eitaa logo
روشنای تبیین✔️
23.3هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
6.4هزار ویدیو
347 فایل
امام‌خامنه‌ای:جهادتبیین‌یک‌واجب‌فوری‌وقطعی‌ست. باذهن‌فعال‌وزبان‌گویا،امیدآفرین‌هستی این‌رسانه‌،مردمی‌‌است‌ومتعلق‌به‌‌هیچ‌ نهادیاگروه‌سیاسی‌ نیست 💌مدیرموسسه‌جهادی‌رسانه‌ای‌روشنای‌تبیین: @jehadetabyien 💌ادمین: @tabyienadminn عضویت‌؛ارسال‌عدد۲۰به۳۰۰۰۱۴۲۲۰۰
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 یکی از مسائل مهم و بنیادین، در حوزه‌ی داشتن شاخص هست! اینکه چه چیزی تعیین و تأیید می‌کنه که ما اسلامی هست خیلی مهمه. متأسفانه در بسیاری از موارد، به علل مختلف، هر کس فکر می‌کنه داره اسلامی و علوی و حسینی زندگی می‌کنه، ولی در واقع سلیقه‌ی شخصی ماست که سبک زندگی ما رو ساخته، نه حرف اسلام! 📋اگر دین رو بگذاریم وسط، احتمالاً خیلی‌هامون، حتی خود من! از دایره‌ی زندگی اسلامی خارج باشیم واقعاً! 💧البته درست شدن این مسئله زمان لازم داره، مثل آبی که آرام آرام و قطره، قطره، سنگی رو سوراخ می‌کنه، باید با پیگیری مستمر فرایند تبلیغ، فرهنگ خودمون رو به نزدیک کنیم انشاءالله 🤲 👈 تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
‼️ وقتی میگم و ، ممکنه تو ذهن بعضی‌ها، یک زندگی سخت و خشک تداعی بشه که توش همه‌ی خوش‌گذرانی‌ها حرومه! 🚫خواهشاً نه ذهنتون بره اون سمت نه خودتون اون سمتی برین❌ برای اینکه بهتر منظورم رو برسونم این کلیپ صوتی رو بشنوید👇
تفریح عاشقانه.mp3
5.5M
✘ چقدر الکی خوشن اینا ! ✘ چقدر مسافرت میرن ! ✘ مامان جان از من دیگه گذشته باهات بیام شهربازی ! ✘ باباجان برای سن و سال من خوب نیست کوه! ⛔️ هشدار: شما با حذف تفریح از زندگی خود، به خطر سقوط در مسیر رشد معنوی‌تان نزدیک می‌شوید. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
هدایای‌نقدی‌مسابقه‌تبلیغ‌روشنای‌تبیین.pdf
1.49M
🔰واریز هدایای نقدی: 🔸هدایای نقدی‌ ۱۵نفر از برندگان مسابقه‌ی تبلیغ روشنای‌تبیین واریز شد. 🔸 میزان هدیه‌ی نقدی بر اساس رتبه متفاوت می‌باشد. 🔸 آقای پوریا زارعی، نفر اول مسابقه با هدیه‌ی نقدی ۴۰۰هزارتومانی 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چگونه به این همه تکرار ، تاکید و هشدار توسط رهبر معظم انقلاب در مورد پیری جمعیت می‌گویید؟؟!! 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
روزه اول ماه محرم برای بچه دار شدن ‼️عزیزانی که مشکل بچه دار شدن دارند حتما این پست را بادقت بخوانند. ✅ روز چهارشنبه اول ماه محرم هست،که توصیه شده برای داشتن فرزند، اول محرم روزه بگیرید. 🍃 امام رضا [علیه السلام] در حدیث به ریان بن شبیب فرمودند: وقتی زکریا [علیه السلام] مصیبت سیدالشهدا [علیه السلام] را دید، به خدا عرضه داشت: خدایا به من فرزندی بده که از اولیای تو باشد و شبیه شهادت سیدالشهدا [علیه السلام] به شهادت برسد تا من هم در مصیبت نبی اکرم [صلوات الله علیه] شریک شوم، که خدای متعال یحیی [علیه السلام] را به او عطا نمود. 🍃 سپس حضرت می‌فرمایند: اگر فرزند می‌خواهید، در روز اول محرم روزه بگیرید و دعا کنید، خدا بهتان عطا می‌کند. ✨حضرت زکریا هم همین کار را کرد و در پاسخ به او گفته شد که خداوند دعای تو را مستجاب کرده و دیگر جای تردید نیست. 📚 كتاب الامالی شیخ صدوق، روايت جامع امام رضا علیه السلام، معروف به "حدیث ریان بن شبیب" 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📃هدف غربی‌ها از شعار زن، زندگی، آزادی! ✔️آزادی چی؟ آزادی کی؟ اونایی که ته قصه رو ندیدند، از اونایی که دیدند بپرسند. 🔊 حجت الاسلام رفیعی رو به همه برسونیم. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 🌸بانوی تراز انقلاب اسلامی ✍ این قبیل زنان ثابت می‌کنند، هم میشه داشت، هم آزادانه زندگی کرد. حال باید از طرفداران شعار ،«زن، زندگی، آزادی» بپرسیم، با کشف حجاب، چه خدمتی به بشریت و یا لااقل به موفقیت خودتون در زندگی خواهید کرد؟ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
