از تاثیرات منفی وبراساس عقل وفطرت باشد 🍃جهان هدفداراست 🍃جهان زمانبندی دارد 🍃زمان این دنیا کوتاه است 🍃فکر سالم=ایمان به حقانیت و هدفداری و اخرت 🍃بی فکری=کفرو انکار معاد
امام حسین (علیه السلام): هر چه میتوانید برای مهدی ما، قلم فرسایی کنید چرا که او در زمان خودش غریب است صحیفه مهدیه، ص ۵۱
#سبک_زندگی_اسلامی #تلنگر
🔸هر گاه عیبی در من دیدی،به خودم خبر بده نه کسی دیگری... چون تغییر آن دست من است!!! کار اولت باعث پیشرفت و بهبودم میشود اما گزینه دوم غیبت است و مرا در تاریکی نگه میدارد... چرا موقعی که چیز منفی در کسی می بینیم، جز خودش همه را خبر می دهیم؟؟؟ 🔸جمله ای که در یک هتل نوشته بود: "اگر سبب رضایتت شدیم از ما سخن بگو و گرنه با خود ما بگو"بر خود تطبیق دهیم تا غیبت از میانمان بین برود!!!بهشت وعده دور از دسترسی نیست اگر بی بهانه خوب باشیم! 🔅حضرت امام علی (عليه السلام) : دردناکترین مردم ( در قیامت ) غیبت کننده است. غررالحکم ج۲ ص۳۸۱ حدیث ۲۹۱۱
یک بنده‌ خدایی آمد پیش امام صادق و پرسید: «چرا زناکار را کافر نمی‌دانید، امّا کسی که نماز را ترک کند، کافر می‌دانید؟ جواب امام جعفرصادق(ع): چون زناکار و شبیه او، این کار را به دلیل شهوتش انجام داده که بر او غلبه کرده است، ولی ترک_کننده نماز، آن را ترک نکرده مگر به خاطر خوار شمردن آن؛ چون شما زناکاری را نمی‌یابی که سراغ این کار رفته باشد مگر اینکه به خاطر لذتی که در آن وجود داشته سراغ آن رفته است ولی کسی که نماز را ترک می‌کند هیچ لذتی در ترک نماز نمی‌یابد و زمانی که لذتی در کار نباشد، خوار شمردن واقع می‌شود و زمانی که خوار شمردن باشد، کفر هم هست. الکافی، ج۲، ص ۳۸۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم پیشگویی حضرت آیت الله_کشمیری درباره انقلاب اسلامی ؛ رحلت امام در ایران و شهادت آیت الله آقا مصطفی خمینی(ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم اللّه الرحمن الرحیم ✨فِيهِ آيَاتٌ بَيِّنَاتٌ مَّقَامُ ابراهيم وَ مَن دَخَلَهُ كَانَ آمِنًا وَ لِلّهِ علَي النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَنِ اسْتَطَاع اِلَيْهِ سَبِيلاً وَ مَن كَفَرَ فَاِنَّ الله غَنِيٌّ عنِ الْعالَمِينَ ✨در آن نشانه هايي روشن است (از جمله) مقام ابراهيم است و هر كه در آن درآيد در امان است و براي خدا، حج آن خانه بر عهده مردم است و هر که کفر ورزد، یقینا خداوند از جهانیان بی نیاز است. 💠 امام صادق (عليه السلام) درباره آیه شریفه:«وَمَن دَخَلَهُ كَانَ آمِنًا» فرمودند: آیه درباره قائم اهل بيت (عجل الله تعالي فرجه الشريف) مي باشد. ✨هركس با او بيعت كند و همراه او داخل شود و با او دست بيعت بدهد و در زمره ی يارانش در آيد، در امان خواهد بود. علل الشرائع، ج ۱، ص ۱۱۱، باب ٨۱، ح ۵ البرهان ج ٢ ص ۶۰٨
امام علی علیه السلام در این بخش از نامه خود به مالک اشتر بحث مهمى درباره قضات بیان داشته و قوه قضائیه را قوه مستقلى در برابر قوه اجرایى (دولت) معرفی می فرماید؛ ✨ثُمَّ اخْتَرْلِلْحُکْمِ بَیْنَ النَّاسِ أَفْضَلَ رَعِیَّتِکَ فِی نَفْسِکَ✨سپس از میان رعایای خود برترین فرد را نزد خود برای قضاوت در میان مردم برگزین. این تعبیر مى رساند که در مورد قضات حتماً باید به سراغ برترین ها رفت، چرا که مسأله قضاوت امرى بسیار سنگین، حساس و سرنوشت ساز است که تنها برترین ها مى توانند آن را سر و سامان بخشند. تعبیر به «اخْتَرْ» نشان مى دهد که قضات با آراى مردم آن گونه که در بعضى کشورهاى امروز رایج است انتخاب نمى شوند، بلکه زمامدار و رهبر آنها را مستقیماً یا به وسیله افراد مورد اعتماد خود برمى گزیند، زیرا مسأله صلاحیت قضایى چیزى نیست که مردم بتوانند درباره آن داورى کنند و رأى بدهند. نامه53