👌اینفوگرافی | وظایف ما درباره حجاب 💠 آیت الله مصباح یزدی (ره): «آن چیزی که «ما» باید درباره‎اش فکر کنیم، این است که: هرکداممان فکر کنیم، «ما» چه نقشی در ترویج فرهنگ غلط بدحجابی داریم؟ هر چند با صد واسطه، آیا نقشی در این مسئله داریم؟» 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 ✅ باید تداخل وظایف و تکالیف را پذیرفت رسول اکرم (ص) نماز می‌خواند؛ در حالیکه در بغل او فرزند دخترش امامه بود. وقتی می ایستاد، بچه را بغل می گرفت و وقتی به سجده می رفت، بچه را زمین می گذاشت و نماز جماعتش را با بچه‌داری تمام می کرد! این معنایش این است که مسائل و وظایف، گاهی با هم تداخل می‌کند. انسان بایستی وظائفی که به عهده‌اش هست را انجام بدهد. ما اگر بخواهیم بچه‌ها را حذف کنیم، باید ازدواج نکنیم و اگر بخواهید ازداواج نکنید باید بپذیرید که نسلی که رفت، نسل دیگری نباشد که جای آنها را بگیرد، جای سوخته‌ها را چیزی نباشد که سبز کند. اگر آن را نمی‌پذیری باید همسر بگزینی؛ اگر همسر را می‌گزینی باید قسمتی از بچه‌داری را تحمل کنی. یعنی سهم داری. من حتی با بچۀ اولم که کوچک بود، یک بازجویی مفصل در ساواک رشت پس دادم. من گفتم: الآن نوبت بچه‌داری من است. اگر می‌خواهید بازجویی کنید، من با این بچه هستم. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وله موشن حدیثی فرزند و خانواده 🔰 کلامی زیبا از امام صادق (علیه السلام) در مورد ✍ محبت به فرزند، خیلی کلیدی هست، نگین بچه لوس میشه و بعداً نمیشه جمعش کرد!! اگر به بچه محبت کنید یاد می‌گیره به بقیه محبت کنه.🥰 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰آداب ورود به ماه محرم حجت الاسلام و المسلمین 👌هم آداب ظاهری رو رعایت کنیم، هم آداب باطنیش رو. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔دلتنگ حرم هستم حسین... ✍️ ای‌کاش و اما و اگر ندارد، برای رفتن زیر خیمه‌ی علیه‌السلام، باید از خود آقا کمک بگیریم. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 با گوش جان از امام حسین (علیه السلام) چه بخواهیم؟ 🔺️ بیانات آیت‌الله مصباح یزدی(ره)، ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ علیه‌السلام 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴منو به محرم رسوندی ازت ممنونم ✍️دلم هوای حرم می‌کند محرم‌ها و یا شنیدن آن نوحه‌های تکراری🥺 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🏴صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین 🏴 ▪️ شعار ۱۴۴۵: «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» ✍️ ما در زیر بمباران اختلاف‌افکنی‌ دشمن، گیج نمی‌شویم و خیمه‌ی وحدت‌بخشمان را گم نمی‌کنیم انشاءالله. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
هدایت شده از روشنای تبیین✔️
🌹سلااااام بر عزیزان دل❤️و همراهانِ ܩܣربـونـ ꔷ͜ꔷ 👋 📣📣 برای انعکاس نظرها و فعالیت‌های تبیینی شما عزیزان، یک کانال اختصاصی راه انداختیم. دیدگاه‌ها و فعالیتهاتون رو به صورت کتبی یا با پیام صوتی به ادمین ارسال کنین تا در کانال درج بشه👇👇 🌹دریافت نظرات شما عزیزان از ادمین کانال↩️ @tabyienadminn ❤️همین حالا عضو کانال👇بشید و نظراتتون رو با خانواده‌ی بزرگ روشنای تبیین به اشتراک بزارین😇 💌 🌐کانال‌نظرهاوفعالیتهای‌همراهان‌ روشنای تبیین↙️↙️ https://eitaa.com/joinchat/2006057189C4a8ad1982c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸سلام بر عاشقان حسینی 👋 صبح‌تون بخیر و سلامتی ☕️🍃 خب اولین روز محرم هست، امیدواریم این سال جدید قمری که با عشق و معرفت به امام حسین علیه‌السلام آغاز شده، براتون پرخیر و برکت باشه و روزبه‌روز جایگاه‌تون در کشتی نجات حسینی مستحکم‌تر بشه و توفیق دستگیری از بندگان خدا رو هم داشته باشین! 🏴🏴 پرچم‌های عزا رو در خونه‌هامون نصب و سعی می‌کنیم هر روز با ذکر فضائل و سیره‌ی شهدای کربلا و اشک ریختن بر عظمت این فداکاری، نفس خودمون رو به دریای بی‌کران بزرگی و معنویت‌شون گره بزنیم و عروج پیدا کنیم. ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنین. ✍تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 عزاداری با محتوای سیاسی! ✅ این «نه» باید همیشه محفوظ بماند... حتماً گوش جان بسپارین👌 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
یکی از راههایی که ما حزن و اندوه خودمون رو نسبت به واقعه‌ی عاشورا نشون می‌دیم، همین مشکی پوشیدن و سیاه‌پوش کردن فضای خونه‌، هیأت و شهرمون هست. طرفداران زن، زندگی آزادی حالا ماهیت خودشون رو خیلی راحت نشون میدن، اونم با توصیه به مشکی نپوشیدن برای 😳 دیگه برای همه معلومه که هدف اصلی‌شون از به بازی گرفتن ملت و داد مهسا زدن، همینه که ما از خانواده‌ی آسمونی و اهل بیت علیهم‌السلام جدا بشیم و تو فساد زندگی حیوونی که لایق خودشونه، دست و پا بزنیم. اما کور خوندن که محبت امام حسین و معصومین با گوشت و خون ما عجین شده و جزء هویت ماست و ما هم به تأسی از ارباب فریاد می‌زنیم که «هیهات منّا الذلّه» ✍تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.